Hop til indhold

Recommended Posts

ButterflyMan skrev, for 14 minutter siden:

Hun var sindssygt populær og fik fantastiske anmeldelser.

Men du skal nok lægge 10 år til alderen ^_^

/B

Så du mener mere 52år end 42år?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olivia - The Legend ❤️ skrev, for 5 minutter siden:

Alderen passer meget godt :x:rolleyes:

Altså at du er 42 eller at der skal lægges 10 til?:eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Coconut14 skrev, for 1 time siden:

Hej er der nogle der har erfaring med Olivia som de vil dele?? Og hvor godt passer alderen??

https://70210026.dk/olivia

Hun var vildt god hos A-gruppen med smil, indlevelse, grådig sex, og gode kys. Hun var også vildt god ved en kort comeback på Lyngbyvej for nogle år siden. Og hun er lige så god nu. Jeg besøgte hende hos PG en lørdag sidst i februar. Jeg blev ikke skuffet. Samme sexede kvinde, hun er ikke 25 længere men har de samme øjne fulde af energi og smil. Hendes alder idag på de 42 passer meget godt mener jeg. Jeg har skrevet et par ord mere i den anden tråd om Olivia.

Hvis der stadig er en ledig tid imorgen, så er du heldig og skal snuppe den før den er væk, og selv opleve Olivia. Skriv bagefter hvad du synes. Der er ikke mange der har skrevet om Olivia, og det er nok fordi de ikke vil dele og få det sværere at booke en ny tid.
 

ButterflyMan:
Har du besøgt Olivia her i 2024, eller gætter du bare på de +10 år? Jeg har besøgt hende, og min vurdering er at der er ikke en chanse for at hun er 52. Har du været sammen med kvinder over de 50? Så at du har erfaring af hvad forskelen er mellem 42 og 52? Min erfaring skyder hende til et sted mellem 40-45, derfor tænker jeg de 42 passer rimeligt godt.

Hvis jeg ser på de billeder Olivia har hos PG lige nu, så må de være taget her i januar/februar fordi det er præcis sådan som hun ser ud nu og sådan jeg mødte hende. Ingen photoshop. Du får hvad du ser.

Redigeret af Rushton
tilføjelse af info om billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Olivia mange gange i tidens løb og en enkelt gang for nogle uger siden. Hun er stadig sød og fræk med den skønneste knep mig attitude.

Hendes angivne alder er nok ikke helt skæv.

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Kanon1 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har besøgt Olivia mange gange i tidens løb og en enkelt gang for nogle uger siden. Hun er stadig sød og fræk med den skønneste knep mig attitude.

Hendes angivne alder er nok ikke helt skæv.

Tak Flotte :wub:

Redigeret af Olivia - The Legend ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Rushton skrev, for 4 timer siden:

Hun var vildt god hos A-gruppen med smil, indlevelse, grådig sex, og gode kys. Hun var også vildt god ved en kort comeback på Lyngbyvej for nogle år siden. Og hun er lige så god nu. Jeg besøgte hende hos PG en lørdag sidst i februar. Jeg blev ikke skuffet. Samme sexede kvinde, hun er ikke 25 længere men har de samme øjne fulde af energi og smil. Hendes alder idag på de 42 passer meget godt mener jeg. Jeg har skrevet et par ord mere i den anden tråd om Olivia.

Hvis der stadig er en ledig tid imorgen, så er du heldig og skal snuppe den før den er væk, og selv opleve Olivia. Skriv bagefter hvad du synes. Der er ikke mange der har skrevet om Olivia, og det er nok fordi de ikke vil dele og få det sværere at booke en ny tid.
 

ButterflyMan:
Har du besøgt Olivia her i 2024, eller gætter du bare på de +10 år? Jeg har besøgt hende, og min vurdering er at der er ikke en chanse for at hun er 52. Har du været sammen med kvinder over de 50? Så at du har erfaring af hvad forskelen er mellem 42 og 52? Min erfaring skyder hende til et sted mellem 40-45, derfor tænker jeg de 42 passer rimeligt godt.

Hvis jeg ser på de billeder Olivia har hos PG lige nu, så må de være taget her i januar/februar fordi det er præcis sådan som hun ser ud nu og sådan jeg mødte hende. Ingen photoshop. Du får hvad du ser.

Du er simpelthen så Nice! 
-jeg er vildt nysgerrig hvem der gemmer sig bag profilen? <3

Redigeret af Olivia - The Legend ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olivia - The Legend ❤️ skrev, for 1 time siden:

Du er simpelthen så Nice! 
-jeg er vildt nysgerrig hvem der gemmer sig bag profilen? <3

He, he. Du kan bare kikke lidt på mit profil-billede. Ham jeg har lånt billedet fra ligner mig meget. Heldigt for ham, da han er næsten lige så flot og smuk som jeg er, bare ikke lige så moden og erfaren på lige det billede. Så kan du måske gætte hvem jeg er. :lol::D<3 Hvis du skal have yderligere en ledtråd så fik jeg en special tid hos dig sidste gang. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem der dog bare havde mulighed for at besøge denne sexbombe i morgen. Et besøg hos Olivia er altid en fest! :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olivia - The Legend ❤️ skrev, for 14 timer siden:

ButterflyMan:
Har du besøgt Olivia her i 2024, eller gætter du bare på de +10 år? Jeg har besøgt hende, og min vurdering er at der er ikke en chanse for at hun er 52. Har du været sammen med kvinder over de 50? Så at du har erfaring af hvad forskelen er mellem 42 og 52? Min erfaring skyder hende til et sted mellem 40-45, derfor tænker jeg de 42 passer rimeligt godt.

Jeg tænkte på A gruppen var aktiv i starten af 00'erne og trak lidt over 20 år fra. 52 år måske i overkanten og hun kan også være i slut fyrrerne. Nogle få år skal ikke skille os ad ^_^

Anyway rækker min erfaring, som du spørger til, at sex med kvinder i fyrrerne kan være absolut fantastisk og jeg er sikker på at det også sagtens kan gælde for en hyrdetime med Olivia. 

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 3 minutter siden:

42 + moms ;)

Jeg tror faktisk @Olivia - The Legend ❤️ kender sin alder bedre end de fleste. Hvad får dig til at sige "+moms"??  Er det noget du ved? Og hvis du ved det, kan du bevise det? Og hvor har du den viden fra? Det bør du svare på, ellers ligner det bare chikane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker hende fra Annis gigantiske lækre horehytte i Kbh og husker hende ikke som en pige på 27-28 år dengang, så vil nu også sige 47+ for at være en sød dreng.
Må hellere komme forbi hende i Kbh ved mit næste besøg i byen, for husker hende som en godog fræk dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 20 timer siden:

Jeg tror faktisk @Olivia - The Legend ❤️ kender sin alder bedre end de fleste. Hvad får dig til at sige "+moms"??  Er det noget du ved? Og hvis du ved det, kan du bevise det? Og hvor har du den viden fra? Det bør du svare på, ellers ligner det bare chikane

Se hvad ButterflyMan skrev i fredags ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Arne Jensen skrev, 1 time siden:

Se hvad ButterflyMan skrev i fredags ;)

Så du er bare en medløber, der skriver hvad andre skriver, uden at have noget som helst at have det i??

Det @ButterflyMan skriver, er jo intet andet en et forsøg (og ikke særligt vellykket forsøg) på at regne sig frem til en alder..... 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...