Hop til indhold
Signor Cuoco

Koldt vand på pikken i april

Recommended Posts

Uf, der var godt nok mange "vandaflednings og renovations-afgifter", renter til realkreditten, skat og forsikringer, med mere ,at betale her ved terminen 1/4. Plus en ny vaskemaskine da den gamle gik kaput.

I april må jeg derfor slå koldt vand på pikken og dens lyster. Er jeg alene? Eller får pigerne generelt færre besøg omkring terminerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 26 minutter siden:

Uf, der var godt nok mange "vandaflednings og renovations-afgifter", renter til realkreditten, skat og forsikringer, med mere ,at betale her ved terminen 1/4. Plus en ny vaskemaskine da den gamle gik kaput.

I april må jeg derfor slå koldt vand på pikken og dens lyster. Er jeg alene? Eller får pigerne generelt færre besøg omkring terminerne?

Det er jo udgifter der kommer løbende, så det kan vil ikke overraske på den måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min støvsuger døde og jeg tabte min telefon på et stengulv sidste uge, så der bliver heller ingen piger til mig denne måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader når der kommer UFORUDSETE udgifter, som husleje, mad og banklån.:D

Uden dem så var det hele meget nemmer. 
Nej jeg må sige at jeg har en budget konto, med rigeligt luft, så der kommer ikke de overraskelser, og så er april en rigtig god mdr. Jeg er 14 dags lønnet, med planlagt 2 lønudbetalinger om mdr, og i april kommer der løn 3 gange, så der er en fuld løn til mig, som budget kontoen ikke skal have del i, jeg ELSKER de 2 mdr om året hvor det sker.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Signor Cuoco skrev, for 8 timer siden:

Uf, der var godt nok mange "vandaflednings og renovations-afgifter", renter til realkreditten, skat og forsikringer, med mere ,at betale her ved terminen 1/4. Plus en ny vaskemaskine da den gamle gik kaput.

I april må jeg derfor slå koldt vand på pikken og dens lyster. Er jeg alene? Eller får pigerne generelt færre besøg omkring terminerne?

En lidt ny måde at spørge til økonomi og køb af sex/købesex.

 

Du nævner kvartaler eller rettere terminer og “at slå koldt vand på pikken”. Jeg tror aldrig, jeg rigtig måske lige har tænkt det sådan med, om der er nogen måneder f.eks. marts eller september der skulle være bedre eller dårligere måneder til at købe noget sex. I hvert fald ikke lige på den måde med kvartaler. Jeg tror dog f.eks. mange ville sige at januar i det hele taget med økonomi var en måned hvor det ikke var så fedt.

 

At slå koldt vand på pikken minder mig lidt om at slå koldt vand i blodet. Om det er godt for nogen at gøre ved jeg ikke. Altså slå koldt vand i blodet.
 

Men det er nok lidt mere pressede tider for de fleste med krig og inflation.


 

Slowman skrev, for 7 timer siden:

Aktieafkast fra Nordea = godt 17.000 kr efter skat rækker vel et par dage:D

Haha, heldige dig. Jeg tror godt nok aldrig, jeg ville nå op på at bruge så mange penge på GP’er på så kort tid hvis det var. Jeg tror det for nogen bare ville være en del på et år eller halvt år.

 

Blækspruttemanden skrev, for 7 timer siden:

Altid skidt at være løbet tør for penge allerede i starten af måneden :P

Så må du jo prøve de lidt billigere piger :D

Man kan jo også lige vente lidt hvis man måske har øje for nogle andre i andre lidt dyrere prisklasser – men smag og behag. Men jo jo, man kan jo også gøre det andet? Det kommer vel an på tidshorisonten :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 9 timer siden:

får pigerne generelt færre besøg omkring terminerne?

Ud fra tidligere tråde (og med støtte i @NordjyskeFeminineKurvers svar) virker det til, at besøgene hos pigerne er rimelig stabilt henover året, dog med færre besøg i januar og måske sommermånederne.

TheLion skrev, for 1 time siden:

Men det er nok lidt mere pressede tider for de fleste med krig og inflation.

Det var godt, at du lige fik nævnt det, for en gangs skyld. Det kunne jo være, at en enkelt havde glemt det. Også selvom det med inflation jo ikke passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 19 minutter siden:

Har i glem vi får skattepenge tilbage lige on lidt;-)

Jeg får så mange tilbage at jeg ikke tør sige det - men de skal investeres og forhåbentlig give overskud til lidt fornøjelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Jeg får så mange tilbage at jeg ikke tør sige det - men de skal investeres og forhåbentlig give overskud til lidt fornøjelser.

-du har jo så bare undværet dem sidste år... Det beløb jeg får er under en tusse -jeg sørg altid for at ændre forskudsopgørelsen løbende, hvis det sker ændringer;-) Gider ikke den form for opsparing;-) Selv om det kunne være fedt... Men har heldigvis luft i økonomien hver måned;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Signor Cuoco stakkels dig, kvinderne overlever nok, men gør du ? :P

@henlankøb dig en Caterpillar telefon, den kan tabes fra 1,8 m ned på beton uden at stykker, og tåle 1 m under vandet i en time. :D

@TheLionnej man er ikke heldig fordi ens aktier giver udbytte, det kaldes investering med omtanke. Man ved jo næsten på forhånd at visse aktier giver udbytte hvert år. Når de så også stiger i værdi, så er man særlig dygtig i sine investeringer :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 12 minutter siden:

@Signor Cuoco stakkels dig, kvinderne overlever nok, men gør du ? :P

@henlankøb dig en Caterpillar telefon, den kan tabes fra 1,8 m ned på beton uden at stykker, og tåle 1 m under vandet i en time. :D

@TheLionnej man er ikke heldig fordi ens aktier giver udbytte, det kaldes investering med omtanke. Man ved jo næsten på forhånd at visse aktier giver udbytte hvert år. Når de så også stiger i værdi, så er man særlig dygtig i sine investeringer :lol:

:)

Stakkels?

Det viser sig, at pigerne ofte værdsætter en beskeden mand med selvironi. En af dem, hvor jeg har været betalende stamgæst i mange år,  har netop skrevet og sagt, at hun savner mig og at jeg skal spare på det kolde vand til pikken. Så meget sukker hun efter mig at vores næste kæmpeknald er gratis, hvis jeg laver mad til hende bagefter og har en god vin med. 

Så jeg får også "afkast"  på mine langtidsinvesteringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 43 minutter siden:

:)

Stakkels?

Det viser sig, at pigerne ofte værdsætter en beskeden mand med selvironi. En af dem, hvor jeg har været betalende stamgæst i mange år,  har netop skrevet og sagt, at hun savner mig og at jeg skal spare på det kolde vand til pikken. Så meget sukker hun efter mig at vores næste kæmpeknald er gratis, hvis jeg laver mad til hende bagefter og har en god vin med. 

Så jeg får også "afkast"  på mine langtidsinvesteringer. 

Ok da, men jeg har fået 8 tilbud efter jeg skrev det med Aktieudbyttet - også en langtigsinvestering.

nå, desværre også løgn:o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Moden slikken M skrev, for 2 timer siden:

(…)

nej man er ikke heldig fordi ens aktier giver udbytte, det kaldes investering med omtanke. Man ved jo næsten på forhånd at visse aktier giver udbytte hvert år. Når de så også stiger i værdi, så er man særlig dygtig i sine investeringer :lol:

Nu bliver det måske sådan lidt. Jeg tror, måske de fleste ville sige, at de var heldige hvis de fik et aktieudbytte på 17.000 kr. Det er en mulighed at investere sine penge – også i aktier. Men intet er sikkert. Heller ikke på aktiemarkedet selvom nogle aktier er mere sikre end andre.
 

Slowman skrev, 1 time siden:

Ok da, men jeg har fået 8 tilbud efter jeg skrev det med Aktieudbyttet - også en langtigsinvestering.

nå, desværre også løgn:o

Som sagt heldige dig. Og som sagt kan folk vel have forskellige tidshorisonter. Nogle kører længere, andre kortere. Man kan f.eks. langtidsinvestere i aktier – nu ved jeg ikke om det er det som du har gjort? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

@Signor Cuoco fantastisk, mad og vin kan gøre underværker ved mennesker. Jeg er god til at lave mad og kan finde gode vine, kan du lægge et godt ord ind for mig ? :D

@TheLionhold nu op for hel..., det er ikke held at få aktieudbytte når man har investeret i aktier. Du skal bare eje aktierne hen over dagen der udbetales udbytte. Jeg fik 45.000 kr i udbytte af mine Mærsk aktier her for nylig ( på min pensionskonto) men der er da ingen der fortæller at jeg har tabt 300.000 kr på kursværdien gennem de seneste måneder. Så hvor f..... er heldet henne ?

Nej jeg har løbet en risiko og vundet lidt og tabt meget, sådan er det når man investerer i aktier. Men jeg løber ikke større risiko end jeg har råd til at tabe.

Igennem det seneste år har jeg handlet aktier ofte og kun haft dem en enkelt dag, nogle dage eller en måned. Der er stadig stort overskud.  Og det bliver brugt flittigt på skønne kvinder.

@Signor Cuocokolde afvaskninger har aldrig tæmmet sexlysten og gør det garanteret heller ikke denne gang. Hav en god aften med den underskønne.

Og en lille anekdote fra det virkelige (under) liv. På en FKK klub i påsken var vi nogle venner der deltog i festen. Den ene havde været upstairs et par gange, og blev lokket derop endnu en gang. Han advarede den skønne om at der var udsolgt men hun insisterede, hun kunne få enhver mand i enhver tilstand af nedslidning til at komme og gav ham dette væddemål. Hvis hun ikke kunne få ham til at komme var seancen gratis, hvis han kom skulle han betale fuld pris. :P Det lykkedes hende ikke ! Og som den gentleman han er betalte han selvfølgelig. Vi troede først hun var en ombygger, men det var hun IKKE. 

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 17 minutter siden:

@Signor Cuoco fantastisk, mad og vin kan gøre underværker ved mennesker. Jeg er god til at lave mad og kan finde gode vine, kan du lægge et godt ord ind for mig ? :D

@TheLionhold nu op for hel..., det er ikke held at få aktieudbytte når man har investeret i aktier. Du skal bare eje aktierne hen over dagen der udbetales udbytte. Jeg fik 45.000 kr i udbytte af mine Mærsk aktier her for nylig ( på min pensionskonto) men der er da ingen der fortæller at jeg har tabt 300.000 kr på kursværdien gennem de seneste måneder. Så hvor f..... er heldet henne ?

Nej jeg har løbet en risiko og vundet lidt og tabt meget, sådan er det når man investerer i aktier. Men jeg løber ikke større risiko end jeg har råd til at tabe.

Igennem det seneste år har jeg handlet aktier ofte og kun haft dem en enkelt dag, nogle dage eller en måned. Der er stadig stort overskud.  Og det bliver brugt flittigt på skønne kvinder.

@Signor Cuocokolde afvaskninger har aldrig tæmmet sexlysten og gør det garanteret heller ikke denne gang. Hav en god aften med den underskønne.

Og en lille anekdote fra det virkelige (under) liv. På en FKK klub i påsken var vi nogle venner der deltog i festen. Den ene havde været upstairs et par gange, og blev lokket derop endnu en gang. Han advarede den skønne om at der var udsolgt men hun insisterede, hun kunne få enhver mand i enhver tilstand af nedslidning til at komme og gav ham dette væddemål. Hvis hun ikke kunne få ham til at komme var seancen gratis, hvis han kom skulle han betale fuld pris. :P Det lykkedes hende ikke ! Og som den gentleman han er betalte han selvfølgelig. Vi troede først hun var en ombygger, men det var hun IKKE. 

Tak for dine aktietips og din humor, Moden slikken M;).

Hvis jeg får overskud på dit tip om at købe aktier og sælge igen hurtigt, lægger jeg et godt ord ind for dig hos pigen..:D. Det vil være på mange måder yderst tilfredsstillende at finansiere sine besøg hos de skønne kvinder med lettjente penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

Tak for dine aktietips og din humor, Moden slikken M;).

Hvis jeg får overskud på dit tip om at købe aktier og sælge igen hurtigt, lægger jeg et godt ord ind for dig hos pigen..:D. Det vil være på mange måder yderst tilfredsstillende at finansiere sine besøg hos de skønne kvinder med lettjente penge.

Ja gid det var så let, at man bare kunne få lidt tips af erfarne aktiehandlere og tjene kassen, men der er i hovedsagen 3 veje i min optik:

1. Man følger markedet nøje og handler udfra sunde strategier og det er altså ikke specielt smart at eje aktierne den dag der udbetales udbytte, for de falder tilsvarrende dagen efter, men man kan spekulere i mange ting. Det kræver vedholdende interesse og at man er dygtig til at se udviklinger i aktiemarkedet.

2. Man laver decideret langtidsinvestering. Det kræver naturligvis også at man tør satse på hvilke brancher der får fremgang og hvilke der ikke gør men der er visse brancher der traditionelt ef stabile. Blandet pulje med stor sikkerhed, kan være godt

3. Som jeg bruger. En private banker ordning, hvor vi holder jævnlige møder og lægger/ændrer strategi - køb og salg, men med det tidsmæssige sigte man nu ønsker. Er man 30 år kan sigtet være langt, er man 70 skal man nok vurdere, hvor meget man selv vil bruge og hvor meget man vil begunstige arvingerne.

en anden ting er at man kan udskyde skat/indtægt ved at købe aktier med lav udbytteudbetaling (eller sælge lige før udbytteudbetaling og købe billigere dagen efter) og større kursgevinst og derved måske styre at man slipper med den lavere beskatning da de første 61.000 kr kun beskattes med 27%. Det er en god ting at huske, hvis aktieudbyttet ligger i det leje.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 4 timer siden:

Ja gid det var så let, at man bare kunne få lidt tips af erfarne aktiehandlere og tjene kassen, men der er i hovedsagen 3 veje i min optik:

1. Man følger markedet nøje og handler udfra sunde strategier og det er altså ikke specielt smart at eje aktierne den dag der udbetales udbytte, for de falder tilsvarrende dagen efter, men man kan spekulere i mange ting. Det kræver vedholdende interesse og at man er dygtig til at se udviklinger i aktiemarkedet.

2. Man laver decideret langtidsinvestering. Det kræver naturligvis også at man tør satse på hvilke brancher der får fremgang og hvilke der ikke gør men der er visse brancher der traditionelt ef stabile. Blandet pulje med stor sikkerhed, kan være godt

3. Som jeg bruger. En private banker ordning, hvor vi holder jævnlige møder og lægger/ændrer strategi - køb og salg, men med det tidsmæssige sigte man nu ønsker. Er man 30 år kan sigtet være langt, er man 70 skal man nok vurdere, hvor meget man selv vil bruge og hvor meget man vil begunstige arvingerne.

en anden ting er at man kan udskyde skat/indtægt ved at købe aktier med lav udbytteudbetaling (eller sælge lige før udbytteudbetaling og købe billigere dagen efter) og større kursgevinst og derved måske styre at man slipper med den lavere beskatning da de første 61.000 kr kun beskattes med 27%. Det er en god ting at huske, hvis aktieudbyttet ligger i det leje.

Tak for de mange konkrete tips om aktiehandel. Tænk at man også kan blive klogere på det emne ved at læse EG.

Jeg er på dette felt ren amatør og hælder nok til vej nr. 3, når jeg indenfor et par år sælger mit velbeliggende hus i Nordsjælland og får et provenu ud på nogle millioner. Lidt af dette kunne være interessant at investere, men da jeg snart er midt i 60-erne skal jeg også huske at få brugt mange penge på fornøjelser.

Det er område, jeg til gengæld har øvet mig en del i allerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

slow: min erfaring med aktiemarkedet er langtids investering er det mest sikre uanset hvilken aktie du måtte have kik på der er altid nitter som falder udenfor uanset årsag som går i mod trenden og koster investorerne, kortids kræver man har tiden til og følge markedet op og ned

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Signor CuocoJeg giver dig gerne tips, men vi skal være online og du skal have dem i samme sekund jeg køber eller sælger. Sådan er det når man daytrader.  :D

Og jeg vil jo se frem den skønne kvinde :-)

@Slowmanat eje aktierne den dag der betales udbytte: Jeg er ikke enig med dig, nu to år i træk fik udbyttebetalingen overhovedet ingen indflydelse på kursen, forstået på den måde at få dage efter var det lille fald overvundet. APM 2023 og 2024, Nove 2023 2024. 

Jeg er 73 år gammel og lod i en del år mine aktier urørt. Det gik godt, men kun fordi jeg havde tænkt mig om (ikke analyseret) og invresteret i solide aktier i veldrevne selskaber. Alligevel nåede der at smuldre 1 mio. kr inden jeg vågnende og fik dem solgt. Heldigvis var der flere tilbage.

Så nej jeg investerer ikke langsigtet selv om Warren siger. Han er stadig aktiv som ultimo 90 årig, så hvis jeg kunne se frem til at lve så længe kunne det da godt være jeg gik langt. Sidste år havde jeg et afkast på 25 % min bankrådgiver forstod godt hvorfor jeg blandede banken udenom. Vis mig en eneste bank der i et eller andet af deres produkter kan matche det.

Åhh de bankmøder. deres strategier, men giver de afkast ? Det er ikke min erfaring, investeringsforeninger, investeringpuljer, bankerne bortforklarer at de ikke kan matche et dansk aktieindeks.

Ja du kan optimere en lille smule i den nedre ende af afkastet og udnytte den lavere beskatning på de første 61 tkr. Men det er jo ikke den slags jeg går efter det er meget større afkast, og så skal du betale skat af det. I couldnt care less  bare der kommer nok afkast så bliver der aligevel lidt over halvdelen til mig og i sidste ende de skønne kvinder. Alt det analyse, kommer til kort overfor gut feeling når man har valgt seriøse selskaber i gode brancher.

Nu vil jeg hellige mig en skøn kvinde der er lidt dyrere end de fleste, men hver en krone værd. Hun skal fistes og deepthroates så englende (idette tilfælde hende) synger. Jeg slubrer hendes sprøjt i mig med største velbehag.

Der er allerede lagt vådligger lagener på sengen, diverse buttplugs er lagt frem tiol herndes lækre røv, en kæmpe bøtte glidecreme ligeledes og gummihandskerne så mine negle ikke ødelægger hendes kusse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 13 minutter siden:

Tak for de mange konkrete tips om aktiehandel. Tænk at man også kan blive klogere på det emne ved at læse EG.

Jeg er på dette felt ren amatør og hælder nok til vej nr. 3, når jeg indenfor et par år sælger mit velbeliggende hus i Nordsjælland og får et provenu ud på nogle millioner. Lidt af dette kunne være interessant at investere, men da jeg snart er midt i 60-erne skal jeg også huske at få brugt mange penge på fornøjelser.

Det er område, jeg til gengæld har øvet mig en del i allerede.

Jeg har den strategi at sprede investeringerne.

1/3 i fast ejendom

1/3 i garanterede pensionsordninger - dvs hvor sælger har garanteret fx minimum 3 eller 4%

1/3 i papirer. Dvs aktier (også her i en spredt portefolio) og evt. andre papirer

Jeg pensionerede mig selv for 4 år siden og det er klart at når lønindkomsten dermed falder væk må man bruge af formuen. Sporten er ikke at bruge mere end at formuen holdes nogenlunde intakt - dvs ejendom, papirer og pensioner har værdistigninger der overstiger forbrug og inflation. Det  er nok mest en sport for der behøver jo ikke være noget til arvingerne, men det er nu ganske sjovt.

tænk lidt på det når du sælger huset. Spred investeringerne og prøv at holde formuen intakt eller køb livsvarrige pensioner, for vi aner jo ikke om vi skal bruge penge i mange år endnu, hvis vi lever længe.

Når jeg bliver folkepensionist får jeg for første gang som voksen offentlige tilskud - 7000 kr om måneden før skat. Det bliver stort:o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Moden slikken M skrev, for 7 minutter siden:

@Signor CuocoJeg giver dig gerne tips, men vi skal være online og du skal have dem i samme sekund jeg køber eller sælger. Sådan er det når man daytrader.  :D

Og jeg vil jo se frem den skønne kvinde :-)

@Slowmanat eje aktierne den dag der betales udbytte: Jeg er ikke enig med dig, nu to år i træk fik udbyttebetalingen overhovedet ingen indflydelse på kursen, forstået på den måde at få dage efter var det lille fald overvundet. APM 2023 og 2024, Nove 2023 2024. 

Jeg er 73 år gammel og lod i en del år mine aktier urørt. Det gik godt, men kun fordi jeg havde tænkt mig om (ikke analyseret) og invresteret i solide aktier i veldrevne selskaber. Alligevel nåede der at smuldre 1 mio. kr inden jeg vågnende og fik dem solgt. Heldigvis var der flere tilbage.

Så nej jeg investerer ikke langsigtet selv om Warren siger. Han er stadig aktiv som ultimo 90 årig, så hvis jeg kunne se frem til at lve så længe kunne det da godt være jeg gik langt. Sidste år havde jeg et afkast på 25 % min bankrådgiver forstod godt hvorfor jeg blandede banken udenom. Vis mig en eneste bank der i et eller andet af deres produkter kan matche det.

Åhh de bankmøder. deres strategier, men giver de afkast ? Det er ikke min erfaring, investeringsforeninger, investeringpuljer, bankerne bortforklarer at de ikke kan matche et dansk aktieindeks.

Ja du kan optimere en lille smule i den nedre ende af afkastet og udnytte den lavere beskatning på de første 61 tkr. Men det er jo ikke den slags jeg går efter det er meget større afkast, og så skal du betale skat af det. I couldnt care less  bare der kommer nok afkast så bliver der aligevel lidt over halvdelen til mig og i sidste ende de skønne kvinder. Alt det analyse, kommer til kort overfor gut feeling når man har valgt seriøse selskaber i gode brancher.

Nu vil jeg hellige mig en skøn kvinde der er lidt dyrere end de fleste, men hver en krone værd. Hun skal fistes og deepthroates så englende (idette tilfælde hende) synger. Jeg slubrer hendes sprøjt i mig med største velbehag.

Der er allerede lagt vådligger lagener på sengen, diverse buttplugs er lagt frem tiol herndes lækre røv, en kæmpe bøtte glidecreme ligeledes og gummihandskerne så mine negle ikke ødelægger hendes kusse.

Jeg er slet ikke på det niveau, hverken mht økonomi eller avanceret sex. Håber du får et brag af en aften

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Avanceret sex og aktieinvesteringer skal holdes hver for sig :D.

Når aktierne giver gode afkast er det nææsten ligeså godt som sex. :P

Hun har sms'et at hun her er her lige om lidt :-)

Livsvarige pensioner er et væddemål med banken om hvor længe du lever. De fleste almindelig mennesker taber det væddemål desværre.

Og husk hvis du har millioner at investere og får et godt afkast så tager de folkepensionstillægget !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...