Hop til indhold
Signor Cuoco

Koldt vand på pikken i april

Recommended Posts

Når det mærkes på omsætningen i en pølsevogn, så kan pigerne nok også mærke, når der er lavvandet i folks tegnebøger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for mange gode indlæg og en del tankestof.

Jeg havde aldrig drømt om, at lige denne lille tråd, som jeg skrev ret impulsivt i går, ville blive så interessant.;)

Med noget der ligner gammel kinesisk humor/lærdom i Pite's betragtning om pølsevognen, som er foreløbig sidste bidrag i tråden. Hvem ved. Måske kommer der mere?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, 1 time siden:

Avanceret sex og aktieinvesteringer skal holdes hver for sig :D.

Når aktierne giver gode afkast er det nææsten ligeså godt som sex. :P

Hun har sms'et at hun her er her lige om lidt :-)

Livsvarige pensioner er et væddemål med banken om hvor længe du lever. De fleste almindelig mennesker taber det væddemål desværre.

Og husk hvis du har millioner at investere og får et godt afkast så tager de folkepensionstillægget !

Ja, det er derfor jeg siger at jeg får 7 K før skat, når jeg får folkepension. Nul tillæg. 
Jeg har et par livsvarige pensioner men de udgør mindre end 20% af “den samlede kapital”. Resten er kapitalpensioner og ratepensioner. Og så er der jo lidt friværdi i ejendommen, som en slags baghåndsskilling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det med ratepensioner er et tveægget sværd. Minimum 10 års udbetaling, men hvad hvis jeg lever længere ? Og beskattes som almindelig indkomst. Derfor der ryger noget af folkepensionen.

Meen hvis man kan investere fornuftigt kan de være en evighedsmaskine. De kan nemlig forlænges i udbetalingsperioden. Men det betyder hvis man regner forkert at der bliver for meget til arvingerne.

@Slowmandet blev et skønt brag, hun kom og hun kom, det sidste mere end en gang. Og min hånd var ved at blive kvast. :( Og gudskelov for vådliggerlagner.:D

Der er forholdsvis billig strøm i nat så vaskemaskinen er i gang. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Moden slikken M skrev, for 8 timer siden:

Ja det med ratepensioner er et tveægget sværd. Minimum 10 års udbetaling, men hvad hvis jeg lever længere ? Og beskattes som almindelig indkomst. Derfor der ryger noget af folkepensionen.

Meen hvis man kan investere fornuftigt kan de være en evighedsmaskine. De kan nemlig forlænges i udbetalingsperioden. Men det betyder hvis man regner forkert at der bliver for meget til arvingerne.

@Slowmandet blev et skønt brag, hun kom og hun kom, det sidste mere end en gang. Og min hånd var ved at blive kvast. :( Og gudskelov for vådliggerlagner.:D

Der er forholdsvis billig strøm i nat så vaskemaskinen er i gang. :P

Morn’ så. Du har det sikkert fint, men den søde pige er helt kvæstet.  
jeg tager nok alt ud af ratepensioner op til før topskatten og placerer det jeg ikke bruger som mere likvide midler, men der må nu grrne blive en pæn slat til arvingerne, bare jeg har hvad jeg skal bruge.

nu stikker jeg af 3 dage med 3 gamle kammerater fra knallert alderen 3 dage i sommerhus. Uden damer.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Slowmanja en tur i sommerhus er godt. Uden damer måske ikke godt, men da jeg er bi kunne knallert kammeraterne nok bruges :P Spillede da pik med andre fyre i den alder smf.

Og nej hun er ikke kvæstet, for 1 måned siden var hun her, næste morgen sendte jeg en sms og takkede for samværet. Hendes svar: Kan være der om 20, Jeg Jahhh

Hun: Mener du  det og et splitsekund og jeg svarede: JA

Det var endnu bedre og hun var endnu mere liderlig end om aftenen. Hun er bare vild. Jeg er 'næsten' forelsket i hende' Men det er dyrt, men alle pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, den 3.4.2024 at 00:01:

Aktieafkast fra Nordea = godt 17.000 kr efter skat rækker vel et par dage:D

No one likes a smartass.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...