Hop til indhold
Gæst

Hvis i glædespiger bliver kendte, bliver i afsløret på eroguide

Recommended Posts

Gæst

problemet er netop at de nævner hende, med hendes rigtig navn. tror du det var det navn de besøgte hende under? 

Problemet er nok snarere, at det kommer bag på nogen, at hvis muren imellem dobbelttilværelserne fjernes, så glemmes "kunstnernavnet" ganske hurtigt, hvorefter begge tilværelser fremadrettet huskes og knyttes til det rigtige navn.

Det er selvfølgelig tankevækkende, at man med større eller mindre held i sin aktive periode, kan skifte "kunstnernavn", og derved løbe fra sig fortid, men så snart man bliver offentligt kendt på ens rigtige navn, så mister man helt kontrollen over hvor længe ens fortid huskes og forbindes med en.

Sådan fungere det nu engang,

Det betyder sådant set også, at skulle man gå med planer om, at blive en frontløber i debatten omkring forbud eller ej, så er det nok blot et spørgsmål om tid, før ens identitet afsløres, hvorefter man vil se samme mønster, at "kunstnernavnet " stille og roligt glemmes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen har stadig kommet med henvisning til offentlige citater, hvor hun skriver hun har været massagepige. Og nogle her udråber hende det ganske vist, enten fordi de påstår at de selv har været sammen med hende ....

Du bliver ved med dit besynderlige krav. Hvor mange lig vil du egentlig have på bordet?

Fønsby har da næppe nogen interesse i at vedgå dette offentligt - lige så lidt, som jeg ville have interesse i at udbasunere til Gud og hver mand, hvis jeg blev taget som butikstyv.

Men i din besynderlige argumentation ville jeg ikke blive betragtet som butikstyv, hvis jeg ikke vedgik det offentligt. Lige meget, hvor mange vidner, der eventuelt havde været i gerningsøjeblikket. De tæller ikke. Det gør altså kun min benægtelse.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilken interesse du egentlig har i dette spørgsmål? Du kommer brasende ind fra sidelinien, registrerer dig som bruger og indleder straks en indædt kamp for denne Fønsby.

Jeg har en meget stærk fornemmelse af, at du står Fønsby meget nær. Andet giver efterhånden ingen mening, og jeg tror faktisk mere på dem, der (påstår, at de) har været hos hende.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Her er vistnok kun anonyme vidner, der påstår de har været på lagnet med Anni. Anonyme vidner tæller normalt ikke, heller ikke i en sag om butikstyveri. Så vidt jeg ved. Og derfor vil jeg nok være betænkelig ved at acceptere udsagn, givet her på EG, som sandhedsbevis. Lige så vel som kimbjensen mistænkes for at være nærtstående med Anni, kunne det vel tænkes, at dem der påstår, de har været på lagnet med Anni, blot vil hende det ondt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er vistnok kun anonyme vidner, der påstår de har været på lagnet med Anni. Anonyme vidner tæller normalt ikke, heller ikke i en sag om butikstyveri. Så vidt jeg ved. Og derfor vil jeg nok være betænkelig ved at acceptere udsagn, givet her på EG, som sandhedsbevis. Lige så vel som kimbjensen mistænkes for at være nærtstående med Anni, kunne det vel tænkes, at dem der påstår, de har været på lagnet med Anni, blot vil hende det ondt.

Nu er jeg jo ikke som dig jurist.

Men anonyme vidner herinde i form af anonyme handles opnår jo ingen større verdensberømmelse ved at indrømme, at de har fået sengebrædderne under Fønni til at knække. Hvad skulle så motivet være?

Ved butikstyveri vil jeg da formode, at politiet - hvis det nu om dage gider rykke ude til den slags banaliteter - behørigt ville sikre sig vidnernes identitet. Det gør man da i grovere kriminalsager.

Derimod medgiver jeg dig, at der godt kan være nogen, der vil Fønni det ondt. Ligesom der tilsyneladende er nogen, der vil hende det godt eller det bedste.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er jeg jo ikke som dig jurist.

Men anonyme vidner herinde i form af anonyme handles opnår jo ingen større verdensberømmelse ved at indrømme, at de har fået sengebrædderne under Fønni til at knække. Hvad skulle så motivet være?

Uha, jeg er jo blevet degraderet af en anden person herinde, så du skal nok ikke kalde mig jurist, længere. 

Jeg tror du har ret vedrørende verdensberømmelse, men mindre kan vel også gøre det. Jeg kunne forestille mig at berømmelse herinde vil være fuldt tilstrækkeligt for nogle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha, jeg er jo blevet degraderet af en anden person herinde, så du skal nok ikke kalde mig jurist, længere. 

Jeg tror du har ret vedrørende verdensberømmelse, men mindre kan vel også gøre det. Jeg kunne forestille mig at berømmelse herinde vil være fuldt tilstrækkeligt for nogle.

Det skal jeg jo nok, stadigvæk. Man mister jo ikke sådan sin kompetence med et fingerknips, ligesom en sagfører jo heller ikke mister sin bestalling ved at tabe en sag i byretten. Så du er i mine øjne da stadig juris prudens.

Der vil rigtignok nok være nogen herinde med disse tilbøjeligheder, men det er jo ikke rigtigt noget, man kan bruge til noget. Måske i skurvognen, men ikke her  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal jeg jo nok, stadigvæk. Man mister jo ikke sådan sin kompetence med et fingerknips, ligesom en sagfører jo heller ikke mister sin bestalling ved at tabe en sag i byretten. Så du er i mine øjne da stadig juris prudens.

Der vil rigtignok nok være nogen herinde med disse tilbøjeligheder, men det er jo ikke rigtigt noget, man kan bruge til noget. Måske i skurvognen, men ikke her  :)

Hej Borende X ;)

Hvad er der galt med "skurvognssamtaler"

Tror du ikke at der, der sidder mennesker med," højere, eller lavere" uddannelse, som sidder og snakker om livet :wink:

Hvem tror du lærer mest :roll:

Bare en tanke :roll:

God Week-End

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Borende X ;)

Hvad er der galt med "skurvognssamtaler"

Ok, nu begynder jeg så småt at forstå, hvorfor du i det sidste 3/4 år har set det som din fornemste opgave herinde at genere mig mest muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, nu begynder jeg så småt at forstå, hvorfor du i det sidste 3/4 år har set det som din fornemste opgave herinde at genere mig mest muligt.

Hej BX

Ja du har fuldstændig ret!

Jeg er kun ude på at genere dig?

Jeg reagerer på det du skriver, undskyld, er "Skurvognssprog" værre end "akademikersprog" ?

Er arbejdsmanden der er utro, værre end akademikeren der er utro?

Skal de ikke begge have lov til at skrive om deres oplevelse herinde?

Her er jo højt til loftet, eller er der for nogle? vi er jo ikke alle lige gode til at udtrykke os med det skrevne ord.

PS jeg skulle lige nå mit nr 100 indlæg :eek:

PPS jeg nærmer mig dig :eek:

God Weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mht anonyme vidner så undrer jeg mig over at du er her, kære Starson45 - fordi alle de anmeldelser af diverse piger er jo anonyme....dvs i følge dit eget udsagn så kan du ikke stole på dem med mindre de ærede damer giver deres besyv med, som iøvrigt så også er anonyme 8-l - så dit argument fungere IKKE......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du blander æbler og pærer. I tilfældet Anni er svaret på spørgsmålet ganske objektivt. Ja eller nej. Anmeldelser er subjektive, og det ved vi alle og accepterer det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...