Hop til indhold
Gæst

Hvis i glædespiger bliver kendte, bliver i afsløret på eroguide

Recommended Posts

Gæst

Det er jo hypotetisk...

Der er ingen der bliver udråbt som glædespige af et medie, udelukkende på grundlag af et anonymt tip. (hvis det er muligt, så ringer jeg til EB, og siger at Dronningen har haft mange år på lagnerne, og glæder mig til at se, at forsiden bliver ryddet)

Mon ikke der skal ligeså mange henvendelser til som ved den svenske konges deltagelse i sikkert skønne seksuelle arrangementer udenfor kongehuset, før Dronningen kan få ryddet forsiden omkring noget seksuelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er jo stadig ikke kommet nogen som helst links til, hvor Anni eller Linse fortæller at de har været glædespiger. 

Kom dog med de sønderlemmende beviser folkens, hvis i vil håndhæve jeres ret til at anmelde de piger  og tale om dem her på eroguide.

Tror sgu også Anni har fået nok af folks sladren rundt:

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article2213876.ece

Vi er ikke uenige Kim, men hvis du gad og bruge din inderside (det er der  hvor du sætter din hat og/eller hue og som er under din hjerneskal) så gør du ikke de damer en tjeneste med dine mærkelige indlæg. Fordi uanset hvordan du forsøger at retfærdigøre dit virke her på EG, så hjælper du lige nu kun det "hemmelige selskab".

Hvorfor synes jeg så dine indlæg er mærkelige.

1. Mht AF, så uanset hvad du postulere så er det DK kendt - ergo er der intet der hemmeligt der bliver bragt til torvs.

2. Hvis du bliver ved med at hævde AF, er uskyldig - så har du et problem for AF har erkendt skyld og hun har afsonet sin straf.

3. Mht at nogen ser AF på en båd, så vil jeg lige sige optalte pige selv har smadret en jerndør over fingrene på en førsteklasses idiot. :-)

4. Hvis du ikke kan se at du ikke hjælper nogen pige ved dette her makværk, så har du et problem....du kan altid bruge anmeld knappen og

tilkendegive over for ledelsen(som har fået et nyt medlem Deputy - velkommen :-) ) at der er person følsomme oplysninger her.

5. Hvis du synes at alle medlemmer her på EG (eler blot nogle) er klamme stoddere - så ved du hvor døren er.

Og et godt råd til dig

Tag et kursus i argumentations teknik, for dine argumenter og din evne til at læse de links du er blevet præsenteret for her - lader en del tilbage at ønske.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den gode Bendix var ude i det samme ærinde som Kimbjensen, som lige er oprettet og kun skriver om en eneste ting. Ligheden er slående. :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Lad os nu antage at jeg i mit forbindelse med mit normale job deltager i en fagartikel. Altså ikke som pige men i forbindelse med mit job.

Ville i så meme det er okay at smække op på ero heeeei. Se her sisse er med i jagt og fiskeri. Har i set har i ser...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad os nu antage at jeg i mit forbindelse med mit normale job deltager i en fagartikel. Altså ikke som pige men i forbindelse med mit job.

Ville i så meme det er okay at smække op på ero heeeei. Se her sisse er med i jagt og fiskeri. Har i set har i set?...

Sisse, svaret på ovenstående spørgsmål er et rungende "nej!" - du kan næppe finde en eneste fra denne tråd, som ville svare anderledes.

Synes du selv, at du og det eksempel du skitserer ovenfor, er analog til Anni Fønsby og hendes meritter? :wink::idea:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville i så meme det er okay at smække op på ero heeeei. Se her sisse er med i jagt og fiskeri. Har i set har i ser...

Jeg vågnede lige op af min søvn, da Sisse skrev orvenævnte.

Sisse du er ikke bedre stillet,- end hvis du var en politikker som blev set, sidde sammen med en tidligere rocker ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

der må sgu være grænser for hvor politisk korrekt man skal være - hvis der så linkes til artiklerne skal vi så lægge sorte bjælker ind ...?

Gedigent sludder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det vil bestemt ikke være ok! Det vil være ganske usmageligt, og i direkte brud med EG's regler.

Hvis din annonymitet i forhold til det at være glædespige er opretholdt, er der ingen der har ret til at bryde din annonymitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis nu jeg trådte frem i Ekstra Bladet med budskabet om at "Jeg har kneppet 1500 ludere" (det ville de sikkert skrive på forsiden), mener jeg det er helt ok, at mit navn blev bragt frem rundt omkring. Det er mit valg om jeg vil stå frem med denne lyst/last eller leve anonymt med det, som VarmePia har valgt med sit erhverv. Når Anni Fønsby har være i offentligheden og nærmest pralet med det, så må de sgu' også stå ved det.

Men lad os prøve Eroguide og admins grænser af:

Nogen der ved om denne Trine (http://www.bt.dk/krimi/noegenmodel-betjent-gloede-paa-min-store-barm) er den samme som Pernille Miss Fitness, der huserede i 00'erne?

Ja...det er Trine aka Pernille.

Var også på Retortvej i mange år.

Hun var også med i en udsendelse i TV, hvor der siden gik en debat om, hvorvidt hun var transseksuel....

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo hypotetisk...

Der er ingen der bliver udråbt som glædespige af et medie, udelukkende på grundlag af et anonymt tip. (hvis det er muligt, så ringer jeg til EB, og siger at Dronningen har haft mange år på lagnerne, og glæder mig til at se, at forsiden bliver ryddet)

Så vidt jeg ved, så har intet medie udråbt en person som glædespige/bordelmutter, uden at personen selv har bekræftet, eller at der ligger stærke indicer herfor, f.eks. i form af retssager/domme eller udtalelser fra Politiet.

Se og Hør kunne fortælle om, hvordan Maria Erwolther arbejdede på klinik i Helsingør.

Hun nægtede selvfølgelig, men der var en række paparazzi billeder af hende på vej ned i klinikken.

;-)

Lidt en svinestreg af Sex og Hor...men hvad havde hun tænkt sig!?

Hun var/er kæreste med Laust Sonne fra DAD, og hun havde fået et lille 'gennembrud' med en rolle i sitcom'en Christian....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se og Hør kunne fortælle om, hvordan Maria Erwolther arbejdede på klinik i Helsingør.

Hun nægtede selvfølgelig, men der var en række paparazzi billeder af hende på vej ned i klinikken.

:wink:

Hun var/er kæreste med Laust Sonne fra DAD, og hun havde fået et lille 'gennembrud' med en rolle i sitcom'en Christian....

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Arkiv/2010/06/marie%20erwolter%20forside.aspx

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Arkiv/2010/06/web%20tv%20maria%20erwolter%20candy.aspx

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Arkiv/2011/03/Maria%20Erwolter%20sagsanlaeg.aspx

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Paparazzi/Marie%20Erwolter%20prostitueret.aspx

Redaktionschefen skriver at de var helt sikre - mon ikke det betyder ....   :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er stor forskel på at forbinde Annie Fønsby med branchen og så prøve at beskylde en person som Maria Erwolther for at være sexarbejder.

Fønsby har aldrig lagt skjul på at hun drev flere klinikker, hun har i en retssal oplyst hun selv solgte sex, der har kunnet påvises forbindelser mellem rockermiljøet og hende, hun har ladet medierne følge hendes privatliv, både opture og nedture, og os andre svælge i det - det har været i hendes interesse at stå frem som den hun er.

Erwolther blev engang set gå ind på en klinik i Helsingør, og hvad så ? , det er ikke ukendt at skuespillere laver research som forberedelse til en ny rolle, hun har vel bare haft en aftale om at snakke med nogle af pigerne som forberedelse til rollen som Kristians letlevende søster i TV-serien Kristian der løb over skærmen samtidig.

Erwolther nægtede enhver forbindelse til sexarbejde - det burde vi alle - også vi herinde respektere. Og HVIS det så var blevet bevist eller hun selv havde oplyst det - hvad så - ville det have været en sensation for nogen - ville hun have været et bedre/dårligere menneske med den fortid i lasten ??? - det burde vi herinde vist ikke synes.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Såvidt jeg har forstået – jeg kan jo tage fejl – har flere herinde i strengen besøgt Fønsby, da hun var i A-gruppen.

Det burde i min optik sætte tingene grundigt på plads een gang for alle frem for allehånde spekulationer, om hun har været i branchen eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er stor forskel på at forbinde Annie Fønsby med branchen og så prøve at beskylde en person som Maria Erwolther for at være sexarbejder.

Fønsby har aldrig lagt skjul på at hun drev flere klinikker, hun har i en retssal oplyst hun selv solgte sex, der har kunnet påvises forbindelser mellem rockermiljøet og hende, hun har ladet medierne følge hendes privatliv, både opture og nedture, og os andre svælge i det - det har været i hendes interesse at stå frem som den hun er.

Erwolther blev engang set gå ind på en klinik i Helsingør, og hvad så ? , det er ikke ukendt at skuespillere laver research som forberedelse til en ny rolle, hun har vel bare haft en aftale om at snakke med nogle af pigerne som forberedelse til rollen som Kristians letlevende søster i TV-serien Kristian der løb over skærmen samtidig.

Erwolther nægtede enhver forbindelse til sexarbejde - det burde vi alle - også vi herinde respektere. Og HVIS det så var blevet bevist eller hun selv havde oplyst det - hvad så - ville det have været en sensation for nogen - ville hun have været et bedre/dårligere menneske med den fortid i lasten ??? - det burde vi herinde vist ikke synes.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Anni har også benægtet uden for retssalen. Eneste sted hun ikke har, er i retssalen, hvor hun som anklaget helt uden konsekvenser kan lyve lige fra hun træder ind i salen og til hun går ud igen.

Udtalelsen i retssalen har helt klart haft det formål, at stille hende selv bedst muligt i rufferisagen. Dog uden held.

Vi er nok ude i en GRÅZONE, og så mener jeg man er uskyldig indtil det modsatte er bevist, ordentligt bevist.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anni har også benægtet uden for retssalen. Eneste sted hun ikke har, er i retssalen, hvor hun som anklaget helt uden konsekvenser kan lyve lige fra hun træder ind i salen og til hun går ud igen.

Udtalelsen i retssalen har helt klart haft det formål, at stille hende selv bedst muligt i rufferisagen. Dog uden held.

Vi er nok ude i en GRÅZONE, og så mener jeg man er uskyldig indtil det modsatte er bevist, ordentligt bevist.

Ville du anse det for "ordentligt bevist", hvis du selv havde mødt hende og dyrket sex med hende på A-gruppens klinik?

Nej, vel? :cool::wink:

I øvrigt er jeg uenig med dig i, at hun "helt uden konsekvenser" kan lyve i retssalen.

Hun kan gøre det uden retslige konsekvenser, men hun kan ikke forhindre den konsekvens, at offentligheden tager hendes ord for pålydende... :idea:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ville du anse det for "ordentligt bevist", hvis du selv havde mødt hende og dyrket sex med hende på A-gruppens klinik?

Nej, vel? :cool::wink:

I øvrigt er jeg uenig med dig i, at hun "helt uden konsekvenser" kan lyve i retssalen.

Hun kan gøre det uden retslige konsekvenser, men hun kan ikke forhindre den konsekvens, at offentligheden tager hendes ord for pålydende... :idea:

Jo da, til det første spørgsmål. Men jeg vil ikke forvente, at andre vil betragte det som et sandhedbevis. De vil nok snarere tænke, at jeg gerne vil fremstille mig selv som en helvedes karl, der har "been there, done that", uden at det måske er sandt.

Til det andet, så vil jeg nok ikke tillægge udsagn fra en anklaget i en retssag vægt som et sandhedsbevis.

Ja, vi er nok bare ikke enige i dette spørgsmål, og sådan er det.

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ingen har stadig kommet med henvisning til offentlige citater, hvor hun skriver hun har været massagepige. Og nogle her udråber hende det ganske vist, enten fordi de påstår at de selv har været sammen med hende, eller fordi de sidder lighedstegn mellem bodelmutter og glædespige. Så frit og frejdigt bliver hun omtalt med navn nævnelse.

Linse ser jeg i går rundt om, som katten om den varme grød. Og har slet ikke forsøgt at bevise at hun selv er stået frem som massagepige.

Så jeg konkludere - INGEN GLÆDESPIGE KAN VIGE SIG SIKKER FOR, IKKE AT RYGE PÅ EROGUIDE MED NAVNS NÆVNELSE, UDEN DER SKER EN HUJENDE FIS VED DET.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en MEGET STOR svinestreg. Direkte usmageligt af Se & Hør. Et direkte brud på privatlivets fred.

Hvis hun i forvejen havede været involveret i sager om bordeldrift og rufferi, havde det været en helt anden sag, idet hendes tilknytning til prostitution derved i forvejen ville have været etableret.

Desværre, så er hendes tilknytning til prostitution samt annonymitet blevet offentliggjort af Se & Hør i form af billeder samt bordel-alias offentliggjort. Det vil herefter - desværre - ikke give nogen mening, at forsøge at forhindre omtale af de pågældende oplysninger i disse artikler.

Det vil svare lidt til at forsøge at putte lugten tilbage i måsen, efter at prutten er blevet slået....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så jeg konkludere - INGEN GLÆDESPIGE KAN VIGE SIG SIKKER FOR, IKKE AT RYGE PÅ EROGUIDE MED NAVNS NÆVNELSE, UDEN DER SKER EN HUJENDE FIS VED DET.

Jeg ville hellere formulere følgende:

Lever man en dobbelt tilværelse, uagtet om man er kunde eller udøver, så vil man ALDRIG kunne gardere sig imod afsløring. Man kan tage forskellige forholdsregler, men man kan aldrig vide sig sikker. Derfor er det sådant set rimeligt sekundært i det store billede at forsøge at isolere problemet til nogle enkelte profiler på EG eller andre sites.  

Personligt er jeg ikke i tvivl om, at man på EG hurtigst muligt ville fjerne en tråd hvis en profil, oplyste navnet på massagepige, hvor der ikke var det mindste tvivl om, at det rigtige navn er kommet i besiddelse ved brud på almen diskretion.

Men igen......hvad kan man så bruge det til, skaden er jo allerede sket ? Nemlig, og derfor må hver enkelt tage vare på eget liv og livsførelse og forholde sig til den risiko der er forbundet med at købe og sælge seksuelle ydelser.  Man er ligeledes nødt til at forholde sig til, at megen snak i krogene ikke nødvendigvis sker i åbne foraer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men du glemmer at nævne, at det selvfølgelig er under den forudsætning, at deres navn i forvejen er forbundet med prostitution.

Der har jo netop lige været en sag her på EG, hvor glædespiger fik offentliggjort private oplysninger (som ikke i forvejen var kendte). Og her trådte ledelsen på EG i den grad i karakter (i øvrigt på en super flot måde - et stort cadeau til ledelsen på EG herfor).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Såvidt jeg har forstået – jeg kan jo tage fejl – har flere herinde i strengen besøgt Fønsby, da hun var i A-gruppen.

Det burde i min optik sætte tingene grundigt på plads een gang for alle frem for allehånde spekulationer, om hun har været i branchen eller ej

problemet er netop at de nævner hende, med hendes rigtig navn. tror du det var det navn de besøgte hende under? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville hellere formulere følgende:

Lever man en dobbelt tilværelse, uagtet om man er kunde eller udøver, så vil man ALDRIG kunne gardere sig imod afsløring. Man kan tage forskellige forholdsregler, men man kan aldrig vide sig sikker. Derfor er det sådant set rimeligt sekundært i det store billede at forsøge at isolere problemet til nogle enkelte profiler på EG eller andre sites.  

Personligt er jeg ikke i tvivl om, at man på EG hurtigst muligt ville fjerne en tråd hvis en profil, oplyste navnet på massagepige, hvor der ikke var det mindste tvivl om, at det rigtige navn er kommet i besiddelse ved brud på almen diskretion.

Men igen......hvad kan man så bruge det til, skaden er jo allerede sket ? Nemlig, og derfor må hver enkelt tage vare på eget liv og livsførelse og forholde sig til den risiko der er forbundet med at købe og sælge seksuelle ydelser.  Man er ligeledes nødt til at forholde sig til, at megen snak i krogene ikke nødvendigvis sker i åbne foraer.

Jeg har enkelte gange, hvor navn og/eller adresse på en glædespige er blevet røbet i en tråd om en pige, som ikke normalt annoncere direkte med navn og/eller adresse, trykket på anmeldelsesknappen og admin har så hurtigt været inde og slette disse konkrete oplysninger (men som regel ikke hele tråden) + givet vedkommende profil en reprimande og i enkelte grove tilfælde udelukket vedkommende - f.eks hvor også familieforhold er blevet inddraget.

Skaden er nok sket, men i løbet af måske 2 timer er det alligevel begrænset, hvormange der har nået at læse tråden og endnu færre, der har noteret eller kan huske oplysningerne - så skaden er begrænset mest muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...