Hop til indhold

Eroguide support!!! Jeg savner Jer

Featured Replies

Skrevet
Larschristian skrev, Lige nu:

Ja trods alt selv om jeg ikke er computer geni  

køre kun Micro browser da jeg kun bruger min mobil. Til eroguide FB mm. 

Hvad er Microbowser for ein ding?

Skrevet
Indvending skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er Microbowser for ein ding?

Mobilbrowsere er optimerede til at vise webindhold mest effektivt på små skærme på mobile computere. Mobilbrowser-programmer skal være små og effektive,

Skrevet

Moderatorerne holder det flydende så længe de gider. Tilstrækkeligt godt for at EG stadig er i live åbenbarligt.

Men hvorfor admin ikke bare smider det der med annoncer i skraldespanden så pigerne kan glemme alt om det, overgår mit forstand. Det kan jo ikke kræve mange timer af hans tid.

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, den 1.4.2024 at 00:20:

Moderatorerne holder det flydende så længe de gider. Tilstrækkeligt godt for at EG stadig er i live åbenbarligt.

Men hvorfor admin ikke bare smider det der med annoncer i skraldespanden så pigerne kan glemme alt om det, overgår mit forstand. Det kan jo ikke kræve mange timer af hans tid.

Ja det ville nok være den bedste løsning.  Droppe helt annonce delen eller bare åbne op for VIP delen permanent for alle. Det er pga at vi ikke kan betale  for VIP abonnement opstår problemer lige så snart  man ønsker at  rette i annonce profilen. Da det skal godkendes af  support  teamet først.  

Forum delen kører helt fint.

• 1 month later...
Skrevet
Den Anonyme skrev, den 30.3.2024 at 16:02:

Og folk forstår ikke hvorfor de får advarsler :lol: 

TS efterspørger admin vedr. Betalingsannoncer, og så går det ellers lystigt i øst og vest. :rolleyes:

Det indlæg er i sig selv en afsporing, der kunne berettige en advarsel.
Lige så er mit metabrok her.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.