Hop til indhold
SEXY JASMIN HERLEV

Eroguide support!!! Jeg savner Jer

Recommended Posts

Larschristian skrev, Lige nu:

Ja trods alt selv om jeg ikke er computer geni  

køre kun Micro browser da jeg kun bruger min mobil. Til eroguide FB mm. 

Hvad er Microbowser for ein ding?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indvending skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er Microbowser for ein ding?

Mobilbrowsere er optimerede til at vise webindhold mest effektivt på små skærme på mobile computere. Mobilbrowser-programmer skal være små og effektive,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moderatorerne holder det flydende så længe de gider. Tilstrækkeligt godt for at EG stadig er i live åbenbarligt.

Men hvorfor admin ikke bare smider det der med annoncer i skraldespanden så pigerne kan glemme alt om det, overgår mit forstand. Det kan jo ikke kræve mange timer af hans tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 1.4.2024 at 00:20:

Moderatorerne holder det flydende så længe de gider. Tilstrækkeligt godt for at EG stadig er i live åbenbarligt.

Men hvorfor admin ikke bare smider det der med annoncer i skraldespanden så pigerne kan glemme alt om det, overgår mit forstand. Det kan jo ikke kræve mange timer af hans tid.

Ja det ville nok være den bedste løsning.  Droppe helt annonce delen eller bare åbne op for VIP delen permanent for alle. Det er pga at vi ikke kan betale  for VIP abonnement opstår problemer lige så snart  man ønsker at  rette i annonce profilen. Da det skal godkendes af  support  teamet først.  

Forum delen kører helt fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...