Hop til indhold
SEXY JASMIN HERLEV

Eroguide support!!! Jeg savner Jer

Recommended Posts

Er der overhovedet nogen der styrer det? Det virker lidt som om Eroguide har opgivet det hele og kører autopilot uden reale mennesker bag roet...

Det er snart i over en måned min annonce profil har været uden billeder fordi de ikke er  blevet godkendt af support teamet.

Jeg savner tider hvor det hele fungeret.

Er det fordi Eroguides tid er snart forbi???

God påske 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er ellers hurtig nok. Hvis man siger noget man ikke må… så måske du skal sige noget du ikke må for at få deres opmærksomhed : /

Del dette indlæg


Link til indlæg
Farvel25 skrev, for 13 minutter siden:

De er ellers hurtig nok. Hvis man siger noget man ikke må… så måske du skal sige noget du ikke må for at få deres opmærksomhed : /

Husk på at det er på frivillig basis at admins er herinde.. Jeg ville måske også forsvinde som dug for solen hvis det var den attitude jeg blev mødt med.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Farvel25 skrev, for 34 minutter siden:

De er ellers hurtig nok. Hvis man siger noget man ikke må… 

Hvilket selvfølgelig er helt rimeligt synes du ikke?

Der forskel på Moderatore og Admin og da det et admin som fornyer vores annoncer, kan moderatorerne ikke hjælpe her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Typisk Jennifer-svar. Skyder fra hoften uden reflektion af nogen art.

Der er forskel på moderatorer og en admin.

Stedet er tydeligvis forladt/opgivet gennem længere tid og ejer/admin kun optræder når en af brugerne har trådt i spinatten. Der sker intet nyt. Administration og daglig drift er overladt til moderatorer uden kompetencer  og som ikke evner at  forvalte deres "magt".

Alt herind skrider. Brugere herind er f.eks. ikke anonyme og i tvivlstilfælde kan tage et kig på https://www.dehashed.com/. Prøv at forstå siden før evt spørgsmål.

 

 

 

Redigeret af Indvending

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indvending skrev, for 12 minutter siden:

Brugere herind er f.eks. ikke anonyme og i tvivlstilfælde kan tage et kig på https://www.dehashed.com/. Prøv at forstå siden før evt spør

Har altid haft min tvivl om vi er så anonyme som vi tror her inde. 
men tør jeg trykke på linket næ. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indvending skrev, for 16 minutter siden:

Typisk Jennifer-svar. Skyder fra hoften uden reflektion af nogen art.

Der er forskel på moderatorer og en admin.

Stedet er tydeligvis forladt/opgivet gennem længere tid og ejer/admin kun optræder når en af brugerne har trådt i spinatten. Der sker intet nyt. Administration og daglig drift er overladt til moderatorer uden kompetencer  og som ikke evner at  forvalte deres "magt".

Alt herind skrider. Brugere herind er f.eks. ikke anonyme og i tvivlstilfælde kan tage et kig på https://www.dehashed.com/. Prøv at forstå siden før evt spørgsmål.

 

 

 

Jennifer beskriver at det er frivillige der styre sitet, samt hendes egen oplevelse af hvordan hun ville reagere på negative kommentare - så.....hvad er DIN pointe helt præcist? 

Der er forskel på admin og moderatorer, ja lige præcis men du blander dem alligevel sammen.

Moderatorerne administrere ikke sitet, de griber ind hvis et indlæg bliver anmeldt, that's it.

Jeg siger det lige igen: Hvis et indlæg bliver anmeldt, griber Moderatorene ind.

Redigeret af Pianistinden
Slet

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Husk på at det er på frivillig basis at admins er herinde..

Pt er det kun moderatorene der er her dagligt (kun for at holde stien ren).  Admin er skredet. Det er kun ham/ejerne der kan modtage betaling og aktivere betalings profiler. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vekseleren

Det er rigtig “farligt” når et site får ry for at der ikke er nogen der administrerer, uanset om det er korrekt eller ej.
Uanset hvad det er galt, så er det altid en god ide at informere ellers dannes disse konspirations teorier og det ender sjældent godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

Har altid haft min tvivl om vi er så anonyme som vi tror her inde. 
men tør jeg trykke på linket næ. 

 

-så kan du måske tage mit ord for det……din tvivl er fuldstændig berettiget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynerfin skrev, for 3 minutter siden:

-så kan du måske tage mit ord for det……din tvivl er fuldstændig berettiget

Tur du trykke på linket:ph34r::lol:.? Jeg kom til et sted hvor man skulle anerkende at man var et menneske og så tur jeg ikke trykke længere:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Tur du trykke på linket:ph34r::lol:.? Jeg kom til et sted hvor man skulle anerkende at man var et menneske og så tur jeg ikke trykke længere:lol:.. 

Tror han mere referer til min tvivl om hvor anonyme vi er. End linket Jennifer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil føle dig sikker på nettet uden at være bange for du kan blive afpresset og diverse så er der 3  gode råd jeg selv bruger  

Afskaf dit webcam eller tag et stykke tape over det

Log altid UD af din facebook/sociale medier når du er færdig med at bruge den/dem

Aldrig Gem dine adgangskoder, tryk NEJ når det bliver tilbudt og skriv dem bare forfra hver gang du skal bruge streamingtjeneste og lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet før når jeg har været i debat herinde. 
om nogle ømtålige emner og jeg har kommet med nogle fakta om pigernes forhold. 
 

at blevet ringet op midt om natten. 
nummet er ikke anonymt men heller ikke registret. 
Det er sket 2-3 gange. 
tilfældigt måske men sgu lidt hmm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og folk forstår ikke hvorfor de får advarsler :lol: 

TS efterspørger admin vedr. Betalingsannoncer, og så går det ellers lystigt i øst og vest. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 1 minut siden:

Og folk forstår ikke hvorfor de får advarsler :lol: 

TS efterspørger admin vedr. Betalingsannoncer, og så går det ellers lystigt i øst og vest. :rolleyes:

nok fordi 95 procent af gruppen skriver hvad de har på hjerte og ikke gider lege duksedreng i skolen som fedter for lærene/adminstrators. Hvis først det bliver til sådan noget hvor man passer på med alt man siger, så er konceptet med anonymitet også ligemeget, så er dette bare et facebook for sexkunder og Prostituerede Only.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 3 timer siden:

Jeg savner tider hvor det hele fungeret.

Er det fordi Eroguides tid er snart forbi???

 

Den Anonyme skrev, for 7 minutter siden:

TS efterspørger admin vedr. Betalingsannoncer, og så går det ellers lystigt i øst og vest. :rolleyes:

@Den Anonyme tror hun vil mere med sin tråd end hjælp til betalingsannoncer hvis du gad læse det ordentligt uden kun at læse hvad du har lyst til at læse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jenni81 skrev, Lige nu:

nok fordi 95 procent af gruppen skriver hvad de har på hjerte og ikke gider lege duksedreng i skolen som fedter for lærene/adminstrators. Hvis først det bliver til sådan noget hvor man passer på med alt man siger, så er konceptet med anonymitet også ligemeget, så er dette bare et facebook for sexkunder og Prostituerede Only.

Min pointe er, at så skal man heller ikke brokke sig, hvis man får en påtale eller advarsel. 

Alle har accepteret de retningslinjer og vilkår der er forbundet med det her site. 

Det har intet at gøre med at være duksedreng, jeg har sgu os brudt reglerne, så stop med det barnlige pjat. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jenni81 skrev, for 8 minutter siden:

 

@Den Anonyme tror hun vil mere med sin tråd end hjælp til betalingsannoncer hvis du gad læse det ordentligt uden kun at læse hvad du har lyst til at læse :)

Tror du skal lade være med at tage enkelte dele, som kun fremmer dit narrativ, før vi køre videre. :) 

Hvis du os undersøgte lidt, så vil du finde ud af, at rigtig mange af pigerne har efterspurgt Admin flere gange, pga. Betalingsannoncering ikke har været muligt i +1 år, fordi der har været problemer med at betale for disse.

Hun efterspørger tiden før det problem. 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 2 minutter siden:

Hun efterspørger tiden før disse problemer. 

jamen hvis du kender hende og er sikker på hvad hun mener så fair nok. Jeg læser det bare lidt mere som et Opråb at hun savner hvordan EG generalt fungerede, dens professionalisme og diverse, men hvis du ved 100 procent hun KUN snakker om betalingsannoncer og ikke mener der er andet hun savner ved EG, så undskylder jeg....

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 4 timer siden:

Det virker lidt som om Eroguide har opgivet det hele og kører autopilot uden reale mennesker bag roet..

@Den Anonyme et eksempel hvor jeg ser det som hun savner EG"s professionalisme og ikke bare det ENKELTE problem selvom det er det problem hun kommer med som eksempel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jenni81 skrev, for 6 timer siden:

jamen hvis du kender hende og er sikker på hvad hun mener så fair nok. Jeg læser det bare lidt mere som et Opråb at hun savner hvordan EG generalt fungerede, dens professionalisme og diverse, men hvis du ved 100 procent hun KUN snakker om betalingsannoncer og ikke mener der er andet hun savner ved EG, så undskylder jeg....

Jeg kender hende ikke, men hun er glædespige, og de har siden 2022 haft problemer med at betale for deres annoncer, hun er ikke den eneste. Du kan blot kigge denne "Feedback om eroguide.dk" sektion igennem. Hun er en ud af mange.

Du behøver ikke undskylde, jeg var lidt kort for hovedet tidligere. Sorry :) 

Jenni81 skrev, for 6 timer siden:

@Den Anonyme et eksempel hvor jeg ser det som hun savner EG"s professionalisme og ikke bare det ENKELTE problem selvom det er det problem hun kommer med som eksempel.

Tror mere det er hvordan man fortolker det.

Jeg kan ikke se hvorfor hun skulle mene den daglige drift i form af de kære mods, som holder orden på sitet.

Men igen, jeg kan 100% tage fejl, men det skulle undrer mig, når der er tale om betalingsannonce. :D 

God weekend & påske til dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, den 30.3.2024 at 13:19:

Har altid haft min tvivl om vi er så anonyme som vi tror her inde. 
men tør jeg trykke på linket næ.
 

Hvorfor skulle du dog ikke turde?
Holder du ikke din browser opdateret til alle tider? - (du ved vel hvad en browser er ;))

Pianistinden skrev, den 30.3.2024 at 13:20:

Jennifer beskriver at det er frivillige der styre sitet, samt hendes egen oplevelse af hvordan hun ville reagere på negative kommentare - så.....hvad er DIN pointe helt præcist? Der er forskel på admin og moderatorer, ja lige præcis men du blander dem alligevel sammen.

Moderatorerne administrere ikke sitet, de griber ind hvis et indlæg bliver anmeldt, that's it.

Jeg siger det lige igen: Hvis et indlæg bliver anmeldt, griber Moderatorene ind.

Du og Jenifer vrøvler. Moderatorer styrer ikke en skid andet end ved moderering. Det er jo hele ideen. TS pointe er jo at sitet er reelt er forladt for hun får ingen service. Derfor er eneste aktivet udført af moderatorer der er smålige og inkompetente. Hvis man gider så findes tonsvis eksempler.

 

 

Redigeret af Indvending

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indvending skrev, for 12 minutter siden:

Holder du ikke din browser opdateret til alle tider? - (du ved vel hvad en browser er ;))

Ja trods alt selv om jeg ikke er computer geni  

køre kun Micro browser da jeg kun bruger min mobil. Til eroguide FB mm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...