Hop til indhold
will9k

Udfordringer som ny

Recommended Posts

Hejsa

Er forummet her lettere eller sværere at være ny i i forhold til andre? Efter 20 års isolation (lang historie) er jeg igang med at bygge mit liv op. Har nul erfaring med forums og sociale medier, men jeg gør tydeligvis noget forkert. 18 posts har indtil videre resulteret i 2 advarsler, 1 straf point og 1 ban fra en tråd . Ikke særlig motiverende. Hvis I skulle foreslå et forum der er godt for en nybegynder hvor så? Emnet er underordnet, det vigtigste er at jeg ikke falder tilbage i isolation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er altid en hvis skepsis for nye brugeres anmeldelser, men ellers er det meget lige at gå til.

Start med at læse reglerne, så slipper du for (de fleste) ban's.

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

Høflighed og omtanke hjælper fantastisk. Læs din post igennem inden du trykker send. Dette gælder på alle fora.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Bliv endelig hængende her - det er ikke lettere andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke skrevet nogle anmeldelser. Det ville kræve fysisk fremmøde og jeg har svært nok ved det her. Det var en tråd om musik jeg blev bannet fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Var der en begrundelse for hvorfor? Du bruger et bandeord et sted, måske var det derfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror en joke blev misforstået. En profil havde samme navn som en berømthed og det lavede jeg en joke omkring. (Fx hvis en profil hed Bono så ville spørge ind til U2s næste plade). Det blev opfattet som et forsøg på at linke en profil til deres privatliv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
will9k skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tror en joke blev misforstået. En profil havde samme navn som en berømthed og det lavede jeg en joke omkring. (Fx hvis en profil hed Bono så ville spørge ind til U2s næste plade). Det blev opfattet som et forsøg på at linke en profil til deres privatliv. 

Hvis du er i tvivl så lad vær med at skrive noget til folk du ikke ville sige til dem i virkeligheden den plejer at holde meget godt, jeg er sikker på du godt kan finde ud af det hvis du sætter dig ned og tænker dig grundigt om i lang tid :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 6 minutter siden:

Hvis du er i tvivl så lad vær med at skrive noget til folk du ikke ville sige til dem i virkeligheden den plejer at holde meget godt, jeg er sikker på du godt kan finde ud af det hvis du sætter dig ned og tænker dig grundigt om i lang tid :lol:

Du fik også straf i situationen. Synes du ikke selv det var en overreaktion? 

Redigeret af will9k
Glemte den sidste sætning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som ny på et forum, ville jeg starte med passivt se hvordan andre medlemmer gør.

Så når man har luret et stykke tid og kender forrummet , kan man komme med ens bidrag.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

Som ny på et forum, ville jeg starte med passivt se hvordan andre medlemmer gør.

Så når man har luret et stykke tid og kender forrummet , kan man komme med ens bidrag.:)

Hvor lang tid? For det gjorde jeg et par måneder før jeg oprettede en profil 

Del dette indlæg


Link til indlæg
will9k skrev, Lige nu:

Hvor lang tid? For det gjorde jeg et par måneder før jeg oprettede en profil 

Et par mdr burde være nok.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, jeg trækker mig fra det her forum. Meget kan jeg leve med, men trusler om vold i private beskeder er for meget. Hygge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tydeligvis sagt noget forkert, igen. Og er blevet truet via privat besked. Jeg prøver at vende tilbage til verden efter to årtiers selv isolation. Det her er tydeligvis ikke vejen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
will9k skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har tydeligvis sagt noget forkert, igen. Og er blevet truet via privat besked. Jeg prøver at vende tilbage til verden efter to årtiers selv isolation. Det her er tydeligvis ikke vejen 

Trusler i PB sender du bare videre til Admin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 10 minutter siden:

Trusler i PB sender du bare videre til Admin.

Trusler er aldrig OK, så reportér dem.

Du er måske også lidt mystisk nok omkring din isolation (synes du spiller meget på den (høhø)).

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDK skrev, Lige nu:

Trusler er aldrig OK, så reportér dem.

Du er måske også lidt mystisk nok omkring din isolation (synes du spiller meget på den (høhø)).

Ok så får i historien. Bare ikke et emne jeg synes er fedt at snakke om. 

Kort efter nytår blev jeg single efter 20 år. Både jeg og min eks har nogle diagnoser og det var med tiden blevet noget lort. Siden breaket har hun kørt forskellige mind games. Og fordi jeg er så f****** ynkelig falder jeg i gang efter gang. For et par dage siden brændte hun dog den sidste bro, da hun fik vores kæledyr aflivet uden at give mig en chance for at finde et nyt hjem til dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart tænker jeg at du er startet lidt skævt i din tilbagevenden til sociale medier.

Måske du skal starte med div selvhjælpsgrupper på FB først, inden du bevæger dig over i forums isex branchen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
will9k skrev, for 10 minutter siden:

Ok så får i historien.

Folk her på EG kommer med alle mulige forskellige baggrunde, og fordelen ved dette forum er faktisk, at meget af tiden kan langt de fleste godt opføre sig ordentligt over for de andre medlemmer. Lad dig derfor ikke slå ud af det, hvis du møder lidt modgang.

I forhold til din straf i musiktråden, så synes jeg også, at den var hårdt dømt. Men tryk på pyt-knappen og erkend, at mange hverken kender skuespilleren Jack Black eller hans band, Tenacious D. Du er ikke den første, og sikkert heller ikke den sidste, som får strafpoint for noget, som måske ikke havde givet straf, hvis alle kendte den fulde kontekst.

Pianistinden skrev, for 3 minutter siden:

Umiddelbart tænker jeg at du er startet lidt skævt i din tilbagevenden til sociale medier.

Måske du skal starte med div selvhjælpsgrupper på FB først, inden du bevæger dig over i forums isex branchen? 

Det er sikkert ærligt og hjælpsomt ment, @Pianistinden, men det ikke altså ikke din mest empatiske kommentar til en mand, som ligger ned. Det ligner ikke dig at hælde folk ned ad brættet på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, Lige nu:

Umiddelbart tænker jeg at du er startet lidt skævt i din tilbagevenden til sociale medier.

Måske du skal starte med div selvhjælpsgrupper på FB først, inden du bevæger dig over i forums isex branchen? 

Jeg får allerede hjælp. Men tak for omtanken. Det var også lidt tilfældigt det blev her. Jeg ville gerne have besøg af en gp, men var forvirret over hvordan. Så jeg oprettede en profil og spurgte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 10 minutter siden:

Det er sikkert ærligt og hjælpsomt ment, @Pianistinden, men det ikke altså ikke din mest empatiske kommentar til en mand, som ligger ned. Det ligner ikke dig at hælde folk ned ad brættet på den måde.

Jeg havde ikke til hensigt at sparke til nogen og heldigvis har trådstarter heller ikke opfattet det sådan.

Det er hans private historie han beskriver her, som bekymrer mig og får mine alarmklokker til at ringe.

Du ved lige så vel som jeg at ja,vi er mange forskellige mennesker herinde og derfor vil ikke alle tage pænt imod så personlig en beretning, deraf mit forslag til at gå et sted hen med det, hvor forståelsen er større og hvor der er bedre mulighed for kvalificeret sparring :) (og mindre risiko for at få modbydelige beskeder i indbakken)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 2 minutter siden:

Jeg havde ikke til hensigt at sparke til nogen og heldigvis har trådstarter heller ikke opfattet det sådan.

Det er hans private historie han beskriver her, som bekymrer mig og får mine alarmklokker til at ringe.

Du ved lige så vel som jeg at ja,vi er mange forskellige mennesker herinde og derfor vil ikke alle tage pænt imod så personlig en beretning, deraf mit forslag til at gå et sted hen med det, hvor forståelsen er større og hvor der er bedre mulighed for kvalificeret sparring :) (og mindre risiko for at få modbydelige beskeder i indbakken)

Det er altid rart med omtanke, også fra fremmede. Men ingen grund til bekymring. Som sagt har jeg diagnoser og har været i systemet siden barnsben. Desuden så har jeg ramt bunden og er på vej op igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis folk træder mig over tæerne online så træder jeg tilbage og det gør jeg også i virkeligheden, længere er den ikke..men jeg skal da beklage hvis manden har en diagnose…det kan man jo så ikke se på et forum og hvis folk begynder f.eks at komme med hints til hvem de tror jeg er i virkeligheden osv. så har man selv lagt op til ballade…slut herfra, ikke mere at sig om den sag og fortsat god aften -_-

 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...