Hop til indhold
will9k

Udfordringer som ny

Recommended Posts

Mr Black skrev, Lige nu:

Hvis folk træder mig over tæerne online så træder jeg tilbage og det gør jeg også i virkeligheden, længere er den ikke..men jeg skal da beklage hvis manden har en diagnose..men det kan man jo så ikke se på et forum og hvis folk begynder f.eks og komme med hints til hvem de tror man er i virkeligheden osv. så har mam selv lagt op til ballade…slut herfra, ikke mere at sig om den sag og fortsat god aften -_-

 

Det er fuldt forståeligt. Jeg havde bare ikke opfattet at jeg trådte dig over tæerne. Det var en musik tråd og du har samme navn som en kendt musiker. Det var en joke som tydeligvis blev misforstået. Ville bare ønske at jeg blev gjort opmærksom på hvad jeg gjorde forkert inden det gik så galt som det gjorde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@will9k

Jeg tror også bare du har været uheldig.
Jeg undrede mig da også meget over hvad der kunne være galt i dén kommunikation ... 
Det 'værste' man kan sige, synes jeg, var at dine indlæg måske var lidt kryptiske ... 

Jeg blev midt sagt forbløffet da jeg så at nogle af indlæggene var slettede .. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@will9k  Ang hvor det er nemmest så føler jeg selv det er nemmest at skrive om noget jeg interresserer mig for, dyrker, har råd til, ved noget om, etc. Så er det i en bestemt ramme, så man ved hvad der er spændende at tale om, man kan lære nye ting, dele erfaringer, etc.

Du skrev noget om appudvikling. Er det noget du ved lidt om og interresserer dig for? Gad vide om der også er nogen sociale fællesskaber om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinas4ever skrev, for 3 minutter siden:

@will9k  Ang hvor det er nemmest så føler jeg selv det er nemmest at skrive om noget jeg interresserer mig for, dyrker, har råd til, ved noget om, etc. Så er det i en bestemt ramme, så man ved hvad der er spændende at tale om, man kan lære nye ting, dele erfaringer, etc.

Du skrev noget om appudvikling. Er det noget du ved lidt om og interresserer dig for? Gad vide om der også er nogen sociale fællesskaber om det?

Jeg har sgu mistet mig selv over årene, og er stadig igang med at finde mig selv igen. Men som sneræven sagde så har jeg bare været uheldig. Desuden har jeg stadig ikke haft gp besøg, så jeg tror jeg bliver her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
will9k skrev, for 6 timer siden:

Hejsa

Er forummet her lettere eller sværere at være ny i i forhold til andre? Efter 20 års isolation (lang historie) er jeg igang med at bygge mit liv op. Har nul erfaring med forums og sociale medier, men jeg gør tydeligvis noget forkert. 18 posts har indtil videre resulteret i 2 advarsler, 1 straf point og 1 ban fra en tråd . Ikke særlig motiverende. Hvis I skulle foreslå et forum der er godt for en nybegynder hvor så? Emnet er underordnet, det vigtigste er at jeg ikke falder tilbage i isolation. 

Et lidt anderledes indlæg. Det er først og fremmest altid fedt med nye medlemmer. 
 

Jeg tror dog ikke, at jeg er helt uenig her:

 

Pianistinden skrev, for 3 timer siden:

(…)

 

Det er hans private historie han beskriver her, som bekymrer mig og får mine alarmklokker til at ringe.

Du ved lige så vel som jeg at ja,vi er mange forskellige mennesker herinde og derfor vil ikke alle tage pænt imod så personlig en beretning, deraf mit forslag til at gå et sted hen med det, hvor forståelsen er større og hvor der er bedre mulighed for kvalificeret sparring :) (og mindre risiko for at få modbydelige beskeder i indbakken)

Forstå mig nu ret. Det her er netop et sexforum. Jeg ved ikke, om chancen her er så meget større for at få ubehagelige beskeder i indbakken end så mange andre steder – markedet for købesex har selvfølgelig også lidt et ry. Men hvis det er, fordi du har isoleret dig sammen med en partner gennem 20 år, hvilket da godt nok selvfølgelig er meget lang tid og I nu ikke længere er sammen og I begge har diagnoser.

 

Så tænker jeg måske også andre steder kunne være bedre, når du beskriver det med isolation.

 

Det sagt er det altid godt med nye medlemmer. Som @sweetstone foreslår kan du jo vente lidt med at kaste dig ud i det og lige se det an, inden du selv begynder som “aktivt” medlem, men du kan selvfølgelig også bare kaste dig ud i. Hvis du allerede har modtaget advarsler etc., er det måske godt også at nævne, at sitet har en række retningslinjer. Bare du husker, at det netop er et sexforum og andre steder nok ville være bedre til den slags med hvis man har døjet med isolation etc. Det marked kan selvfølgelig også netop lidt have et ry :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 9 minutter siden:


Et lidt anderledes indlæg. Det er først og fremmest altid fedt med nye medlemmer. 
 

Jeg tror dog ikke, at jeg er helt uenig her:

 

Forstå mig nu ret. Det her er netop et sexforum. Jeg ved ikke, om chancen her er så meget større for at få ubehagelige beskeder i indbakken end så mange andre steder – sexmarkedet har selvfølgelig også lidt et ry. Men hvis det er fordi du har isoleret dig sammen med en partner gennem 20 år, hvilket selvfølgelig er meget lang tid og I nu ikke længere er sammen og I begge har diagnoser.

 

Så tænker jeg måske også andre steder kunne være bedre, når du beskriver det med isolation.

 

Det sagt er det altid godt med nye medlemmer. Som @sweetstone foreslår kan du jo vente lidt med at kaste dig ud i det og lige se det an, inden du selv begynder som “aktivt” medlem, men du kan selvfølgelig også bare kaste dig ud i. Hvis du allerede har modtaget advarsler etc., er det måske godt også at nævne, at sitet har en række retningslinjer. Bare du husker, at det netop er et sexforum og andre steder nok ville være bedre til den slags med hvis man har døjet med isolation etc. Det kan selvfølgelig også netop lidt have et ry :)

 

Endnu engang tak for omtanken. Men som jeg skrev tidligere får jeg allerede masser af professionel hjælp. Og hvor ellers skal man gå hen med spørgsmål omkring købesex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sitet her er perfekt til spørgsmål om købesex, men det er ikke det spørgsmål du har stillet.

Du har spurgt om forslag til andre forums hvor du kan øve dig i at være social og du skriver også at emnet er underordnet bare du ikke ryger tilbage i isolation.

Jeg så et sted hvor du havde kommenteret på en tråd og også her, inddrager du den information om dig selv, selv om den ikke er relevant for at understøtte dit budskab i kommentaren. 

Vi er alle anonyme herinde og vi interagere med hinanden i et fællesskab omkring købesex. Vi respektere hinandens privatliv og udfordringer og måske jeg misforstår dig men jeg læser dine skriv som om at du har mere behov for at fortælle fremmede mennesker omkring dit privatliv end egentligt behov for råd til hvordan du skal gribe købe sex branchen an.

Ang dine bans og advarsler, så læs retningslinjerne igennem én gang til og vær opmærksom fremadrettet på, om du overtræder dem når du kommentere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg startede tråden var jeg sikker på jeg ville videre. Men svarene har vist mig at der ikke kun er negativitet herinde, og at det værste var baseret på en misforståelse. Så jeg bliver her.

Angående min baggrund så var der en der sagde jeg var mystisk omkring isolation, så jeg svarede. Føler ikke jeg har sagt noget i andre tråde medmindre det var relevant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...