Hop til indhold
Bananas

Det ondskefulde teselskab

Recommended Posts

Sjovt. Jeg har nemlig haft en følelse af at du egentlig er en nice guy.  :wink:  Og jeg har sjældent fejl.

 

Desværre er jeg helt sikkert meget ældre end dig. :cool:

Og mit blod er ikke på nogen måde i kog. Jeg har - vil jeg tro - evnen at skille manden fra hans mening. Og selv om meningen skiller sig fra min, så er jeg fast overbevist om at diskussion ikke er noget farligt.

 

Og som jeg hele tiden har prøvet at sige: Jeg er ikke ude efter censur, men efter muligheder at kommentere. Jeg synes anmeldelsetråderne skal have den muligheden for ikke at blive kedelige, dumme, triste eller what ever.

Men jeg gætter jeg står alene der.

 

Fred med det.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Haha det ender jo i ren fred og fordragelighed. Typisk dansk vi er verdensmestre i konsensus og det er godt. Jeg tror at fredspipen er på vej ind i manegen!! Sov godt! Mvh Game

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX.

 

...... din attitude har ændret sig meget herinde ..... :)

 

Det synes jeg nu ikke. Jeg har da altid været fortaler for, at vi talte pænt til hinanden, holdt en ordentlig tone og talte pænt om pigerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Det synes jeg nu ikke. Jeg har da altid været fortaler for, at vi talte pænt til hinanden, holdt en ordentlig tone og talte pænt om pigerne :)

 

Men det opfylder du jo så bare ikke lige selv vel!! Du har fx lige omtalt Fickenstein som værende en fantast! Det er da vist lettere nedladende og ikke specielt pænt. Måske godt lige at feje lidt foran egen dør inden glorien pudses alt for kraftigt,  ikke sandt! Lefle for pigerne er du sikkert meget god til, men de logebrødre som støder dig får ofte en meget nedladende og ublid medfart. Jeg personligt er ret ligeglad - jeg synes kun det er morsomt at krydse klinger en gang imellem. Men blot erkend, at du altså ikke selv lever op til dine egne forskrifter og noble målsætninger! :idea:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det opfylder du jo så bare ikke lige selv vel!! Du har fx lige omtalt Fickenstein som værende en fantast! Det er da vist lettere nedladende og ikke specielt pænt.

 

Ja, Fickenstein er i mine øjne en fantast, altså en virkelighedsfjern person. Omtalen var i øvrigt et høvisk svar på et angreb på mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vigtigt at vi holder et ordentligt sprog når vi skriver herinde. Vi må aldrig glemme at rabiate feminister går på strandhugst herinde og sorterer det ud de kan bruge mod os og pigerne.

Her i landet har vi en del menesker der vil frelse folk fra sig selv ved at angribe dem. F.eks Iranere, afghanere libyer m.fl.

Den samme holdnig bruges når feministerne kommenterer på sexarbejdernes udtalelser, så er det løgn eller de ved ikke hvad de taler om.

Vi skal ikke levere ammunition til disse feministerved at bruge et upassende sprog, et ord som l-der vil jeg ikke bruge på tryk og verbalt kun i vrede.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...