Hop til indhold
Larschristian

Hvor blev tråden af

Recommended Posts

Larschristian skrev, for 18 minutter siden:

Er det kun mig der undre sig over hvor tråden 50/50 blev af ?

censureret væk åbenbart...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være en at de lysserøde var utilfreds med tråden, efter hun havde se hvad hun fik skrevet dagen før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 16 minutter siden:

Det kan være en at de lysserøde var utilfreds med tråden, efter hun havde se hvad hun fik skrevet dagen før.

Bliver tråden normalt ikke bare låst for kommentar. 
men den er fuldstændig forsvundet fra jorden overflade :huh:

Også ens kommentar er væk fra egen profil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver jeg helt nysgerrig! Men umiddelbart tænker jeg der skal mere end en utilfreds lyserød til, for at en tråd bliver slettet helt… siger jeg helt uden at vide hvad det handler om.. 

generelt kommer der dog sjældent en forklaring på noget desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skal to til en Tango min oplevelse af tråden var at der var to personer der gik for meget over i personfnidder fordi man kun kan læse negativt ind i hinanddns skriverier virkede det til og paraderne var oppe hos begge to pga. tidligere tråde. 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 41 minutter siden:

Der skal to til en Tango min oplevelse af tråden var at der var to personer der gik for meget over i personfnidder fordi man kun kan læse negativt ind i hinanddns skriverier virkede det til og paraderne var oppe hos begge to pga. tidligere tråde. 

Ikke derfor tråden blev lukket. 
normalt ville de 2 personer bare blive udlukket fra tråden. 
 

tror vi kom lidt for tæt på nogle ting, og intet at gøre med 2 bruger.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
Dillermand Junior skrev, for 50 minutter siden:

Der skal to til en Tango min oplevelse af tråden var at der var to personer der gik for meget over i personfnidder fordi man kun kan læse negativt ind i hinanddns skriverier virkede det til og paraderne var oppe hos begge to pga. tidligere tråde. 

Det er da helt væk, du kan da ikke sige tråden skal fjernes fordi 2 er uenige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 1 minut siden:

Det er da helt væk, du kan da ikke sige tråden skal fjernes fordi 2 er uenige 

Det siger jeg nu heller ikke at den skal :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 15 minutter siden:

Ikke derfor tråden blev lukket. 
normalt ville de 2 personer bare blive udlukket fra tråden. 
 

tror vi kom lidt for tæt på nogle ting, og intet at gøre med 2 bruger.  

Enig. Måske også i kombination med, at specifikke steder blev udpeget som steder, hvor der er bagmænd inde over.

Hvad pigerne omsætter for, har vi tidligere godt måtte debattere, så det er nok ikke derfor, at tråden blev slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det fatter jeg altså nul af? Hvis det var et spørgsmål om personfnidder plejer det da at kunne blive holdt til personerne og de så bliver lukket ude af tråden? Hvis det var et spørgsmål om at der bliver nævnt et konkret sted var det da bare at fjerne det indlæg?

At fjerne hele tråden pludseligt virker ret mystisk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel et spørgsmål om indsats moderere alle mulige overskridelser der tager tid eller bare slette hele indlægget som sikkert er nogle få klik det er stadig frivilligt arbejde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Det er et lidt sprængfarligt emne.. Der blev talt om bandekriminalitet, bagmænd og specifikke adresser i Aarhus..

Tænker ikke man vil have sådan noget liggende her.. Det er bare et gæt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 4 timer siden:

Har skrevet til Eroguide for en forklaring.., uden at høre noget……

Du skal nok ikke regne med at høre noget….det skulle da være første gang at Eroguide svarer på en henvendelse…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke anmeldt noget som helst og står ved hvad jeg har skrevet så sådan nogle gisninger ville jeg sætte pris på at man lukker røven omkring.. Hvis man ikke har konkret viden så skal man i det hele taget måske lade være med at gå personligt efter folk.. 

Jeg mener stadig at gæster er de eneste der kan gøre noget ved stederne med rufferi.. Er man uenig så er man velkommen til det.. 

Jeg ringede personligt og anmeldte to steder i morges.. De skal så bare anmeldes igen og igen - flere steder skal anmeldes - for som betjenten sagde så er det faktisk tit samme ejer af de forskellige steder.. Så jeg ringer igen mandag og anmelder dem.. Så må politiet jo “chikaneres” til at gøre noget:P.. 

Gad vide hvor længe der gå før jeg få skylden for at der er nedgang i importen af de udenlandske piger:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Enig. Måske også i kombination med, at specifikke steder blev udpeget som steder, hvor der er bagmænd inde over.

Hvad pigerne omsætter for, har vi tidligere godt måtte debattere, så det er nok ikke derfor, at tråden blev slettet.

Tæt på - tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne måske tænkes at Eroguide skelner mellem at det diskuteres at noget forekommer, og hvad der formodes herom.
Men at man ikke ønsker at nogle og steder helt specifikt udpeges som steder, hvor det påstås at noget går for sig.

Uden hverken skygge af bevis herfor, eller med eksisterende myndigheds sager som reference.

Det er forskellen på etablerede medier med en ansvarshavende Chefredaktør og sociale platforme med anonyme brugere.
At etablerede medier står til ansvar for indholdet, og at journalistisk indhold søges verificeret før udgivelse.
Eller i det mindste tilføjes et "redaktionen har ikke kunnet verificere indholdet".

Jeg forstår det godt hvis EG ikke ønsker at forum skal udvikle sig til at udgøre en platform, hvor tilfældige anonyme brugere kan påstå hvad som helst om hvem som helst.
Uden at stå til ansvar for det, sådan som de rigtige medier står til ansvar for det indhold de udgiver.

Vi har sådan set ikke krav på en forklaring på noget som helst, men bør bare glæde os over at EG forholder sig til, og også efter egen vurdering redigerer i de tråde der oprettes.

Dog synes også jeg at en forklaring når de gør det, er at foretrække fremfor ingen forklaring.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 14 minutter siden:

Det kunne måske tænkes at Eroguide skelner mellem at det diskuteres at noget forekommer, og hvad der formodes herom.
Men at man ikke ønsker at nogle og steder helt specifikt udpeges som steder, hvor det påstås at noget går for sig.

Uden hverken skygge af bevis herfor, eller med eksisterende myndigheds sager som reference.

Det er forskellen på etablerede medier med en ansvarshavende Chefredaktør og sociale platforme med anonyme brugere.
At etablerede medier står til ansvar for indholdet, og at journalistisk indhold søges verificeret før udgivelse.
Eller i det mindste tilføjes et "redaktionen har ikke kunnet verificere indholdet".

Jeg forstår det godt hvis EG ikke ønsker at forum skal udvikle sig til at udgøre en platform, hvor tilfældige anonyme brugere kan påstå hvad som helst om hvem som helst.
Uden at stå til ansvar for det, sådan som de rigtige medier står til ansvar for det indhold de udgiver.

Vi har sådan set ikke krav på en forklaring på noget som helst, men bør bare glæde os over at EG forholder sig til, og også efter egen vurdering redigerer i de tråde der oprettes.

Dog synes også jeg at en forklaring når de gør det, er at foretrække fremfor ingen forklaring.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

YES.

Sådan er det, siger journalisten. Man skal ikke glemme ansvar og jura. 

Det er altid et minefelt, når der bringes præcise adresser eller omtales personer ved navn. Holder det? Kan du bevise det?

Jeg undrede mig over trådens eksistens. Klogt at slette den. Selvom den var interessant.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Ps. Google glemmer ikke - heller ikke om bagmænd i Viby. Så man Googler bare "50/50 eroguide" og finder en URL. Den URL tamper man ind i Google Webcache.

I grunden ... "sjovt" at alt hvad man nogensinde foretager sig på nettet bliver gemt i kæmpe datacentre rundt omkring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...