Hop til indhold
Slowman

Omfattende uoverskuelige menukort

Recommended Posts

Alen lange, uoverskuelige menukort… og man skal betale før man begynder. Hvad vil man egentlig have? Ikke meget plads til spontanitet eller til at forfølge en pludselig opstået tanke/lyst uden at blive mødt med: vil du give 2 eller 300 kr ekstra for det? 
 

Hvad er inkluderet i FP, hvad er inkluderet i GFE, betyder “ingen sex uden gummi” at samleje er med gummi, men ikke nødvendigvis bj. Betyder 69 at man må slikke både fisse og anus? Og facesitting er det også både fisse og anus? Osv osv. Jeg må indrømme at jeg har opgivet flere, ellers meget interessante piger fordi jeg ikke kunne gennemskue det og jeg gider simpelthen ikke få akten spoleret af diverse prisforhandlinger midt i forløbet. Det er bare for usexet.

Er det bare fordi jeg er ny på banen eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diverse termer bliver ikke altid fortolket ens af GP'erne. 

Alle ønsker skal være afklaret på forhånd, så slipper du for alle de her teoretiske tanker etc.

Og hvis der er noget du er i tvivl om, så sørg for at få det afklaret tidligt i forløbet.

De fleste GP'er er nu rimelig gode til at svarer på spørgsmål, hvis man er i tvivl. Jeg har ihvert fald ikke oplevet andet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 12 minutter siden:

Alen lange, uoverskuelige menukort… og man skal betale før man begynder. Hvad vil man egentlig have? Ikke meget plads til spontanitet eller til at forfølge en pludselig opstået tanke/lyst uden at blive mødt med: vil du give 2 eller 300 kr ekstra for det? 
 

Hvad er inkluderet i FP, hvad er inkluderet i GFE, betyder “ingen sex uden gummi” at samleje er med gummi, men ikke nødvendigvis bj. Betyder 69 at man må slikke både fisse og anus? Og facesitting er det også både fisse og anus? Osv osv. Jeg må indrømme at jeg har opgivet flere, ellers meget interessante piger fordi jeg ikke kunne gennemskue det og jeg gider simpelthen ikke få akten spoleret af diverse prisforhandlinger midt i forløbet. Det er bare for usexet.

Er det bare fordi jeg er ny på banen eller?

Det er bare en måde at få mere penge ud af dig. Hvis man starter med en rimelig startpris, og så tilføjer man lidt ekstra services her og der så ender man på en højere totalpris end de piger der har en mere komplet halv og hel time pris med det meste inklusive, måske kun foruden anal. Det er samme metode som BMW, Mercedes og VW har brugt de sidste 40 år, du har en startpris og så har du en meget lang ekstraudstyr liste hvor du kan sette krydser. Og før du ser dig om så har du brugt 50% ekstra penge end du har planlagt.

Jeg har det lidt som dig, trods at jeg ikke er ny men har været i det her game til og fra i over 30 år. Jeg gider ikke de lange lister med ekstra ydelser. Besøger bare ikke de piger og deres alfonser. Jeg besøger andre piger. Mange (ofte selvstændige) piger har meget kortere tillæg lister. Det er de piger jeg besøger. Og som du siger, så kan man bedre slappe af og nyde sin halve eller hele time uden at tænke på om man nu må gøre det ene eller det andet.

Det er ikke fordi du er ny. Du er bare fornuftig og finder dig ikke i hvad som helst.
Heldigvis findes der andre typer af piger med andreledes prissætning. Brug dem. Vælg hvem du gider give dine penge til. Piger med lidt mere overskuelig prissætning med større pakker, ikke ekstra kroner for hver eneste millimeter, er også de piger der har et dejligere sind og giver en bedre helhedsoplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig. Jeg springer også over der hvor man skal smide 200-300 for slik af kugler 200 for bad sammen osv. osv. 

Syntes det kunne være godt hvis man kunne lave en guld pakke eller ligende hvor alt var incl. for mit vedkommende løber en tur op i ca 2500 for en time hvis jeg finder en af dem hvor det er alt man betaler extra for 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 8 timer siden:

Hvad vil man egentlig have?

Enig i, at det tager brodden af spændingen, hvis man fra starten skal tage stilling til alt muligt. Omvendt har @Den Anonyme jo også ret i, at

Den Anonyme skrev, for 8 timer siden:

Diverse termer bliver ikke altid fortolket ens af GP'erne.

Og hvis der er noget du er i tvivl om, så sørg for at få det afklaret tidligt i forløbet.

Men med sex er nu engang sjovere at føle sig frem og lade sig inspirere undervejs, end det er at detailplanlægge.

Og så har @Rushton også en pointe i, at for i hvert fald nogle piger handler det om at få mest mulig mønt ud af mødet. Men omvendt er det jo også med til at tydeliggøre, hvad hyrdetimen skal indeholde af tilvalg.

Slowman skrev, for 8 timer siden:

jeg gider simpelthen ikke få akten spoleret af diverse prisforhandlinger midt i forløbet

Nej, helt enig. Det er endnu værre. Og måske endda med afregning med det samme, så har vi da fået prikken over i’et.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Ring til hende, og få en snak om præcis det du har skrevet om her... Så kan i forventningsafstemme og du kan lynhurtigt mærke om hun er en du kunne tænke dig at møde :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 14 timer siden:

Alen lange, uoverskuelige menukort… og man skal betale før man begynder. Hvad vil man egentlig have? Ikke meget plads til spontanitet eller til at forfølge en pludselig opstået tanke/lyst uden at blive mødt med: vil du give 2 eller 300 kr ekstra for det? 
 

 

Præcist derfor undgår jeg de piger med alenlange menuer. Det er et turnoff når enhver bevægelse udenfor missionær koster ekstra, det er latterligt.
En enhedspris og så enkelte tillægsydelser, det andet er bare optrækkeri.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af grundene til jeg foretrækker at besøge Seduction Girls. Nemt og overskueligt at se hvilke ydelser hver enkelt pige tilbyder, og priserne står i menuen. Evt tvivl klares med et opkald og snak med telefonpigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 10 timer siden:

Men med sex er nu engang sjovere at føle sig frem og lade sig inspirere undervejs, end det er at detailplanlægge.

Og så har @Rushton også en pointe i, at for i hvert fald nogle piger handler det om at få mest mulig mønt ud af mødet. Men omvendt er det jo også med til at tydeliggøre, hvad hyrdetimen skal indeholde af tilvalg.

Jeg er helt enig. Og jeg bifalder os dem der laver pakker, om det er i forskellige pakke niveauer eller om det er en samlet pakke som nogen af dem os tilbyder, er for mig ligemeget.

Et af mine sidste besøg var i Januar, og det strøg direkte ind på min top liste, fordi vi følte os frem og lod os indspirere. Hun opdagede nogle nye ting, og det samme gjorde jeg. :wub:
Hun havde kun én pakke - All inclusive -_-

Helt enig, det er os det der gør sig gældende i Viby/Århus, hvor Latinaer huserer. 
Håber pigerne får øjnene op for de her pakke deals i det lange løb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...