TheYoungGuy 2 Skrevet 16. Marts, 2024 Hej alle, Jeg har her til aften besøgt @frejah20 Freja er uden tvivl den bedste gp jeg har mødtes med indtil nu. Jeg skriver normalt ikke anmeldelser, men syntes alligevel hun fortjente en. Af den grund er min profil ny og det er min første anmeldelse. Man skal vel starte et sted. Hun er forholdsvis ny. Dette var imidlertid ikke noget jeg kunne mærke og hele oplevelsen var fantastisk. Alt lige fra saftige intense kys til en masse dejlige stillinger. Prikken over i’et var det bedste våde blowjob jeg nogensinde har fået. Taget mit navn i betragtning har jeg dog en del år endnu foran mig ;P Freja er 100% ægte, fantastisk lækker i virkeligheden og et virkeligt rart selskab. Jeg købte selv 30 minutter men skal nok have længere næste gang. Freja forlader os imorgen, men kommer forhåbenligt tilbage… Stjerneskud kommer sjældent en gang. Kære alle gentleman, hun er virkeligt et besøg værd :) Til dem der har interesse i veninden, havde jeg ikke meget kontakt med hende. Hun virkede undertiden meget flink. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 16. Marts, 2024 Hun er allerede væk. "Annoncen findes ikke! Annoncen kan ikke findes. Vend tilbage til forsiden for at se en liste over aktive annoncer." https://annoncelight.dk/showad/396703 https://www.eroguide.dk/forum/profile/69241-frejah20/ Når hun ikke er aktiv, bliver det svært for hende at få noget økonomisk ud af det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiggusD Skrevet 16. Marts, 2024 Ærgerligt når vores unge broder nu lagde et godt ord ind.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussylover1975 17 Skrevet 16. Marts, 2024 TheYoungGuy skrev, 1 time siden: Hej alle, Jeg har her til aften besøgt @frejah20 Freja er uden tvivl den bedste gp jeg har mødtes med indtil nu. Jeg skriver normalt ikke anmeldelser, men syntes alligevel hun fortjente en. Af den grund er min profil ny og det er min første anmeldelse. Man skal vel starte et sted. Hun er forholdsvis ny. Dette var imidlertid ikke noget jeg kunne mærke og hele oplevelsen var fantastisk. Alt lige fra saftige intense kys til en masse dejlige stillinger. Prikken over i’et var det bedste våde blowjob jeg nogensinde har fået. Taget mit navn i betragtning har jeg dog en del år endnu foran mig ;P Freja er 100% ægte, fantastisk lækker i virkeligheden og et virkeligt rart selskab. Jeg købte selv 30 minutter men skal nok have længere næste gang. Freja forlader os imorgen, men kommer forhåbenligt tilbage… Stjerneskud kommer sjældent en gang. Kære alle gentleman, hun er virkeligt et besøg værd Til dem der har interesse i veninden, havde jeg ikke meget kontakt med hende. Hun virkede undertiden meget flink. Link? Har fundet det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 16. Marts, 2024 @pussylover1975 Bruger rediger knappen, det er det den er til for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 17. Marts, 2024 Den Anonyme skrev, for 8 timer siden: @pussylover1975 Bruger rediger knappen, det er det den er til for Og lad være at citere et langt indlæg uden grund. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frejah20 35 Skrevet 17. Marts, 2024 TheYoungGuy skrev, for 14 timer siden: Hej alle, Jeg har her til aften besøgt @frejah20 Freja er uden tvivl den bedste gp jeg har mødtes med indtil nu. Jeg skriver normalt ikke anmeldelser, men syntes alligevel hun fortjente en. Af den grund er min profil ny og det er min første anmeldelse. Man skal vel starte et sted. Hun er forholdsvis ny. Dette var imidlertid ikke noget jeg kunne mærke og hele oplevelsen var fantastisk. Alt lige fra saftige intense kys til en masse dejlige stillinger. Prikken over i’et var det bedste våde blowjob jeg nogensinde har fået. Taget mit navn i betragtning har jeg dog en del år endnu foran mig ;P Freja er 100% ægte, fantastisk lækker i virkeligheden og et virkeligt rart selskab. Jeg købte selv 30 minutter men skal nok have længere næste gang. Freja forlader os imorgen, men kommer forhåbenligt tilbage… Stjerneskud kommer sjældent en gang. Kære alle gentleman, hun er virkeligt et besøg værd Til dem der har interesse i veninden, havde jeg ikke meget kontakt med hende. Hun virkede undertiden meget flink. Tusind tak for de søde ord! Jeg havde en rigtig dejlig tid med dig❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ian Moone 13 Skrevet 17. Marts, 2024 (edited) Ærgeligt at hun kræver ansigtsbillede som verifikation Redigeret 17. Marts, 2024 af Ian Moone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 376 Skrevet 5. Maj, 2024 Nogen der ved, om hun er aktiv igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 362 Skrevet 10. Maj, 2024 Hun er aktiv igen. Vi må sende en mand ud for at bekræfte trådstarters gode oplevelse. Ærgerlig at der kun er EN anmeldelse. Kom frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 191 Skrevet 10. Maj, 2024 torbenb skrev, for 4 timer siden: Hun er aktiv igen. Vi må sende en mand ud for at bekræfte trådstarters gode oplevelse. Ærgerlig at der kun er EN anmeldelse. Kom frisk Der er flere som har besøgt hende i denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/181024-frejah20/page/2/#comments Jeg ved ikke om hun krævede et billede fra en til at starte med, men hun kræver det nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 396 Skrevet 16. Marts Besøgte selv Freja da hun var i København omkring nytår. Personligt havde jeg intet imod det ret omtalte dealbreaker billede, da jeg ikke har nogen at stå til regnskab for privat. Første besøg var helt sikkert en liga for sig. Freja er den type pige, som jeg forstiller mig mange fyre knækker nakken for, når de kigger efter hende på gaden. Hun er ung, smuk, holder sin krop lækker. Jeg besøgte hende igen på hendes comeback københavner tur. Desværre fik jeg bekræftet, at hun er en smule reserveret og da jeg selv er relativt introvert, men dog stadig nysgerrig men har brug for modspil, så er hun ikke typen som deler ud af sig selv. Jeg kræver ikke livshistorien eller private oplysninger, blot lidt smalltalk uden jeg føler jeg skal trække hvert ord ud af munden på modparten. Da sexen er relativt hurtigt overstået, da det hele visuelt og sexdelen spiller superliga: ja på trods af hendes unge alder ved hun godt hvad hun laver, så har der også været god tid til smalltalk. Måske er det fordi hun er tilbageholden, har haft et par dårlige oplevelser eller manglende kemi, men det er svært at holde den kørerne efter sexen. Og når hun så; i hvert fald ikke med mig, ikke opsøger eller spørg om vi lige skulle nusse eller andet fyld den resterende tid, så føles det bare ikke som den premium oplevelse det bør være når man har givet 1500 kr for 30 min og står på gaden små 20 minutter efter. Hun nævnte hun har træt efter turen til hovedstaden, hvilket forstærkede hendes tilbageholdenhed fra vores første møde. Ergo: jeg havde egentlig håbet aftalen var blevet udskudt eller aflyst. Da prisen er væsentlige over markedsgennemsnittet og tiden ikke svare til sådan ca ish hvad der er blevet lagt penge for, stedet er det klassiske kikset hotelsetup og pga trætheden, så på trods af det sublime udseende, trækker det desværre ned i oplevelsen som helhed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 370 Skrevet 16. Marts Til McLovin Hvad er "dealbreaker billede".? Skriv venligst på dansk Sejer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 16. Marts sejer skrev, for 17 minutter siden: Til McLovin Hvad er "dealbreaker billede".? Skriv venligst på dansk Sejer Evt. Søg på Ordet "Dealbreaker", det er ikke et krav at man skal skrive på dansk. Udover det, så er ordet passende i denne kontekst! Bortset fra det, så kræver Frejah20 at man sender billed af sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 370 Skrevet 16. Marts Nej, det er overhovedet ikke smart at fylde flere engelske ord på vores sprog. Det er dårlig stil....... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 376 Skrevet 16. Marts Er hun overhovedet aktiv mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 505 Skrevet 16. Marts PoulPik skrev, for 7 minutter siden: Er hun overhovedet aktiv mere? Ja, i denne weekend i Kbh: https://annoncelight.dk/showad/398477 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2083 Skrevet 17. Marts Det er ikke til diskussion. Det er klart, at når der er noget du ikke forstår i sproget, der anvendes så er du velkommen til at spørge. Men du skal ikke gøre en anmeldelse til en debat af det danske sprog, @sejer. sejer skrev, for 13 timer siden: Nej, det er overhovedet ikke smart at fylde flere engelske ord på vores sprog. Det er dårlig stil....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zoidberg 96 Skrevet 15. Maj McLovin skrev, den 16.3.2025 at 14:08: Jeg har haft glæden af at besøge Frejah20 flere gange. Hun er en ung, frisk, dansk ungpige med et frækt glimt i øjet - hun er meget smuk, og man kan virkelig se at hun gør noget ud af sig selv. Jeg har den diamentralt modsatte oplevelse af hende end McLovin. Min oplevelse af Frejah20 er at hun er overraskende nærværende og nem at snakke med - for en pige i starten af 20’erne. Hun har friskhed og udadvendthed, som virkelig har taget pusten fra mig de gange vi har mødtes. Jeg håber at få tid til at mødes med hende igen - SNART! Hun er meget vanedannende. /Zoidberg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 779 Skrevet 15. Maj Zoidberg skrev, for 3 timer siden: Jeg håber at få tid til at mødes med hende igen - SNART! Hun er meget vanedannende. /Zoidberg https://annoncelight.dk/showad/398477 /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 396 Skrevet 15. Maj Zoidberg skrev, for 5 timer siden: Jeg har den diamentralt modsatte oplevelse af hende end McLovin. Heldigvis er det aldrig 1:1 ift. vores oplevelser. Jeg har også tidligere haft super ringe oplevelser med kvinder som har fået positive ord her inde. Er Freja en super ringe oplevelse: nej bestemt ikke. Jeg oplevede hende blot ved andet møde som at være træt, hvilket hun sagde var pga transporten her over. Det er helt fair. Men så vil jeg ha ønsket at hun havde aflyst / rykket aftalen til hun var mere oven på. Og så kommer der min egen kontekst af tidligere oplevelser med kvinder som har leveret en mere helstøbt oplevelse plus måske lidt bedre kemi. Synes ikke de 1500 kr for mig står i kontrast til øvrige og ofte billigere oplevelser, som noget ekstraordinært set ud fra prisen. Andet end selvfølgelig at ha sex med en ultra lækker 21-22 årig, hvilket jeg medgiver at hun er. Dette er intet forsøg på at sabotere hendes forretning, men blot mit point of view ønsker hende kun alt det bedst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg