Hop til indhold
TheYoungGuy

Frejah20, en fantastisk glædespige

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg har her til aften besøgt @frejah20 

Freja er uden tvivl den bedste gp jeg har mødtes med indtil nu. Jeg skriver normalt ikke anmeldelser, men syntes alligevel hun fortjente en. Af den grund er min profil ny og det er min første anmeldelse. Man skal vel starte et sted. 

Hun er forholdsvis ny. Dette var imidlertid ikke noget jeg kunne mærke og hele oplevelsen var fantastisk. Alt lige fra saftige intense kys til en masse dejlige stillinger. Prikken over i’et var det bedste våde blowjob jeg nogensinde har fået. Taget mit navn i betragtning har jeg dog en del år endnu foran mig ;P 

Freja er 100% ægte, fantastisk lækker i virkeligheden og et virkeligt rart selskab. 

Jeg købte selv 30 minutter men skal nok have længere næste gang. 

Freja forlader os imorgen, men kommer forhåbenligt tilbage… Stjerneskud kommer sjældent en gang.

Kære alle gentleman, hun er virkeligt et besøg værd :)

Til dem der har interesse i veninden, havde jeg ikke meget kontakt med hende. Hun virkede undertiden meget flink. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheYoungGuy skrev, 1 time siden:

Hej alle,

Jeg har her til aften besøgt @frejah20 

Freja er uden tvivl den bedste gp jeg har mødtes med indtil nu. Jeg skriver normalt ikke anmeldelser, men syntes alligevel hun fortjente en. Af den grund er min profil ny og det er min første anmeldelse. Man skal vel starte et sted. 

Hun er forholdsvis ny. Dette var imidlertid ikke noget jeg kunne mærke og hele oplevelsen var fantastisk. Alt lige fra saftige intense kys til en masse dejlige stillinger. Prikken over i’et var det bedste våde blowjob jeg nogensinde har fået. Taget mit navn i betragtning har jeg dog en del år endnu foran mig ;P 

Freja er 100% ægte, fantastisk lækker i virkeligheden og et virkeligt rart selskab. 

Jeg købte selv 30 minutter men skal nok have længere næste gang. 

Freja forlader os imorgen, men kommer forhåbenligt tilbage… Stjerneskud kommer sjældent en gang.

Kære alle gentleman, hun er virkeligt et besøg værd :)

Til dem der har interesse i veninden, havde jeg ikke meget kontakt med hende. Hun virkede undertiden meget flink. 
 

 

Link? Har fundet det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 8 timer siden:

@pussylover1975 Bruger rediger knappen, det er det den er til for :lol: 

Og lad være at citere et langt indlæg uden grund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheYoungGuy skrev, for 14 timer siden:

Hej alle,

Jeg har her til aften besøgt @frejah20 

Freja er uden tvivl den bedste gp jeg har mødtes med indtil nu. Jeg skriver normalt ikke anmeldelser, men syntes alligevel hun fortjente en. Af den grund er min profil ny og det er min første anmeldelse. Man skal vel starte et sted. 

Hun er forholdsvis ny. Dette var imidlertid ikke noget jeg kunne mærke og hele oplevelsen var fantastisk. Alt lige fra saftige intense kys til en masse dejlige stillinger. Prikken over i’et var det bedste våde blowjob jeg nogensinde har fået. Taget mit navn i betragtning har jeg dog en del år endnu foran mig ;P 

Freja er 100% ægte, fantastisk lækker i virkeligheden og et virkeligt rart selskab. 

Jeg købte selv 30 minutter men skal nok have længere næste gang. 

Freja forlader os imorgen, men kommer forhåbenligt tilbage… Stjerneskud kommer sjældent en gang.

Kære alle gentleman, hun er virkeligt et besøg værd :)

Til dem der har interesse i veninden, havde jeg ikke meget kontakt med hende. Hun virkede undertiden meget flink. 
 

 

Tusind tak for de søde ord! 
Jeg havde en rigtig dejlig tid med dig❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...