Hop til indhold

Recommended Posts

Er i alle holdt op med at besøge thai'er, strømmen af efterlysninger, og især anmeldelser, er jo nærmest helt stoppet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvorfor mon :mellow:

Hvis du prøver at læse de få tråde der bliver lavet, og generelt ser på hvad der skrives, så giver svaret nok sig selv, samt at nogle af de meget aktive har forladt, eller prøvet på det @Aarhuselsker (du er her endnu :D), håber du bliver, men evt bare logger af i et stykke tid, og så finder ud af at du ikke kan undvære EG.

Til en start kunne du jo selv ligge en fin anmeldelse op, det ville være en begyndelse. Der kommer ikke flere fra min side, da jeg er holdt op med at besøge piger, men lige som mange andre vil jeg også gerne læse om andres eventyr og drømme sig i situationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 4 minutter siden:

men lige som mange andre vil jeg også gerne læse om andres eventyr og drømme sig i situationen.

Derfor.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 2 timer siden:

Er i alle holdt op med at besøge thai'er, strømmen af efterlysninger, og især anmeldelser, er jo nærmest helt stoppet? 

Der er flere grunde. Udbud af nye steder og piger er faldet markant, det er der flere grunde til. Nogle af de gode piger er stoppet eller har forladt landet. Økonomi er presset max og mange af stederne oplever stort fald i kunder, så de vælger at lukke eller tør ikke tage flere piger ind, da de ikke har kunderne til det, så ja hvis det er så skal folk til at besøge dem mere og husk at komme, da mange af dem oplever mange der book tid men ikke kommer. Man kan ikke sige noget til prisen da den stort set har været uændret de sidste 8-10 år. 

Med til historien hører også at politiet siden sidste halvdel af 2023 og frem til nu kører klapjagt på alle Thai Massage steder og dermed bliver nogle piger uden rette papirer taget men mange ejere der har styr på tingene bliver også besøgt mange gange, har kendskab til en hvor de kom 3 gange på 1 uge, og hun har papir og betaler skat, så der er mange faktorer kan du se.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke på det er mindre besøg end tidligere (muligvis er det tilfældet over hos jer) men her på fyn og sydjylland -har det da aldrig været så mange thaisteder som nu. Og det dukker nye steder op... Og det er kunder nok -flere er ligeglade med at yde en god service -det er bare med at få nogle igennem "kasseapperatet" det kan godt være det er en nedgang i anmeldelser/efterlysninger -som skyldes forskelligt sniksnak, brok, flueknepperri osv. Og priserne stiger hele tiden -og mange steder får man for lidt for pengene... Dem der stopper her og melder sig ud som martyr -for så at ligge og lure som annonym inden man alligevel ender med, at stå ved sig selv -og melder sig ind igen for at deltag i debatten -trods de skriver de er stoppet med at gå på besøg... (tror de har midstet grebet på, hvad det rør sig rundt omkring på thaistederne;-) 

Hvis man skal samligne med for 8-10år siden -er min erfaring, at det er gået jævnt ned af bakke med servicen i takt med de sætter priserne op. Det er alt for mange "professonelle"/businesskvinder nu end dengang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Det undrer mig at så mange mener økonomien er presset lige nu. Økonomien har fået en blød landing ovenpå bekymringerne med inflation og energipriser. Dansk erhvervsliv med Novo i spidsen klarer sig fint, og for ansatte i mange sektorer rundt omkring er der lønstigninger på vej. Jeg mener vi befinder os i et opsving lige nu, som bør holde sig gående indtil november.

Så det er bare med at komme i gang med at svinge tegnedrengen. Det der til gengæld kan afholde folk fra at skrive anmeldelser på Eroguide er den meget negative stemning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

Hvis man skal samligne med for 8-10år siden -er min erfaring, at det er gået jævnt ned af bakke med servicen i takt med de sætter priserne op. Det er alt for mange "professonelle"/businesskvinder nu end dengang. 

Helt enig. For mig er der meget langt mellem snapsene herovre på djævleøen. Der er mange piger men langt de fleste er til fuld pakke, hvad det nu indeholder og er ikke til kun massage og/eller B2B som jeg søger. 
I dag ser jeg 1 pige til massage og ind imellem HE. Sparer en masse penge som kan bruges til noget andet

 Der er dog enlige jeg gerne vil besøge, Jenny i Nr. Åby. Der er dog langt at køre og jeg tror hun smutter på ferie snart

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De manglende anmeldelser kan også skyldes, at der er brugere herind der altid har et behov for at være “belærende” overfor andre brugere, hvordan en anmeldelse burde se ud, hvad den mangler osv, og så handler anmeldere-tråden pludslig om alt muligt andet end anmeldelsen selv.

Måske hvis vi havde en bedre tone mellem os, og hvis vi var bedre til at være konstruktive, så ville flere brugere komme ud af busken og dele sine oplevelser.

God lørdag, venner :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 10 timer siden:

Er i alle holdt op med at besøge thai'er, strømmen af efterlysninger, og især anmeldelser, er jo nærmest helt stoppet? 

@Lars40 giver en udmærket forklaring, som jeg tror rammer meget rigtigt. Derudover: når der ikke kommer nye piger til, i hvert fald ikke i nævneværdigt omfang, så giver det jo i sagens natur flere genbesøg (fremfor nye besøg) end tidligere, og så tænker mange nok, at de ikke gider lave en ny anmeldelse af en, som de tidligere har givet ord med på vejen. Nogle gør da, men ikke så mange.

Møffe skrev, for 4 timer siden:

Tror ikke på det er mindre besøg end tidligere (muligvis er det tilfældet over hos jer) men her på fyn og sydjylland -har det da aldrig været så mange thaisteder som nu. Og det dukker nye steder op.

Du har i højere grad end mig fingeren på pølsen…,øh, pulsen… i forhold til, hvad der rør sig på Fyn og Sydjylland, men bare fordi der er flere thaisteder nu end tidligere, er det jo ikke nødvendigvis ensbetydende med, at det går godt. Og at servicen er lavere nu end i gamle dage - tja måske, men er det ikke ofte sådan, at vi altid synes, at alting var bedre i gamle dage?

En sidste ting, som også er indgået i andre tråde: Når man besøger et thaisted og modtager en ydelse, som de ikke annoncerer med (fx sex), så står vi med valget om vi på den ene side skal anmelde oplevelsen herinde, så andre oplyses om, at det pågældende sted (eller pige) tilbyder sex trods manglende info om det i annoncen ELLER om vi skal holde oplevelsen for os selv, fordi det kan skade pigen/klinikken ganske meget, hvis der skrives om noget, de officielt ikke tilbyder (og som deres lejekontrakt måske specifikt forbyder dem at gøre).

Selv har jeg i flere år valgt det sidste, og det bliver jeg ved med. Derfor kommer der ikke så mange thai-anmeldelser fra mig længere. Kun hvis de selv annoncerer med den fulde pakke, som fx Jenny i Nr. Åby gør (og hende kan jeg bestemt anbefale, @Den rejsende).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber jeg får et arbejds behov så jeg kan komme forbi Jenny. 
Vi havde også en pige her på djævleøen der gik all in hver gang. Det var ikke så ringe endda :-) Hun er forøvrigt en af de piger der blev fanget med rod i papirerne.

De sidste piger som jeg har besøgt reklamerer ikke med hvad de tilbyder, så jeg vælger også ikke at skrive om det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have været med i gamet i mange år, er jeg holdt helt op med at besøge, og anmelde thaibutikkerne.

Det skyldes simpelthen at kvaliteten af massagedelen generelt har taget et gevaldigt dyk, samtidig med at der er et alt for stort pres på at sælge FP, som så oftest er en tynd omgang.
Alting var bare anderledes for 10 - 20 år siden, hvor man kunne besøge de søde damer, som i mange tilfælde bare kom i butikkerne som bijob. Her kunne man få en gang fornuftig massage, og ved hjælp af slesk tale og billig portvin, kunne man oftest liste dilleren ind i hulen hos den skønne.
Jeg opnåede at blive et kendt ansigt i miljøet, og fik services som nok ikke ret mange var heldige at få. Når en ny håbefuld dame skulle forsøge sig i branchen, så var de andre søde til at anbefale mig, fordi jeg var kendt som en god kunde.
Sådan er det bare ikke mere, så jeg har trukket mig fuldstændigt. Nu har jeg i stedet fundet nogle private veninder jeg hygger mig med, og det er næsten lige som i gamle dage.:P

Så det er årsagen til mit fravær fra forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 12 timer siden:

men bare fordi der er flere thaisteder nu end tidligere, er det jo ikke nødvendigvis ensbetydende med, at det går godt. Og at servicen er lavere nu end i gamle dage - tja måske, men er det ikke ofte sådan, at vi altid synes, at alting var bedre i gamle dage?

En sidste ting, som også er indgået i andre tråde: Når man besøger et thaisted og modtager en ydelse, som de ikke annoncerer med (fx sex), så står vi med valget om vi på den ene side skal anmelde oplevelsen herinde, så andre oplyses om, at det pågældende sted (eller pige) tilbyder sex trods manglende info om det i annoncen ELLER om vi skal holde oplevelsen for os selv, fordi det kan skade pigen/klinikken ganske meget, hvis der skrives om noget, de officielt ikke tilbyder (og som deres lejekontrakt måske specifikt forbyder dem at gøre).

Selv har jeg i flere år valgt det sidste, og det bliver jeg ved med. Derfor kommer der ikke så mange thai-anmeldelser fra mig længere. Kun hvis de selv annoncerer med den fulde pakke, som fx Jenny i Nr. Åby gør

Hvis det ikke gik godt -var de her ikke! -og det viser sig jo også den ene gang efter den anden -hvem der kan finde ud af det, og hvem der rejser hjem/videre igen... Selv om man er kunde og bruger herinde -er man jo altid ansvarlig for, hvad man siger/skriver -og i sidste ende er det jo op til egen samvittighed. Hvad pigerne gør og ikke gør -og er hemmeligt overfor andre -er jo også deres ansvar. Hvis de har en udlejer, pimp osv. der læser med herinde for, at holde øje med sine lejer ved, at læse anmeldelser og efterfølgende stiller dem til regnskab er i mine øjne i meget lille menneske -og burde finde noget andet at gå op i. Ligesom alle dem der leger "politi"/"beskytter"/"helt""har ond i røven"/"ikke kan finde på andet" -herinde i øvrigt. Vi er alle voksne og det er pigerne altså også -og må tag deres eget ansvar;-) "Jenny " er jo en fucking popstar herinde og i det ganske land efterhånden... -hun er også bare et menneske, ligesom alle os andre det må man ikke glemme. Der kommer en dag hvor det går ned af bakke selv for hende (håber så bare på, hun husker at gemme de penge hun har tjent -og få lidt glæde af dem til den tid -som kommer hurtigere end man kunne forstille sig nogen gange)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende har mit bsøgs mønster ændret sig over tid. Før i tiden jagtede jeg rundt for at nå så mange forskellige piger som muligt. Indrømmer at det gav et kick hver gang en ny kvinde åbnede døren. I jagten var der alt for mange mindre gode oplevelser. Så nu har jeg en håndfuld faste jeg besøger. De fleste er faste og enkelte på ophold. Men på denne måde synes jeg at jeg får mest ud af mine besøg. Ligger på mellem 4-8 besøg pr måned. Der er selvfølgeligt skrevet anmeldelse om alle de damer jeg har besøgt, men de ligger år tilbage. Mdnændre det sig skriver jeg det nok. 

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 34 minutter siden:

Hvis de har en udlejer, pimp osv. der læser med herinde for, at holde øje med sine lejer ved, at læse anmeldelser og efterfølgende stiller dem til regnskab er i mine øjne i meget lille menneske -og burde finde noget andet at gå op i.

Det er vi enige om. Men de typer ser jo selv anderledes på det, og anvender gerne info her fra EG, hvis de af den ene eller anden grund gerne vil af med en lejer, fx en thaiklinik.

Møffe skrev, for 34 minutter siden:

Hvis det ikke gik godt -var de her ikke! -og det viser sig jo også den ene gang efter den anden -hvem der kan finde ud af det, og hvem der rejser hjem/videre igen.

Ja, i det lange løb, det har du ret i. Men inden man kommer dertil, hvor nogen drejer nøglen om, og antallet af klinikker tilpasser sig kundegrundlaget, så er det en svær tid for så godt som alle, fordi den enkelte klinik oplever færre besøg. Det kunne godt være den situation, vi er i lige nu. I hvert fald i Storkøbenhavn, hvor der også er ganske mange om budet og rimelig hård konkurrence, vil jeg antage. Og ja, selvfølgelig vil nogle steder kunne stå bedre imod end andre. Fx hvis de har en god andel stamgæster, som kommer, fordi de får en god service.

8000 skrev, for 8 minutter siden:

For mit vedkommende har mit bsøgs mønster ændret sig.

Samme ændring er jeg vist så småt i gang med. Dog med færre besøg end dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Det er vi enige om. Men de typer ser jo selv anderledes på det, og anvender gerne info her fra EG, hvis de af den ene eller anden grund gerne vil af med en lejer, fx en thaiklinik.

Ja, i det lange løb, det har du ret i. Men inden man kommer dertil, hvor nogen drejer nøglen om, og antallet af klinikker tilpasser sig kundegrundlaget, så er det en svær tid for så godt som alle, fordi den enkelte klinik oplever færre besøg. Det kunne godt være den situation, vi er i lige nu. I hvert fald i Storkøbenhavn, hvor der også er ganske mange om budet og rimelig hård konkurrence, vil jeg antage. Og ja, selvfølgelig vil nogle steder kunne stå bedre imod end andre. Fx hvis de har en god andel stamgæster, som kommer, fordi de får en god service.

Samme ændring er jeg vist så småt i gang med. Dog med færre besøg end dig.

Så du mener årsagen til priserne stiger -er pga. stederne har færre kunder? Hvis de manglede kunder er det bare underligt de er så ligeglade med dem de har, når først de har betalt...-så er det bare med at få dem ud af døren (sådan er det dog ikke i alle tilfælde)

Du ved da ikke, hvor mange besøg jeg er på? det ændre sig hele tiden -men jeg er ikke så meget til stamsteder -vil gerne prøve nyt. Og er pigerne for populær som den kære darling i nr. åby -mister jeg interessen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 20 minutter siden:

Så du mener årsagen til priserne stiger -er pga. stederne har færre kunder?

Lige præcis for thaiklinikkerne kan den logik ikke udelukkes, det kan jeg huske, at andre ved en tidligere lejlighed har påpeget. Men ofte er det i andre sammenhænge omvendt, det er jeg med på.

Møffe skrev, for 22 minutter siden:

Du ved da ikke, hvor mange besøg jeg er på?

Nej, selvfølgelig ikke. Min kommentar om antal besøg var rettet mod @8000, som jeg citerede.

Møffe skrev, for 24 minutter siden:

vil gerne prøve nyt. Og er pigerne for populær som den kære darling i nr. åby -mister jeg interessen...

Er næsten enig, men gjorde undtagelsen netop med Jenny. Hvis piger er populære, så er der nok i de fleste tilfælde en grund til det. Det prøver jeg så at huske, og besøger dem så noget tid efter, at de har fået deres gode anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 42 minutter siden:

Så du mener årsagen til priserne stiger -er pga. stederne har færre kunder

Det oplever jeg ofte i Thai butikker. De færre gæster må betale mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 23 minutter siden:

Lige præcis for thaiklinikkerne kan den logik ikke udelukkes, det kan jeg huske, at andre ved en tidligere lejlighed har påpeget. Men ofte er det i andre sammenhænge omvendt, det er jeg med på. Hvis man ser på det i thailand -så ændre de priserne som en fællesnævner -dog med få undtagelser både højer og laver. Og i forhold til prisen i nr.åby og det man får -hænger det jo slet ikke sammen, også en af årsagerne til hun er så populær;-) Jeg har flere gange talt med en mutter om priser og antallet af besøgende. De vil gerne have flere kunder det køber fp (større indtjening) hvilket betyder mere end, at alle kunder går tilfredse derfra. Denne konstatere det er mange "dumme" mænd. Hvilket jeg giver hende ret i.

Nej, selvfølgelig ikke. Min kommentar om antal besøg var rettet mod @8000, som jeg citerede. Beklager

Er næsten enig, men gjorde undtagelsen netop med Jenny. Hvis piger er populære, så er der nok i de fleste tilfælde en grund til det. Det prøver jeg så at huske, og besøger dem så noget tid efter, at de har fået deres gode anmeldelser. Jeg har ikke samme mening som mange andre kunder, og min smag er min egen. Den kan nemt skifte hurtigt. Jeg vil helst "lege" det ikke er noget jeg har købt -så amatøragtigt som muligt...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 20 minutter siden:

Det oplever jeg ofte i Thai butikker. De færre gæster må betale mere.

Ja jeg siger gerne til dem -så kommer jeg ikke så tit, som i ellers gerne vil have -når de siger "vi ses"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 15 timer siden:

En sidste ting, som også er indgået i andre tråde: Når man besøger et thaisted og modtager en ydelse, som de ikke annoncerer med (fx sex), så står vi med valget om vi på den ene side skal anmelde oplevelsen herinde, så andre oplyses om, at det pågældende sted (eller pige) tilbyder sex trods manglende info om det i annoncen ELLER om vi skal holde oplevelsen for os selv, fordi det kan skade pigen/klinikken ganske meget, hvis der skrives om noget, de officielt ikke tilbyder (og som deres lejekontrakt måske specifikt forbyder dem at gøre).

Det her er spot on.

Hvis jeg fik en ydelsen, som pigen ikke oplyser i sin annonce eller prisliste, så ville jeg aldrig skrive det i en anmeldelse. Det kan som du selv er inde på, skade pigen både arbejdsmæssigt, men os mellem hende og stedet.
Men os dit forhold til pigen, fordi hun jo ved hvem det er hun giver disse ekstra-ekstra ydelse/ydelser, så vi som kunde risikere os noget, ved at give Alt for mange detaljer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig. Jag gennem 1 1/2  pr fået fuld pakke gfe uden gummi hos en Thai boss der driver en udadtil 120 pct grøn klinik. Hun er gift og manden må ikke finde ud af det.   
lige går jeg på 2 grønne klinikker, hvor  jeg får hj.  

Redigeret af Klipklap

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende handler manglende mest om at det efterhånden er de samme 8-10 steder jeg skifter imellem. 
Anmeldelserne bliver hurtigt lidt kedelige, når der blot kan skrives "Intet nyt (fra Thaifronten). 
De fleste at stederne har en fast stab af herboende piger - så heller ikke meget nyt her. Andre steder, såsom Dokkun og lignende  bordelagtige steder skifter pigerne så hurtigt at en anmeldelse hurtigt bliver irrelevant - og ja ja, der er enkelte undtagelser der er her i længere tid. 

Jeg bruger mest forum til at se om der skulle være dukket noget nyt op - eller om der er sket markante ændringer. 
Når jeg alligevel er her - så svarer jeg gerne på de spørgsmål der stadig er relevante. 

For mig er der ingen hellige køer. For mig er forum netop beregnet på at udveksle erfaringer.  Når der ydes ekstra - så ydes der ekstra - og jeg er ganske sikker på det ikke er min charme der gør at det kun er for mig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder til at nogle mener at det ikke er nogen pointe med at anmelde steder eller piger som allerede er blevet anmeldt. Ja, men så kan vi jo bare slette thaiforum helt - eller?

Der kommer hele tiden nye kunder til. Drenge som vokser op og bliver mænd, folk som bliver skilt og for første gang vil prøve sig i den her verden etc. Skal de så behøve lede i gamle arkiv for at finde gode tip?

Og det har altid været sådan at vi får ekstra gaver på grønne steder som vi ikke vil afslørre herinde. Intet nyt der. Dem er det de færreste af os som har anmeldt - heller ikke den gang det var gang i anmeldelserne.

Nej, forklaringen på at anmelderserne bliver alt færre, er meget simpel: besøgene bliver alt færre, kundekredsen alt mindre. Sværere er den ikke.

Måske er det tilfældigt, måske ikke. Men faktum er at alle thapiger jeg snakker med siger detsamme. Og alle thaipiger som thaipigerne snakker med siger detsamme:

Det er dårlige tider. Mange er glade hvis de overhoved har nogen kunde per dag.

Så egentlig er det jo høsttid for den som vil have gode oplevelser hos thai'erne. De er sandsynligt glade for hvert besøg lige nu.

I øvrigt er det på samme måde i Sverige lige nu. Klinikkerne har haft  en stabil kundekreds i mange år, på trods af loven. Men de sidste par måneder er det gået ned ordentligt. Efter en lang tid nordpå, besøgte jeg mit stamsted den anden dag. Kom kl 19 og var dagens første kunde. Hun fortalte mig at hun lige nu er glad hvis hun tjener til lejen. Efter mere end ti år på samme sted.

Men hun var glad at se mig, og jeg at se hende.

 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...