Hop til indhold
Guest Luna_xo

Jeres yndlings Musik lige nu?

Recommended Posts

Fordelen ved at min bil ikke kan køre mig på job i øjeblikket er, at jeg er nødt til at gå. Godt for den småfede krop og godt for opdagelsen af ny musik. Måske jeg egentlig bare skal sælge bilen...
Det giver mig mulighed for at sætte min yndlings playliste på, og med den nye 'smart shuffle' funktion i Spotify, så finder den sange, som jeg kunne være interesseret i, baseret på den playliste jeg hører i øjeblikket. Det giver nogen mærkelige matches, men giver altså også et par guldkorn.
Foster med 'As long as I have you' rammer mig lige i hjertet og jeg har ikke en chance! <3

Nedenstående giver mig syge teenage vibes fra de gode gamle Linkin Park dage.
Og så minder xo mig om Luna.... :ph34r:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Luna_xo skrev, den 1.4.2024 at 10:48:

Men jeg ved at ghettoen gør det.. :ph34r:

Ondskab, brutalitet og kynisme "smitter"... For du kan ikke overleve et par fucked up forældre og et hårdt miljø, uden selv at blive værre end udgangspunktet. Det er vilkåret i livet fpr os alle - og derfor det er så vigtigt at man tager ansvar og flytter sig, hvis man bor i slummen. Du bliver en del af den.. og laver afkom, der gør den værre.. 

Ja!!!!

For mig, er det præcist dét Elvis Presley siger i det jeg synes er den bedste protestsang der nogen sinde er lavet:

Og den store tragedie er, at det i de sidste 60 år kun er gået til den forkerte side ... 

Luna_xo skrev, den 1.4.2024 at 10:48:

Jeg tror ikke "byliv" gør det der ved folk..

Nej, det er selvfølgelig sat på spidsen ...
Men der er et par ting .. det går bare et par spadestik dybere ,,, 
Det handler en del om den livsstil Kesha f. eks beskriver i "Tik Tok"  (catchy nummer for resten ... )

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, den 2.4.2024 at 12:01:

Det giver mig mulighed for at sætte min yndlings playliste på, og med den nye 'smart shuffle' funktion i Spotify, så finder den sange, som jeg kunne være interesseret i, baseret på den playliste jeg hører i øjeblikket.

Dén metode bruger jeg også - ikke på Spotify, da jeg aldrig har været til 'musik i ørerne'.
Men YouTube fungerer på lignende måde, man får, når man åbner, foreslået en række numre (eller videoer) med relation til det man ser ... 
Og det bruger jeg tit ..
Tror det var på dén måde jeg først fandt dette pragtfulde nummer med Pet Shp Boys (som jeg ellers ikke er fan af, men det her - ret nye - nummer er fantastisk)

.. og tak for nummeret "A little bit off"
Det er sådan jeg har det. ;)
sådan ti ud af ni dage ...
Jeg er bare heldigvis den ængstelige type.
Så jeg tør ikke gå og skælde folk ud bare fordi jeg selv har fået det forkerte ben ud af sengen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Mr Black skrev, den 5.4.2024 at 16:55:

 

Lækkert nummer! Tak <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
ppd skrev, den 5.4.2024 at 18:16:

 

Reeen nostalgi ! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 12.3.2024 at 15:33:

Ham er jeg bare ikke god til:ph34r:.. Men har aldrig været god til dem alle kvinder synes er lækre:lol:.. Ej heller Brad Pitt.. Tror den eneste jeg har tilfælles med et større antal kvinder er Jason Momoa eller måske lige Tom Hardy.. Nemlig pga det lidt "scruffy look":P..

Kender ingen af dem.....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Signor Cuoco skrev, for 14 minutter siden:

Kender ingen af dem.....:)

Han er helt urealistisk handsome :wub:

40b7c63c-59a2-11e9-bbcc-84176f6dd1e7_image_hires_134058.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 4 minutter siden:

Han er helt urealistisk handsome :wub:

40b7c63c-59a2-11e9-bbcc-84176f6dd1e7_image_hires_134058.jpg

Tak for tippet;)

God information. Kan se at jeg er lidt over halvvejs,:wub: ikke mindst takket være min italienske baggrund:

Jakken, skjorten, hårene imellem flipperne, frisuren og næsen næsten, kæben måske.......men øjnene er tofarvede, grøn og blå-grå ligesom David B, og jeg er glatbarberet, har altid været det, og kan kun det. Men min aftershave er god.:o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden:

Tak for tippet;)

God information. Kan se at jeg er lidt over halvvejs,:wub: ikke mindst takket være min italienske baggrund:

Jakken, skjorten, hårene imellem flipperne, frisuren og næsen næsten, kæben måske.......men øjnene er tofarvede, grøn og blå-grå ligesom David B, og jeg er glatbarberet, har altid været det, og kan kun det. Men min aftershave er god.:o

Man bliver jo helt nysgerrig nu.. fnis ^_^<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 11 minutter siden:

Man bliver jo helt nysgerrig nu.. fnis ^_^<3

I lige måde<3 tror du allerede har set et foto af mig...vero?;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 44 minutter siden:

Tak for tippet;)

God information. Kan se at jeg er lidt over halvvejs,:wub: ikke mindst takket være min italienske baggrund:

Jakken, skjorten, hårene imellem flipperne, frisuren og næsen næsten, kæben måske.......men øjnene er tofarvede, grøn og blå-grå ligesom David B, og jeg er glatbarberet, har altid været det, og kan kun det. Men min aftershave er god.:o

Billedet..Er det ikke  "Hr. Weise" fra lystspillet "Badehotellet" på en god dag..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 1 time siden:

Tak for tippet;)

Jakken, skjorten, hårene imellem flipperne, frisuren og næsen næsten, kæben måske.......men øjnene er tofarvede, grøn og blå-grå ligesom David B, og jeg er glatbarberet, har altid været det, og kan kun det. Men min aftershave er god.:o

 

Luna_xo skrev, for 1 time siden:

Man bliver jo helt nysgerrig nu.. fnis ^_^<3

Hehe, ja, jeg minder mere om Rasmus Bjerg ... 
Jeg har bare ikke så flot hår ...
Og så drikker jeg ikke ret meget ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

"Dark Love" når det er bedst.. Men det er en illusion.. Mænd er pussies når det kommer til stykket... og jeg elsker den største pussy af dem alle. Det er simpelthen tragisk :roll:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

"Paradis Brænder" fik mig til at tænke på et nummer som i en vis forstand også er gloomy ...
Men på en anden måde, og en helt anden stil.
Det er mere drivende vemodigt, helt typisk Ben Gibbon fra Death Cab for Cutie ... 
Den mand har grædt af længsel efter een eller flere mistede fortider i de sidste næsten 30 år ... ;)
Eet af mine absolutte yndlingsbands ...

 

Luna_xo skrev, for 5 timer siden:

Dark Love" når det er bedst..

Tror der var elementer af "Dark love" både i det ene forhold jeg har haft i mit liv, men også i det både besynderlige og komplicerede (men spændende) "ikke-forhold" jeg havde over meget lang tid til en pige, jeg var brændt lun på. I een eller anden forstand ...
Heldigvis endte vi med i sidstnævnte forhold at have en god kontakt og et givende kammeratskab i ganske mange år ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt á propos Johnny Cash ... 
I min årgang / generation .. 
Ingen over og ingen ved siden af Creedence .. 

.. læste i øvrigt i kommentarsporet på YouTube ...
Nogle troede at sangen handlede om et rip (tænkte det selv da jeg læste teksten)
Men det er slet ikke det den handler om ... 
Det er et eventyr-digt til hans dengang treårige søn ... 

Tja, man lærer nyt - selv i min alder ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Mr Black skrev, for 4 timer siden:

:)

Hihi, nuuhh.. Tager mig fuldstændig tilbage til mine 20'ere, med Marley-vibes, splifs og lunkne dåseøl, i botanisk have i Aarhus.. Såh hyggeligt! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

I morges røg Nirvana ind på min facebook-feed
'Rainbow Chaser" er selve indbegrebet af psykedelisk pop .. 
Jeg er ret alene om atr være kæmpe fan af denne genre ... har ikke rigtig fundet 'lidelsesfæller' anyway ... 
Og lige for god ordens skyld - hvis nogen forventer noget Kurt Cobain & co - så bli'r der noget så gruelig skuffet ...
Det her er et helt andet band -
De var i øvrigt i retsligt klammeri med Kurt Cobain & co om bandnavnet ... 
Men har faktisk indspillet eet af Kurt Cobains Nirvana-numre ... lidt pudsigt (og sikkert også tænkt sådan.
Men her er 'Rainbow Chaser' fra '68
Komplet med flanging fra start til slut ... 

Genren liver stadig .. fandt lige et kanon eksempel på nutidig psykedelisk pop her til morgen - det viser jeg måske senere ... 

PS - er i øvrigt også fan af Kurt Cobains Nirvana .. måske knap så stor fan, men alligevel ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 7 timer siden:

Hihi, nuuhh.. Tager mig fuldstændig tilbage til mine 20'ere, med Marley-vibes, splifs og lunkne dåseøl, i botanisk have i Aarhus.. Såh hyggeligt! <3

Du må lige ringe næste gang, jeg kan godt den dag :D

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...