Hop til indhold
Guest Luna_xo

Jeres yndlings Musik lige nu?

Recommended Posts

Guest Luna_xo

Kender i ikke det, at man støder på et band et eller andet sted, og så er man bare hooked på musikken? :wub:

Sådan har jeg det med "Minds of 99" lige nu.. Går rundt og danser og synger imens jeg ordner huslige pligter- og det er simpelthen så befriende.. Man bliver bare så glad i låget af det :lol: <3

 

- Hvad er jeres yndlings musik lige nu? :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min seneste 'opdagelse' er det amerikanske indie rock band Bleachers.
De spiller noget musik, der minder om glad midt-tresser / midt halvfjerdser pop-rock ... 
Lidt á la Sailor og Mud ...

Dén her video er noget helt for sig ...
Dyrk lige den dame ... <3

Bleachers - Tiny moves

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Genial tråd!
Gik selv med en tanke om en Now Playing tråd den anden dag, for at få inspiration til ny musik. Det kan man helt sikkert også i denne :ph34r:

Lige pt hører jeg en playliste på Spotify der hedder ‘Happy songs everyone knows’. Der giver lidt booty shaking når man alligevel står og arbejder, rockstar vibes og er smil på læben fra mine kollegaer der hygger sig gevaldigt, når de kommer ind på mit kontor :lol:
Lige pt spiller Whitney Houston med ‘I wanna Dance with somebody (who loves me)’ hvilket faktisk rammer hovedet på sømmet i mit private liv lige nu også. Så tak for dén Spotify..
Skal jeg vælge et par numre jeg typisk går tilbage til (for jeg er en sucker for det jeg kender) så er det ‘If I Can dream’ med Måneskin. Gammel Elvis-klassiker.
‘Beautiful Crazy’ med Luke Combs
’Fate dont know you’ med Desi Valentine.
’Let somebody go’ med Coldplay har LÆNGE været et hit i mit hoved.

Men der er jo sindssygt mange gode sange man hele tiden kommer tilbage til, af flere årsager. Sangene kan minde om en person, en køretur, en bestemt periode i sit liv som enten var godt eller skidt og som instinktivt vækker minder om den tid.
Jeg kan fx ikke gå i nostalgimode og høre Linkin Park, Green Day, Foo Fighters, Good Charlotte, Sum41, blink-182, Simple Plan og mange flere 0’er bands, uden at mindes mine teenage år, forvirring i krop og sind og ulykkelig kærlighed :lol:

Hvor fx ‘Move a mountain’ med Jesper Binzer, ‘Rise csi version’ med Will Dailey og ‘Blurry eyes’ med Michael Patrick Kelly minder mig helt vildt meget, om min ferie i New York i september 2022, hvor jeg vandrede omkring 225 km rundt i New Yorks gader på 9 dage.

Glæder mig til at høre andres yndlingsmusik i øjeblikket :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
sneræven skrev, for 56 minutter siden:

Dén her video er noget helt for sig ...
Dyrk lige den dame ... <3

Bleachers - Tiny moves

Årh.. Det minder mig om en periode hvor jeg var fuldstændig opslugt af performance-arts og kunne sidde på YouTube i timevis og kigge på alle de frie og dejlige mennesker, der fortæller historier med deres kroppe... Det er virkelig something special, hvis man giver sig selv lov til at leve sig ind i det :wub:

Her er en af mine favoritter fra dengang:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

Øhmmm.. Det er meget *hosthostkaffengaltihalsen* kunstnerisk:P:lol:.. 
 

De godt nok stramme de tights:ph34r::lol:.. 

Kan du huske den her?? Fniis... :wub:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et svagt punkt for denne: 

 


Og så jeg svært glad for “Take me to church” af Hozier som spiller i din ene video.. 

Jeg har noget for Bad Wolfs cover af “Zombie” 

That voice:wub:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 3 minutter siden:

Kan du huske den her?? Fniis... :wub:

 

 

Øhmmmm naaaaijjjj da:ph34r::lol:.. Tror du de skulle træne meget inden:P.? 

Jeg tager dog hellere en Seth Rogen eller Kevin James any day:wub:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
JenniferRomantica skrev, for 36 minutter siden:

Jeg tager dog hellere en Seth Rogen eller Kevin James any day:wub:.. 

Jeg en lille thing for Henry Cavill lige nu :wub: og generelt scandinaviske mænd 40+ der ser lidt "rough" ud.. Der må godt være godt med pels på kroppen.. fnis !

40b7c63c-59a2-11e9-bbcc-84176f6dd1e7_image_hires_134058.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her i huset er der musik på anlægget i noget nær alle de vågne timer, udover en lidt omfattende vinylsamling, så er Spotify og deres forskellige filtrerede forslag ofte rimeligt genialt.
Dagens positive indspark fra Spotify kom i formiddags hvor jeg kørte et længere track med den svenske gruppe Kent, da tracket var til ende begynder Spotify af sig selv at spille svensk rock/pop musik, pludselig begynder der at lyde noget musik jeg ikke havde hørt tidligere (troede jeg), gruppen hedder Weeping Willows, og det var lytteværdigt, det viser sig i øvrigt at i hvert fald det ene nummer "Touch Me" har hittet på diverse radiokanaler, de andre numre er nye for mig. Sangerens stemme minder mig i høj grad om Morrissey fra The Smiths.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 21 minutter siden:

Jeg en lille thing for Henry Cavill lige nu :wub: og generelt scandinaviske mænd 40+ der ser lidt "rough" ud.. Der må godt være godt med pels på kroppen.. fnis !

40b7c63c-59a2-11e9-bbcc-84176f6dd1e7_image_hires_134058.jpg

Ham er jeg bare ikke god til:ph34r:.. Men har aldrig været god til dem alle kvinder synes er lækre:lol:.. Ej heller Brad Pitt.. Tror den eneste jeg har tilfælles med et større antal kvinder er Jason Momoa eller måske lige Tom Hardy.. Nemlig pga det lidt "scruffy look":P..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Ham er jeg bare ikke god til:ph34r:.. Men har aldrig været god til dem alle kvinder synes er lækre:lol:.. Ej heller Brad Pitt.. Tror den eneste jeg har tilfælles med et større antal kvinder er Jason Momoa eller måske lige Tom Hardy.. Nemlig pga det lidt "scruffy look":P..

Jeg kan SLET ikke Jason Momoa... :lol:og har aldrig rigtig haft en thing for Brad Pitt heller... Jeg kunne dog godt Kim Bodnia i pusher ^_^

Hvorfor er du ikke god til Henry Cavill?..

Tror han er den eneste mand jeg kan komme i tanke om det faktisk har hele pakken.. :wub:

Han er røøøv charmerende! Den stille, stærke type... Virkelig handsome...! Cute accent.. armen, what's not to like altså... Kunne kigge på ham i timevis! *haps!*:wub: 

.....Totalt sidespor... Er sikker på mændene herinde tænker :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har vi ikke allerede en musiktråd?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 18 minutter siden:

.....Totalt sidespor... Er sikker på mændene herinde tænker :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Yeeeeeep! :lol:
Men det er vel ikke værre end når mændene går igang med de største bryster, lækreste røv, bedste suttelæber og hvad man ellers kan komme ud for at høre om.. Det er formentlig også de færreste af os der minder om Brad Pitt, Jason Momoa, Henry Cavill eller Kevin James :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, 1 time siden:

Jeg kan SLET ikke Jason Momoa... :lol:og har aldrig rigtig haft en thing for Brad Pitt heller... Jeg kunne dog godt Kim Bodnia i pusher ^_^

Hvorfor er du ikke god til Henry Cavill?..

Tror han er den eneste mand jeg kan komme i tanke om det faktisk har hele pakken.. :wub:

Han er røøøv charmerende! Den stille, stærke type... Virkelig handsome...! Cute accent.. armen, what's not to like altså... Kunne kigge på ham i timevis! *haps!*:wub: 

.....Totalt sidespor... Er sikker på mændene herinde tænker :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Jeg ved det faktisk ikke.. He just rubs me the wrong way:ph34r:.. Måtte vælge "The witcher" som lydbog i stedet for at se serien både pga ham og så hende Yennifer:lol:.. 

Men jeg har det med Jason som du har det med Henry åbenbart:P.. 

Jensen Ackles gør noget godt for mig fordi han synger fanfuckingtastisk:wub:.. Just to put a bow on the sidetrack:lol:..

Dér kan man snakke om en mand der har hele pakken:wub:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes godt nok hurtigt den her tråd tog en drejning :lol:

Jeg har i et par år haft et stort kærlighedsforhold til indierock-bandet Pvris. De er desværre ikke særlig kendte, men havde en "ugens uundgåelige" på P3 for et par år siden med nummeret Hallucinations. Resten af deres musik er meget samme stil, hvis man er til den slags. 

 

Redigeret af Bigstok
korrekt link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Bigstok skrev, for 13 minutter siden:

Synes godt nok hurtigt den her tråd tog en drejning :lol:

Hallucinations. Resten af deres musik er meget samme stil, hvis man er til den slags. 

 

Aiiii et fedt nummer ! Thank you! .. Det må jeg høre igen *indsæt her en smiley der fester* :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 19 timer siden:

.....Totalt sidespor... Er sikker på mændene herinde tænker 

Neej da ...
Det er da ikke en afsporing ... 
Jeres indlæg inspirerer mig til l-i-g-e at lægge een af de mest råsexede musikvideoer ud jeg har set ...
Netop fordi den er lidt underspillet ... er den erotisk så det driver ned ad væggene ... 
Er vild med de pigetyper ... 
Og så har jeg noget med piger og bevægelse ... :wub:<3
Slutningen slår luften ud af mig ..

Jeg vil sige det på den måde ...
Havde jeg været 40 år yngre, stærk, og lidr mindre rodet i ho'det ... (ja, det er en del, véd det godt)
Så havde jeg gerne inviteret een af de tre damer - og gerne 'lederen' - til in-fight og verdensvandring ... 

HAIM - Summer girl

(Teknisk bemærkning: Jeg kan ikke altid få min browser til at indlejre ... men link'et virker .. )

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for linket @sneræven til det gode musiknummer og den interessante video :) ...kendte ikke nummeret, men det er iørefaldende og videoen iøjnefaldende :razz:

sneræven skrev, for 3 timer siden:

Jeres indlæg inspirerer mig til l-i-g-e at lægge een af de mest råsexede musikvideoer ud jeg har set ...
Netop fordi den er lidt underspillet ... er den erotisk så det driver ned ad væggene ... 

Den mest råsexede, erotiske, sensuelle og iøjnefaldende musikvideo (jeg kan komme i tanke om) er:

 

Helena Christensen pynter og gør videoen super erotisk, exotisk og sensuel !!! :razz: ...selve nummeret er også rigtig godt. Det samme er den (lidt) kultagtige film: "Wild at Heart", hvor sangen indgår. Både film og soundtrack er anbefalesværdige! 

Redigeret af Cruise
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ret glad for denne smukke sangerinde. Hun streamer også koncerter på Twitch

Ellers så er jeg Swifty. Er så klar til Eras tour lander på Disney+ Fredag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 22 timer siden:

...selve nummeret er også rigtig godt.

Wicked game minder mig om skuespilleren Tom Ellis, som spiller hovedrollen i Netflix serien Lucifer. Selve sangen synes jeg at Tom Ellis gør det bedre (det er dog også to meget forskellige versioner) men hands down for at den originale video er bedst.. :wub:
Tom Ellis har jeg dog flere gange ladet mig fortælle, at han er en populær herre hos det kvindelige køn, måske lige bortset fra JRo :rolleyes::lol:

I den serie synes jeg generelt at de laver nogen fantastiske covernumre af kendte sange. Der er Wicked Game som i videoen, 'Bridge over troubled water' som Tom Ellis synger sammen med Brianna Hildebrand - og en helt magisk version af 'I dreamed a dream' som TE synger sammen med Dennis Haysbert. Men seriøst, der er mange gode coversange i den serie!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne her , den høre jeg på REPEAT ganske ofte  imens jeg hygger mig i køkkenet og 
syntes Thirty Seconds To Mars laver nogle helt igennem fede Videoer 

 

 

 

Redigeret af Naboen
forkert link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...