Hop til indhold
Slowman

Giver det glæde og mening at medbringe små “værtindegaver”?

Recommended Posts

Ved genbesøg har jeg altid en æske chokolade med, det har indtil nu altid vakt glæde hos modtageren.

En gang fik hun valget mellem chokolade og et par burgere..hun valgte burgerene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 41 minutter siden:

Som i alle mulige andre sammenhænge, så synes jeg da bare du skal være dit autentiske jeg ... :wub:og hvis det betyder at du har lyst til at give en lille "hilsen" når du har besøgt en pige, så gør det endelig :)

@Slowman SÅ enig her :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, den 9.3.2024 at 17:10:

Sjovt med drikkepenge. De gives til en taxachauffør, men ikke buschaufføren. Tjeneren får dem, men ikke kokken. ;) 

Jo, kokken får skam sin andel. Drikkepengene lægges i en fælles kasse og deles blandt alle en gang om måneden.

Min søn er kok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 2 timer siden:

Jo, kokken får skam sin andel. Drikkepengene lægges i en fælles kasse og deles blandt alle en gang om måneden.

Min søn er kok. 

Sådan har det så ikke altid været… Det sjove er, nogle forventer drikkepenge andre ikke. Sjældent folk kør op og stikker buschaufføren en femmer, og siger tak for turen. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, 1 time siden:

Sådan har det så ikke altid været… Det sjove er, nogle forventer drikkepenge andre ikke. Sjældent folk kør op og stikker buschaufføren en femmer, og siger tak for turen. ;) 

Jeg håber da så sandeligt at du føler dig mere intim med pigen du besøger end buschaufføren der kørte dig til aftalen:ph34r:.. Ellers bliver det da en noget upersonlig oplevelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg håber da så sandeligt at du føler dig mere intim med pigen du besøger end buschaufføren der kørte dig til aftalen:ph34r:.. Ellers bliver det da en noget upersonlig oplevelse..

…eller en meget interessant bustur ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Jeg håber da så sandeligt at du føler dig mere intim med pigen du besøger end buschaufføren der kørte dig til aftalen:ph34r:.. Ellers bliver det da en noget upersonlig oplevelse..

Det er vi enige i… Syntes bare “drikkepenge” har en sjov fordeling i al almindelighed ;) Har dog kørt med bus, hvor det har været en lækker steg, hun kunne nu godt have fået drikkepenge, ved endestationen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 9.3.2024 at 18:45:

Det har jeg også modtaget og jeg er blevet helt vild med duften:wub:.. Havde nok aldrig selv brugt pengene på en dyr duft så det giver mig mulighed for den smule luksus med god samvittighed:P.. 

 

Redigeret af Jeg er ikke gynækolog, men

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har givet gave nogle gange ved genbesøg, og i forbindelse med påske, valentine, jul/nytår, og synes det altid har gjort modtageren meget glad og overrasket.

Jeg gætter på det specielt omkring højtider kan være hårdt fra pigen at være hjemmefra og så ekstra rart at nogen gør noget ekstra for hende - så hellere en lille gave for meget end en for lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 9.3.2024 at 18:45:

Det har jeg også modtaget og jeg er blevet helt vild med duften:wub:.. Havde nok aldrig selv brugt pengene på en dyr duft så det giver mig mulighed for den smule luksus med god samvittighed:P.. 

Good Girl?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende jeg besøger elsker "labre larver" - Og ud fra tanken om at "man bliver hvad man spiser", så får hun altid en stor pose af dem, når jeg kommer på besøg :lol: (1 pose er nok - hun er jo lækker i forvejen :D)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gaver? Selvfølgelig. Jeg giver også altid chokolade og blomster til min frisør og til min mekaniker, de er bare søde. I det hele taget skal alle i servicebranchen have gaver, før man betaler betaler prisen for serviceydelsen. 
 

Eller noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...