Hop til indhold
DSK24

Sex med P3 - har i også købt sex ?

Recommended Posts

DSK24 skrev, for 5 timer siden:

Overvejer jeg at halvdelen gør det ?

Ved godt du ikke er så godt til % :Pmen halvdelen plejer at være 50 % 

DSK24 skrev, for 25 minutter siden:

Har altså på intet tidspunkt nævnt noget om 50% :D

Nej ikke i % men halvdelen skrev du. 

når spørg til side 

god dag <3

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 12 timer siden:

Men om vi kommer helt op på halvdelen, som @DSK24 overvejer, ville alligevel undre mig.

@Larschristian

DSK24 skrev, for 5 timer siden:

Overvejer jeg at halvdelen gør det ?

På baggrund af førstnævnte, qua sidstnævnte :D

Har intet nævnt om halvdelen EL 50% :D

Men liii over go dag :rolleyes:

Redigeret af DSK24

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, Lige nu:

Du har skrevet det :lol: 

men ok du mente nok noget andet. 
 

KORREKT :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 9 timer siden:

men vi ved jo alle der er en usikkerhed ved undersøgelser.

Du har ellers lige selv “tænkt” at folk ikke ville lyve i sådan en undersøgelse fordi den er anonym:ph34r:.. Hvori mener du at usikkerheden så opstår.? 
 

Jeg forstår heller ikke hvorfor du mener at antallet af sælgere afspejler antallet af købere.?
Der findes utrolig meget lort i verdenen men der ikke specielt mange der vælger at arbejde som kloakarbejder.. Når man har med et erhverv at gøre som ikke alle ville vælge så kan du ikke udlede noget udfra de tal er det jeg vil påpege og ikke fordi jeg sammenligner arbejdet som sexsælger med kloakarbejde:lol:..

Til gengæld har vi utrolig mange udenlandske kvinder der vælger at tage til Danmark og arbejde fordi der netop er riiiiigtig mange danske mænd der benytter sig af købesex og også LANGT over 20 procent.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 10 timer siden:

Men hvad siger panelet så 20% holder den vand ? :D

30 el 40 ? :P

Jeg tror den er noget tættere på 50% bare baseret på hvor mange forskellige mænd jeg selv har serviceret igennem mine 9 år i branchen:P:lol:.. Jeg er en del over 3000 forskellige mænd efterhånden.. 

Hvis der er 1,8 mil i Danmark så skal der ikke mange torsdag/fredager i saunaklubben til at vi havde gjort et godt indhug:ph34r::lol::lol:..

Ej overdrivelse fremmer forståelsen men jeg tænker stadig ikke at 40-50% er langt fra.. 

Med 5000 piger i landet sådan rundt regnet alle årene jeg har arbejdet og hvis alle har haft samme tal så vi på 15.000.000.. Og jeg er endda typen der ikke tager særlig mange gæster.. De udenlandske har garanteret flere gæster pr dag end jeg og arbejder sikkert også flere dage end 5-7 om måneden.. Nu kan regnestykket slet ikke regnes ud fordi der er så mange ubekendte som har påvirkning på resultatet men bare lige for at sætte det lidt i perspektiv så lavede jeg dette “overslag”.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tror den er noget tættere på 50% bare baseret på hvor mange forskellige mænd jeg selv har serviceret igennem mine 9 år i branchen:P:lol:..

Hvis der er 1,8 mil i Danmark så skal der ikke mange torsdag/fredager i saunaklubben til at vi havde gjort et godt indhug:ph34r::lol::lol:..

Ej overdrivelse fremmer forståelsen men jeg tænker stadig ikke at 40-50% er langt fra.. 

HOV det er jo interessant :rolleyes: 

Tak for input Jennifer :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Du har ellers lige selv “tænkt” at folk ikke ville lyve i sådan en undersøgelse fordi den er anonym:ph34r:.. Hvori mener du at usikkerheden så opstår.? 
 

Jeg forstår heller ikke hvorfor du mener at antallet af sælgere afspejler antallet af købere.?
Der findes utrolig meget lort i verdenen men der ikke specielt mange der vælger at arbejde som kloakarbejder.. Når man har med et erhverv at gøre som ikke alle ville vælge så kan du ikke udlede noget udfra de tal er det jeg vil påpege og ikke fordi jeg sammenligner arbejdet som sexsælger med kloakarbejde:lol:..

Til gengæld har vi utrolig mange udenlandske kvinder der vælger at tage til Danmark og arbejde fordi der netop er riiiiigtig mange danske mænd der benytter sig af købesex og også LANGT over 20 procent.. 

Hold da op hvor er du da klog. 
aldrig har jeg mødt eller hørt on så virkelighedsfjern person. 
som ud af en kontekst kan vende noget så det lyder intelligent. 
selv om det er det værste sludder. 
tror du skal droppe Peter belli tobakken 

Over and out. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 7 minutter siden:

HOV det er jo interessant :rolleyes: 

Tak for input Jennifer :rolleyes:

Ja altså det selvfølgelig også bare et gæt fra min side af og helt bygget på egen erfaring og det er min holdning selvom andre måske er uenige så har den udtalelse også disclaimer:P:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Ja altså det selvfølgelig også bare et gæt fra min side af og helt bygget på egen erfaring og det er min holdning selvom andre måske er uenige så har den udtalelse også disclaimer:P:lol:.. 

Ja det er jeg da helt med på - men stadig interessant, såmænd også plausibelt bud - med tanke på egne erfaringer jo vel at mærke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 6 minutter siden:

Hold da op hvor er du da klog. 
aldrig har jeg mødt eller hørt on så virkelighedsfjern person. 
som ud af en kontekst kan vende noget så det lyder intelligent. 
selv om det er det værste sludder. 
tror du skal droppe Peter belli tobakken 

Over and out. 
 

Det kunne være fedt hvis du svarede på mine saglige spørgsmål i stedet for at blive personlig eller har du ikke noget at komme tilbage med der underbygger dine påstande^_^.? 
 

F.eks:

Mener du at folk ville lyve eller ikke lyve i sådan en undersøgelse.? 
 

Hvordan ser du en sammenhæng i forhold til antal sælgere kontra købere i sexbranchen.? 

 

Hvorfor skulle så mange udenlandske piger vælge Danmark hvis ikke en stor del af den danske befolkning anvendte den form for services.? 

Nu har jeg simplificeret det for dig så du ikke læser det som sludder:D..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Det kunne være fedt hvis du svarede på mine saglige spørgsmål i stedet for at blive personlig eller har du ikke noget at komme tilbage med der underbygger dine påstande^_^.? 

For det første er det ikke påstande jeg kommer med. 
med taget ud fra undersøgelser. 
Jeg holder mig til fakta. 
 

 

JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Mener du at folk ville lyve eller ikke lyve i sådan en undersøgelse.? 

De kunne gøre begge dele har intet andet sagt. 
derfor er en undersøgelse og med en vis usikkerhed. 
men den går begge veje. 
 

 

JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Hvordan ser du en sammenhæng i forhold til antal sælgere kontra købere i sexbranchen.? 

Ren logik jo flere der køber jo flere sælger. 
 

JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Hvorfor skulle så mange udenlandske piger vælge Danmark hvis ikke en stor del af den danske befolkning anvendte den form for services.? 

Har jeg heller ikke sagt, de er med i regnestykke søde ven. 
prøv for en gangsskyld at læse det jeg skriver. 
og ikke det du tror. 
Jeg vil gerne diskuterer med dig. 
men det kræver du læser hvad jeg faktisk skriver. 
 

 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
Larschristian skrev, for 11 minutter siden:

For det første er det ikke påstande jeg kommer med. 
med taget ud fra undersøgelser. 
Jeg holder mig til fakta. 
 

 

De kunne gøre begge dele har intet andet sagt. 
derfor er en undersøgelse og med en vis usikkerhed. 
men den går begge veje. 
 

 

Ren logik jo flere der køber jo flere sælger. 
 

Har jeg heller ikke sagt, de er med i regnestykke søde ven. 
prøv for en gangsskyld at læse det jeg skriver. 
og ikke det du tror. 
Jeg vil gerne diskuterer med dig. 
men det kræver du læser hvad jeg faktisk skriver. 
 

 

@Larschristian Er du mon den rigtige kontorchef fra badehotellet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

For det første er det ikke påstande jeg kommer med. 
med taget ud fra undersøgelser. 
Jeg holder mig til fakta. 
 

 

De kunne gøre begge dele har intet andet sagt. 
derfor er en undersøgelse og med en vis usikkerhed. 
men den går begge veje. 
 

 

Ren logik jo flere der køber jo flere sælger. 
 

Har jeg heller ikke sagt, de er med i regnestykke søde ven. 
prøv for en gangsskyld at læse det jeg skriver. 
og ikke det du tror. 
Jeg vil gerne diskuterer med dig. 
men det kræver du læser hvad jeg faktisk skriver. 
 

 

Altså det er vel påstande når du skriver at folk ikke ville lyve i sådan en anonym undersøgelse og så det måske mere en direkte selvmodsigelse at sige bagefter at der ville være usikkerhed fordi folk kan finde på at udelade sandheden.. Hvordan mener du den kan gå begge veje.? 

Nej det er ikke ren logik når det er et erhverv ikke alle ville vælge.. Vi kunne sagtens have været 15 piger på vagt i saunaen og stadig har rigeligt at lave men der var ikke 15 piger at finde.. Og så havde det også krævet et større sted men bortset fra det så var der gæster til mange flere piger.. 

Du er helt nede på at ca 15% af Danmarks mandlige befolkning skulle have købt sex nogensinde og påstår at folk ikke ville lyve når andre skriver at der er et mørketal.. Det ville slet ikke give mening for pigerne fra udlandet hvis tallet var så lille.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Altså det er vel påstande når du skriver at folk ikke ville lyve i sådan en anonym undersøgelse

Har jeg aldrig skrevet for den da Jennifer læs nu det jeg skriver. 
citat fra mit svar til den @Den_glade_amatør 

hvorfor skal man lyve i en anonym undersøgelse. 
man har intet at tabe. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Du er helt nede på at ca 15% af Danmarks mandlige befolkning skulle have købt sex nogensinde og påstår at folk ikke ville lyve når andre skriver at der er et mørketal.. Det ville slet ikke give mening for pigerne fra udlandet hvis tallet var så lille.. 

Jeg er ikke helt nede på 15 % det er en undersøgelse fra Rambøll jeg henviser til. 
fra 21.  Og påstår ikke folk ikke vil lyve ved undersøgelse stop nu har aldrig skrevet det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Nej det er ikke ren logik når det er et erhverv ikke alle ville vælge.

Det er markedskræfter min ven og ligemeget hvad man sælger. 
så fungerer det sådan at jo flere der vil købe jo flere er interesseret i at sælge. 
og bagmændene kaster kun det antal udlandske ind i marked som det kan bære. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

ca 15% af Danmarks mandlige befolkning skulle have købt sex nogensinde ... Det ville slet ikke give mening for pigerne fra udlandet hvis tallet var så lille..

Jeg tror, vi skal huske på, at vi EG-brugere på den front ikke er repræsentative for, hvad Danmark som helhed gør og synes i forhold til købesex.

Derudover er der stor forskel i, hvor mange besøg hver sexkøber foretager. Og om de stopper, når de har prøvet “at spise den forbudne frugt”, hvilket en del gør. Det er derfor ikke utænkeligt, at andelen godt kan ligge i nærheden af 15-21%, men at de aktive sexkøbere til gengæld er væsentligt mere aktive, end undersøgelserne estimerer. Og måske gælder dette både for den gennemsnitlige aktive og især for den meget aktive. Som jeg husker det, var det især denne parameter, som i min optik var dårligt belyst i undersøgelsen. De hed vist VIVE, dem som lavede den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 22 timer siden:

hvorfor skal man lyve i en anonym undersøgelse. 
man har intet at tabe. 

Så ved jeg ikke hvad du mener med det her du skriver i din første kommentar.? Tænker flere andre også tog dit svar som det var skrevet siden de valgte at komme med forklaringer på hvorfor de kunne finde på at lyve i en anonym undersøgelse.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 39 minutter siden:

Jeg tror, vi skal huske på, at vi EG-brugere på den front ikke er repræsentative for, hvad Danmark som helhed gør og synes i forhold til købesex.

Derudover er der stor forskel i, hvor mange besøg hver sexkøber foretager. Og om de stopper, når de har prøvet “at spise den forbudne frugt”, hvilket en del gør. Det er derfor ikke utænkeligt, at andelen godt kan ligge i nærheden af 15-21%, men at de aktive sexkøbere til gengæld er væsentligt mere aktive, end undersøgelserne estimerer. Og måske gælder dette både for den gennemsnitlige aktive og især for den meget aktive. Som jeg husker det, var det især denne parameter, som i min optik var dårligt belyst i undersøgelsen. De hed vist VIVE, dem som lavede den.

Det har jeg heller ikke påstået at i var^_^.. Jeg har ikke kun haft besøg fra mænd med bruger herinde.. Skriver at det er ud fra egne erfaringer:P.. Selvom de kun køber sex en gang er de stadig med i statistikken over hvor mange der har købt sex i Danmark af nulevende mænd i en passende alder.. Eller burde tælle med selvom de måske vælger at udelade at have besøgt piger.. Det faktisk just præcis grunden til at jeg tænker tallet er meget højere.. Nu ved jeg ikke om der her også er tale om camsex, telefonsex osv eller hvad der hører med i statistikken.. 

Jeg tror stadig procenten er meget højere og tættere på de 40-50% men det få vi jo ikke endegyldigt svar på via en debat herinde desværre.. Jeg kan måske, pga tinder og deslige, gå med til at den måske er helt nede på 35% men jeg tror virkelig ikke den er lavere end det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Så ved jeg ikke hvad du mener med det her du skriver i din første kommentar.? Tænker flere andre også tog dit svar som det var skrevet siden de valgte at komme med forklaringer på hvorfor de kunne finde på at lyve i en anonym undersøgelse.. 

Jeg skriver en kommentar til en anden bruger. Og starter sætningen med. 
hvorfor, så er det jo et spørgsmål til den jeg kommenter på.  
og ikke en konstantering 

Så næste gang du ikke forstår hvad jeg skriver er det bedre du spørger. 
istedet for at skrive jeg påstår. 
 

for intet sted i denne tråd påstår jeg noget. 
hverken iht. De 15 % de 20 %  Jeg referer blot til nogle tal. 
og har ikke påstande om at folk ikke lyver i undersøgelser. 
 


 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...