Hop til indhold
DSK24

Sex med P3 - har i også købt sex ?

Recommended Posts

Hver 5 mand har gjort el gør det - jeg kender og har altid kendt ret mange fyre der åbenlyst har kæææftet op .. 

Men det er måske ikke den 'gængse' ?

Altså holder flertallet Sexkøb for sig selv ? 

Kan sagtens være, at det handler om ophav, omgangskreds, type og sån. 

Hvad siger  i ? 

@Sofie Brandvarm Ros til dig sej kvinde :wub:

Redigeret af DSK24

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 14 minutter siden:

Altså holder flertallet Sexkøb for sig selv ? 

Mit bud er, at langt de fleste af de sexkøbere, som er i forhold, holder det for sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 25 minutter siden:

Mit bud er, at langt de fleste af de sexkøbere, som er i forhold, holder det for sig selv.

Forhåbentlig er det sådan ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 2 timer siden:

Hver 5 mand har gjort el gør det.

Altså holder flertallet Sexkøb for sig selv ? 

 

 

Hvis der har været en undersøgelse og det er påvist at hver 5. har eller har haft købesex, så tror jeg det er MANGE flere.

Tror de fleste holder det for sig selv, lidt lige som sidespring "uden betaling". Ikke noget de fleste reklamere med. 

Men det er jo bare mit glansbillede :D Jeg har f.eks aldrig benyttet mig af købesex ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, 1 time siden:

Hvis der har været en undersøgelse og det er påvist at hver 5. har eller har haft købesex, så tror jeg det er MANGE flere.

Hver 5 qua udsendelsen. Har egentlig længe haft forståelsen af, at Sexkøb blandt mænd er mere normalt end unormalt ? 

Mangel på karakter, at dele sådanne udskejelser med andre end sin partner såfremt man er i forhold - ganske enkelt. 

MEN udover det, er jeg personligt fuldstændig græsk katolsk ifht hvorvidt mænd køber sex el ej.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd kan egentlig være utrolig åbne når man er en af 'drengene'. På en måde jeg sjældent har  oplevet det i parforhold.. Måske er det noget af forklaringen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 18 minutter siden:

de unge

Korrekt, jeg spørger så hele segmentet af aldersgrupper her :rolleyes:

Lauersen skrev, for 18 minutter siden:

(Citat: " Sig mig, er det Astrid Kragh der har skrevet de her spørgsmål?")

Verdensklasse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 3 timer siden:

Hvis der har været en undersøgelse og det er påvist at hver 5. har eller har haft købesex, så tror jeg det er MANGE flere.

Tror de fleste holder det for sig selv, lidt lige som sidespring "uden betaling". Ikke noget de fleste reklamere med.

Jeg er enig med dig i, at hvis undersøgelsen siger hver femte, så er det faktiske tal nok højere. Bliver man adspurgt, vil der helt givet være en gruppe mænd, som svarer “nej, det har jeg aldrig gjort”, bare for at være på den sikre side i forhold til, om undersøgelsens svar kunne spores tilbage til dem. Men om vi kommer helt op på halvdelen, som @DSK24 overvejer, ville alligevel undre mig.

Til gengæld er der tilsyneladende også en forholdsvis stor andel af købesex-mændene, som kun prøver det en enkelt gang og så konkluderer, at det ikke er noget for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er enig med dig i, at hvis undersøgelsen siger hver femte, så er det faktiske tal nok højere.

Rambøll lavede undersøgelse i 2021-22 tror jeg nok. 
der var det 15,5 % af mænd mellem 18-65. 
så det er faktisk ikke så normalt som @DSK24 antyder. 
hvorfor skal man lyve i en anonym undersøgelse. 
man har intet at tabe. 
tallet ville jeg nok medgive er stigende grundet samfundets udvikling. 
men helt anden historie 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

hvorfor skal man lyve i en anonym undersøgelse. 
man har intet at tabe

Jeg tror faktisk, at jeg også fik mulighed for at deltage i den undersøgelse, du nævner. Jeg valgte ikke at gøre det, for jeg ville ikke svare forkert bevidst, men jeg ville heller ikke lægge et elektronisk spor om mine eskapader, hvor man ikke aner, hvordan datasikkerheden håndteres. Nu var det Rambøll, så måske er det i nogenlunde sikre hænder, men nogen hos dem vil sidde med mulighed for at koble person og besvarelse. Og de kan også blive hacket. Så jo, hvis man er uheldig, så har man noget at tabe. Risikoen er måske ikke stor, men den er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

Rambøll lavede undersøgelse i 2021-22 tror jeg nok. 
der var det 15,5 % af mænd mellem 18-65. 
så det er faktisk ikke så normalt som @DSK24 antyder. 
hvorfor skal man lyve i en anonym undersøgelse. 
man har intet at tabe. 
tallet ville jeg nok medgive er stigende grundet samfundets udvikling. 
men helt anden historie 
 

Jag är forskare och i forskarkretsar är det väl känt att i "känsliga" frågor (vilket sexköp är) så får man inte ens i anonyma undersökningar helt ärliga svar. Framförallt så kommer de som har köpt sex för flera år sedan eller som bara har gjort det någon enstaka gång "glömma bort" att de har köpt sex. Det kan man se i svenska undersökningar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 9 timer siden:

Altså holder flertallet Sexkøb for sig selv ? 

 

Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

Mit bud er, at langt de fleste af de sexkøbere, som er i forhold, holder det for sig selv.

Jag håller det för mig själv. Det finns nog en i min bekantskapskrets som utifrån våra diskussioner har förstått att jag har köpt sex, men det har inte utsagts i klartext.

Jag höll det för mig själv även innan det blev olagligt i Sverige att köpa sex för det ses ju i många kretsar som något "omoraliskt" och jag vill inte bjuda eventuella fiender och avundsjuka personer på något som kan användas emot mig. I vissa diskussioner (där personer ofta har väldigt tvärsäkra åsikter om sexarbete) har jag fått "bita mig själv i tungan" och jag har hört av svenska GP:er att de har fått göra samma sak för att de inte vill avslöja att de är prostituerade på fritiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En svensk GP som jag är stamkund hos menar att 70% av de svenska männen har köpt sex någon gång och att (svenska) kvinnor är väldigt naiva vad deras män har för erotiska äventyr vid sidan av. Jag vet inte om det är så högt som 70%, men jag är rätt säker på att 70% av de svenska männen inte skulle tacka nej om tillfälle erbjuds och förutsättningarna är de rätta. Med andra ord så tror jag att det är långt fler som har köpt sex än vad "officiella" undersökningar rapporterar.

Det går också att se att de siffror om antalet verksamma GP:er, antalet genomförda sexköp och antalet män som har köpt sex inte riktigt stämmer överens. Antingen så är antalet genomförda sexköp överdrivna (och jag tror snarare att antalet är underskattat för många sexköp sker i det fördolda utan annonsering såsom det sker när jag träffar den GP som jag är stamkund hos eller när jag har haft en "sugarbaby") eller så är antalet män som köper sex underskattade – de bör ju någorlunda stämma överens. Jag läste för ett tag sedan en dansk undersökning som kom fram till att uppgifter i undersökningar inte stämde överens och för att få det att stämma så måste många fler danska män ha köpt sex än vad som uppges. (Det är sen kväll nu så jag orkar inte i skrivande stund leta fram undersökningen.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 7 minutter siden:

Det går också att se att de siffror om antalet verksamma GP:er, antalet genomförda sexköp och antalet män som har köpt sex inte riktigt stämmer överens.

Det lyder som en god forskertilgang at sammenholde de tre ting. Så vidt jeg husker, gør man ikke det i den seneste SFI-rapport om emnet købesex (SFI hedder noget andet nu, men kan ikke huske hvad). Man kan selv forsøge ud fra de grundoplysninger, rapporten oplyser, men jeg er enig i, at det landede på noget, som ikke virkede realistisk.

I en dansk undersøgelse bør man på en eller anden måde også tage højde for, at mange svenske mænd køber sex i Danmark og derfor skal indgå i regnestykket. Men det er selvfølgelig med til at gøre det hele mere komplekst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer jeg at halvdelen gør det ? Altså har ikke en kæft forstand på, hvor meget hver 5 mand vil sige procentvis. Men kan da forstå at jeg ikke er helt forkert på den ifht at det er MANGE.. At det så ikke er noget flertallet skilter med, alright :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror faktisk, at jeg også fik mulighed for at deltage i den undersøgelse, du nævner. Jeg valgte ikke at gøre det, for jeg ville ikke svare forkert bevidst, men jeg ville heller ikke lægge et elektronisk spor om mine eskapader, hvor man ikke aner, hvordan datasikkerheden håndteres. Nu var det Rambøll, så måske er det i nogenlunde sikre hænder, men nogen hos dem vil sidde med mulighed for at koble person og besvarelse. Og de kan også blive hacket. Så jo, hvis man er uheldig, så har man noget at tabe. Risikoen er måske ikke stor, men den er der.

Ja ok så er man godt nok nervøs 

men fair nok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 2 timer siden:

Overvejer jeg at halvdelen gør det ? Altså har ikke en kæft forstand på, hvor meget hver 5 mand vil sige procentvis. Men kan da forstå at jeg ikke er helt forkert på den ifht at det er MANGE.. At det så ikke er noget flertallet skilter med, alright :D

Det er 20 % 

det vil sige at 80 % ikke benytter købesex 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 7 timer siden:

Risikoen er måske ikke stor, men den er der.

Sat på spidsen :D EJ jeg er faktisk helt med på hvad du mener, trods det lyder fuldstændig vanvittigt. MEN det vanvittige er jo i virkeligheden, at verden er blevet således, at man overhovedet kan tænke i sådanne groteske baner. 

Well, det en syg verden vi lever i. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Det er 20 % 

det vil sige at 80 % ikke benytter købesex 

 

Oki :)

Du tænker at den er god nok ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 7 minutter siden:

Oki :)

Du tænker at den er god nok ? 

Jeg holder mig bare til fakta. 
men vi ved jo alle der er en usikkerhed ved undersøgelser. 
 

men med den undersøgelse som jeg referere til i 21 på de de 15% og nu de 20 % tror jeg ikke det er helt ved siden af.  
selv om det god kan være 30 % men det er så stadigvæk 70 % der ikke køber sex 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@DSK24  

lad mig lave et regnestykke for dig,  

der er ca. 1,8 mil mænd mellem 18-65. 
der er ca 5000 prostitueret i dk. 

hvis du mener at 50 % af de mænd benytter købe sex. 
 

svare det til 1 prostitueret pr. 180 mænd. 
 

Omvendt hvis det kun er 25% der køber sex 

er det 1 til 90. 
 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 39 minutter siden:

hvis du mener at 50 % af de mænd benytter købe sex. 

Har altså på intet tidspunkt nævnt noget om 50% :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...