Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Anvender du eget fornavn eller ej, når du besøger GPer?

Eget fornavn eller ej?  

97 medlemmer har stemt

  1. 1. Anvender du dit rigtige fornavn, når du er sammen med GPer?

    • Ja, altid
      71
    • Som udgangspunkt nej, men hvis jeg genbesøger pigen så måske ja
      10
    • Nej, aldrig
      9
    • Jeg er nuværende eller tidligere GP og er/var ligeglad med, hvad min gæst ønsker at kalde sig
      4
    • Jeg er nuværende eller tidligere GP og sætter pris på at kende min gæsts rigtige navn, særligt dem som besøger mig flere gange
      3


Recommended Posts

Ansporet af responsen på denne tråd handler denne uges søndagsafstemning om brug af eget fornavn eller ej, når vi besøger GPer. Samtidigt er GPernes holdning også bagt ind i svarmulighederne.

Jeg beklager, at det bliver lidt “dobbelt op” for dem af jer, som har bidraget i den anden tråd, men især når svarene lader til at dele sig i to lejre, tænkte jeg, at det kunne være meget sjovt at få lidt kvantitet med på, om den ene lejr mon er væsentligt større end den anden.

Som altid er svarene anonyme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig er jeg ligeglad hvad folk kalder sig. Men til gengæld , så jo mere gennemsigtighed fra gæstens side og jo mere de deler om dem selv, jo mere info giver jeg også selv om mit eget liv. Navnet betyder egentlig ikke noget for mig, men derimod så bliver den tid man bruger sammen bare meget hyggeligere hvis relationen er dybere og det kan den kun blive ved at man deler med hinanden ❤️ sorry det var lidt en afsporing men tænkte det var værd at dele alligevel :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 10 minutter siden:

Egentlig er jeg ligeglad hvad folk kalder sig. Men til gengæld , så jo mere gennemsigtighed fra gæstens side og jo mere de deler om dem selv, jo mere info giver jeg også selv om mit eget liv. Navnet betyder egentlig ikke noget for mig, men derimod så bliver den tid man bruger sammen bare meget hyggeligere hvis relationen er dybere og det kan den kun blive ved at man deler med hinanden ❤️ sorry det var lidt en afsporing men tænkte det var værd at dele alligevel :D 

Miley
Jeg tænker det er netop sådan en pige som dig jeg leder efter. Synes det er ved at være "Sur Røv" at spilde sin tid og penge på elendige oplelser. Men bare de få ord du skriver der gør at jeg allerede har en følelse af et nærvær so ofte mangler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 29 minutter siden:

Miley
Jeg tænker det er netop sådan en pige som dig jeg leder efter. Synes det er ved at være "Sur Røv" at spilde sin tid og penge på elendige oplelser. Men bare de få ord du skriver der gør at jeg allerede har en følelse af et nærvær so ofte mangler.

❤️ du skal være meget velkommen kære :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anvender aldrig mit eget fornavn, men der er da muligvis nogen der har gættet det. Ud fra resultatet i dag må da der virkelig være mange kunder der reelt set hedder Peter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme har ikke været den store fan af de her afstemninger. 
 

men nu er de her nu engang og hatten af for @Den_glade_amatør for at blive ihærdigt ved. 

med alt ære og respekt, så er emnerne noget fantasiløse og tandløse. 
personligt ville jeg synes det var mere spænde med noget kant, noget der udfordrede os. 
Og ikke bare bruger du bollefon bruger du egen navn. 

ja ja kunne selv lave en. Ved det. 
bare et råd der skal noget mere kød på. 
Og ikke bare følge strømmen. 
 

jeg hepper på dig 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger mit eget navn. Ville have svært ved at være tilstede i situationen, hvis pigen kaldte mig Gunnar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I use my real name.
And my real phone number. 
I see no reason not to.
There's a couple girls that has access to my real FB, should they choose to write there, they are more than welcome to do so. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger altid mit eget navn, jeg ville have det mærkeligt med at bruge et falsk navn. Mit navn er så også super almindeligt, så ingen risiko for noget der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg startede på denne hobby for mange år siden , hed jeg altid Peter - hvis pigen altså spurgte om det .

Nu bruger jeg mit rigtige fornavn - stadig kun hvis de spørger . Jeg bruger også min almindelige  telefon , hvor nummeret kan slåes op på nettet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 time siden:

med alt ære og respekt, så er emnerne noget fantasiløse og tandløse. 
personligt ville jeg synes det var mere spænde med noget kant, noget der udfordrede os. 

Jeg giver dig ret i, at søndagsafstemningerne  svinger i forhold til personlige præferencer, graden af “kant” og elementet af Hyggesnak. Det er i praksis nok svært at undgå, og hvad nogen synes godt om, synes andre er ligegyldigt og vice versa.

Har du (eller andre for den sags skyld) et emne, som du tænker kunne være genstand for en søndagsafstemning, er du velkommen til at sende mig en PB. Så vil jeg prøve at se, hvordan man eventuelt kunne lave et spørgsmål med nogle relevante svarmuligheder.

Larschristian skrev, for 2 timer siden:

Ved det. 
bare et råd der skal noget mere kød på. 
Og ikke bare følge strømmen. 
 

jeg hepper på dig 

Tak for din konstruktive måde at formulere din kritik på. Jeg tør ikke love, at de fremtidige søndagsafstemninger alle vil falde i din smag, og de vil fortsat variere i emnerne, men jeg skal gøre hvad jeg kan for at finde på relevante emner med kød på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 4 timer siden:

Miley
Jeg tænker det er netop sådan en pige som dig jeg leder efter. Synes det er ved at være "Sur Røv" at spilde sin tid og penge på elendige oplelser. Men bare de få ord du skriver der gør at jeg allerede har en følelse af et nærvær so ofte mangler.

Det kan jeg varmt anbefalde dig. Jeg er fast gæst hos Miley, som har så meget at give en høflig og frisk mand......:) 

Så jeg er altid meget høflig og frisk.......;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser da ingen grund til ikke at sige sit navn:)

Hvad er risikoen ved at fortælle det? 

Jeg har altid foretrukket at blive tiltalt med navn i seksuelle relationer. Dog foretrækker jeg at være anonym her på forum, da her jo er en stor brugerflade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, for 7 timer siden:

Jeg ser da ingen grund til ikke at sige sit navn:)

Hvad er risikoen ved at fortælle det?

Den primære årsag til at vælge et andet navn er jo nok for at opretholde sin anonymitet. Langt hovedparten af vi mænd, som ind imellem opsøger købesex-verdenen, har dette som en skjult aktivitet, som omverdenen ikke ved noget om. Derfor røber man også så lidt som muligt om sig selv, for disse informationer anses ikke for at være at betydning, når det er sex, kæl og fysisk begær, som er i fokus. For nogen kan det måske tilmed være ekstra ophidsende at have intens sex med en fremmed, man ikke engang kender navnet på. Med andre ord handler det i den situation ikke om at bruge energi på at opbygge relationer, men bare give sig hen til hinanden og lade sig opsluge af seksuelt begær.

For mit eget vedkommende har det indtil nu også handlet om, at skulle man enten tilfældigvis møde en GP, som hilser på en, mens man fx er på strøgtur med familien, eller skulle man modtage en sms fra en GP, som henvender sig uopfordret, så vil hun anvende mit dæknavn og jeg vil nemmere kunne bortforklare henvendelsen for dem, som måtte have ser SMS’en. For det vil jo så åbenlyst se ud som en fejl, når der kommer en sms fra et ukendt nummer, som ovenikøbet tiltaler mig med et forkert navn.

Jeg er på det seneste kommet mere i tvivl om, hvorvidt der egentlig er et reelt behov for denne sikkerhedsprocedure. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på en situation, hvor jeg mødte en på gaden, jeg ikke rigtigt kunne placere, og helt spontant hilste på vedkommende og fik et hej retur. Først flere minutter senere gik det op for mig, at det jo ikke var en bekendt, men en skuespiller, jeg havde set. Udover at jeg blev lidt småflov over min hilsen, så måtte jeg også konstatere, at min reaktion (=mit hej til vedkommende) kom helt spontant og frit fra leveren. Og så har jeg efterfølgende rationaliseret, at når jeg kunne finde på det, så vil andre nok også kunne gøre det samme.

Til gengæld er jeg efterhånden blevet i tvivl om, om det i en situation som ovenstående reelt vil gøre en forskel med dæknavnet. Især fordi, at man jo ikke vil stoppe op og snakke, hvis man skulle møde en GP på gaden. Og skulle der komme et spontant “hej NAVN” fra hende, hvor man selv er sammen med familien, er det mon i virkeligheden så ikke nemmere at sige “det var en gammel kollega eller arbejdsforbindelse, som jeg ikke har set i mange år og ikke lige helt kan placere” end det er at skulle forklare, hvorfor man dog blev tiltalt Peter?

FrøkenLegesyg skrev, for 7 timer siden:

Jeg har altid foretrukket at blive tiltalt med navn i seksuelle relationer.

Ja, som beskrevet i den anden tråd, er det altså også lidt fjollet, når pigen stønner dæknavnet. Men mange GPer må jo have det på samme måde, hvis deres gæst tiltaler dem ved navn, for vi gæster kender jo som regel kun deres kunstnernavn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Men mange GPer må jo have det på samme måde, hvis deres gæst tiltaler dem ved navn, for vi gæster kender jo som regel kun deres kunstnernavn.

Jeg ved det ikke men det tror jeg faktisk ikke det  er for dem fordi vigtigheden i diskretion og sikkerheden i dæknavnet er vigtigt for dem. 

 

Jeg tror allerhøjest at der er lidt tilvænning i starten men efter et stykke tid så tror jeg ærlig talt at det bare er ligeså naturligt at høre som et kælenavn man har fået af andre i familie eller vennekreds. 

Jeg har en enkelt gang hørt en GP nævne at det var mærkeligt ikke hendes eget alias / dæknavn men fordi en anden kvinde brugte hendes rigtige borgerlige navn som hendes dæknavn, så hvergang nogen tiltalte den anden kvinde ved dæknavnet så skulle hun abstrahere fra at reagere på navnet. :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 7 timer siden:

Ja, som beskrevet i den anden tråd, er det altså også lidt fjollet, når pigen stønner dæknavnet. Men mange GPer må jo have det på samme måde, hvis deres gæst tiltaler dem ved navn, for vi gæster kender jo som regel kun deres kunstnernavn.

Jeg har altid præsenteret mig med mit rigtige navn når vi først mødtes. 

Men i annoncer og i dette forum bruger jeg ikke mit navn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, for 23 minutter siden:

i dette forum bruger jeg ikke mit navn. 

Kunne heller ikke finde Legesyg på Krak :lol:

___________________________________________

Bruger mit rigtige navn til de få faste jeg har, og hvis jeg besøger en dansk GP.  Ellers bruger jeg bare John, og det har jeg det fint med hvis de en enkelt gang skulle sige det navn under akten..:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 18 timer siden:

Det kan jeg varmt anbefalde dig. Jeg er fast gæst hos Miley, som har så meget at give en høflig og frisk mand......:) 

Så jeg er altid meget høflig og frisk.......;)

Det er du i den grad altid ja !  :wub:❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dæknavne er noget sjovt noget og der er meninger i nord, syd, øst og vest.
Som udgangspunkt bruger pigerne dæknavne - formegentlig pga. privatliv, undgå stalkere og andre nederen typer, som der desværre findes.
Jeg ser ikke noget problem i at mænd ligeledes bruger dæknavne. Om det er tydelige dæknavne som ‘Søren Banjomus’, ‘Holger Danske’ eller som i mit eget tilfælde, et helt almindeligt navn som bare ikke er mit borgerlige navn, er for mig ligegyldigt. For mit vedkommende drejer det sig også om privatlivet, som jeg ikke ønsker blandet ind i denne hobby, risiko for afpresning osv.

Jeg har én gang givet mit borgerlige navn til en gp inden vi overhovedet mødtes. Jeg fik hendes også. Der var bare en tillidsfuld kommunikation fra start, hvilket gjorde det oplagt at ‘gå til bekendelse’ med det samme. 

Som jeg kan læse mig til, er ‘tillid’ keywordet i forhold til vores borgerlige navne, frem og tilbage. Og hvor ville det være fedt, hvis tilliden aldrig blev brudt, så man netop slap for at benytte sig af dæknavne, coverstorys osv. Måske i fremtiden :rolleyes:

Jeg stemte svarmulighed 2, for mit borgerlige navn er kommet frem efter genbesøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...