Hop til indhold
Den_glade_amatør

Når vi mænd bruger dæknavn

Recommended Posts

Ligesom mange andre sexkøbere anvender jeg ikke mit rigtige navn, når jeg køber sex. Men egentlig er det måske lidt åndssvagt, for de piger, som man kun besøger en enkelt eller måske to gange er jo sikkert ret ligeglade med, om vi hedder Karl eller Peter eller noget tredje.

Og det er altså også fjollet og underligt for oplevelsen, når pigen i bedste mening synes, at hun skal peppe stemningen op med liderligt at stønne “Yes, Tom, give me your big dick, Tom”, hvis man den dag har valgt at kalde sig Tom, men i virkeligheden hedder Søren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har heddet Casper i mange år,.det er en del af legen for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker mere på hvordan det mon er for mænd der er kendte, og som er kendte for at de har ressourcer og besidder positioner.
At gå til glædespiger i tillid til at deres anonymitet forbliver respekteret, og deres tillid aldrig vil blive misbrugt.

Så sårbare de er i sammenligning med alle os andre, alt det som de kan tabe hvis deres tillid bliver svigtet.

Det er nok ikke uden grund at vi formentlig aldrig ser nogle af dem deltage, eksempelvis i et offentligt Pussy Party.

Man skal ikke misunde andre for at sidde på den gyldne gren, men i stedet bør vi glæde os over at vi ikke er udsat på samme måde som de er.
De har så meget mere de kan miste end alle vi andre.

Her skal også lyde en tak til danske medier, glædespiger og alle der måtte have viden som de kan misbruge, men som de ikke misbruger!

Når vi ser på mediebilledet i andre lande, så er den danske tillidskultur stadig intakt!
Omend under pres af historier om korruption og bedrag i det offentlige og i det private.

Vi må værne om og forsvare den danske tillidskultur!
Det må aldrig komme der til at flere end blot få uslinge, er til fals for ussel mammon for at svigte den.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig brugt dæknavn, det er nemmere med sandheden, så skal man ikke huske på hvilken plade man har stukket hvor. :P

For mange år siden mens jeg endnu ikke var gift men fast par med min kommende kone arbejdede hun i branchen, i en periode et sted i St. Kongensgade hvor mutter på overfladen udgav det for at være et sauna og massage sted, men realiteten var som alle andre steder, der blev sexet.

Der kom en del kendisser, men aldrig nogen indiskretioner, jeg har aldrig hørt offentligt om hvem der frekventerede stedet. How do I know, jeg kom der jo også og mødte dem.

Om de brugte dæknavne ? Hvorfor skulle de det, alle på stedet vidste jo hvem de var. Men som @Rejsenetværk skriver så er det af største betydning at intet slipper ud. Og det er GP'erne gode til at overhold(de danske i hvert fald).

Redigeret af Moden slikken M
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange af pigerne skriver at de ikke besvarer hemmeligt/skjult nummer. De kan så sandsynligvis google nummeret og finde ud af hvad du hedder, hvor du bor osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sexkøber siden slutfirserne og har aldrig udleveret/anvendt hverken mit borgerlige navn, min ‘rigtige’ mailadresse (fra 90’erne) eller mit ‘rigtige’ mobilnummer (fra 90’erne).

Betaler altid kontant og mødes aldrig med de letlevende damer på hjemmebane.

Derfor er jeg efter +35 år i gamet aldrig blevet opdaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger mit fornavn og har nr. 2 mobil -dem jeg er kunde hos er nogen -der godt kan pumpe mig for oplysninger -trods de selv bruger nicknavn og skifter (som andre skifter sokker) jævnligt, og fortæller en god historie... -som de så har glemt næste gang jeg kommer -og når jeg så spørg ind til første historie... -så griner de -og forklar f.eks. "de passer på sig selv" osv. Derfor har jeg besluttet mig for, at gøre det samme (passer på mig selv) så jeg fortæller aldrig præsis, hvor jeg kommer fra eller hvor jeg arbejder osv. -jeg husker som "en elefant" -hvis jeg oplever en pige er oprigtig kan jeg også være det -efter at havde været der nogle gange. Men jeg starter aldrig med at spørge -starter de med at spørge om f.eks. min alder -svare jeg -og spørg om deres alder -hvis jeg har en fornemmelse af det ikke passer eller det afvigere fra deres annonce -så har jeg min "dækhistorie"

Del dette indlæg


Link til indlæg
gadedrengen skrev, for 3 timer siden:

Mange af pigerne skriver at de ikke besvarer hemmeligt/skjult nummer. De kan så sandsynligvis google nummeret og finde ud af hvad du hedder, hvor du bor osv.

Præcis - så virker lidt fjollet hvis manden præsentere dig som Søren, men ifølge Krak så hedder han Peter :lol:

Hvad skal man som GP så gøre? Bare kalde ham "Søren" (selv om vi begge ved at det er lyv)

Redigeret af Pianistinden
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bruger altid mit rigtige navn. Nævner kun mit fornavn. Skulle mit efternavn komme frem, er mit fulde navn så almindeligt at jeg, kun ud fra dette, vil være svær at finde alligevel. (Men ikke umuligt har jeg erfaret. Du ved hvem du er :) )

Jeg ringer ikke fra skjult nummer, men til gengæld er jeg ikke umiddelbar at finde på de offentlige telefonlister. Og bruger altid alternativ email, såfremt der skrives pr. email. Og fik jeg nævnt at jeg bruger whatsapp når jeg kan? Af to årsager: 1: Det er mit gamle tlf nummer, som stadig bruges til whatsapp - så jeg opnår stadig en form for anonymitet. 2: Har oplevet at sms'er ikke altid er lige stabile - Enten modtager pigen ikke mine beskeder, eller jeg modtager ikke hendes.

Redigeret af Maxxon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 52 minutter siden:

Men til @Pianistinden, betyder det noget for dig at kunden du møder kommer under dæknavn eller sit rigtige navn?

 

Det er mig helt ligegyldigt hvad han kalder sig, bare hans henvendelse indeholder de ting jeg beder om ift min annonce :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En tilføjelse herfra:

Hvis vi har tillid til hinanden - og det har vi, for ellers ville jeg ikke komme på besøg og pigen ikke modtage mig - så er det efter min mening god stil at sige sit rigtige navn og, efterhånden som relationen udvikler sig, fortælle lidt om hvem man er, og hvad man bestiller. Det giver også bedre oplevelser sammen.

Jeg ser 5-6 GPs fast, og de kender alle mit fulde navn, som ikke er et sen-efternavn. De ved også hvor jeg bor, og hvad jeg laver, og at jeg er gift, men ikke har børn.  Vi har ingen kontakt på sociale medier, for dér er jeg ikke. Udelukkende sms, telefon eller mail. 

Det har altid fungeret godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

Hvis vi har tillid til hinanden - og det har vi, for ellers ville jeg ikke komme på besøg og pigen ikke modtage mig - så er det efter min mening god stil at sige sit rigtige navn og, efterhånden som relationen udvikler sig, fortælle lidt om hvem man er, og hvad man bestiller. Det giver også bedre oplevelser sammen.

Jeg kan overhovedet ikke se at det bør være et spørgsmål om du har tillid til pigen eller ikke, om du besøger hende eller ikke.

Som jeg ser det så må det handle om at du kan agere som at du du ikke har tillid til hende, og sørge for at hun intet kan vide om dig som hun kan misbruge.

Medmindre selvfølgelig at du er en kendis, og det derfor ikke kan lade sig gøre.

Jeg kan heller ikke se at det skulle være god stil at oplyse sit navn, og at åbne op om sig selv over tid efter gentagne besøg.

Man kan have et behov for at gøre det, men det bør absolut ikke udgøre en forventning af pigen at man gør det.

Og hvis pigen indikerer et behov for at vide mere om dig end du selv ønsker at oplyse, så find andre græsgange fremover.

Det er og forbliver først og sidst en betalingsrelation, og i det øjeblik der ikke er penge imellem jer længere er du et afsluttet kapitel i hendes liv.

Viden er magt og viden er kapital!

I hænderne på de forkerte kan det være fatalt.

Det synes jeg efterhånden at vi har nok tragiske eksempler på, med krav om billeder og andet på snap og WhatsApp.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

Hvis vi har tillid til hinanden - og det har vi, for ellers ville jeg ikke komme på besøg og pigen ikke modtage mig - så er det efter min mening god stil at sige sit rigtige navn og, efterhånden som relationen udvikler sig, fortælle lidt om hvem man er, og hvad man bestiller. Det giver også bedre oplevelser sammen.

Jeg har endnu ikke oplevet at min gæsts borgerlige navn, proffession og fritidsinteresser har gjort vores oplevelser sammen bedre - det er ren og skær kemi der afgør det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har endnu ikke oplevet at min gæsts borgerlige navn, proffession og fritidsinteresser har gjort vores oplevelser sammen bedre - det er ren og skær kemi der afgør det.

Og penge - uden vil den godtroende hurtigt opleve den sande virkelighed ;-)

Men jo hvis den naive gerne vil være naiv, så lad ham endelig.

Det er god business for pigerne, men jo ikke deres ansvar så længe de ikke spiller på kundens naivitet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også sige, jeg hælder lidt til det @Rejsenetværk skriver.
Hellere være forsigtig!
Det skyldes for mit vedkommende til dels erfaringer fra mit personlige liv, der ikke har noget med GP'er at gøre .. 
Jeg bruger dog mit rigtige fornavn - andet tror jeg, jeg ville fare vild i.
Jeg kunne også bruge mit mellemnavn - det er endnu mere neutralt - men det orker jeg ikke bøvle med ... 

Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:

Viden er magt

Ja - du har ret ...
Tror desværre det er en del af grunden til at især de unge er ved helt at opgive at dyrke sex - jfr en artikel i Information her forleden.
Det er for kompliceret.
På grund af de sociale medier er det svært at foretage sig noget uden hele kammeratskabskredsen og / eller lokalsamfundet - måske hele internettet - véd det i løbet af nul komma no time.
Og viden om sex er altid godt at bruge til en hævnaktion af den ene eller anden art.

Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:

Og penge - uden vil den godtroende hurtigt opleve den sande virkelighed ;-)

Njah - det kommer an på hvad du tænker på ...
Hvad sex angår, så ja ...
Men som du jo også selv véd, så kan vi sagtens få gode menneskelige kontakter piger og gæster imellem herinde, hvor der hverken er penge eller forventninger om aftaler involveret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig brugt mit rigtige navn. Jeg siger til dem at de kan kalde mig honey. Det er jeg så vant til at høre alligevel, så jeg lytter til det. "Honey, vil du ha en øl?" Det er jo ikke sådan at jeg kigger mig om for at se hvis der findes en anden "honey" i værelset.

Hvis det er en ny kvinde som vil have et navn ved aftalen, så siger jeg at hun kan kalde mig "Elskede", eller "Love" hvis hun ikke er så god til dansk. Det har altid fungeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bruger altid mit fornavn - syntes altid det er nemmest at være ærlig over for pigen - har det selv bedst med det - også selv om jeg udemærket ved, at den pige jeg besøger ikke nødvendigvis hedder det, der står i annoncen. Men har tit en god snak både inden og efter - og det skal være møj dårligt, hvis ikke jeg giver lidt ekstra - men jeg tror også på karma - alt godt du giver, det kommer igen :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 8 timer siden:

Og penge - uden vil den godtroende hurtigt opleve den sande virkelighed ;-)

Mine gæster betaler den timepris jeg har angivet, men vores kemi sammen under mødet er ikke afgjort af den pris, ej heller af hans navn, proffession eller fritidsinteresser

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 15 timer siden:

Men som du jo også selv véd, så kan vi sagtens få gode menneskelige kontakter piger og gæster imellem herinde, hvor der hverken er penge eller forventninger om aftaler involveret.

Ja men dem som jeg har haft, har været med piger fra EG/Hedomax som jeg ikke købte sex af.

Det tror jeg sådan set også godt man kan have hvis man kender piger godt som man købe sex af.

Pianistinden skrev, for 13 timer siden:

Mine gæster betaler den timepris jeg har angivet, men vores kemi sammen under mødet er ikke afgjort af den pris, ej heller af hans navn, proffession eller fritidsinteresser

Præcis, og det er her tråd starter tager helt fejl i sammenhæng med købesex!

Det at han antager at det er af betydning for kemien hvad han fortæller om sig selv, for først og sidst står og falder forbindelsen med at han køber og betaler.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme jeg er helt ligeglad, det er nemmere at bruge mit rigtige navn så det gør jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...