Hop til indhold
McLovin

Hænger pris og kvalitet sammen?

Recommended Posts

Hvordan er dine egne erfaringer med de forskellige priser for samme sexydelser / tidsintervaller her i branchen? 
Har du følt, at du har fået en bedre oplevelse ved at betale premium priser hos en glædespige fordi hun leverede en super oplevelse og indlevelse eller har du haft bedre oplevelser ved at betale de typiske 800/1000 kr (30 min), 1200/1500 (60 min) (groft gennemsnitligt sat), fordi dine forventninger måske også har været lavere, end hvis du havde betalt 2-3000+ kr for en times hygge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er min oplevelse at der generelt er sammenhæng mellem pris og ydelse. Men der er bestemt forskel på oplevelsen/ydelsen mellem GP’erne, uanset prisen er den samme og ej. 
Jeg mener også der findes ydelser i den billige kategori, som er bedre end ydelser i den dyre kategori. 

Men det handler (for mig) meget om kemi og forventninger. Og så hvilken oplevelse jeg er ude efter. 

Så selvom der i min optik generelt er en sammenhæng mellem pris og ydelser, så kan jeg ikke sætte lighedstegn i mellem det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er så simpelt som at spørge sig selv om hvornår man selv ville yde mest.. Hvis man som tømrer få to helt ens opgaver men få 1000 kr mere for den ene opgave - fordi det føler kunden bare man er værd - så det nok den opgave der ligges mest gejst i.. 

Dette tror jeg godt man kan tage som en gennemsnitlig rettesnor.. Selvom der selvfølgelig altid vil være undtagelser til reglen.. 

Selvom mine priser ligger på gennemsnittet så har jeg sat dem så jeg føler jeg bliver kompenseret for den tid jeg har skænket uden egentlig at have tænkt over hvad andres priser var.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere, da jeg var ung og ikke havde så mange penge, købte jeg altid enkeltydelser - eller typisk en cocktail - men det var altid frusterende at så bestemte pigen stort set alt fra start til slut og kunne finde på at starte med kommandoen: "læg dig" - og så skulle det hele helst foregå hurtigst muligt. Først da jeg tog mig sammen til at købe hele halve timer, fandt jeg ud af at pigerne så også slappede mere af og måske var lidt benovede over jeg ville betale så meget ekstra for at tilbringe så meget tid med dem - og ikke mindst kunne jeg nu få lov til lidt mere selv at bestemme, hvordan seacen skulle forløbe, hvad den skulle indeholde - og ikke mindst hvilken afslutning, jeg foretrak. At jeg så også fik tid til at kæle lidt for pigerne - det virkede lidt nyt på dem og på den måde fik jeg ofte lidt ekstra tid.

På den måde fik jeg oplevelser, jeg kunne leve godt på i længere tid og på sigt spare penge, fremfor igen og igen at bruge penge på frusterende oplevelser med piger, som efter 5 min, mente at længere burde en cocktail eller intetsigende enkeltydelse altså ikke vare - medmindre jeg betalte flere penge - og så blev det jo hurtigt ligeså dyrt som en hel halv time fra starten af - og hvor jeg havde kunnet tage styringen til begges fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pris og kvalitet hænger sammen. Jeg betaler  2000-2500 kr. for en time. Går altid derfra glad og stimuleret, endda ofte på flere planer. Fornemmer at pigerne ikke ligefrem er utilfredse med mine besøg. Det er således år siden, at jeg har haft en halvdårlig oplevelse.

Har ca. to besøg pr. måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som udgangspunkt ja. Normalvis lægger jeg også 2.000-2.500 for en time hvor det som regel er god sex med noget ekstra fræk af en art. Min absolutte favorit i denne verden skal godt nok have 3.500 for en helt fræk time, men så er det også virkeligt oppe og ringe. Det vil jeg egentlig hellere bare en gang imellem fremfor flere mellemgode besøg.

Jeg er dog et par gange blevet overrasket hvor beløb under 2.000/t faktisk har medført virkelig god sex, men det er lidt et spil i lotteriet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også sige normalt hænger det sammen. Men har da også prøvet det modsatte. Tror der er den med kemi mellem mennesker og forventninger er ikke altid kan forenes. Min oplevelse er man kommer langt med god opførsel og lidt research først så får jeg ihvertfald flest gode oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det gør det ikke for mig! I thaiverden er jeg aldrig blevet mere skuffet, de gange, hvor jeg "spændere" Jeg bryder mig ikke om profferne -og jo mere du betaler jo mere prof bliver de, er min erfaring;-) Jeg mener det afgørende er kemi, og pigen har den rette indstilling... Vil heller give tips efterfølgende -end betale kassen for noget på forhånd, som ingen garanti for, hvad du får. 

Difiner kvalitet: kvalitet kan være individuelt, og ikke noget man kan betale sig til. Hvad den ene betegner som kvalitet -f.eks. rammerne, diskretion, serviceniveau, antal gange man må komme osv. Kan jo betyde mindre for andre/mig.

Difiner pris: Jo højer pris -jo højer kvalitet -NOT absolut ikke! -Dyrer håndværker laver også sjusk/fejl. 

Det er også min egen indstilling til penge -og folk der går op i dem -og tror de kan købe sig til alt... Kapitalismens bedrag...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan ikke stilles så simpelt op. Jeg holder stadig fast i er der generelt set er sammenhæng mellem pris og kvalitet. 

Men som @Møffe også skriver, hvad er kvalitet?

For mig er der også stor forskel på om jeg bestiller GFE eller en hurtig cocktail med blow og sex. Begge dele kan være gode oplevelser, men sammenhængen mellem pris og kvalitet er størst i GFE-kategorien. 

Og Thai-segmentet er en historie for sig selv. Der er min oplevelse at der er meget mindre sammenhæng mellem pris og kvalitet. 

Så det den enkelte definerer som kvalitet, forventninger til oplevelsen, lysten/ydelsen og ikke mindst kemi er for mig store faktorer i den samlede vurdering af oplevelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes overhovedet ikke pris og kvalitet/indlevelse hænger sammen, har flere gange betalt 1500 for en time der var fantastisk men har også prøvet at betale 2300 for en middelmådig omgang hvor jeg ikke kommer igen. Jeg booker stort set altid en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ærligt sige at jeg ikke har en anelse. I den københavnske thaijungle har jeg ikke opdaget noget forhold mellem pris og kvalitet - og det bedste bevis for det er måske at jeg aldrig en gang har funderet over det. Der er det helt andre kvaliteter end kun penge som afgører graden af success.

Det største beløb jeg nogensinde betalt for at omgås med en kvinde var i Italien med en latterligt flot afrikansk kvinde. Det var rigtigt mange penge, men jeg kunne umuligt lade være. Og også den gang var det pengene værd.

Jeg tror generelt at det sjældent er beløbets størrelse som afgører, men langt mere mødet mellem to mennesker, hvor meget det gnistrer mellem os. Og jeg har lidt behov af gnister for at det skal blive rigtigt godt.

Med alt det sagt så kommer man langt bare med at kigge annoncerne igennem og forsøge gennemskue hvilke signaler de sender ud. Der findes kvinder som sælger sig aldeles for billigt - eller måske er der nogen anden som sælger dem - og den slags er bare sørgerligt.

Selv om jeg ikke har spottet forholdet mellem pris og kvalitet, så skal det i hvert fald op til en anstændig sum for at det overhoved skal være ... anstændigt.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 11 timer siden:

Hvordan er dine egne erfaringer med de forskellige priser for samme sexydelser / tidsintervaller her i branchen? 
Har du følt, at du har fået en bedre oplevelse ved at betale premium priser hos en glædespige fordi hun leverede en super oplevelse og indlevelse eller har du haft bedre oplevelser ved at betale de typiske 800/1000 kr (30 min), 1200/1500 (60 min) (groft gennemsnitligt sat), fordi dine forventninger måske også har været lavere, end hvis du havde betalt 2-3000+ kr for en times hygge.

Tak for dit indlæg. Der virker til at være mange spørgsmål på spil her. Det overordnede spørgsmål virker til at være, om der er sammenhæng mellem kvalitet og priser. Så er der også et spørgsmål om tidsintervaller – jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med det, men jeg tænker du mener længden på et besøg.

 

Jeg vil for god ordens skyld ikke gå ind i tidsintervaller her. Men lad os netop sige, at man har booket en time. Der kan netop være mange forskellige priser for det. Der vil jeg sige, at der selvfølgelig overordnet set er en sammenhæng mellem kvalitet og priser. Det sagt, så har jeg også oplevet besøg hos mere “dyre”/“ekslusive” GP’er, hvor jeg måske ikke lige har fået det jeg havde forventet. Og omvendt blevet positivt overrasket hos mindre “dyre”. Jeg tror måske ikke helt, jeg vil opdele priserne på samme måde som dig. Det afhænger først og fremmest af om det er udenlandske eller danske piger – de danske er typisk lidt dyrere. For de udenlandske er der måske et prisleje der kan starte på de 1.200 kr. for en time. Så kan vi komme op i det lidt mere eksklusive for ca. 1.800 kr. for en time.


Så kan man selvfølgelig også finde nogle ekstremer.

 

Overordnet er svaret ja. Der er en sammenhæng mellem pris og kvalitet. Men nogle gange må jeg sige, at der har jeg godt nok undret mig. Men det er vel ikke så meget anderledes end at den dyreste restaurant i byen heller ikke nødvendigvis altid er den bedste. Jeg tror også et par andre i tråden nævner, at det ikke altid er sådan med at de dyreste GP’er bare altid er de bedste.

 

Signor Cuoco skrev, for 8 timer siden:

Pris og kvalitet hænger sammen. Jeg betaler  2000-2500 kr. for en time. Går altid derfra glad og stimuleret, endda ofte på flere planer. Fornemmer at pigerne ikke ligefrem er utilfredse med mine besøg. Det er således år siden, at jeg har haft en halvdårlig oplevelse.

Har ca. to besøg pr. måned.

Så er du en heldig mand. Igennem mine tider med GP’er har langt de fleste besøg været positive, men jeg skal meget gerne stå frem og sige, at enkelte besøg ikke har været som jeg havde håbet på. Jeg tør næsten ikke begive mig ud i debatten om hvor mange besøg pr. måned, da det har svinget lidt for mig. Måske 1-2 pr. måned over tiden?

 

Thecabel skrev, for 7 timer siden:

Vil også sige normalt hænger det sammen. Men har da også prøvet det modsatte. Tror der er den med kemi mellem mennesker og forventninger er ikke altid kan forenes. Min oplevelse er man kommer langt med god opførsel og lidt research først så får jeg ihvertfald flest gode oplevelser. 

Jeg ved godt, at det er det, som folk godt kan lide at sige. At forventninger og kemi etc. er det som der gør det.

 

Jeg ved bare ikke, om det altid er sandt. Lad os tage et andet eksempel. De mest høflige gæster kommer på en restaurant, hvor priserne måske er sådan, så man kunne forvente en okay service. Alligevel er maden dårlig og tjenerne skændes og der er måske ikke gjort rent. Eller en cocktailbar eller whatever.

 

Så for mig at se heller det ikke altid det med “den gode opførsel”. Jeg tror desværre også bare, at der så at sige er nogle restauranter, hvor det måske ikke lige kører som det skal. Det er selvfølgelig ikke sammenligneligt med et besøg hos en GP en til en. 


Jeg er måske også lidt skeptisk med det med “forventninger” til et GP-besøg. Det kan måske blive lidt for overdrevet for mig.

 

Det sagt har jeg altid sagt og siger det også gerne igen. Det er altafgørende med respekten for en GP. Nogle sørger netop også for at huske at researche. Vi er vel på Eroguide. Igen langt de fleste af mine egne besøg har været positive :)

 


/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 timer siden:

Jeg mener det afgørende er kemi,

Enig med Møffe.
For mig handler oplevelsen meget mere om kemi, om hvor meget jeg er tiltrukket af pigen.
Men tænker sammenhæng mellem pris og kvalitet afhænger meget af hvad man 'går efter'.
Hvis det er nogle mere  hvad man kan kalde 'håndværksmæssige ydelser' så kan man måske føle sig snydt hvis det er dyrt og dårligt udført.
Og så tror jeg der er nogle der betaler for selve luksusoplevelsen - og hvor den høje pris i sig selv kan være en del af kick'et.
Men det kræver nok også, at pigen har en særlig interesse for 'High-Class' stilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan ikke stilles så simpelt op….

Er sex med den usandsynligt lækre kvinde bedre end med den mere normalt udseende kvinde? 
Næh, det er det faktisk meget sjældent.  
Optifucks er oftest noget af det mest kedelige. For de gør sig ganske enkelt ikke særlige store anstrengelser. De er alt for vant til at mænd bare kommer nærmest ved synet af dem.
Der er ganske enkelt en del kvinder der tager mere for det, end hvad både sex generelt og de i særdeleshed, er værd. 
30 min for 12-15-1800 kr er jo direkte tosset. Ligesom der er mænd der tror at bare man betaler mere, så bliver det automatisk bedre…. 

Emilly er et glimrende eksempel på at man for 500kr for 30 min, får en super oplevelse.

Retteligt er der blevet færre af dem, hvor der før corona og inflationen, var en del til 800/30, så er normalen nu nok 1000/30. 
Er de blevet bedre af den grund? Næppe… 

Folk skal være evigt velkomne til at betale -+2500 for en time. Det kommer jeg aldrig til. Jeg skal tjene + 5000 i timen for at smide de 25, det er jo helt på månen. 
Er det fordi jeg ikke har råd…? Næh, har fint råd. Det er rent princip….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 22 minutter siden:

Det kan ikke stilles så simpelt op….

Er sex med den usandsynligt lækre kvinde bedre end med den mere normalt udseende kvinde? 
Næh, det er det faktisk meget sjældent.  

Lige det er jeg meget enig med dig om. Det tog lidt tid i begyndelsen inden jeg forstod at det man ser og fantaserer om, ikke altid er det man får.

Det fine med det hele er at den "mere normalt udseende kvinde" ofte vokser når hun begynder at smile, når hun nyder, når hun viser at hun også vil dig.

Jeg har mødt nogle meget almindelige af udseende kvinder, som får hele verden at skinne når de smiler.  Det er lige som at hun forandres foran dig, bliver et andet menneske end du forestillede dig, når du vel når hende at kende.

Og modsat: Den latterligt flotte kvinde kan tabe alt - nogle gange bare gennem at åbne munden og side noget dumt.

Og tak Gud for at det er sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Lige det er jeg meget enig med dig om. Det tog lidt tid i begyndelsen inden jeg forstod at det man ser og fantaserer om, ikke altid er det man får.

Det fine med det hele er at den "mere normalt udseende kvinde" ofte vokser når hun begynder at smile, når hun nyder, når hun viser at hun også vil dig.

Jeg har mødt nogle meget almindelige af udseende kvinder, som får hele verden at skinne når de smiler.  Det er lige som at hun forandres foran dig, bliver et andet menneske end du forestillede dig, når du vel når hende at kende.

Og modsat: Den latterligt flotte kvinde kan tabe alt - nogle gange bare gennem at åbne munden og side noget dumt.

Og tak Gud for at det er sådan.

Jeg har gennem de sidste 10-15 år mødt flere helt vanvittigt smukke kvinder, og flere af dem har også været virkeligt dejlige mennesker. Men når det er kommet til sex’en, så er det bare ikke der de bedste oplevelser har været. 
Sex med én der leger søstjerne, magter jeg bare ikke længere.
Ja, Straight up, så er der også nogle af dem, hvor man har tænkt, du er bedst når din mund er lukket…. 
Derfor er jeg måske også lidt varsom når købepiger er lidt for lækre og alt for dyre…:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 41 minutter siden:

Jeg har gennem de sidste 10-15 år mødt flere helt vanvittigt smukke kvinder, og flere af dem har også været virkeligt dejlige mennesker. Men når det er kommet til sex’en, så er det bare ikke der de bedste oplevelser har været. 
Sex med én der leger søstjerne, magter jeg bare ikke længere.
Ja, Straight up, så er der også nogle af dem, hvor man har tænkt, du er bedst når din mund er lukket…. 
Derfor er jeg måske også lidt varsom når købepiger er lidt for lækre og alt for dyre…:D

Jeg mødte en gang en thaikvinde. På Ole Suhrsgade back in the days. Hun var slægnting på en eller anden måde med mamasan i den kælder, og skulle for første gang prøve "det sjove" med at servicere gamle liderbukker fra Nord. Hun var lidt tyk, middelalders og under sin tantekjole, de dersens stooore gamle trusser som man sjældent fantaserer om. Når mamasan gik igang med mig, vidste den halvtykke ikke rigtigt hvad hun skulle gøre, så hun masserede mit - lange - hår, og sat bare ellers der. Mama drillede min pik på sin professionelle måde, og jeg koncentrerede mig om den lille halvtykke slægtningen, fandt nogle fingre ind i hendes stooore trusser og - hun var våååd og lidt forvirret. Den aften var nok mit sperm grunden til at der blev malet ny farve på væggene i kælderen. 

Næste gang jeg kom der - måske tilmed næste dag - så var Mama optaget og så var der kun mig og den lille halvtykke kvinde med blomster på tankekjolen og stoooore trusser alene tilbage. Hun havde ikke en anelse om hvad hun skulle gøre, så det var mig som fik tage styringen.

Uden at tabe mig helt i gamle minder, så gik det fuldstændigt over stok og sten. Hun var lidt reserveret i et minut eller to, indtil jeg fik de gigantiske trusserne væk. Jeg tror aldrig jeg har mødt så våd en kvinde - eller så uventet liderlig. Kondomer var en by i Rusland, og vi knaldede, snavede, suttede, slikkede og sprøjtede i sikkert mere end to timer.

Når hun til sidst skulle stå op og tage tantekjolen på for at gå ud til mutter, så faldt hun bare over. Hun kunne ikke stå op. Så vi lå der sammen i lang tid, indtil Mama kom ind og grinede.

Jeg havde aldrig vendt mig om på gaden efter hende. En tante i tantekjole med blomster på.

Men når den kjolen kom af .... Et af mine bedste minder nogensinde fra klinikkerne. Måske tilmed det bedste...?

Hvad det kostede? Latterligt lidt. Og havde i set billeder af hende i nogen annonce, så havde i bare kigget videre.

Det er nemlig sådan det er. Man kan ikke - og skal ikke - regne det hele ud i forvejen. Det handler ikke om penge eller flotte billeder. Det handler om at være åben for det uventede og siden bare go with the flow.

Jeg så hende to gange mere, inden hun tog hjem. Den dejligste og mest liderlige lille tante jeg nogensinde har været nøgen sammen med.

Hænger pris og kvalitet sammen?  You figure it out.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

Hænger pris og kvalitet sammen?  You figure it out.

Det er bare de færreste mænd der er fuldstændig ligeglade med udseendet.. De fleste vil gerne tænde på det de ser så hvis de havde vendt hovedet af hende i annoncen havde de nok ikke nydt hendes selskab som du gjorde.. 

Tror jeg har skrevet det nogle gange men så få i den lige igen…. Fik en gang spørgsmålet “om jeg havde nogle ide om hvor meget god tissemand der gik til spilde på et mindre heldigt udseende” hvilket jeg bestemt har måtte sande mere end 100 gange:lol::P.. Så jeg er helt på linje med dig hvad angår fantastisk sex med folk man ikke umiddelbart ville tænde på i byen.. Men jeg tror stadig på at ens løn har en påvirkning på arbejdsglæden for de fleste i alle erhverv.. Og arbejdsglæde betyder meget for ens arbejdspræstation så ipso facto osv osv osv..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Men jeg tror stadig på at ens løn har en påvirkning på arbejdsglæden for de fleste i alle erhverv.. Og arbejdsglæde betyder meget for ens arbejdspræstation så ipso facto osv osv osv..

Der er jeg helt enig med dig.

Jeg har bare så svært at forholde mig til sex på en maskinell, industriel, markedslogisk måde. Ingen er gladere end mig hvis alle kvinder som lægger krop til vores fantasier tjener tilstrækkeligt for at kunne nyde et godt liv. Det er bare ikke altid prisen (eller udseendet) er synkront med den faktiske oplevelsen. Og hver gang - som i den her tråd - nogen prøver at finde struktur på det her "marked", så tænker jeg: Skal vi ikke diskutere vaskemaskiner istedet for? Det ville være meget nemmere.

Mennesker har jo det med .... at være mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pris og service hænger sammen, men vil ikke give mere end 1000kr første gang for 15 min, anden gang derimod er en anden snak

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Men jeg tror stadig på at ens løn har en påvirkning på arbejdsglæden for de fleste i alle erhverv.. Og arbejdsglæde betyder meget for ens arbejdspræstation så ipso facto osv osv osv..

Selvfølgelig. Det kan ikke være anderledes… 
MEN, og der er bare et kæmpe men her…. Der er nogle piger som kræver helt eksorbitante beløb for eks en halv time.
15 min for 1000 kr. 
30 min for + 1500 kr 
Det er jo helt på månen…. 
Sæt det nu i relief af hvad man skal tjene for at ligge de penge? 
Den gennemsnitlige dansker har en timeløn på ca 300 kr FØR SKAT! Det er næsten for nemt at regne ud. Men så skal manden være på arbejde i 10 timer for at få lov til at stikke pikken i en trunte i 30 min…. 
Det har været en debat herinde mange gange, men helt faktuelt så betaler ikke ret mange gp’ere skat af alle de penge de tjener. (Og nej, det havde jeg sq heller ikke gjort, sad jeg på den side af hegnet). Deraf kravet om kontanter, euro, revolut osv osv. 

Skal timeprisen så være 1 til 1 med den gennemsnitlige løn. Nej, selvfølgelig ikke…. Men som der også er blevet talt om herinde siden corona og den høje inflation. Går rådigheds beløbet ned hos danskerne, er det luksus goderne der skæres ned på først. Eks er Luksus ure er eks faldet drastisk. 
Nogle gange tror jeg bare at det fra NOGLE gp’eres side ville være klogt lige at kigge ud af vinduet, ud i den virkelige verden, og tilpasse sig… bare minimalt. 

Jeg tjener heldigvis væsentligt over hvad gennemsnittet tjener i dk. Skylder ikke en skid i min bolig. Så jeg kan egentlig gøre hvad f… jeg vil…. 
Men af princip går jeg ganske enkelt ikke med på den hype om at dyrere fisse per definition er bedre end den lidt billigere….
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 18 timer siden:

Enig med Møffe.
For mig handler oplevelsen meget mere om kemi, om hvor meget jeg er tiltrukket af pigen.
Men tænker sammenhæng mellem pris og kvalitet afhænger meget af hvad man 'går efter'.
Hvis det er nogle mere  hvad man kan kalde 'håndværksmæssige ydelser' så kan man måske føle sig snydt hvis det er dyrt og dårligt udført.
Og så tror jeg der er nogle der betaler for selve luksusoplevelsen - og hvor den høje pris i sig selv kan være en del af kick'et.
Men det kræver nok også, at pigen har en særlig interesse for 'High-Class' stilen.

Du er inde på noget;-) jeg afskyder luksus fråserri og "High-Class" -det gør mig utilpas og får en følelse af overdrev/for meget/meningsløshed -og det er ikke kun indefor købesex det er i alle henseender... Dog nyder jeg det, når "kemien" er i top, og det er i den grad luksus for mig "kick'et";-) -synes nu ikke det er specielt "håndværksmæssige ydelser" men elsker godt "håndværk"...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...