Hop til indhold
Bananas

I næste liv skal jeg blive kvinde og GP

Recommended Posts

Bananas skrev, for 18 timer siden:

Hold nu op :D

Du hjælper mig jo ikke et spor med at beholde mit dårlige humør.

Synes da det er noget af en kompliment @sneræven-det da sikkert og vist.. :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 23 timer siden:

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til det løfte? Pludseligt kan døden og næste liv næsten ikke komme hurtigt nok. Måske er det lidt for tidligt at lave en booking, men jeg tror at det kan handle om noget i hegnet af Marts 2064. Tror du at du kan komme der?

Ja, det lyder som en aftale, så ses vi der. ;) :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 23.2.2024 at 01:39:

Men jeg har nogle flere spørgsmål inden jeg bliver Ms Ananas. Hvad gør jeg hvis han ikke kommer overhoved, ikke melder afbud men alligevel skriver lort herinde? Hvis jeg prøver at forsvare mig, så får jeg jo bare end mere lort - af andre.

så må du jo håber på der stadigvæk er nogle kloge empatiske personer tilbage nu når Bananas er gået til de evige frugtmarker! 

Bananas skrev, den 23.2.2024 at 01:39:

Og hvad gør jeg hvis jeg som Ms Ananas får en kæreste og ikke kun er interesseret i hans penge? Hvis jeg forstår det rigtigt så er den kombi ikke en gang mulig? Siger Mr-Know-it all.

DEN ER NEMMERE SOM DU SIGER DET ER JO IKKE MULIGT, VI ANDRE DER STADIGVÆK ER SÅ NAIVE MÅ JO BARE SE OG VÅGNE OP TIL REALITETERNE :-) 

Og ikke mindst: hvad gør jeg hvis jeg nyder? Hvis jeg får orgasme eller bare har det dejligt? Det kan man jo ikke som GP har jeg forstået !

DER MÅ DU JO LYTTE TIL DE MEGET KLOGE OG LÆRE NOGLE GODE UNDERLIVS OG MAVEØVELSER, SÅ DU KAN FÅ DET HELE TIL AT SITRE SÅ DET SER ENDNU MERE ÆGTE UD OG LAF FOR GUD SKYLD VÆRE MED AT SIGE ÅÅH GUD DEN ER BRUGT FØR, MEN SIKKER PÅ Ms ANANAS FØLGER OP PÅ BANANAS VID OG FINDER EN LØSNING!

Jeg vil jo ikke han skal blive grinet ad på EG.

DET ER JO UUNDGÅELIGT ENTEN BLIVE GRINET AD ELLER FÅ SPARKET AF ADMINISTRATOR - DER ER JO TING DER ER HÆVET OG VORE JORDISKE EVNER 

Og hvad enter det er Mr Bananas eller Ms Ananas så keep up the good spirit - altid spændfnde læsning :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 23.2.2024 at 00:30:

Bare tanken på at jeg ligger der en dag med en machomand og så pludseligt siger: "Det er mig som en gang var Bananas, kan du huske ...?

Det er fint. Kan du bøje dig lidt længere fremad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Teach skrev, den 24.2.2024 at 14:09:

Jeg tænker vi bliver nødt til at få sat et ansigt på dit kommende jeg, @Bananas.

Giv mig en lille beskrivelse af Ms Ananas så kan jeg fodre det til en AI :D 

Dbh,
Teach

Det er flot  Teach,  og jeg glæder mig meget til hvad du skal præsentere.

Jeg har jo ikke lov at lægge billeder af smukke kvinder op her. Men nogle hints: 

1. Ms Ananas skal absolut ikke være spinkel, men heller ikke tyk. Hun har kurver. Og husk at Ms Ananas begynder først i trediverne. Inden des skal hun/jeg leve et almindeligt pigeliv og langsomt modne til en attraktiv og intelligent kvinde.

2. Hun/jeg skal være mørk og have et flot, fyldigt hår med eget liv.

3. Jeg som Bananas har en meget weak spot for kvinder som Cate Blanchett, Kate Winslet, Julianne Moore, Andie McDowell, Franҫoise Hardy, Susan Sarandon med mange flere. Er også glad i danske kvinder som Trine Dyrholm og Natalie Madueño. Men det handler meget om deres udstråling. Skal vi gå på looks så vil jeg gerne være en blanding af Franҫoise Hardy, Natalie Madueño og Cate Blanchett - med mørke lokker og dejlige kurver. Hvad jo desværre ingen af disse kvinder har - i hvert fald ikke de kurver som Ms Ananas vil have en gang i fremtiden.

Nu venter Bananas/Ms Ananas med spænding på hvad du skal vise frem, @Mr. Teach.

NB Ekstra info til mine fremtidige kunder i næste liv:

Du skal tåle en intelligent kvinde som ikke tillader at nogen mand ser ned på hende eller behandler hende som mindreværdig. Du skal være åben for at møde hendes væsen og ikke kun hendes krop. Du skal forstå at pengene jer imellem kun er vores moderne samfunds eneste værktøj at vise påskønnelse. Vi har ingen andre metoder, så penge får due. Det har intet og nada at gøre med jeres forening eller hendes/min/din eventuelle nydelse. Dette er vigtigt at i forstår hvis i skal få audience hos Ms Ananas. Hun/jeg er i erhvervet for at lære, opleve, nyde, møde, konfrontere, opdage, reflektere, udvikles... og for at bruge alle de muligheder som følger med Guds gave til os - hans tempel, vores kroppe. 

Pengene for Ms Ananas er kun hvad asfalt er for biler. Du nedvurderer jo ikke bilen for at der findes asfalt under den.

Jeg håber vi ses til forrygende reasons for being en gang i fremtiden.

Jeres Bananas/Ms Ananas

PS Som jo mange ved er jeg nogenlunde glad i thaikvinder. Men jeg tror ikke - helt realistiskt - at jeg på en eneste sjælevandring kan opnå deres overlevelseevner og livsanskuelser. Så det må vente til et eller to liv efter Ms Ananas.

 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 24.2.2024 at 15:52:

Dr. Bananas hold nu lidt igen med det der hjemmebryg...ggg

Skal du ikke komme her og prøve? Et ting kan jeg sige: det er ikke som jeres Tuborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Skal du ikke komme her og prøve? Et ting kan jeg sige: det er ikke som jeres Tuborg.

Tuborg drak jeg i 7. klasse sammen med en cigar (Advokat) jeg blev meget syg! Så det har jeg holdt mig fra siden;-) Men jeg drikker slet ikke alkohol... Og drømmer ikke om, at være gp eller mænd i det hele taget... mine drømme går mere i retning af thailands strade og deres små nymfer...

Redigeret af Møffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 27.2.2024 at 23:16:

Nu venter Bananas/Ms Ananas med spænding på hvad du skal vise frem, @Mr. Teach.

Jeg gav det et skud, men af en eller anden grund tolker AI "kurver" = "tyk" så den del af din beskrivelse kunne jeg ikke få med.

Anyway - her er to bud på Ms. Ananas:
861963871_ms.ananas2.thumb.png.c13da9bf1eba364cad347c0f3040a70c.png953403813_ms.ananas1.thumb.png.63ddfca866c73aadd678f1a3f1935626.png

Og lige for at slå det fast - dette er AI-genererede billeder. 

Dbh,
Teach

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Teach skrev, for 10 minutter siden:

Jeg gav det et skud, men af en eller anden grund tolker AI "kurver" = "tyk" så den del af din beskrivelse kunne jeg ikke få med.

Anyway - her er to bud på Ms. Ananas:
861963871_ms.ananas2.thumb.png.c13da9bf1eba364cad347c0f3040a70c.png953403813_ms.ananas1.thumb.png.63ddfca866c73aadd678f1a3f1935626.png

Og lige for at slå det fast - dette er AI-genererede billeder. 

Dbh,
Teac

Det er jo lidt sjovt. De to er jo åbenbart søstre. Helt tosset er det ikke, men jeg fortalte nok ikke at Ms Ananas har brune øjne. 

Jeg mangler dog at se lidt af kroppene inden jeg kan gå videre med min ansøgningsformulær. 

Vi har stadig lidt arbejde tilbage du og jeg, men jeg glæder mig allerede til næste liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Teach skrev, for 8 minutter siden:

Under mit "arbejde" fik jeg også dette resultat:
902026002_ms.ananas4.thumb.png.91b7b1b4f82c4f05c8cb558d9af89350.png

Hmm.... fregnerne er jo Ms Ananas, men ansigtet er lidt for spidsigt. Er det min mor eller niece eller noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er tættere på Teach.Vi er næsten der. Jeg beundrer din ihærdighed.

Ms Ananas bryster er fyldige men lidt mere naturlige.

Min Gud hvad vidunderlig jeg skal blive i næste liv.

Sov godt, du min skabere.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...