Hop til indhold
Bananas

I næste liv skal jeg blive kvinde og GP

Recommended Posts

I en anden tråd ville jeg have tip om døden. Det har fået mig at tænke på næste liv.
Der vil jeg frygteligt gerne blive kvinde. Og hvis jeg lykkes med det og desuden bliver en smuk og dejlig kvinde, så skal jeg sagtens prøve mig som GP. 

Der er så uhyre meget som jeg ikke ved om hvordan det er at være kvinde - og hvordan det er at være GP er jo kun et gætværk. Ingen mand kan vide. Ingen overhoved.
Noget som ikke forhindrer alle disse Mr Know-it-all's at vide, forklare og fortælle andre.

Hvis jeg lykkes, og Eroguide stadig findes den dag, så kig efter Ms Ananas. Fugtig og sød indenfor det hårde skal - hvis du lykkes at komme indenfor.  Muligheden vil være åben for @sneræven og nogle få andre ydmyge mænd ... hvis i i fremtiden tør at knalde en sjæl der en gang var Bananas.  I andre skal sagtens få nogle ting at vide.

Jeg er jo langt fra død endnu og der går måske nogle år... men i som stadig lever den gang i fremtiden: kig efter Ms Ananas.

Bare tanken på at jeg ligger der en dag med en machomand og så pludseligt siger: "Det er mig som en gang var Bananas, kan du huske ...?

Man har jo lov at fantasere vel...
 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, for 4 minutter siden:

Må være dejligt at tro på sjælevandring. Den evne har jeg ikke.

Jeg tror ikke på noget. Min viden er nul så derfor kan jeg kun fantasere. Og det ville jo være dejligt hvis det var sådan indrettet, at man kunne forstå mere og mere for hvert liv man lever.

Men formentlig er der kun noget træ eller en eller anden plante som suger til sig den energi som stadig er tilbage i det som en gang var jeg. Og det er jo godt nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad koster det? Hvad er adressen? Er billederne af dig? Kan jeg få det til halv pris? Vi laver lige en aftale jeg ikke holder og jeg melder ikke afbud.

Så, nu ved du lidt om at være GP :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tror ikke på noget. Min viden er nul så derfor kan jeg kun fantasere. Og det ville jo være dejligt hvis det var sådan indrettet, at man kunne forstå mere og mere for hvert liv man lever.

Men formentlig er der kun noget træ eller en eller anden plante som suger til sig den energi som stadig er tilbage i det som en gang var jeg. Og det er jo godt nok.

Ikke så slemt at ende som træ. Jeg elsker træer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, for 8 minutter siden:

Jeg elsker træer.

Også  mig. Elsker at føle mig lille indenfor disse flere hundrede år gamle skabelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 12 minutter siden:

Hvad koster det? Hvad er adressen? Er billederne af dig? Kan jeg få det til halv pris? Vi laver lige en aftale jeg ikke holder og jeg melder ikke afbud.

Så, nu ved du lidt om at være GP :D:P

Tak. Det er i hvert fald en start.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Tak. Det er i hvert fald en start.

Al begyndelse er svær. Vi må håbe du har mange år til at lære mere før du skal bruge det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 10 minutter siden:

Al begyndelse er svær. Vi må håbe du har mange år til at lære mere før du skal bruge det ;)

I hvert fald nogle år.

Men jeg har nogle flere spørgsmål inden jeg bliver Ms Ananas. Hvad gør jeg hvis han ikke kommer overhoved, ikke melder afbud men alligevel skriver lort herinde? Hvis jeg prøver at forsvare mig, så får jeg jo bare end mere lort - af andre.

Og hvad gør jeg hvis jeg som Ms Ananas får en kæreste og ikke kun er interesseret i hans penge? Hvis jeg forstår det rigtigt så er den kombi ikke en gang mulig? Siger Mr-Know-it all.

Og ikke mindst: hvad gør jeg hvis jeg nyder? Hvis jeg får orgasme eller bare har det dejligt? Det kan man jo ikke som GP har jeg forstået, det er kun snyd og skuespil. Lige det er jeg lidt bekymret over - hvis jeg pludseligt skulle nyde samværet. Skal jeg spille at det kun er et spil? Så han ikke går hjem og føler sig narret og dum - eftersom jo alle ved at en GP der nyder kun er en dygtig skuespiller. Den er rigtigt svær synes jeg. Jeg håber jeg har nogen metode når den dag kommer.

Så jeg kan nyde og få mine orgasmer og på samme gang få ham at forstå at det kun er skuespil selvom det ikke er det.

Jeg vil jo ikke han skal blive grinet ad på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange ting man skal have med i overvejelserne. Derfor vil jeg hellere komme tilbage som en lemur på Madagascar fordi I like to move it move it.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 3 minutter siden:

Der er mange ting man skal have med i overvejelserne. Derfor vil jeg hellere komme tilbage som en lemur på Madagascar fordi I like to move it move it.

Hvorfor tænke jeg ikke på det? Det er jo en skidegod idé.

Nå jeg har jo ikke sendt papirerne ind endnu. Lemur eller GP...?  Eller hvorfor ikke en surikat. De er skidesøde og alle elsker dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 13 minutter siden:

Hvorfor tænke jeg ikke på det? Det er jo en skidegod idé.

Nå jeg har jo ikke sendt papirerne ind endnu. Lemur eller GP...?  Eller hvorfor ikke en surikat. De er skidesøde og alle elsker dem.

Surikaters accent er ikke nær så sexet som lemurers. Men det kan du jo bare overveje. Nu før du søger. Husk hastværk er lastværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bananas, det går forhåbentlig mange år endnu, indtil da glæder jeg mig gang på gang over dine skønne indslag her på siden….

Du kunne også overveje, at søge om at blive kat hos en venlig dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Man har jo lov at fantasere vel...

Jow deet…..

Kunne man forestille sig at du i overgangsperioden mellem det ene og det andet blev begravet inde på Rådhuspladsen med røven over jorden. 
Så var der et cykelstativ mere og måske mulighed for at “prøve dig” inden du kommer tilbage som Analanas? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 8 timer siden:

Jow deet…..

Kunne man forestille sig at du i overgangsperioden mellem det ene og det andet blev begravet inde på Rådhuspladsen med røven over jorden. 
Så var der et cykelstativ mere og måske mulighed for at “prøve dig” inden du kommer tilbage som Analanas? :ph34r:

Et godt forslag iofs, men måske en kende for avanceret for mig. Hvor meget jeg end elsker cykler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 6 timer siden:

Jeg lover at når jeg i mit næste liv bliver genfødt som mand så kommer jeg og besøger Ms Ananas :wub:

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til det løfte? Pludseligt kan døden og næste liv næsten ikke komme hurtigt nok. Måske er det lidt for tidligt at lave en booking, men jeg tror at det kan handle om noget i hegnet af Marts 2064. Tror du at du kan komme der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 10 timer siden:

Bananas, det går forhåbentlig mange år endnu, indtil da glæder jeg mig gang på gang over dine skønne indslag her på siden….

Du kunne også overveje, at søge om at blive kat hos en venlig dame.

Hvis du tænker dig at blive en venlig dame, så kan jeg godt tænke mig at være din kat - ligge på dit knæ og spindende lytte til alle historier fra dit skød. Der findes mange gode forslag nu til mit næste liv, og det her står helt sikkert højt på min liste. Hvi du er den venlige damen vil sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 21 timer siden:

Muligheden vil være åben for @sneræven og nogle få andre ydmyge mænd ... hvis i i fremtiden tør at knalde en sjæl der en gang var Bananas.  I

Øøh - OK - dén véd jeg måske ikke h-e-l-t hvordan jeg skal tolke ... :D:D
Der er så heller ingen fare for at jeg når så langt ... så skal jeg nok være et stykke over de 100 år ... 

Bananas skrev, for 20 timer siden:

Og ikke mindst: hvad gør jeg hvis jeg nyder? Hvis jeg får orgasme eller bare har det dejligt? Det kan man jo ikke som GP har jeg forstået,

Jo, hvis din gæst som et minimum ligner Daniel Craig.
Og har superkræfter så han kan nå rundt og tæve alle grimme mænd der prøver at besøge pigerne ... 

I mit næste liv vil jeg være Woody Allan.
Igen ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 44 minutter siden:

Øøh - OK - dén véd jeg måske ikke h-e-l-t hvordan jeg skal tolke ... :D:D

Det er vel ikke så svært? Mænd som dig er sådanne som den kvinde som jeg eventuelt bliver i næste liv kommer at tænde aller mest på. Indsigtsfulde, reflekterende, intelligente og med en aldeles egen form for integritet. Den slags mennesker jeg kan lide allerede nu, så det er jo nærliggende at tro at jeg også kommer at interessere mig for den slags mænd når jeg bliver kvinde. Jeg kan tilmed allerede nu tilbyde dig en rabat når den dag kommer.

 

sneræven skrev, for 49 minutter siden:

I mit næste liv vil jeg være Woody Allan.
Igen ... 

You just saved my day. Jeg kom til hotellet her oppe i nordre Sverige på rigtigt dårligt humør, irriteret på mine medarbejdere, irriteret på alt og alle.

Til jeg så din kommentar. Ubetaleligt. :D Ugens bedste. Månedens  bedste. Du får dobbelt rabat hos Ms Ananas.

"Igen..":D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 15 minutter siden:

Det er vel ikke så svært? Mænd som dig er sådanne som den kvinde som jeg eventuelt bliver i næste liv kommer at tænde aller mest på. Indsigtsfulde, reflekterende, intelligente og med en aldeles egen form for integritet. Den slags mennesker jeg kan lide allerede nu, så det er jo nærliggende at tro at jeg også kommer at interessere mig for den slags mænd når jeg bliver kvinde. Jeg kan tilmed allerede nu tilbyde dig en rabat når den dag kommer.

 

Så det vil sige jeg nu har gang i en flirt med en kvinde der ikke en gang er født endnu ... !?
Mit held i en nøddeskal ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 1 minut siden:

Så det vil sige jeg nu har gang i en flirt med en kvinde der ikke en gang er født endnu ... !?
Mit held i en nøddeskal ... 

Hold nu op :D

Du hjælper mig jo ikke et spor med at beholde mit dårlige humør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker vi bliver nødt til at få sat et ansigt på dit kommende jeg, @Bananas.

Giv mig en lille beskrivelse af Ms Ananas så kan jeg fodre det til en AI :D 

Dbh,
Teach

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm tror ikke på ekstra liv  men hvis jeg tager fejl så vil jeg gerne komme tilbage med en kæmpe pik

Efter hvad jeg kan læse/forstå herinde er mange extrem veludrustet og faktisk de rene sexguder som kan tilfredsstille kvinder non stop

Hvem har ikke lyst til at blive genfødt som en sexgud

Jeg har ihverfald

Vh B70

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...