Hop til indhold
Underdog1555

Når illusionen føles lidt for rigtig

Recommended Posts

Normalt anser jeg mig selv, som et yderst rationelt menneske. Jeg har altid let kunne adskille dette univers af illusioner fra virkeligheden. Jeg er fuldt ud klar over, at der er et professionelt forhold, hvor der er penge i mellem, og det har aldrig været et problem for mig at adskille. 

Men så mødte jeg den her GP der bare har blæst mig fuldstændigt omkuld :blink:.. Jeg har haft hvad jeg vil beskrive som god kemi med flere andre GPer. Men hende her blev jeg bare forbundet med, på en helt anden måde end jeg før har oplevet.

Vi er jævnaldrende, hun er meget nede på jorden og vi deler virkeligt mange interesser. Hun er ret kløgtig og giver mig virkeligt god mental stimulans. Jeg tror faktisk det specielt er den mentale stimulans, som gør at jeg oplever at jeg forbinder med hende på en anden måde end jeg tidligere har oplevet. Jeg kan mærke jeg har lidt svært ved at beskrive det, men jeg håber i kan udlede hvor jeg vil hen :ph34r:. Vi har de gange jeg har besøgt hende brugt væsentligt mere tid end det jeg betalte for. Det har fået mig til at føle af at hun faktisk også nød tiden og selvskabet. 

Men så kommer vi tilbage til det med at være rationel.. For den ene del af mig vågner op om morgenen, og tænker på hvordan jeg tager vores profesionelle ”forhold” til det næste skridt. En anden del af mig er egentligt ikke i tvivl om at hun bare er mester i at skabe en illusion.

Så kære eg brødre, hvad ville i selv gøre hvis i stod i denne situation? Ville i stoppe med at besøge hende, så hovedet kunne få luft og komme på andre tanker? Ville i besøge hende endnu mere, bare nyde stimulansen, og leve i accepten om illusionen? Ville i tage skridtet videre og fortælle hende de tanker?

Jeg er generelt ikke den bedste til følelser, så jeg synes det er svært. Jeg havde vitterligt aldrig set mig selv ende i den her situation :ph34r:.

Jeg har en anden konto her på eg, men jeg har oprettet en ny til denne tråd, for at holde det så anonymt som muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

@Underdog1555

Inden rådgivningen starter et par spørgsmål: 

Er du gift eller i forhold? lykkelig /ulykkelig?

Er hun i forhold? 

Hvilken kultur og hvilket land er hun fra? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Underdog1555 skrev, for 30 minutter siden:

Normalt anser jeg mig selv, som et yderst rationelt menneske. Jeg har altid let kunne adskille dette univers af illusioner fra virkeligheden. Jeg er fuldt ud klar over, at der er et professionelt forhold, hvor der er penge i mellem, og det har aldrig været et problem for mig at adskille. 

Men så mødte jeg den her GP der bare har blæst mig fuldstændigt omkuld :blink:.. Jeg har haft hvad jeg vil beskrive som god kemi med flere andre GPer. Men hende her blev jeg bare forbundet med, på en helt anden måde end jeg før har oplevet.

Vi er jævnaldrende, hun er meget nede på jorden og vi deler virkeligt mange interesser. Hun er ret kløgtig og giver mig virkeligt god mental stimulans. Jeg tror faktisk det specielt er den mentale stimulans, som gør at jeg oplever at jeg forbinder med hende på en anden måde end jeg tidligere har oplevet. Jeg kan mærke jeg har lidt svært ved at beskrive det, men jeg håber i kan udlede hvor jeg vil hen :ph34r:. Vi har de gange jeg har besøgt hende brugt væsentligt mere tid end det jeg betalte for. Det har fået mig til at føle af at hun faktisk også nød tiden og selvskabet. 

Men så kommer vi tilbage til det med at være rationel.. For den ene del af mig vågner op om morgenen, og tænker på hvordan jeg tager vores profesionelle ”forhold” til det næste skridt. En anden del af mig er egentligt ikke i tvivl om at hun bare er mester i at skabe en illusion.

Så kære eg brødre, hvad ville i selv gøre hvis i stod i denne situation? Ville i stoppe med at besøge hende, så hovedet kunne få luft og komme på andre tanker? Ville i besøge hende endnu mere, bare nyde stimulansen, og leve i accepten om illusionen? Ville i tage skridtet videre og fortælle hende de tanker?

Jeg er generelt ikke den bedste til følelser, så jeg synes det er svært. Jeg havde vitterligt aldrig set mig selv ende i den her situation :ph34r:.

Jeg har en anden konto her på eg, men jeg har oprettet en ny til denne tråd, for at holde det så anonymt som muligt.

Kan du se dig selv i et forhold, hvis hun fortsætter i branchen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Jeg håber det er okay, jeg kommer med lidt input som kvinde, selvom du ikke efterspørger det.. Hop mit skriv over, hvis du ikke kan bruge det <3 

Jeg tror det du oplever er et "mutually beneficial relationship". Hun ér en mester i at få mænd til at føle sig dejligt tilpas i hendes selskab, for det er jo hendes levebrød at være god til det... men hun er også et helt menneske. En kvinde. Hun sanser og føler, nøjagtig lige som alle andre mennesker gør det *smiler*

Det, at hun lader dig gå langt over tiden, betyder at hun enten personligt nyder dit selskab og ikke har noget imod at du bliver lidt længere... eller at hun er "doven" og ikke ret god til tidsstyring, eller bare ikke har så travlt. 

Hvis du mærker godt efter, så tror jeg godt du kan spotte hvilken af tingene der gør sig gældende..

Hvis jeg var dig, ville jeg bare nyde den dejlige kemi der er opstået imellem jer, så længe du kan acceptere at det måske aldrig bliver til mere end det, det er lige nu.. :wub: Du må ikke miste dig selv i det.. 

Hun ved det allerede godt, uden at du behøver at sætte ord på det, og jeg er næsten sikker på hun i et eller andet omfang synes om det og er okay med det.. Ellers havde hun skubbet dig fra sig og ikke været særlig nem at få en aftale i stand sammen med..

Hvis hun er eller bliver interesseret i dig på samme måde som du er i hende, vil hun selv begynde at ændre på indholdet af jeres samtaler, og de vil blive mere personlige og for hende, intime. Hun vil nok lidt forsigtigt spørge ind til hvordan du har det med at hun lever af prostitution og forsøge at finde ud af hvordan en fremtid sammen med dig kunne se ud.. 

Du vil ikke være i tvivl, hvis det sker <3

Mærk efter. Vær tro imod dig selv. Hvis du lige nu godt bare kan nyde det i har sammen, uden at det udvikler sig, så ser jeg ingen grund til at holde pause med at se hende.

Hvis du derimod begynder at blive trist og fortvivlet og bruger rigtig meget energi på at få tingene til at ændre sig uden at de gør det, så stop, for din egen skyld. Ellers skader du bare dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at kunne læse ud fra dit skriv at det er noget der fylder godt op i dine tanker.. 
 

Jeg vil sige at jeg også har gæster der få ekstra tid.. Det er simpelthen fordi jeg nyder deres selskab.. Det er dog på ingen måder fordi jeg ønsker et anderledes forhold til dem end det “forhold” vi har.. For mig er det bare så dejligt nemt at tilbringe den ekstra tid med de gæster - der få den fornøjelse - fordi jeg aldrig skal være bange for at de misforstår mine intentioner.. Betalingen har sørget for at vores forhold er defineret så jeg ikke behøver at gøre det.. Stopper hun med at tage imod dine penge så kan du tænke at hun måske ønsker mere men så længe hun gerne laver betalte aftaler med dig så skal du ikke forvente at hun føler som dig for som Luna skriver så ved fornemmer hun nok allerede godt dine følelser for hende og hun har ikke reageret på dem.. 

“Den anden del” af dig tror jeg er din sunde fornuft.. Altså den der fortæller dig at piger der arbejder med at sælge sex er virkelig gode til at oprette og vedligeholde illusioner.. 

Jeg måtte selv her den anden dag skrive en “tak for selskab”besked fordi jeg var virkelig overrasket over den kemi jeg havde følt med modtageren af beskeden.. Det resulterede i en besked om at jeg var velkommen på vejen hjem til en snak hvis jeg havde lyst fordi det havde han også følt hvilket jeg selvfølgelig sagde pænt nej tak til da jeg er i et forhold.. Havde jeg ikke været det så havde jeg måske takket ja men jeg havde så bestemt ikke forventet eller ønsket en betaling og havde nok givet ham pengene tilbage fra ydelsen han havde købt..

Så længe der aldrig har været tvivl om at betalingen skulle falde så tror jeg ikke du skal håbe alt for meget.. 

Så mit råd er at droppe det helt.. Hvis du besøger hende sådan rimelig fast så skal hun nok opdage det og skrive en besked til dig hvis hun virkelig tænker på dig mere end bare når du er på besøg.. Skriver i meget sammen i mellem aftaler.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 33 minutter siden:

Jeg håber det er okay, jeg kommer med lidt input som kvinde, selvom du ikke efterspørger det.. Hop mit skriv over, hvis du ikke kan bruge det <3 

Jeg tror det du oplever er et "mutually beneficial relationship". Hun ér en mester i at få mænd til at føle sig dejligt tilpas i hendes selskab, for det er jo hendes levebrød at være god til det... men hun er også et helt menneske. En kvinde. Hun sanser og føler, nøjagtig lige som alle andre mennesker gør det *smiler*

Det, at hun lader dig gå langt over tiden, betyder at hun enten personligt nyder dit selskab og ikke har noget imod at du bliver lidt længere... eller at hun er "doven" og ikke ret god til tidsstyring, eller bare ikke har så travlt. 

Hvis du mærker godt efter, så tror jeg godt du kan spotte hvilken af tingene der gør sig gældende..

Hvis jeg var dig, ville jeg bare nyde den dejlige kemi der er opstået imellem jer, så længe du kan acceptere at det måske aldrig bliver til mere end det, det er lige nu.. :wub: Du må ikke miste dig selv i det.. 

Hun ved det allerede godt, uden at du behøver at sætte ord på det, og jeg er næsten sikker på hun i et eller andet omfang synes om det og er okay med det.. Ellers havde hun skubbet dig fra sig og ikke været særlig nem at få en aftale i stand sammen med..

Hvis hun er eller bliver interesseret i dig på samme måde som du er i hende, vil hun selv begynde at ændre på indholdet af jeres samtaler, og de vil blive mere personlige og for hende, intime. Hun vil nok lidt forsigtigt spørge ind til hvordan du har det med at hun lever af prostitution og forsøge at finde ud af hvordan en fremtid sammen med dig kunne se ud.. 

Du vil ikke være i tvivl, hvis det sker <3

Mærk efter. Vær tro imod dig selv. Hvis du lige nu godt bare kan nyde det i har sammen, uden at det udvikler sig, så ser jeg ingen grund til at holde pause med at se hende.

Hvis du derimod begynder at blive trist og fortvivlet og bruger rigtig meget energi på at få tingene til at ændre sig uden at de gør det, så stop, for din egen skyld. Ellers skader du bare dig selv.

Da jeg selv har været, og vel egentlig stadig er, i den samme situation som trådstarter, gjorde jeg klar til at svare på hans velbegrundede spørgsmål.

Men så læste jeg Luna_xo's fremragende indlæg. Det kan ikke siges bedre. Virkelig gode råd fra en erfaren kvinde. Læs det skriv grundigt igennem og bliv klædt på til situationen, uanset hvilken vej udviklen går.

Essensen for mig er: Lad pigen bestemme og lad hende selv markere, om der skal ske noget mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 53 minutter siden:

vil hun selv begynde at ændre på indholdet af jeres samtaler, og de vil blive mere personlige og for hende, intime

Jeg har virkelig mange intime samtaler med mine gæster både omkring mit privatliv og mine håb og drømme osv.. Faktisk har jeg ikke nogle emner jeg ikke vil snakke med mine gæster om - på nær måske lige mit sexliv med min kæreste - så det er ikke altid lige til at gå ud fra fordi nogen af os er mindre private end andre<3.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv prøvet noget lignende. Har i et lille års tid haft et “elskovsforhold” med en GP, hvor vi har været ude at spise og er mødtes forskellige steder, hvor vi har haft fantastisk sex. 

Pga. omstændighederne har vi ikke haft mulighed eller måske mere reelt ikke haft lyst til at springe ud i et egentligt forhold. 

Det har været sjovt, frækt og fantastisk. Men det har også været hårdt, fortvivlende og rodet. 

Det er slut nu, men det har fyldt meget og været svært at lægge bag os. 

Mit råd til dig er baseret på min egen oplevelse, men måske ikke så konkret du kan bruge det. 

Pas på dig selv og pas på hende. Pas på dine nærmeste, hvis der er kone/børn i scenariet. 

Hvis du kan overskue det og ikke bliver følelsesmæssigt ophængt, så er mit råd du blot skal nyde det som det er nu. Nyd den ekstra lækre følelse og samvær. 

Hvis hun vil mere, så lad hende tage det første skridt. Så må du gøre op med dig selv hvad du vil, hvad det kan koste dig og om det vil være det værd, hvis nu det ikke holder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

...så det er ikke altid lige til at gå ud fra fordi nogen af os er mindre private end andre<3.. 

Jeg tror du misforstår mig en lille smule... <3 Det er ikke det, at de taler om private og intime ting sådan helt generelt, der gør at han kan tage det som et tegn på, at hun er åben overfor ham på en lidt anden måde... For det tænker jeg at der er mange kvinder i branchen, der som dig, gør med deres besøgende.. <3

Det er når indholdet af deres samtaler for hende personligt, bliver mere intimt. Når der opstår et "os"... og når hun begynder at have "noget på spil"..

Giver det mening? 

Redigeret af Luna_xo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at hr på detvis hun vil mere end det forretnings mæsisge så havde hun sagt det nu, men for hende er det kun kontanter der tæller vær sikker på det, så nyd hende og betal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 20 minutter siden:

Jeg tror du misforstår mig en lille smule... <3 Det er ikke det, at de taler om private og intime ting sådan helt generelt, der gør at han kan tage det som et tegn på, at hun er åben overfor ham på en lidt anden måde... For det tænker jeg at der er mange kvinder i branchen, der som dig, gør med deres besøgende.. <3

Det er når indholdet af deres samtaler for hende personligt, bliver mere intimt. Når der opstår et "os"... og når hun begynder at have "noget på spil"..

Giver det mening? 

Ja tror jeg forstår dig lidt bedre nu men bare for at påpege: jeg har også gæster hvor jeg skriver “vi har værelse *indsæt selv nummer* i dag” eller hvis de skriver “jeg har ventet med længsel” så skriver jeg “VI har ventet” og lignende.. Det jeg vel egentlig gerne vil sige er at netop fordi ens forbindelse er så intim som den er i forhold til hvad man nu engang laver med sine gæster så skal der næsten et vink med en vognstang til og “fornemmelser” kan ikke bruges til så meget da der ikke skal meget til før der opstår misforståelser.. Men jeg er godt med på du mente noget mere end bare et tilfældigt “vi” eller “os”<3.. 

Jeg personligt føler mig dog total fri til at lege kæreste med mine gæster - med alt hvad det indebærer næsten - fordi jeg forventer at betalingen skaber den nødvendige forståelse for hvad vi laver sammen og at mine signaler ikke fejltolkes fordi vi begge ved hvad spillets regler er.. Jeg “driller” da også og leger jaloux hvis de fortæller om andre kvinder hvis det er de gæster hvor jeg bare har vildt god kemi og vi har kendt hinanden i flere år.. Alt sammen falder mig virkelig naturligt og indtil videre har der da kun været en enkel gæst igennem de sidste mange år der har erklæret mig sin kærlighed så jeg tror da ikke jeg har knust mange mandshjerter på den front endnu:P..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke prøve at invitere hende ud ? Eller på en kop kaffe derhjemme ? Hvis hun nu siger nej til det , ved du at hun ønsker at holde relationen på det professionelle plan. Hvis hun siger ja , er det måske fordi hun gerne vil mere end det professionelle. 

Jeg bor sammen med min kæreste som var en tidligere gæst. Jeg faldt for ham med det samme men lod møderne være professionelle ( forstået på den måde at han betalte for møder ) for jeg vidste jo ikke om han kunne leve med at jeg sås med andre . Et er at have en hemmelig relation der er fyldt med kemi og amoriner og som man betaler for , noget andet er den forpligtelse og den synlighed i en " ægte " relation hvor man er officielt kærester. 

Men det blev vi . Altså kærester. Han lagde flere " følere " ud. Skrev meget - også uden om vores møder, og købte små gaver til mig. Gjorde mig tjenester. Jeg var derfor ikke i tvivl om at han faktisk gerne ville mig <3

Men det endelige initiativ kom fra mig . Jeg inviterede ham hjem til mig privat og sagde da aftenen var slut - at han ikke længere skulle betale.  At der fremover ikke skulle være penge mellem os. Vi har nærmest været uadskillelige lige siden. Og selvom jeg i ny og næ har en gæst , er det kun krydderi på sexlivet, for det er noget han tænder meget på . 

så giv ikke op. Følg dit hjerte. Og hvis ikke hun har de samme følelser som dig . Hvis det hele blot VAR en illusion , tja hvad så ? Så bliver du nok skuffet men du kommer over det. Du vil også blive skuffet hvis hun finder en anden fordi du IKKE gjorde noget  og nølede for længe. Det er bedre at fortryde det man gjorde end det man ikke gjorde i sit liv.  

hvo intet vover intet vinder :)

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fuldstændig på linie med Frøkenen ovenover. 

Altså jeg har heller aldrig været ret god til følelser, men er der noget livet har lært mig, som nu midaldrende kvinde - det ER, at man kun snyder sig selv ved at 'undertrykke' div følelser, samt at det (for mig) har været noget så befriende blot at turde være ærlig, samt agere på mine følelser - jovist er der risiko for at blive afvist, men øhm sån er det jo, uanset KøbeSex / regulære forhold. Det er hvad det er og ingen falliterklæring. Hvorom alting er, venten på det ene og det andet, tiden går bare, livet venter sgu ikke på nogen af os - som man sir. Fornemmer ikke at det vil bibringe noget positivt, såfremt at du blot fortsætter din nuværende gang, (kan selvfølgelig tage fejl) Sååååå er det ikke bare svesken på disken agtigt.? :rolleyes:

Bonusinfo : Har selv været i et kompliceret prof lign 'forhold' ikke lige selvsamme konstellation, men penge var der indblandet, JEG var ærlig, desværre endte det ikke lykkeligt, men ved du hvad ? Har sgu aldrig nogensinde fortrudt et sekund <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Underdog1555 skrev, den 21.2.2024 at 14:00:

Normalt anser jeg mig selv, som et yderst rationelt menneske. Jeg har altid let kunne adskille dette univers af illusioner fra virkeligheden. Jeg er fuldt ud klar over, at der er et professionelt forhold, hvor der er penge i mellem, og det har aldrig været et problem for mig at adskille. 

(…)

Tak for dit indlæg. Det er en problemstilling, der er set i andre tråde. Nu skriver du noget med illusioner. Tænker du på det skuespil, der kan være? Det ses måske især ved GFE. Jeg plejer bare at kalde det en form for ydelse. Men godt at høre hvis du kan holde det adskilt – mit indtryk er, at det er en svær balancegang for mange.

 

Underdog1555 skrev, den 21.2.2024 at 14:00:

(…)

Men så kommer vi tilbage til det med at være rationel.. For den ene del af mig vågner op om morgenen, og tænker på hvordan jeg tager vores profesionelle ”forhold” til det næste skridt. En anden del af mig er egentligt ikke i tvivl om at hun bare er mester i at skabe en illusion.

Så kære eg brødre, hvad ville i selv gøre hvis i stod i denne situation? Ville i stoppe med at besøge hende, så hovedet kunne få luft og komme på andre tanker? Ville i besøge hende endnu mere, bare nyde stimulansen, og leve i accepten om illusionen? Ville i tage skridtet videre og fortælle hende de tanker?

Jeg er generelt ikke den bedste til følelser, så jeg synes det er svært. Jeg havde vitterligt aldrig set mig selv ende i den her situation :ph34r:.

(…)

Du nævner noget med at være rationel. Det er lidt svært for mig at sondre på den måde. Er det en god ting at være det – eller ikke? Uanset hvad så er det meget svært at skulle svare på dit spørgsmål. Der er forskellige former for relationer ud over det at besøge en GP. Der findes selvfølgelig også sugar dating. Men derudover kan det f.eks. være FWB – altså friends with benefits – eller reel dating. Jeg tror dog sidstnævnte er meget sjældent med en GP.

 

Jeg ved ikke, hvem du er, men du skriver at du har en anden profil herinde. Så mon ikke du alligevel har en eller anden form for erfaring og måske også lidt styre på både det med det rationelle og følelserne. Du nævner også i er jævnaldrende. Ofte kan der være en forholdsvis stor aldersforskel på en GP og en klient. Uanset hvad så hvis du synes hun er sød. Så måske?

 

Her står et eksempel på at gøre det:

 

Den lille frøken skrev, for 22 timer siden:

Hvorfor ikke prøve at invitere hende ud ? Eller på en kop kaffe derhjemme ? Hvis hun nu siger nej til det , ved du at hun ønsker at holde relationen på det professionelle plan. Hvis hun siger ja , er det måske fordi hun gerne vil mere end det professionelle. 

Jeg bor sammen med min kæreste som var en tidligere gæst. Jeg faldt for ham med det samme men lod møderne være professionelle ( forstået på den måde at han betalte for møder ) for jeg vidste jo ikke om han kunne leve med at jeg sås med andre . Et er at have en hemmelig relation der er fyldt med kemi og amoriner og som man betaler for , noget andet er den forpligtelse og den synlighed i en " ægte " relation hvor man er officielt kærester. 

 

(…)

Som det ses foreslås det her. Men jeg er nødt til at understrege med ægte dating eller et decideret forhold, at det så vidt jeg har forstået er meget, meget sjældent med en GP. Her er der tale om en klient og GP. Man kunne også forestille sig en GP med andre. Mange omstændigheder kan også spille ind. Er hun f.eks. udenlandsk, er hun dansk?
 

Det kræver selvfølgelig også, at man er okay med at skulle date en GP. Altså hun knalder med andre klienter etc. Så jeg ved ikke lige heller med det bare “at følge sit hjerte”. :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 2 timer siden:

Men jeg er nødt til at understrege med ægte dating eller et decideret forhold, at det så vidt jeg har forstået er meget, meget sjældent med en GP.

Virkelig? Du tænker ikke, at vi har et liv ved siden af arbejdet? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 timer siden:

Virkelig? Du tænker ikke, at vi har et liv ved siden af arbejdet? 
 

Mener du altså at i er rigtige mennesker? Nej vel... Nu driller du os. Enten er i købedamer eller rigtige mennesker. Can't have it both ways.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...