Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Jeg er gesmutzzz

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Har for et par dage siden bedt om at få slettet min profil. 
Det tager jo sommetider lidt tid. 
Jeg siger farvel og tak til de fleste for det meste - resten er glemt ;) 
 



 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 30 minutter siden:

Har for et par dage siden bedt om at få slettet min profil. 
Det tager jo sommetider lidt tid. 
Jeg siger farvel og tak til de fleste for det meste - resten er glemt ;) 
 



 

Ah men @Aarhuselsker... Kunne du ikke vente på mig?

Jeg har sagt at jeg er klar ved 20.000 likes - som den første svensker nogensinde.

Du er en af de få jeg vil savne, men løber man maraton så gør man, og jeg skal altså have 20.000 likes.

Al lykke i dit tantriske univers ønsker jeg dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 37 minutter siden:

Har for et par dage siden bedt om at få slettet min profil. 
Det tager jo sommetider lidt tid. 
Jeg siger farvel og tak til de fleste for det meste - resten er glemt ;) 
 



 

Tak.

Så vidt jeg husker, har vi ikke altid været enige, men det er jo netop det, der er interessant, det der skaber debatten. Man risikerer / risikerede at blive klogere!

Forstår dig godt uden at vide din præcise baggrund for at kvitte.

Jeg gider heller ikke rigtig bidrage herinde mere med andet end småting og kommentarer. De, der sidder ude på tribunerne og råber ind, og især de der i årevis har siddet derude uden at byde på noget selv, udover ballade og negativisme, må nu skabe debatten.

Good luck and good bye.

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naaaa mon ikke den snart bliver slettet, så er muligheden for en bolden også tilstede, for hvilken gang...tror som sådan at din til tider nedladende attitude ikke vil blive savnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fedthår skrev, for 5 minutter siden:

Naaaa mon ikke den snart bliver slettet, så er muligheden for en bolden også tilstede, for hvilken gang...tror som sådan at din til tider nedladende attitude ikke vil blive savnet.

Heldige os som har positive dig tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Aarhuselsker

- - hvorfor kan du ikke bare vente sådan ca ½ år ?!?!?  - jo for så kan du som en af de få stadig aktive herinde holde Kobberbryllup med EG og invitere alle damerne :wub::wub:

Jeg er selv blandt de første årgange herinde - - mange mange fra dengang er forsvundet de sidste 2 - 3 år; men på den anden side så synes jeg også der aldrig før har været så stille, dødt og keeedeligt som det sidste års tid. Savner de første år hvor EG var et nyt tiltrængt forum med nyt layout og funktioner og en masse "larm i gaden" 

- - ha det godt doo:) - og pas godt på Århus - smilets by:)

Bedste hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din tid, indlæg og råd.

ja der findes andet i verden end EG, og jeg har selv været væk og er genopstået, men må give @Nye tider ret i at der sker ikke det samme herinde som for ganske få år siden, og jeg har kun fulgt denne side i 4-5 år men det er gået meget ned af bakke, ved ikke rigtig hvad man skal gøre for at vende udviklingen, for et eller andet skal der ske, hvis den ikke skal dø helt.

Held og Lykke ude i den virkelige verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv. Du bliver savnet herinde @Aarhuselsker

Men een ting jeg aldrig har fundet ud af. Og jeg hár spurgt. Elsker du Århus eller er du en elsker fra Århus. Det har altid undret mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tvr skrev, for 9 minutter siden:

Øv. Du bliver savnet herinde @Aarhuselsker

Men een ting jeg aldrig har fundet ud af. Og jeg hár spurgt. Elsker du Århus eller er du en elsker fra Århus. Det har altid undret mig. 

Begge dele :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, held og lykke fremover @Aarhuselsker og tak for mange gode indlæg.
Jeg synes også det er lidt vemodigt, også på grund af forbindelsen til tantra-verdenen - som jeg så aldrig rigtig har fået taget hul på ..

Nye tider skrev, for 12 timer siden:

men på den anden side så synes jeg også der aldrig før har været så stille, dødt og keeedeligt som det sidste års tid. Savner de første år hvor EG var et nyt tiltrængt forum med nyt layout og funktioner og en masse "larm i gaden" 

Enig.
Tror det har rigtig meget at gøre med at de der er langt færre danske piger - og de få der er, bliver mere og mere tavse ... 
Og så fordi EG er blevet meget mere restriktiv, på grund af databeskyttelsesregler og ophavstret og langt mere fokus udefra på SoMe generelt.
Det kostede virkelig dyrt da Selfie-trådene forsvandt ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 timer siden:

Har for et par dage siden bedt om at få slettet min profil. 
Det tager jo sommetider lidt tid. 
Jeg siger farvel og tak til de fleste for det meste - resten er glemt ;) 
 



 

Was zum fanden ist nun das?!?

Gesmutzzz , Farvel, Mojn und auf wienerschnitzel. 
Der bliver efterhånden tyndet ud i rækkerne af den gamle garde. Og det i sig selv er naturligt nok når man ser på hvad det her sted er blevet til. 
Alt har sin tid, men jeg gætter på at du ikke går helt i stå ude i den virkelige verden, og der stadig er et sted eller to der bliver beriget med dine besøg :ph34r:

God vind ude IRL. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

forstår det!

jeg har selv bedt om at få slettet min bruger herinde

ikke så meget på grund af samtalerne hvor jeg tit er uenig med folk med på grund af selve siden.

det er det værste gang bæ jeg nogensinde har været ude for i forhold til moderation.

jeg gav siden en chance men folkene bag siden er ikke de skarpeste skeer i skuffen så har selv slettet min bruger i dag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Men hvorfor pokker ikke bare fordufte, skal vi vide det eller er det for at få klap på skulderen?

Uden at I skal ligge andet i det, der er jo ikke et krav at man logger ind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Funktionæren skrev, for 26 minutter siden:

Men hvorfor pokker ikke bare fordufte, skal vi vide det

Jeg er gammeldags opdraget.Man smutter ikke bare, men siger pænt farvel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 24 minutter siden:

Men hvorfor pokker ikke bare fordufte, skal vi vide det eller er det for at få klap på skulderen?

Uden at I skal ligge andet i det, der er jo ikke et krav at man logger ind

- - jøsses da - - et farvel og god vind fremtiden; men i form af en spand lort.

'der er jo ikke et krav at man logger ind       - næ det er rigtigt - det er heller ikke et krav at du absolut skal være så NEGATIV 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er gammeldags opdraget.Man smutter ikke bare, men siger pænt farvel

- - jeg takker dine forældre !!!! - eller hvem der nu svingede spanskrøret over dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
Nye tider skrev, for 32 minutter siden:

- - jøsses da - - et farvel og god vind fremtiden; men i form af en spand lort.

'der er jo ikke et krav at man logger ind       - næ det er rigtigt - det er heller ikke et krav at du absolut skal være så NEGATIV 

Klap du bare videre, bror ….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
sneræven skrev, for 3 timer siden:

 Tror det har rigtig meget at gøre med at de der er langt færre danske piger - og de få der er, bliver mere og mere tavse ... 
Og så fordi EG er blevet meget mere restriktiv, på grund af databeskyttelsesregler og ophavstret og langt mere fokus udefra på SoMe generelt.
Det kostede virkelig dyrt da Selfie-trådene forsvandt ... 

Vil du uddybe, for en uvidende og ret ny bruger af det her forum? ^_^<3

Selfie-trådene?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 3 timer siden:

Men hvorfor pokker ikke bare fordufte, skal vi vide det eller er det for at få klap på skulderen?

Jeg synes det er dejligt, at folk lige siger farvel. Aarhuselsker har været med herinde fra begyndelsen, ligesom jeg har, man lærer hinanden at kende selvom det er online og man måske aldrig mødes irl, så virker det også lidt underligt, hvis folk pludselig bare er væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Måske, men hvorfor gøre det på en måde som viser at det forventes en masse rygklap?

Hvis det endelig skal gøres, så sig farvel, og luk selv din konto

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Funktionæren skrev, for 30 minutter siden:

og luk selv din konto

Det kan man, mig bekendt, ikke selv gøre. 

 

 

Funktionæren skrev, for 31 minutter siden:

forventes en masse rygklap?

Hvor ser du jeg angler efter det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...