Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen 

Søndag aften var jeg på besøg hos Melania,jeg syntes hendes billeder,var meget tillokkende,og jeg blev ikke skuffet,hold nu op en dejlig kvinde,hendes billeder lyver ikke,DET er hende på billederne.

Fra det øjeblik jeg kom indenfor,følte jeg mig meget velkommen og blev mødt af en glad og smilende kvinde,der modtog mig kindkys og et stort og varmt kram.

Melania taler rigtig godt engelsk,så det var ingen problemer med at tale sammen,og at få en aftale var heller ikke noget problem.

Jeg havde bestilt en time hos denne dejlige kvinde,som har nogle fantastiske former,ligesom en kvinde skal have,alt sidder som det skal og på de rigtige steder.

Min tid hos Melania gik bare desværre alt for hurtigt,( det kunne være man skulle bestille mere tid næste gang )men det er ikke hendes skyld,for når man er i selskab med et dejlig,varmt og godt menneske så går tiden bare for hurtigt.

Med hensyn til sex,så fortalte Melania at hun elsker sex,og jeg vælger at tro på hende for jeg fik god sex,og en god oplevelse.

Højde-170 cm.

Vægt-58-60 kg.

Hår-brunt til midt på ryggen.

Krop-timeglas figur,med blød solbrun hud.

Mumse-dejlig fast

Ben-flotte

Ansigt-charmerende med brune øjne,og bløde læber.

Melania-en rigtig dejlig kvinde,med gode former,lige sådan en kvinde man godt vil have ved sin side.

Stedet-en flot lejlighed på Frederiksberg,pænt værelse og et flot badeværelse.Melania skulle vist nok flytte til et andet sted på Onsdag.

Så vis i besøger Melania,så behandle hende godt for det fortjener hun,og i vil få en god oplevelse med en varm og dejlig kvinde.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello my dear sir, thank you very much for the nice words.

I think that because of the candles in the bedroom, the color of my eyes could not be seen clearly. )..they are blue as the sky 

 

I am looking forword seeing you.

 

Kiss and hug Amore

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom det er et par år tilbage vil jeg tillade mig at give Sorte fingre ret , lækker kvinde , skøn krop og frisk på det meste . 

Mener det var omkring Åboulevarden jeg besøgte hende dengang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sharonmanen skrev, for 5 timer siden:

Selvom det er et par år tilbage vil jeg tillade mig at give Sorte fingre ret , lækker kvinde , skøn krop og frisk på det meste . 

Mener det var omkring Åboulevarden jeg besøgte hende dengang 

Confirmed - Melania er skøn. Jeg har besøgt hende en del gange for et par år siden.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Twain skrev, den 20.2.2024 at 18:03:

Tak for linket, men hvor vil du hen med din kommentar?

Var bare overrasket over at omtalte pige fik besked om anmeldelsen og skrev en takkekommentar kun 18 minutter efter tråden blev oprettet.

Men som hun selv skriver fik hun en notifikation om den, åbenbart en indstilling her på EG som jeg ikke kender til

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

1057146362_ImagineWhatsApp2024-02-22la08_56.03_bf8f4330.thumb.jpg.0659cf16160b242a7c67fd775ca26f95.jpg

 

Here my dear.

I work in Forex Industry customer support ... I know exactly how to use any website and laptop.

For more information do not hesitate to contact me :)

 

Kiss and hug

 

 

 

Redigeret af Melania Ultimate

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt komisk at sige "I work in Forex Industry customer support ... I have a good knowledge to use any website and laptop", og så lave en tredobbelt kommentar, i stil med noget min mor kunne finde på at lave på Facebook :lol:

Redigeret af Guffel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 2 timer siden:

Puțin comic să spun „ Lucrez în asistența clienților din industria Forex... Am cunoștințe bune de a folosi orice site web și laptop”, apoi faceți un comentariu triplu, ca ceva ce mama mea ar putea găsi pe Facebook:râde cu voce tare:

Speachless :râde cu voce tare::râde cu voce tare::râde cu voce tare::râde cu voce tare::râde cu voce tare::râde cu voce tare::râde cu voce tare::râde cu voce tare:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dear Guffel first of all I am using my mate laptop. Celilia is her name you can’t investigate, search, interrogate (as I can see you usually do it in general with All) and you will find her profile.
Second, I am writing in English. in order to read all the comments regarding me I must translate the page not only from Danish into English. Also from Romanian in English ( Cecilia she’s from Romania)!!!
As you can see above, I have posted three times the same comment  and  i have tried to cancel the mistakes .....worse.
However, can you please teach me or guide me to see a member computer details??? Hmmmm 
As I can see you are a new member. If you have any doubts about my nationality, I will leave those ones who know me to respond to your questions. 

It’s kind of wired and suspicious your argument… the same like The experienced hes notification about the timing.

I have the feeling that same one is not happy with my presence here.....And i have a hunch.

Do you visit me in 2021? or March 2023?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melania Ultimate skrev, 1 time siden:

Dear Guffel first of all I am using my mate laptop. Celilia is her name you can’t investigate, search, interrogate (as I can see you usually do it in general with All) and you will find her profile.
Second, I am writing in English. in order to read all the comments regarding me I must translate the page not only from Danish into English. Also from Romanian in English ( Cecilia she’s from Romania)!!!
As you can see above, I have posted three times the same comment  and  i have tried to cancel the mistakes .....worse.
However, can you please teach me or guide me to see a member computer details??? Hmmmm 
As I can see you are a new member. If you have any doubts about my nationality, I will leave those ones who know me to respond to your questions. 

It’s kind of wired and suspicious your argument… the same like The experienced hes notification about the timing.

I have the feeling that same one is not happy with my presence here.....And i have a hunch.

Do you visit me in 2021? or March 2023?

 

 

I'm sorry my curious nature prompted me to ask such a question. It was certainly not an accusation of anything. I just thought that maybe you think an Italian girl would get more costumers than a Romanian girl, and so you felt you needed to lie. That seemed sad to me, so I got curious and asked. I'm happy that isn't the case, and that I was wrong. Romanian girls deserve just as much love as Italian girls, or girls from any other nation for that matter.

I'm a little confused about this part: "Celilia is her name you can’t investigate, search, interrogate (as I can see you usually do it in general with All) and you will find her profile."

You say i can't search for her, but then you say i will find her profile. What do you mean by that? And what do you mean by what I "usually do"? 

It sounds slightly accusatory, but I don't want to assume anything. We don't speak perfect English, so miscommunication can happen.

If you look in your picture you sent. In the bottom right of the screen you can see what language your computer is on (ROU), i'm no scary hacker lol. Just a very observing autistic idiot :lol:

I dont know who Den erfarne is, certainly not me. I'm not bothered by you presence here, in fact, i like it. I think more GP's should be active here.

I have never visited you. I was a virgin in 2021 and 2023, so it physically can't be me.

You have good reviews however, so you are on my "to-do" list, so to speak, so hopefully someday i will visit you <3

Sorry about the misunderstanding :P

Redigeret af Guffel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Now I see what you mean… I had to log out of my account in order to check…. indeed, there is a comment in Romanian  but when I am logged in is only in English! OMG is not easy this platform, I've tried to modify the comment previously but instead I have posted 3 times
I have problems with my phone I can't even download and use WhatsApp….is difficult also using Cecilia laptop because of the language…. Such a nightmare
And regarding nationality, Romanian or Italian Indian. We are all the same, especially in this industry we make
I don't think that it's so important, the nationality in this case, Gentlemen, are looking for a good and quality time. 
From my point of view, how did you put the question was more like an accusation and that I'm a liar!!

 

But maybe you misunderstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Melania flere gange.  Vi snakker kun italiensk sammen. Hun er 100% ægte og dejligt.  Godt at se dig tilbage M.    Jeg sender dig et besked snart..  J

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melania Ultimate skrev, for 4 minutter siden:

Now I see what you mean… I had to log out of my account in order to check…. indeed, there is a comment in Romanian  but when I am logged in is only in English! OMG is not easy this platform, I've tried to modify the comment previously but instead I have posted 3 times
I have problems with my phone I can't even download and use WhatsApp….is difficult also using Cecilia laptop because of the language…. Such a nightmare
And regarding nationality, Romanian or Italian Indian. We are all the same, especially in this industry we make
I don't think that it's so important, the nationality in this case, Gentlemen, are looking for a good and quality time. 
From my point of view, how did you put the question was more like an accusation and that I'm a liar!!

 

But maybe you misunderstand.

I think we both misunderstood each other. Let's not worry about it, and forget it happened :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrFukkit skrev, for 1 minut siden:

I have visited Melania several times. We only speak Italian together. She is 100% genuine and lovely. Good to see you back M. I'll message you soon.. J

Grazie mille tesoro mio. Mi farebbe piacere di rivederti. A presto.
Baci e abbracci

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melania Ultimate skrev, den 22.2.2024 at 18:45:

Grazie mille tesoro mio. Mi farebbe piacere di rivederti. A presto.
Baci e abbracci

Jeg har har netop genbesøgt Melania. Denne gang i en flot højloftet lejlighed på Christianshavn. Stort og flot intimt indrettet værelse med stemnings-lys og dufte. Ikke så nemt at parkere i området, men det ødelagde på ingen måde oplevelsen hos Melania. Hun er lige så dejlig, sød og kærlig som i sidste uge. Føler en rigtig dejlig kemi og fornemmer at det næsten ikke kan undgåes i hendes selskab…. Blot man opfører sig ordentligt! Melania er meget smilende, givende og indlevende på sin helt egen måde. Dejlig GFE og så ser hun bare godt ud. 
Dette er blot min oplevelse af denne flotte unge dame. Klar anbefaling. Jeg skal også afsted igen :-)

Redigeret af Godtmedlir

Del dette indlæg


Link til indlæg

Internally dialogues is what PM is for. If you have additional knowledge to add to the original post.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, hun har været på min radar i flere år… passer alderen så nogenlunde, eller skal der moms på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Normal skrev, for 3 timer siden:

Tak for anmeldelsen, hun har været på min radar i flere år… passer alderen så nogenlunde, eller skal der moms på?

Alder, billeder og beskrivelse passer. (Momsfri)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Så er Melania ankommet igen. Det er jo ikke så ofte at hun gæster os. Jeg har igen besøgt hende og det var som altid fantastisk! Første gang jeg besøgte hende var det billederne af den fantastiske krop. Den er stadig fantastisk! Men alle genbesøg har været på grund af personligheden. Hun er sprudlende og enestående. Pas god på hende. Jeg besøger ikke så mange piger men glæder mig altid når hun gæster vores by.

Redigeret af DonFrye

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan fortælle hvordan hendes ansigt ser ud? Er bare lidt bange over for at behøve vende ved døren. Det har sket nogle gange før og det bliver jeg lidt genert over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dasauto skrev, for 9 minutter siden:

Nogen der kan fortælle hvordan hendes ansigt ser ud? Er bare lidt bange over for at behøve vende ved døren. Det har sket nogle gange før og det bliver jeg lidt genert over.

Melania er rigtig køn. Flotteste blå øjne og dejligste smil pryder hendes ansigt. Pæne hvide tænder og naturlige kyssevenlige læber. Hos Melania vender du ikke om!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...