Hop til indhold
Gæst

Sørgeligt...

Recommended Posts

Guest gameguy

Hejsa vil bare lige også udtrykke min sympati og væmmelse over disse åbenbare brud på god kotyme omkring bordelbesøg. Ethvert brud på den gensidige diskretion er en absolut alvorlig trussel imod os alle. Der har også været modsatte tilfælde, hvor kunder til et uønsket bordel er blevet fotograferet/filmet. Alle disse ting er desværre udslag for et angiversamfund, hvor vi uden at blinke med øjnene stikker vores naboer mv til myndighederne. At videregive en massagepiges hemmelige liv til familie hvor eventuelle børn kunne blive forudrettet er absolut utilgiveligt og en svinestreg af dimensioner. Sådanne stalkere burde have en grundig korporlig afklapsning - sådanne klamme svin og nedrige personager. Som om i piger ikke har nok af problemer i jobbet som sikkert ikke altid er lige fedt og let at håndtere. Vi skal værne omkring diskretionen. Hverken de fleste kunder eller udbydere ønsker udstillelse - man kan måske kalde det hyklerisk, men det er jo et resultat af vores kultur og monogame opdragelse. At bryde de uskrevne love og udstille piger eller kunder er jo nærmest psykopatisk. Tænk at være så sølle jeg græmmes!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg er meget ked af det at det er gået udover pigerne at der sidder én eller flere herinde som skal synke så dybt at de ikke bare kan nøjes med at besøge en pige, få en nogenlunde oplevelse eller lign og så gå derfra stille og roligt. Men at de skal gå så langt og ligefrem ødelægge en pige's forretning og person, er langt fra min verden.

Jeg føler med jer piger. Og jeg kan regne ud at den ene er Trine. Den søde kvinde.

Skam jer og vær sådan et svin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan nu fortælle at vi har afsløret en bruger i at dele private oplysninger om en pige på chatten, via privatchat med en anden bruger. Vedkommende er nu blevet udelukket fra Eroguide.dk, da vi på ingen måde vil finde os i den slags og tager sådanne tilfælde meget alvorligt.

så vil vi sige tak for at lytte og handle... Ja vi vidste hvem det var, men man er uskyldig til modsat er bevist og det er så det i har gjort!!! Håber andre tænker sig noget mere om nu og heller ikke vælger at ligge øre til det i fremtiden, men derimod stopper det. Nu ved vi jo hvor ondt det gør og hvilke triste konsekvenser det medføre for de der bliver krænket. Nu det sovetid og forhåbentlig ro i laaaang tid til os alle. Godt arbejde og respekt herfra varmt knus og masser af god karma herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at der er handlet på det og håber bestemt at disse piger incl Line kan få lidt ro nu... Mit tilbud står stadig ved magt, hvis det skulle blive nødvendigt..

 

Lige til info, når i mange gange sidder og ikke kan forstå hvorfor en piges billeder pludselig er fjernet fra en side, hvorfor hele hendes profil er fjernet meget hurtigt fra et sted og i intet kan finde om hende, så er det mange gange, fordi vi må handle hurtigt, da pigen måske er blevet afsløret, genkendt eller andet, der er linket til hendes profil på vores side eller meget andet og i disse situationer kan vi ikke gå ind og skrive noget om pigen..

 

Det er også derfor vi i vores råd og vejledning på vores hjemmeside beder gæster respekterer at der altid er en grund til en pige enten bliver fjernet eller måske skifter sit navn. Det er ikke altid som nogen måske sidder og tror at pigen gør dette pga dårlige anmeldelser, dårlig service osv..

 

Vi er bevidste om at mange af jer syntes at der bliver leget for meget med pigernes billeder, men mange gange er dette en nødvendighed og ikke fordi vi bare elsker photoshop, men at pigerne kan blive genkendt på den mindste ting, alt fra en enkel skønhedsplet, til hendes hudfarve, brystvorter, brystform, længden på håret, fingre, hage, negle, tusser, ar osv.. Ja faktisk er en pige en gang blevet afsløret på hendes kropsholdning på sine billeder..

 

Det er triste og meget sørgelige historier med gæster der ikke helt forstår grænsen og vælger at krænke pigernes privatliv, men vi har heldigvis flere af solskinshistorierne og dem skal vi huske på..

 

Har selv her på det sidste skrevet med en af brugerne herinde og faktisk et par gange overvejet om vi skulle melde os og alle vores piger ud herinde fra, da vi ikke følte vi ville stå model til mange af disse tilsvininger efter at der er kommet mange nye brugere (og gamle) med meget negative holdninger, sprogbrug, syn på pigerne, mudderkast og i bund og grund er jeg da uforstående over hvad disse brugere laver herinde, for flere gange virker dette ikke som at det er for at skrive anmeldelser, men for at skade pigen, stederne osv..

 

Men husk altid på at der sidder en ægte person bag skærmen herinde og ja vi alle kan rammes, men det skader ikke at tænke sig en ekstra gang om før man slynger om sig med ord som gammel luder, nasty junkie og andre meget grimme gloser..

 

Vi eller rettere sagt jeg, har da bestemt også været på stikkerne over hvad folk skriver og hvordan og jeg har aldrig været bange for at give en verbal øretæve, men nogen gange er det bare meget anstrengende hele tiden at skulle retfærdiggøre sig selv og sit sted, ikke kun overfor Hr og Fru Danmark der i forvejen rynker næse over vores valg af job, men også på gaden, over for gæster, i privatlivet og også herinde..

 

Nåh sov godt..

Don`t let the bedbugs bite you

 

Mammasan...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder her og tænker at den enlige afviger altid vil findes, som det altid vil være vanskeligt at værge sig imod fordi denne er uforudsigelig i sin adfærd, og irrationel i sin tilgang til egen adfærd og færden.

Men det mest uhyggelige er at disse findes i flertal i form af mennesker der som normale mennesker ellers, kan og vil finde sammen om at dele information om og oplevelser med egen personlinge interesse, hobby etc.

Men for mig at se kan det samtidig muligvis også betyde at de i modsætning til den enlige solo afviger, er sig bevidst om risici og mulige konsekvenser af at overtræder nogle for almenheden gældende grænser for hvordan man opfører sig som anstændige mennesker.

Bær over med mig hvis I mener jeg her er naiv, men kunne et board hos foreksempel SIO bestyret af frivillig juridisk ekspertise, hvor piger kan indrapportere adfærd af den her omtalte karakter, og hvor de nævnte karakter afvigende mænd ved at de kan blive spottet for den opførsel de udviser i branchen, de derfor risikerer at der vil blive gjort alt hvad der er muligt indenfor lovens rammer for at det kan få personlige konsekvenser for dem at de opfører sig som de gør.

Foreksempel hvis muligt i form af politianmeldelser, dommer kendelser til at få udleveret IP logning eller andet?

Måske iform af et samarbejde mellem Eroguide.dk, SIO og myndighederne om at bekæmpe fænomenet, der promoveres her på sitet, og måske andre steder på nettet.

Sådan at budskabet kan være at tager I det første skridt ved siden af, skal I ikke tro at I efterfølgende er fredet, men så er der kræfter der vil gøre alt hvad der er lovligt for at det får konsekvenser for jer selv, som I mindst af alt ønsker jer.

Kort sagt, sådan at budskabet er " Tænk jer om før i handler", for jeres egen skyld, lad derfor være - det eneste sådanne mennesker har respekt for er, hvis deres handlinger virkelig slår tilbage på dem selv som en Boomerang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nu fortælle at vi har afsløret en bruger i at dele private oplysninger om en pige på chatten, via privatchat med en anden bruger. Vedkommende er nu blevet udelukket fra Eroguide.dk, da vi på ingen måde vil finde os i den slags og tager sådanne tilfælde meget alvorligt.

 

Tak til Admin for et resolut indgreb. Uden en sådan respons ville der være åbnet for en farlig udvikling.

Det har uden tvivl været et større detektivarbejde, men det har i mine øjne været det værd. Først og fremmest for pigernes skyld.

Hvad jeg mener om denne brugeradfærd, har jeg allerede gvet udtryk ovenfor.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det er rigtig godt at der er grebet ind fra Administrator. Så kan han ikke bruge Eroguide som platform og det et positivt han ikke kan det.

Men det løser jo ikke pigernes generelle problem som også Seductionsgirls omtaler for det er jo desværre ikke et særtilfælde ifølge hvad de og andre skriver og hvad en pige i branchen i øvrigt også harfortalt mig.

Problemet er ikke lig med denne ene person og fordi han ryger ud herfra stopper han nok ikke og derfor er det jo et wake up call for de piger der ikke måtte passe godt nok på deres personlige oplysninger på den eller anden måde. En lukket facebook profil hvor man ikke kan se ens venner og et ikke genkendeligt profil billede er desværre nok et must når det fremgår fra flere at det bl.a. er på facebook at visse af pigernes anonymitet afsløres.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtig godt at der er grebet ind fra Administrator. Så kan han ikke bruge Eroguide som platform og det et positivt han ikke kan det.

Men det løser jo ikke pigernes generelle problem som også Seductionsgirls omtaler for det er jo desværre ikke et særtilfælde

 

Det sidste har du selvfølgelig ret i. Men man skal ikke undervurdere det signal, der ligge i Admins indgreb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtig godt at der er grebet ind fra Administrator. Så kan han ikke bruge Eroguide som platform og det et positivt han ikke kan det.

Men det løser jo ikke pigernes generelle problem som også Seductionsgirls omtaler for det er jo desværre ikke et særtilfælde ifølge hvad de og andre skriver og hvad en pige i branchen i øvrigt også harfortalt mig.

Problemet er ikke lig med denne ene person og fordi han ryger ud herfra stopper han nok ikke og derfor er det jo et wake up call for de piger der ikke måtte passe godt nok på deres personlige oplysninger på den eller anden måde. En lukket facebook profil hvor man ikke kan se ens venner og et ikke genkendeligt profil billede er desværre nok et must når det fremgår fra flere at det bl.a. er på facebook at visse af pigernes anonymitet afsløres.

 

Desværre kan han og hans håndlangere sagtens bruge EG. Det er bare at bruge et andet IP nummer, og det er han formodentlig allerede igang med. Hvis han da ikke har brugt flere numre længe.

 

Giver dig ret i at FB profiler skal man passe uendeligt meget på med, men især os der skriver herinde skal være meget påpasselige med oplysninger om pigen.

Især de geografiske detaljer synes jeg har været for detaljerede på det sidste.

 

God weekend til alle

ÅE

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft mange ( 200 + ) dejlige timer hos mange forskellige piger, de fleste hos piger jeg har besøgt før, men selvfølgelig også en del hos piger jeg kun har mødt den ene gang. Jeg er s'gu bedrøvet over at erfare at den mistro og forbeholdenhed der er beskrevet i denne streng, uden tvivl  også er kommet mig til del og at piger har været nervøse inden mødet med mig og på vagt under det møde der burde have været en afslappet intim stund - gerne til lidt fælles glæde.

Denne streng har givet mig en del at tænke på, jeg er ked af at også mine besøg åbenbart har bidraget til den utryghed der slet ikke burde være en del af jeres arbejde, det er noget jeg vil tænke meget over når jeg i fremtiden overvejer at købe mig til en seksuel oplevelse med en af jer dejlige piger.

 

Du sætter et forkert lighedstegn mellem det du læser og det du møder hos pigerne...   du har misforstået noget.. 

 

Den mistro og forbeholdenhed du skriver her.... den er ikke kommet dig til del i form af nervøsitet og spændinger - det er en helt forkert konklusion. 

 

 

Måden det her kommer til udtryk på er i en form som i kunder (forhåbentlig) ikke oplever....  den kommer til udtryk ifht hvad i får at vide når i spørger pigen... "hvad laver du så når du ikke er her??" - et (i min optik) urimeligt spørgsmål - men som jeg oplevede på 3 ud af 3 vagter på klinikken og som jeg naturligvis havde forberedt mig på og svarede på med min forberedte "jasmin persona"

 

Det betyder at i får at vide nøjagtig det jeg kan dele med jer UDEN at være nervøs... UDEN at i skal føle at jeg mister min jovialitet og imødekommenhed... 

 

Det jeg har highligtet med rød er en sætning der i realiteten er noget sludder... fordi - DU som kunde, som person, som gæst og som deltager herinde har IKKE bidraget til nogen utryghed eller mistro...  der er intet generelt personligt i det vi piger giver udtryk i den her tråd. 

 

Der er ENKELTE gæster der skaber nogle enorme problemer som får vidtrækkende konsekvenser, men det betyder ikke at i allesammen skal sidde og tro at i er med til at skabe utryghed og nervøsitet... det er noget vrøvl

 

Den her situation handler om at ganske få ødelægger det for alle på en måde der tvinger pigerne til at udtænke nye måder at udføre deres jobs, der får mammasan til at udtænke ekstremt indviklede og omfattende løgne og opspind for at lyve sig ud af komplicerede situationer.. 

 

 

Er det noget lort???? ja - gu fanden er det det for løgne er som snebolde - de vokser når de ruller... 

 

men det betyder ikke at alle de helt almindelige dejlige og søde sympatiske mænd herinde skal tage en skid til efterretning eller føle skyld eller tænke over deres næste besøg.... for det er overhovedet ikke jer det handler om

 

Det handler om at vi lever i en verden hvor forsmåethed er blevet livsfarlig... og det er en problemstilling der går langt ud over eroguide :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man bliver tilbudt info herinde om nogen, så er det bare at sige ja tak.

For bagefter at fortælle om hændelsen til admin. Så vedkommende kan blive stoppet.

Nu bliver jeg nok ikke kontaktet efter denne skrivelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Piger (og den sags skyld også drenge)

 

Er helt ny, så beklager hvis jeg lyder alt for grønskolligagtig. Men efter skriverierne om Trine (kender hende ikke og har så vidt vides ikke besøgt hende) har jeg gået og tænkt om ikke også pigerne skulle have mulighed for (offentligt) at give anmeldelse af deres kunder (burde kunne gøres lige så diskret som vi drenge skriver om pigerne) - så kunne vi så se hvem der havde nosser nok til at lade pigerne vide deres "nick" og kunne anmelde deres udgave af de fælles oplevelser.

 

PS ønsker jer alt det bedste og syntes det er fedt at der er en side hvor både piger og drenge kan debattere sammen :)

 

Goddag herinde.

Det site du efterlyser findes allerede, http://talk2us.dk/ ,her kan udøvende piger m/k skrive beretningerne om deres oplevelser med gæsterne, hvis de skulle være lyst/behov for dette.

Vores globale redaktører er altid klar med vejledning.

Kontakt os enten her eller på vores site, http://talk2us.dk/ ,hvis det er en henvendelse der har 1 prioritet bedes i skrive PM til vores profil herinde, da dette er en brugerprofil som Redaktørerne vil logge på dagligt.

Da vores globale redaktører har arbejde fuldtids ved siden af dette, KAN der være en kort ventetid på besvarelse af henvendelser. 

 

Med venlig hilsen

Site Adminin

http://talk2us.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Goddag herinde.

Det site du efterlyser findes allerede, http://talk2us.dk/ ,her kan udøvende piger m/k skrive beretningerne om deres oplevelser med gæsterne, hvis de skulle være lyst/behov for dette.

Vores globale redaktører er altid klar med vejledning.

Kontakt os enten her eller på vores site, http://talk2us.dk/ ,hvis det er en henvendelse der har 1 prioritet bedes i skrive PM til vores profil herinde, da dette er en brugerprofil som Redaktørerne vil logge på dagligt.

Da vores globale redaktører har arbejde fuldtids ved siden af dette, KAN der være en kort ventetid på besvarelse af henvendelser. 

 

Med venlig hilsen

Site Adminin

http://talk2us.dk/

 

Jo, jamen der er jo intet indhold på siden????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Det minder mig om, at jeg engang i en privatbesked blev spurgt ind til nogle oplysninger, ang en pige.. Heldigvis bad jeg personen om at ringe til klinikken, og 'hente' sine oplysninger der. Som han så nok ikke har fået!

Nå, men i går skrev jeg også til en af de skønne tøser herindefra, og fortalte at jeg var faldet over hendes profil på Facebook. Pigerne kan i hvert fald gøre nogle ting nemmere for sig selv, ved at være lidt diskrete med sådan noget!?

Det er bare pokkers ærgeligt, at det overhovedet skal være nødvendigt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Goddag Århuselsker

 

Det kunne jo så være fordi der ikke er nogen udøvere m/k, der har haft behov for at delagtiggøre andre brugere i deres oplevelser, ikke sandt.

Det er jo ligesom forudsætningen for at der er noget indhold på siden. . :eek:  :eek:  :eek:

Det kræver samtidig at det bliver klart for målgruppen at sitet eksistere. Vi har med vilje valgt at vente til det rette tidspunkt ville være til stede for at kundgøre at det eksisterede.

 

En god og konstruktiv dag til dig.

 

Med venlig hilsen

Site Adminin

http://talk2us.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Goddag Århuselsker

 

Det kunne jo så være fordi der ikke er nogen udøvere m/k, der har haft behov for at delagtiggøre andre brugere i deres oplevelser, ikke sandt.

Det er jo ligesom forudsætningen for at der er noget indhold på siden. . :eek:  :eek:  :eek:

Det kræver samtidig at det bliver klart for målgruppen at sitet eksistere. Vi har med vilje valgt at vente til det rette tidspunkt ville være til stede for at kundgøre at det eksisterede.

 

En god og konstruktiv dag til dig.

 

Med venlig hilsen

Site Adminin

http://talk2us.dk/

 

Tak for dit venlige svar. Smileys er nogle fine små fyre. De afspejler ret præcist afsenderens attitude.

 

Men i al venskabelig fredsommelighed - så:

 

Jeg forstår ikke at du begynder at reklamere overfor os mænd, og tildels kvinder, når du endnu ikke har nogen indlæg? Hvis jeg går ind på en side, og konstaterer at den er død, så kommer jeg der aldrig igen. Dertil er der alt for mange sider der tiltrækker min opmærksomhed.

Det smarteste er at maile alle de piger du kan finde adresse på og gøre dem opmærksom på dit projekt, og så vente med offentlig markedsføring til der er indlæg.

 

Iøvrigt har jeg meget svært ved at tro at nogen piger vil skrive om deres besøgende. Selv om de gør det anonymt - i andet navn end deres kunstner navn - så vil gæsten kunne genkende situationene, og så har vi den grimme diskusion igen. Den har vi set nogle gange herinde.

 

Egentlig er det et fint initiativ du har taget, men jeg er skisme bange for at det er dødfødt. Håber da jeg tager fejl. De fleste piger klarer den slags via mails til hinanden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det minder mig om, at jeg engang i en privatbesked blev spurgt ind til nogle oplysninger, ang en pige.. Heldigvis bad jeg personen om at ringe til klinikken, og 'hente' sine oplysninger der. Som han så nok ikke har fået!

Nå, men i går skrev jeg også til en af de skønne tøser herindefra, og fortalte at jeg var faldet over hendes profil på Facebook. Pigerne kan i hvert fald gøre nogle ting nemmere for sig selv, ved at være lidt diskrete med sådan noget!?

Det er bare pokkers ærgeligt, at det overhovedet skal være nødvendigt!!

 

Og så kan jeg ikke lade være at spørge mig selv hvorfor fanden du skal fortælle os alle at en af pigerne herinde fra har en FB profil - hvad rager det os - hvorfor skal du nu inspirere en flok  tosser til at bruge døgnet på at lede på de få piger der er aktive her på EG  :mad:

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Goddag Århuselsker

 

Det kunne jo så være fordi der ikke er nogen udøvere m/k, der har haft behov for at delagtiggøre andre brugere i deres oplevelser, ikke sandt.

Det er jo ligesom forudsætningen for at der er noget indhold på siden. . :eek:  :eek:  :eek:

Det kræver samtidig at det bliver klart for målgruppen at sitet eksistere. Vi har med vilje valgt at vente til det rette tidspunkt ville være til stede for at kundgøre at det eksisterede.

 

En god og konstruktiv dag til dig.

 

Med venlig hilsen

Site Adminin

http://talk2us.dk/

 

Og tør vi så spørge Herr redacteuren, hvor længe dette site har eksisteret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Goddag Århuselsker

Det kunne jo så være fordi der ikke er nogen udøvere m/k, der har haft behov for at delagtiggøre andre brugere i deres oplevelser, ikke sandt.

Det er jo ligesom forudsætningen for at der er noget indhold på siden. . :eek::eek::eek:

Det kræver samtidig at det bliver klart for målgruppen at sitet eksistere. Vi har med vilje valgt at vente til det rette tidspunkt ville være til stede for at kundgøre at det eksisterede.

En god og konstruktiv dag til dig.

Med venlig hilsen

Site Adminin

http://talk2us.dk/

Jeg holder mig til eroguide

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og tør vi så spørge Herr redacteuren, hvor længe dette site har eksisteret?

 

Domain:               talk2us.dk

DNS:                  talk2us.dk

Registered:           2013-12-16

Expires:              2014-12-31

Registration period:  1 year

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skrives meget om at vi skal holde vores informationer tæt til kroppen, det gør vi også, men et hint om en fritidsinteresse og landsdel, får så nogle til at lave målrettede søgninger på nettet, hacke hjemmesider mv. Skal vi kun kunne snakke med om vejret? Hvem ved om nogen tjekker nummerpladen, hvis pigen selv kører på escort eller gæsten ser pigen forlade klinikken og køre væk? Skal vi lade os transportere rundt af chauffører altid?

Jeg tager hatten af for ledelsens arbejde i denne sag! Men det stopper næppe her, og det har givet mig mange spekulationer over, hvordan jeg fremover skal færdes i denne verden. Som Trine skriver "Jeg er jo bare mig", nemlig; man bruger sig selv, ens personlighed er tilstede i begge verdener. Hvis vi intet kan vise af os selv, ikke kan snakke med, ikke kan svare på spørgsmål, der stilles af ren interesse, hvor er vi så? Så kan I ligeså godt købe et bollefår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skrives meget om at vi skal holde vores informationer tæt til kroppen, det gør vi også, men et hint om en fritidsinteresse og landsdel, får så nogle til at lave målrettede søgninger på nettet, hacke hjemmesider mv. Skal vi kun kunne snakke med om vejret? Hvem ved om nogen tjekker nummerpladen, hvis pigen selv kører på escort eller gæsten ser pigen forlade klinikken og køre væk? Skal vi lade os transportere rundt af chauffører altid?

Jeg tager hatten af for ledelsens arbejde i denne sag! Men det stopper næppe her, og det har givet mig mange spekulationer over, hvordan jeg fremover skal færdes i denne verden. Som Trine skriver "Jeg er jo bare mig", nemlig; man bruger sig selv, ens personlighed er tilstede i begge verdener. Hvis vi intet kan vise af os selv, ikke kan snakke med, ikke kan svare på spørgsmål, der stilles af ren interesse, hvor er vi så? Så kan I ligeså godt købe et bollefår.

 

Hvis ikke der kan snakkes om lidt løst og fast, uden selvfølgelig at komme helt tæt på (gælder begge veje) så kan GFE i hvert fald godt fjernes fra samtlige menukort!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skrives meget om at vi skal holde vores informationer tæt til kroppen, det gør vi også, men et hint om en fritidsinteresse og landsdel, får så nogle til at lave målrettede søgninger på nettet, hacke hjemmesider mv. Skal vi kun kunne snakke med om vejret? Hvem ved om nogen tjekker nummerpladen, hvis pigen selv kører på escort eller gæsten ser pigen forlade klinikken og køre væk? Skal vi lade os transportere rundt af chauffører altid?

Jeg tager hatten af for ledelsens arbejde i denne sag! Men det stopper næppe her, og det har givet mig mange spekulationer over, hvordan jeg fremover skal færdes i denne verden. Som Trine skriver "Jeg er jo bare mig", nemlig; man bruger sig selv, ens personlighed er tilstede i begge verdener. Hvis vi intet kan vise af os selv, ikke kan snakke med, ikke kan svare på spørgsmål, der stilles af ren interesse, hvor er vi så? Så kan I ligeså godt købe et bollefår.

 

Det er i det hele taget et trist problemfelt, der oprulles i denne streng.

 

En væsentlig del af et glædesbesøg er jo (den positive) kontakt, både fysisk og psykisk, med et andet menneske. Det betyder for rigtigt mange af os et kærkomment afbræk i hverdagen.

 

For mig er det direkte berigende, at pigen tør åbne sig og "være sig selv", for det får også mig til at investere af mig selv og møde hende på en helt anden måde, end hvis vi kun kunne diskutere børskurser eller fiskerinoteringer.

 

Den altafgørende forudsætning for dette - og dermed for at besøget er vellykket - er naturligvis en gensidig tillid, der ikke må brydes.

 

Så selvfølgelig skal man ikke begrænse sig til at tale om vejret, ellers kunne man næsten lige så godt nøjes med at læse vejrudsigten hjemme og spare de 2-3.000 kr.

 

Det ville være så trist, så trist, så trist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Og så kan jeg ikke lade være at spørge mig selv hvorfor fanden du skal fortælle os alle at en af pigerne herinde fra har en FB profil - hvad rager det os - hvorfor skal du nu inspirere en flok  tosser til at bruge døgnet på at lede på de få piger der er aktive her på EG  :mad:

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Undskyld, jeg mente selvfølgelig at jeg havde set hende i Netto! Men det skulle jeg måske heller ikke have skrevet, da alle Netto'er i hele landet nu sikkert bliver overvåget!? (Ironi kan være anvendt)

 

Hr. Bundstok.. hvis jeg har inspireret et par tosser til, at lede efter en nål i en høstak (som ikke er der mere ;)), så bruger de da ikke tiden til at genere os andre så længe!

 

For fanden selv :P

 

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...