Hop til indhold
Gæst

Sørgeligt...

Recommended Posts

Guest stump

Endnu en uge i jobbet er snart slut... Hvad er så anderledes end de andre uger? Jo ser i, jeg har det skidt, er trist, undre mig, føler magtesløshed og ja mit hjerte gør ondt på vejende af ikke mindre end 3 kollegaer jeg har snakket med... Beretninger om krænket privatliv, hacket fb, grimme mails om afsløring af personlige forhold, nedladende ord og holdninger, skældsord, personlig angreb, løgn osv osv osv... Hvad er nu det, hvad skal det til for, hvem kan det gøre glad, hvad er det for nogle mennesker, hvorfor????? Mine kollegaer sidder med angst, angst for afsløring over for venner og familie, arbejdspladser osv, angst for hvad disse personer kan finde på næste gang, angst for fremtiden som glædespige, magtsløsheden og fortvivlelsen er tydelig i mine øre. Der bliver nævnt ingen lyst til at gå på arbejde og til at snakke med nogen... DET KAN FANDME IKKE VÆRE RIGTIGT!!! Total dårlig stil, total mangel på respekt, total uden empati for sine medmennesker. Det bare ikke ok, uanset hvilket job man står op og går på, at det skal give sådanne følelser og konsekvenser!!! Frygt og tristhed har aldrig været fremmende for noget, ej heller for de mænd der fortat ønsker glade piger og gode oplevelser her i branchen. Jeg mener, at bla her på sitet er vi gode til at dele, berette, støtte og vise hinanden at vi er glade for vores fælles interesse, så jeg forstår slet ikke det her... Jeg tager mig selv i, efter de ting jeg har hørt, at tænke, ups lille Line, nu siger du ikke mere her, passer dig selv, lukker ned for meninger, holdninger osv osv kort sagt trækker stikket som kollegierne har valgt i en ( forhåbentligt kort) periode. Men omvendt HELL NO!!! Det kan ikke være rigtigt vel??? Dårlig karma virkelig så dårlig at jeg ikke kan huske noget lignende i lange tider... Der køre mails blandt os lyserøde om at passe på os selv osv, er det virkelig det en " glædespige" skal forvente ? Feks de nye? Hjælp mig til at forstå og ja i ved jo hvem i er, så STOP DOG JER SELV og få afløb ved en psykolog. Varme tanker og masser støtte herfra til jer kollegaer. Line

 

Hej Line! Jeg forstår dig godt, tror jeg da. Men din branche er måske ikke ramt hårdere, end så mange andre? Hvis vi begynder med Internettet, fora, osv. så er der folk der forsøger at chikanere eller sabotere fora. Og bare det at være uenig, eller det at blive udelukket p gr a dårlig opførsel på nettet, kan være nok til at forsmåede mennesker forsøger at smadre andres projekter, jobs, privatliv osv.

 

Min påstand er altså, at det ikke KUN er "salg af sex" branchen, som er ramt.

 

Tag bare en branche som offentlig transport i alle former. Buschauffører krænkes, knaldes ned, samme med taxichauffører.

 

Jeg havde forbindelse med en kvinde fra et af de sociale fora. Vi skrev sammen, og udvekslede livserfaringer. Hun fik en stalker på nakken, som forfulgte hende, eller chikanerede hende døgnet rundt. Hun arbejdede med kultur, hendes kunder var steder med underholdning, alt fra teater til musik.Altså noget som var meget langt fra din arbejdsdag. Stalkeren, en mand, var ved at smadre hendes liv.

 

Så i sexarbejdere er ikke alene. Sådan kan det bare være. Desværre.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

 For en del år siden, da jeg ikke var nær så erfaren (læs: gammel :D ) og en nær så god menneske-kender, var jeg igennem et helvede. Jeg havde en fast gæst, som jeg havde kendt i 1,5 års tid. Han var 45 år ældre end mig og en yderst behagelig, sød og rar gentleman. Én ting var, at han fik lidt for varme følelser i klemme, og at jeg derfor bad ham om ikke at besøge mig mere, men en anden ting er, at han endte med at stalke mig i to år. Jeg er stadig lige så chokeret over, at det lige præcis var ham - af alle mine gæster - der endte med at opføre sig sådan. Han var nærmest den sidste, som jeg ville tro, kunne finde på sådan noget. Jeg så ingen faresignaler, der indikerede, at han skulle være psykopat. Ingen!

Han kendte heldigvis ikke til mit navn og adresse, for det havde han ikke værktøjerne til at finde frem til, og kunne derfor "kun" stalke mig på arbejdspladsen. Men havde han gjort det, så var det endt meget mere galt for mig, er jeg sikker på.

I dag er jeg blevet klogere... Jeg sætter foden i jorden meget meget hurtigere, hvis jeg mærker de mindste tegn på, at en fast gæst bliver lidt for meget mere vild i varmen, end hvad der er sundt.

Men psykopaterne... De kan fandme være svære at gardere sig imod. De er jo nemlig mestre i at skjule, at de er det. :huh:

 

Nikita. Den fyr du omtaler, var jo brændt varm på dig. Og han var vel hverken den første, eller den sidste som kom i den situation. Jeg kender ikke dig, men kan der være noget om, at nogle af de prostituerede simpelthen giver den hele armen, sådan verbalt, sætter alle følelser i gang hos diverse husbukke, eller potentielle husbukke?

 

Jeg tænker på, om der er prostituerede, som ud over at levere varen, overdænger deres kunder med smiger, ros, osv. i et forsøg på at få dem til at komme igen.

 

Som en prostitueret skrev i en af de første rabalder tråde, jeg var med i her på EG: "Det er trods alt en forretning".

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Easytiger,

Der er nok egentlig trampet nok rundt i det på forum, men jeg har sendt dig en pb. :)

Stump

Jeg kender ikke dig, men kan der være noget om, at nogle af de prostituerede simpelthen giver den hele armen, sådan verbalt, sætter alle følelser i gang hos diverse husbukke, eller potentielle husbukke?

Jeg skal ikke kunne udtale mig om andre end mig selv... Men jeg er på jobbet, som jeg er ellers. Der bliver delt komplimenter ud, når de er fortjent, og når jeg mener det, og ikke på nogen som helst andre tidspunkter, eller med nogen som helst bagtanker. :)

Nogen mennesker er bare udenfor pædagogisk rækkevidde, uanset hvordan man agerer. Og udover det så nej... Jeg har aldrig prøvet noget lignende i min tid i faget, så jeg håber da godt nok aldrig det sker igen.

Redigeret af Nikita

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... men kan der være noget om, at nogle af de prostituerede simpelthen giver den hele armen, sådan verbalt, sætter alle følelser i gang hos diverse husbukke, eller potentielle husbukke?

 

Jeg tænker på, om der er prostituerede, som ud over at levere varen, overdænger deres kunder med smiger, ros, osv. i et forsøg på at få dem til at komme igen.

 

Nu har jeg jo ikke besøgt alle i branchen og kan derfor kun udtale mig om de piger, jeg selv har været hos.

 

Jeg har været aktiv blandt sexformidlere i ca. 5 år, og selvom der er kommet mange hak i sengestolpen, har der været en lille håndfuld piger, jeg er vendt tilbage til gang på gang. En enkelt af dem endda temmelig mange gange.

 

Det kan næppe undgås, at man ved flergangsbesøg efterhånden bliver lidt privat med pigen, og det har jeg det helt fint med – ønsker det egentlig også – men jeg har aldrig hos nogen af dem har mødt den adfærd, som du antyder.

 

Bevares, jeg har da fået komplimenter (forstå det, hvem der kan), men det har aldrig været nogen, der har haft til formål at lokke mig længere ind i ålerusen. Mine møder med "flergangspiger" har været ærlige og reelle.

 

Så jeg melder hus forbi.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sunny the best

Borende X er inde på noget af det rette her. Nemlig at man bevidst eller ubevidst kommer til at sende nogle signaler der gør at gæsten tror at der er tale om mere end købesex.

Når jeg læser denne streng så løber det mig koldt ned af ryggen.

Det jeg skriver nu er ikke for at spille klog, eller fordi jeg tror at de andre piger på strengen har opført sig forkert. Det er blot for at fortælle om min erfaring efter 14 år i dette fag. Og hvis der så er nogen der kan bruge det til noget er det jo bare sving pingeling.

Jeg tror let at mænd kan komme til at misforstå os. Som skrevet så skal vi passe så meget på hvad vi siger eller gør ellers kan det få nogle frygtlige konsekvenser. Jeg har ikke selv prøvet noget der ligner de historier pigerne her skriver.

Jeg skrev en gang en anmeldelse om en mand der besøgte mig. Han lavede et stunt som den dag i dag kan få mig til at flække fuldstændig sammen af grin. Den oplevelse og grineflip han gav mig blev jeg bare nød til at dele med andre(med hans samtykke selvfølgelig) Jeg smed anmeldelsen op på VL. Og der gik ikke ret lang tid inden nogle af mine andre gæster begyndte at skrive mails ang anmeldelsen. De spurgte bla. om de måske ikke var gode nok fordi de ikke kunne leve op til det ham her havde gjort for mig,eller foretrækker du ham frem for mig mm. Jeg var selvfølgelig ikke ude på at såre nogen eller lign. Og for at undgå det undlod jeg så at skrive om hvad jeg oplevede med enkelt personer. Der skal altså ikke ret meget til for at trykke på nogen følelser og det gælder begge veje. Der med mener jeg at jeg før i tiden også kunne blive lidt såret hvis eks.en gæst besøgte mig og et stykke tid efter besøgte en anden som han så skrev en rosende anmeldelse af, så sad jeg da lidt ked og tænkte hvorfor skrev han ikke om mig VAR ??

En anden ting jeg har lært er at man skal passe lidt på sine gæster. Eks. Det der med at de kan blive forelskede i os. Dermed ikke sagt at alle gæster gør det, men der har været nogle stykker. Der lærte jeg meget hurtigt at det skulle stoppes, eller jeg ville ihvertfald gøre mit til ikke at udnytte deres ulykkelige situation.

Hvis jeg oplever at en gæst begynder at komme hvergang jeg er på vagt og bruge rigtig mange penge. Hvis jeg kan se på ham at den er helt gal, så stopper jeg legen på en skånsom måde selvfølgelig. Jeg siger som regel at jeg syntes at vi skal stoppe her, for jeg sælger sex ikke kærlighed og prøver at forklare hvorfor jeg ikke længere kan modtage deres penge. Det tror jeg har været med til at jeg ikke har såret nogen mere end nødvendigt. I ved hvad jeg mener. Det tror jeg har været med til at jeg ikke har trådt nogen så meget over tæerne at de har set sig onde på mig. Personligt vil jeg hellere sige farvel til nogle penge end jeg vil udnytte nogen.

En klog kvinde i branchen gav mig en gang et eks på hvad hun syntes var forkert. Hun sagde. Du kan jo ødelægge nogen ved at sige til gæsten. Jeg elsker også dig min skat, husk at tage rigtig mange penge med næste gang du kommer. Den satte sig fast i knolden på mig.

Et gange har jeg prøvet at forelske mig i en gæst eller kommet til at syntes lidt for meget om en. Og det har satme givet ris til egen røv, så det der med de dybe følelser har jeg også lært at der ikke altid kommer noget godt ud af. Selvfølgelig er der da nogle solstråle historier.

Det jeg egentlig vil med indlægget er at sige man skal passe på sig selv, men man har også et ansvar for at passe på sine gæster.

Nu kan i så tænke århhhhh Sunny puds da lige glorien. Jamen det gør jeg da så lige. Haha. Sådan er jeg bare og det har sparet mig for en masse bøvl med misforståelser mm. Der er en hårfin balance i hvad man skal og hvad man nok ikke skal det er min erfaring.

Det var bare lige mit input til dette indlæg.

Knus Sunny :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg tænker på, om der er prostituerede, som ud over at levere varen, overdænger deres kunder med smiger, ros, osv. i et forsøg på at få dem til at komme igen.

 

Som en prostitueret skrev i en af de første rabalder tråde, jeg var med i her på EG: "Det er trods alt en forretning".

 

 

Jeg har været kunde i rigtig mange år, og også kendt et par piger som veninder hvor der hverken var sex eller penge involveret. De fortalte såmænd også hvordan den bedste indtægt var fra stamkunderne og hvordan det både var hyggeligt men i særdeleshed også godt for pengepungen at have et dusin faste kunder.

 

Pigerne sælger en en oplevelse, de har en forrentning, de sælger samvær, de får en udmærket timeløn for det. Stump har helt ret i det.

 

Det er ikke anderledes end ved så mange andre steder, hvis man ser bort fra timelønnen

 

Hos

 

Føtex siger ekspeditricen Ha en god dag (mon hun mener det sådan helt reelt overfor mig personligt ?)

Da jeg købte en bil skamroste bilsælgeren mig for mit valg at model og ekstraudstyr som var overdentlig fornuftig iflg ham (mon han nu mente det ?)

Når jeg besøger min yndlingsrestaurant siger indehaveren - hvor er det dejligt at se dig igen, har det du det godt min ven ? (mon han mener at det er dejligt at se mig igen eller den omsætning jeg giver ham, er jeg hans ven ?)

etc

etc

 

Jeg har selv et par massagepiger jeg besøger regelmæssigt, og det synes jeg er meget hyggeligt og vi kender lidt hinanden, det kommer man jo til, og overfor en fast kunde som jeg giver de da både ekstra tid og service bare uden videre.

 

Jeg bilder mig da ikke ind, at de komplimenter som de måtte give mig nødvendigvis er 110 % oprigtige og sande, så ville jeg være noget naiv og blåøjet. De synes da garanteret at jeg er en sympatisk kunde som de ikke finder ubehag ved, men synes er fin at have som kunde, ellers ville de jo ikke give mig den gode service heller, og mine penge er jo også gode at få selvfølgelig. Men jeg bilder mig da ikke ind at knaldhamrende lækker piger i starten af 20erne synes jeg er alletiders fangst, en lækker fyr og bare den bedste i sengen. Var jeg det behøvede jeg jo ikke betale for det, men kunne så let som ingenting score alverdens lækre piger i byen.

 

Der kan sagtens være noget reelt indhold når komplimenterne kommer, men de skal tages med et gran salt og man skal huske at pigen er sælgeren. Når komplimenterne kommer så opfatter jeg dem som både reele og som salgssnak, en kombination af begge dele. Jeg har heller ikke som sådan behov for at få komplimenter, jeg har det fint med den jeg er og lader mig ikke ryste sådan umiddelbart. Men jeg kan levende forstå, at det er svært ikke at rive sig lidt med når komplimenterne kommer til en fra nogen piger man synes er udsædvanlige lækre, og visse mænd tror virkelig at pigen er vild med ham og slette ikke hans penge, det er som om de har glemt at de har betalt hende godt for samværet. Hvis man glemmer at pigerne ikke også er sælgeren men bilder sig en masse ting, så tror jeg man skal spørge pigen om man ikke skal mødes under andre former uden penge involveret når nu den gensidige sympati og den fysiske og mentale glæde for hinanden er så massiv som pigen siger den er. Så kan man hurtig finde ud af hvor meget hun mener det :D

 

Hvad Sunny skriver i hendes fine indlæg er netop også at vi kunder skal tænke os lidt om, også nogle af pigerne måske, ikke Sunny men andre, det kan ikke udelukkes, men jeg taler primært om at vi kunder skal huske at vi er kunder og som udgangspunkt ikke mere. Så kan vi være gode stamkunder og have det hyggeligt med pigerne, ja ja, men vi er stadig kunder og betalte vi ikke pigerne en god timeløn ville samværet ikke være der.

Beklager hvis jeg har prikket til nogens romantiske forestillinger. :)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...