Hop til indhold
Gæst

Sørgeligt...

Recommended Posts

Hør her Trine, du er en flot pige og en dygtig massagepige!

Af og til vil der være kunder som synes det er sjovt at sende en sviner på nettet, de gør det mest fordi de kan gøre det omkostningsfrit, da de ikke er personhenførbare. Du derimod er personhenførbar og kunden ved du bliver forvirret og ked af det og at du kan intet stille op. Du kan ikken gang fortælle din side af historien, fordi du så bryder din diskretion hvilket vil ødelægge din forretning. Se kunden ( jeg fristes til at skrive stodderen ) ved godt at han smider dig midt ud på havet med bagbundne hænder og så må du bare træde vande til du når kysten.

Alle piger prøver det før eller siden - desværre :( og alle piger gennemgår det følelsesregister som du beskriver.

Det som sådan en negativ kunde så ikke har gjort sig klart er, at udelukkende positive anmeldelser kan komme til at virke fake / oppustede, mens et par negative imellem får helheden til at fremstå meget mere troværdigt. Jeg ved godt du er rigtig ked af det lige nu, men tro mig, jeg ved hvad jeg taler om, så den negative kunde ender med at score et totalt selvmål.

Noget helt andet der sætter tingene i relief er, hvor mange kunder har du på et år, kontra hvor mange negative anmeldelser har du fået det bliver i størrelsen 1 eller 2 til virkelig mange. Hold fast i den tanke Trine, for dem der læser det øglegylp som den negative kunde har postet, de kan altså også tælle og kunderne gør sig også deres tanker når de læser en anmeldelse så som; gad vide hvordan han selv har været overfor pigen......

Så derfor: op på hesten igen Trine :)

Sandheden er og vil altid være at vi piger kan være mere eller mindre heldige med at ramme i bullseye med en behandling, det der adskiller den dygtige massagepige fra den dårlige er, at den dygtige hver gang gør sit bedste for at yde en god service.

Igen, du er en dygtig massagepige Trine og det kan selv den største klaphat ikke tage fra dig :)

Knus Pia

Tak, Pia:-). Du fik sat de ord på som jeg ikke kunne finde.;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

den sidste linie er ret ubehagelig synes jeg... 

Ens egne fejl (f.eks. svage sider) tror man, at alle andre også har.  ;)

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Normalt deltager jeg ikke i debatter som denne, men den fangede og greb mig dybt om hjertet :(

Jeg tænker med stor beskytter trang på de piger der oplever/har oplevet dette.

Kunne jeg dog bare frelse jer og resten af verden :wub: , men det står desværre slet ikke i min magt.

Det eneste jeg kan er at sende jer bunker af trøstende tanker og det er hermed gjort :wub:  :wub:  :wub:

De kærligste hilsner fra Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se jeg har gået hele week-enden og læst denne streg...og tænkt over det...

skal skal ikke skrive noget...men her kommer det så...

Jeg har altid gået med seler og livrem...hele vejen...ingen strikkeklub eller noget ingen steder, hvor de ikke har kunne acceptere hvad jeg lavede og facebookprofilen er lige så oplysende med billeder af ...ja fra min hjemmeside og gudhjælpende om jeg ikke hedder det samme som her, seler hele vejen!

Dog blev jeg lokket med til en fest i et helt andet sammenhæng hvor ingen vidste hvad jeg lavde og lynet slog ned...en tidligere gæst var der, jeg lod som ingenting, men jeg ved at han kenkendte mig...der gik vel en lille månede, så lå der på flere massageforum et link til "en film på Youtupe" med alle mine dataer, cpr-numme, privat navn hjemadresse, link hjemmeside, min mands navn og hvor han arbejde.....så blev der arbejdet hurtigt....kontakte youtupe, kontakte massagesider osv...det blev fjernet...så gik der en tid, så lå linket der igen, dog denne gang til en elller anden (var det kinisk/koransk et eller andet side) det var svære at få væk, hvem kunne skrive til en side, hvor man ikke enda kunne sproget)men det forsvandt til sidst og med et meget langt tag forsvandt det også fra Google....imens der blev tudet og tudet og hvornår står der på min havemur ordet jeg hader: Lxxxx, eller hvad møder jeg når jeg kommer ind på job? jeg var bange og jeg græd.

Redigeret efter kloge råd, om evt reprisaliper

Så fra at havde været meget socila og kunne gå ud og være sammen med andre, med troen på at at folk er så kloge at de holder tand for tunge, er jeg blevet usikker på hvem jeg møder....og det gør til at sammenkomster med andre, der ikke ved jeg laver er et totalt no-go. den holder desværre stadigvæk...

Når så der samtidig blev opfordret til at der skulle skrives dårligt om en, så blev man fra at være den sjove pige, totalt usikker på om man nu overhovede kunne finde ud af det her, især når en eller anden kom og sagde jeg er xxxx, fra xxxx forum...så svedte man tran og oplevelsen blev noget hvor man havde så mange nerver på, så det blev noget ged...for tænk hvis nu?...selvtilliden ryger og kritikken taget overhånd, trods jeg har lidt i bogen til at falde tilbage på. Og man vil så godt give manden en god oplevelse

Og jeg tror ligemeget hvor garvet man/jeg er, så gør kritik, som man hører gennem tiden meget ondt, mange glemmer at det er et menneske man snakker om, og det er let for nogen at sige: Du kan tage det! Så kan jeg spørge? er du sikker? eller ser du kun det du vil se?

Det var en længre smøre, og det var ikke sikkert den skulle være skrevet, men pt er den det

Så op med næbet tøser, i er sku ikke nået youtupe-stadiet endnu,(det skal i heller ikke ønske jer) :ugeek:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Cherie.

Det var dog en ualmindelig infam og ondskabsfuld behandling, du har fået. Jeg fatter ikke, at nogen kan være så primitive og gemene. Hvad kan man dog få ud af dette?

Vedkommende burde hænges op i n....... og fires langsomt ned i ryk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Se jeg har gået hele week-enden og læst denne streg...og tænkt over det...

skal skal ikke

Det var en længre smøre, og det var ikke sikkert den skulle være skrevet, men pt er den det :

Joh, sørme så skal sådan et velskrevet og informativt indlæg da skrives og det blev det da gudskelov også :)

Grim historie og helt ude i hampen, at en glædespige skal igennem sådan en omgang - puuuuha, føj, føj, føj. Håber dæleme at den klaphat en dag bliver ramt af karme lige i numsehullet!

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for beretningen Cherie 

jeg er glad for... og ret benovet over at du valgte at dele en så ond og meget personlig historie 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal der dog føjes en ting til den historie....dels ramte det mig ....men formålet med filmen var at den skulle ramme mig og min familie"

Så her var øvelsen ikke bare mig, men at alt skulle smadres.

Jeg var løftestangen, for ramme...mit job, var syndebukken, så meget for accepten!

Så piger, øvelsen går på pas på jer selv, pas på jeres nærmeste børn og mand, familie, nogle er parart til at bruge jeres job, til at ramme dem i holder af, få jeres nærmeste til at "makke ret" med truslen om offenliggørelsen om jeres job, eller at de bare gør det, så jeres naboer eller andre kan se jeres private oplysninger, og det gør rigtigt meget ondt!

Redigeret efter godt råd!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal der dog føjes en ting til den historie....dels ramte det mig ....men formålet med den film var også at min mand skulle miste sit job...nogle firmaer accceptere ikke den slags bekenskaber... altså at være gift med en proff pige. Og forsvinde fra nogle formandsposter, tvinges via mit job, til tavshed.

Så her var øvelsen ikke bare mig, men at alt skulle smadres.

Jeg var løftestangen, for at ramme ham...mit job, var syndebukken, så meget for accepten!

Så piger, øvelsen går på pas på jer selv, pas på jeres nærmeste børn og mand, familie, nogle er parart til at bruge jeres job, til at ramme dem i holder af, få jeres nærmeste til at "makke ret" med truslen om offenliggørelsen om jeres job, eller at de bare gør det, så jeres naboer eller andre kan se jeres private oplysninger, og det gør rigtigt meget ondt!

Her er det så jeg ikke lige fatter, - at du finder dig i det, - når en person begår strafbart forhold mod dig!

Du skulle have grebet bolten og vendt situationen 180 grader ved, at have anmeldt personen til Politiet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg har spurgt til det før, og egentlig også fået svar..... Men når jeg læser Cheries historie, har jeg meget svært ved at forstå hvorfor i har Jeres job. Overfald på klinikker sker også. Hænges ud på den måde. Leve et dobbelt liv, da man ikke er accepteret. risikere anmeldelser hvor ens person og krop risikerer en overhaling som de fleste mænd ikke selv ønsker om dem selv. risikere den helt forkerte mand kommer ind af døren. konstant læse herinde man er for dyr og den store konkurrence fra udenlandske piger... ja man kan blive ved i en uendelighed :-(

man skulle næsten tro i kan lide at være lussingernes holdeplads

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er det så jeg ikke lige fatter, - at du finder dig i det, - når en person begår strafbart forhold mod dig!

Du skulle have grebet bolten og vendt situationen 180 grader ved, at have anmeldt personen til Politiet.

Bevisbyrden på det store internet er svær.

Eller skal vi sige: du kan tillade dig at skrive hvad som helst på det store internet som Anders And, det er der ingen der kan gøre noget ved...det er det samme her...

Herinde skriver vi piger under vores kunstnernavn og da vi ønsker gæster, så kan vi findes...altså er vi personhenførbare....andre skriver som feks xxx eller jorkim von and og kan ikke findes og kan tillade sig at skrive, hvad som helst eller poste hvad som helst, alt efter vedkomnes moral, og etik...og har vedkomne ingen, kan det være film på youtupe...private oplysninger, navn adresse eller andet.

Abselut ingen, ej heller politi, retsvæsen, eller andre kan gøre noget, højst webmaster på siden, hvis webmasters moral er i orden.

Linje redigeret efter kloge ord ang. der kunne komme repesalieler ud af den linje.(gentag den venligst ikke for dem der har læst den)

Det kodex at man aldrig nogenside vidregav en masagepiges private oplysninger blev brudt. Så meget for privatlivet!

Nej på det store internet kan man tillade sig alt, med mindre der er nogle "torvholder" der forstår hvor vigtigt det er der er et sæt regler for at skrive på siden og forstår at gribe ind, når tingne "brænder" på.....(Tak til admin holdet)

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa.

Der er ingen tvivl om at vi som arbejdende piger er lig med jaget vildt for nogle mænd.

Jeg deltager i en del debatter vedr prostitution forskellige steder.

Og det har så skærpet stress faktoren en del hos mig - fordi at det så udløser en lind strøm af hade mails fra nej fløjen.

Som rigtigt gerne vil vide hvem jeg er som arbejdende pige.

Det er en svær balance gang !

For jeg er ved at være blevet lidt skrøbelig kan jeg mærke.

Når i skriver herinde ( eller andre steder ) så prøv at tænke lidt over at der sidder nogle og kæmper en kamp ( som også angår jer ! ) og argumenterne bliver sq lidt fesne når der konstant bliver linket til virkeligt primitive ting skrevet herinde.

Så sent som i weekenden blev der indtalt en besked på min arbejds telefon fra en mand ( hemmeligt nr ) som spurgte om jeg ikke lige kunne gå en tur ned på min nabo vej og give ham et blow job.

Det er vel næsten unødvendigt at skrive at jeg har tilbragt weekenden i chock.

Så de her ting Cherie skriver.... Sker... Desværre.

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg har spurgt til det før, og egentlig også fået svar..... Men når jeg læser Cheries historie, har jeg meget svært ved at forstå hvorfor i har Jeres job. Overfald på klinikker sker også. Hænges ud på den måde. Leve et dobbelt liv, da man ikke er accepteret. risikere anmeldelser hvor ens person og krop risikerer en overhaling som de fleste mænd ikke selv ønsker om dem selv. risikere den helt forkerte mand kommer ind af døren. konstant læse herinde man er for dyr og den store konkurrence fra udenlandske piger... ja man kan blive ved i en uendelighed :-(

man skulle næsten tro i kan lide at være lussingernes holdeplads

Det svar har jeg til dig. Lady går langt for at lade fyre som dig nyde hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Der er ingen tvivl om at vi som arbejdende piger er lig med jaget vildt for nogle mænd.

Jeg deltager i en del debatter vedr prostitution forskellige steder.

Og det har så skærpet stress faktoren en del hos mig - fordi at det så udløser en lind strøm af hade mails fra nej fløjen.

Som rigtigt gerne vil vide hvem jeg er som arbejdende pige.

Det er en svær balance gang !

For jeg er ved at være blevet lidt skrøbelig kan jeg mærke.

Når i skriver herinde ( eller andre steder ) så prøv at tænke lidt over at der sidder nogle og kæmper en kamp ( som også angår jer ! ) og argumenterne bliver sq lidt fesne når der konstant bliver linket til virkeligt primitive ting skrevet herinde.

Så sent som i weekenden blev der indtalt en besked på min arbejds telefon fra en mand ( hemmeligt nr ) som spurgte om jeg ikke lige kunne gå en tur ned på min nabo vej og give ham et blow job.

Det er vel næsten unødvendigt at skrive at jeg har tilbragt weekenden i chock.

Så de her ting Cherie skriver.... Sker... Desværre.

Kh Trine

Må nok sige at jeg er rystet. Den herre der har ringet vil jeg gerne snakke lidt med - således at  han kunne blive opdraget ldt...selvom det nok er lidt for sent. Eller endnu bedre lade Lady C opdrage ham lidt m gagball og kæder og alt hvad Ladyen så ellers kunne komme i hu...

Redigeret af postmand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Alt det her bliver ved og ved... Jeg får det sgu dårligt!!! Har hørt fra en kollega, at over 10 henvendelser på hendes fb fra mænd hun ikke kender!!! Udtalelser om, at kende hende fra et besøg osv osv. Og her i hatten Cheries beretning, hvad sker der for de " mænd"? PISSE DÅRLIG KARMA, SYGE STODDERE. Og NEJ jeg vil ikke undskylde mit sprog!!! Er vred og handling plejer at være mit " våben", så nu vil jeg spørge advokaten i morgen hvad og hvordan vi gør det her... Jeg er ikke typen der hader, men at gå efter folk på den måde, giver mig stor lyst til at gøre noget... Hvis det var min familie eller jeg, ja så skulle jeg ikke være pleg for at gå efter personen og jeg ville f... være kold overfor om jeg skulle betale fra mig hjælp fra gutterne!!! Ikke en trussel, men en kendsgerning!!! Nok er sgu nok! Og til " klubben" af de der nyder alt det her, for ja i læser jo med her i kryb, så kan i forhåbenligt aldrig kigge jer i spejlet igen, få den op og stå, se solen danse, finde kærlighed, for når man er en person der vil ødelægge andre, skabe utryghed, angst, sorg, ødelægge børn og familiemedlemmer, osv ja så må man sgu også selv lide.. Må i grimme jer og leve i ensomhed!!! Må hellere holde pause fra eg nogle dage, hvis jeg da ikke ryger ud helt alligevel... Tænker på jer og til de skønne, ærlige, kærlige, troværdige, rare, sjove og fantastiske mænd der ellers er her, hvor er det godt i løfter og gør det så godt. Så tak for i er RIGTIGE MÆND. Fustreret Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Kære Line og de andre piger.

Jeg er nået dertil at mit fremtidige valg på EG at jeg trækker mig helt ud fra dette game. Det er ikke længere en nydelse og være herinde. En del har ændret sig herinde og i takt med at der sidder en flok narhoveder derude som skal være så modbydelig og videregive jeres følsomme info'er, så vil jeg i sympati med pigerne, bede admin/org/mod om at helt slette min profil herinde.

Håber I piger ikke bliver berørt så meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er nået dertil at mit fremtidige valg på EG at jeg trækker mig helt ud fra dette game. Det er ikke længere en nydelse og være herinde. En del har ændret sig herinde og i takt med at der sidder en flok narhoveder derude som skal være så modbydelig og videregive jeres følsomme info'er, så vil jeg i sympati med pigerne, bede admin/org/mod om at helt slette min profil herinde.

Synes jeg er et dårligt valg, der er jo netop brug for nogle som dig. Nogen som kan debatere i sober tone og bidrage til at stedet er rart.. Sov på den, vi har alle ret til at være her og det er trods alt meningen at vi skal debatere og anmelde oplevelser osv.. Resten er jeg sikker på de i ledelsen har styr på. Kæmpe knus til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er da et meget dårligt valg.. 

hvordan vil du vise din støtte hvis du ikke er her... 

hvordan vil du tage afstand fra dem der vil gøre os fortræd hvis du ikke viser åbenlyst at du gør det.. 

vi har ingen glæde af mænd der går... vi har glæde af mænd der er der... 

at gå i sympati gør man når andre går... her går du alene... det sender ikke det budskab til os du gerne vil sende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, som jeg tidligere osse har skrevet i en anden lignende streng herinde, at det er så forkasteligt, hvad disse mænd derude på nettet har gang i, at jeg næsten ikke har ord for det.

Og alt, hvad jeg ellers kan sige, er jo allerede skrevet - det gyser i mig, når jeg læser, hvad nogle af pigerne herinde har været ude for.

Jeg har ikke læst alt det, der refereres til her i strengen, så jeg ved ikke, om det er nævnt tidligere - men her i dag har jeg erfaret, at der på facebook også er folk, der henvender sig til tidligere massagepiger, der ikke længere er i branchen, og tilbyder dem både dette og hint.

Det ligner skruen uden ende...

I øvrigt giver jeg Line ret i, at det er et dårligt valg af den grund at trække sig herindefra - i hvert fald hvis man stadig har noget til overs for branchen, er det vigtigt, at vi er herinde og deltager i debatterne på et ordentligt og sobert grundlag og ikke helt lader disse tvivlsomme elementer dominere billedet.

Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har måtte redigere lidt i mine indlæg efter kloge råd,..råd om evt konsekvenser af mit skriv...so be it.

jeg er pisse stærk...til en vis grænse..men når virkeligheden står for døren, så er sagen en anden og slet ikke hvis der kan komme konsekvenser ud af mine skriv....mange læser med herinde......den kan så alle de kloge oversætte

til hvornår man skal skrive og hvornår det er satansklogt at holde kæft.

Jeg vil som andre opfordre til at man bliver herinde og står imod i debatter, siger det vi ikke får sagt....tør sige...lad være med at gå...det løser jo intet...slet ikke hvis du har en mening og tør sige den.

Du er tilmed dejlig annonym...brug din annonymitet til noget konstruktivt....sig din mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan efter gennemlæsning af denne tankevækkende tråd kun tilslutte mig de mange både opbakkende, empatiske og "pas nu på derude" tilkendegivelser, - det er en branche i en gråzone  - ikke bare juridisk / moralsk  / sikkerhedsmæssigt - men også i forhold til den enkelte pige/kunde relation.

Jeg kan desværre ikke sige, at læsningen om disse to ret graverende cases omhandlende brud på diskretion og hævnagtig stalking-adfærd med personlig forfølgelse og ønske om at skade pigen grænsende til personlig forfølgelse og social udstillelse er breaking news. Ingen tvivl om at de sociale medier og den generelle sikkerhedsproblematik, der er opstået i kølvandet, har sat anonymiteten under markant pres og har man yderligere lidt teknisk snilde - og er på en "mission", så kan man stort set finde ud af alt og alle - og bruge det i "ond tro" - hvis man vil.

Det kræver en meget bevidst on-line adfærd at værne om sin sikkerhed og anonymitet - det beskriver I også i flere indlæg, men alligevel sidder jeg og tænker: Jow - jow, selvom kombinationen af sociale medier og prostitutionsbranchen sikkert er et Bon Bon Land for de til alle tider eksisterende forfølgere/ isolerede eksistenser / stalkere, / borderline-splittede og forsmåede, haters og whorephobics, så savner jeg lidt i den ophedede debat en form for - ja hvordan skal man formulere det uden at støde eller add insult to the offense:  er der ikke en eller anden indikation eller faresignal forud for den ulykkelige hændelse ? Er der noget . -  oplevelse, en korrespondance  - etellerandet, der har ansporet til pågældende?  Kom det med andre ord som lyn fra en klar himmel - helt uden kontekst ?

Jeg bringer det på bane, fordi det måske kan give anledning til en generel debat om "faresignaler"  og skoleeksempler på, hvilken form for kommunikation / interaktion, der i særdeleshed øger udsatheden. Omvendt - er der ingen som helst rød tråd og angrebet helt arbitrært, så er så meget desto mere forudroligende og - ud fra hvad jeg læser - er det med til at øge den sociale isolation og "grund-paranoia", som (nogle) piger i branchen har risiko for at udvikle.  Den effekt det har på livskvaliteten -  et dobbeltliv i stigende isolation med kronisk angst for udstillelse og social outning - tror jeg ikke man kan overvurdere.

Trist ja, men vigtig tråd. Og tak for de modige indlæg.

Redigeret af easytiger

Del dette indlæg

Link til indlæg

er der ikke en eller anden indikation eller faresignal forud for den ulykkelige hændelse ? Er der noget . - oplevelse, en korrespondance - etellerandet, der har ansporet til pågældende? Kom det med andre ord som lyn fra en klar himmel - helt uden kontekst ?

Hej Easytiger - og velkommen hertil. :)

Lige for mit vedkommende i denne sag, så var det svært at opfatte nogen faresignaler, eftersom at jeg overhovedet ikke kender manden, der gjorde det.

Så det kom totalt som et lyn fra en klar himmel, da jeg blev bevidst omkring det, og jeg har aldrig siden fundet ud af, hvorfor det skete. Tror heller ikke, at det vil gøre nogen forskel for mig, i og med at jeg som sagt ikke kender manden.

Dog tror og håber jeg ikke, at de oplysninger vil blive brugt på nogen skadelig vis... Men uvisheden om hvem og hvor mange, der kender til min privatperson, skal jeg leve med til evig tid, og det har jeg efterhånden affundet mig med.

Det med faresignaler er en sjov størrelse... For en del år siden, da jeg ikke var nær så erfaren (læs: gammel :D ) og en nær så god menneske-kender, var jeg igennem et helvede. Jeg havde en fast gæst, som jeg havde kendt i 1,5 års tid. Han var 45 år ældre end mig og en yderst behagelig, sød og rar gentleman. Én ting var, at han fik lidt for varme følelser i klemme, og at jeg derfor bad ham om ikke at besøge mig mere, men en anden ting er, at han endte med at stalke mig i to år. Jeg er stadig lige så chokeret over, at det lige præcis var ham - af alle mine gæster - der endte med at opføre sig sådan. Han var nærmest den sidste, som jeg ville tro, kunne finde på sådan noget. Jeg så ingen faresignaler, der indikerede, at han skulle være psykopat. Ingen!

Han kendte heldigvis ikke til mit navn og adresse, for det havde han ikke værktøjerne til at finde frem til, og kunne derfor "kun" stalke mig på arbejdspladsen. Men havde han gjort det, så var det endt meget mere galt for mig, er jeg sikker på.

I dag er jeg blevet klogere... Jeg sætter foden i jorden meget meget hurtigere, hvis jeg mærker de mindste tegn på, at en fast gæst bliver lidt for meget mere vild i varmen, end hvad der er sundt.

Men psykopaterne... De kan fandme være svære at gardere sig imod. De er jo nemlig mestre i at skjule, at de er det. :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Nikita,

Ikke at det vedkommer mig som sådan, og du skal ikke svare, hvis du synes der er trampet nok rundt i det eller det ikke rager mig, men jeg er lidt lamslået efter at have læst denne noget foruroligende debattråd.

Skal det forstås, at du har oplevet at en vildt fremmed person, der hverken har besøgt dig professionelt, beundret dig på afstand og efterfølgende blevet afvist eller på anden vis har aktier i dit ve og vel eller det modsatte og dermed har skyggen af  incitament til at ville ramme lige netop dig - har hacket dine privat info og gjort det klart at han kan bruge det mod dig.

Med forbehold for at jeg er newbie her og uden kendskab til detaljerne, så er det er jo det rene vanvid. Ja undskyld, men udefra betragtet virker det .... langt ude. For ikke at sige helt sort. Meget grænseoverskridende og rent ud sagt uacceptabelt. 

Ditto med den anden personlige case - som også jeg læser som helt sort, ubegrundet og - formålsløs destruktiv . Hvis man bortregner forbitrede ekskærester, mennesker man har svigtet el. forsømt groft eller snydt samt personer  med varierende grader af ustabile personlighedsforstyrrelser samt naturligvis de deciderede psykopater - så er vi tilbage ved sagens kerne. Tankevækkende iøvrigt at selv aktive sexkøbere benytter en helt tilfældigt opstået social lejlighed til demonstrere sin "magt"  og ydmyge / udstille en person ved forsætligt at bryde en så afgørende diskretion og "tavshedsløfte." 

En person, som endda har leveret ham en skræddersyet sexuel tjeneste i et professionelt regi  med  no strings attached - no hidden catch. 

Det lader til at sexkøbere  - har god grund til at kigge sig over skulderen. Jeg håber, men er langt fra overbevist, at det er relativt enkeltstående tilfælde og ikke repræsentativt.

Der tegner sig desværre et mønster, der også indbefatter det politiske niveau og den skingre nyfeministiske bølge af selvbestaltede meningsdannere og talspersoner, der bombastisk italesætter prostitution som kvindekrænkende og uacceptabelt for samfundet. Slam - tag den kvinder. Det er forkasteligt at yde sexuelle tjenester for kontant afregning . Med mindre selvføgelig at det optages på film og distribueres vidt og bredt og sogar på 5-stjernede hoteller og tabnkstationer. Adult intertainment er pikant, men prostitution (og de implicerede partere) er moralsk forkasteligt og skal fjernes fra samfundets overflade. Koste hvad det vil. Sådan oplever jeg det jeg hører og ser og læser - ser afspejlet her. Good luck - may the Force be with you

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...