Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: GPernes billeder

GP-billeder  

95 medlemmer har stemt

  1. 1. Kan du acceptere, at en GP i sin annonce anvender billeder, som ikke er af hende selv, som hun ser ud i dag?

    • Nej, aldrig. Alle billeder skal selvfølgelig være af hende og rimeligt opdaterede, så man ved, hvad man møder
      58
    • Billederne skal være af hende selv, men jeg kan godt acceptere, at det kun er gamle billeder (dvs betydelig aldersforskel eller forskel i fremtoning i forhold til nu)
      19
    • Det er ikke optimalt, hvis det ikke er GPens egne billeder, men jeg kan acceptere det, hvis billederne giver et retvisende billede af, hvordan GPen ser ud i dag
      16
    • Ja, det gør i virkeligheden ikke så meget, om billederne er af hende og retvisende. Jeg kan jo altid vende om i døren, hvis der er uacceptabel stor forskel på billederne og hende, som tager imod mig
      2
  2. 2. Er det mest en fordel eller en ulempe, hvis GPen har mange forholdsvis forskelligartede billeder, hvoraf nogle tilsyneladende er af nyere dato, mens andre virker til at have en del år på bagen?

    • Fordel. Jo flere billeder, des bedre, og det er jo helt fint at kunne se pigen i flere fotoserier
      40
    • Ulempe. Det væsentlige er jo at fremhæve, hvordan pigen ser ud i dag
      33
    • Det er lige meget, om der er mange eller få billeder. Så længe der bare er billeder, er antallet ikke vigtigt
      22


Recommended Posts

Prince of Perversion skrev, for 13 minutter siden:

så er dit argument jo lidt destrueret af dig selv hvis du aldrig har følt dig truet som gper men som butiksassistent. så kan det argument du kom med jo ikke så godt bruges.

siger ikke at det ikke sker men siger jo netop at det ikke er noget der er unikt for gpere.

Selvom jeg aldrig har følt mig truet, har jeg stadig modtaget trusler - og selvom jeg aldrig har følt mig truet, betyder det jo ikke det ikke sker. Jeg er heller aldrig blevet kørt ned af en bil, men det sker også dagligt...

Prince of Perversion skrev, for 14 minutter siden:

sorry men det argument holder altså ikke. en gpers valg af arbejde og et had mod noget man ikke selv vælger kan ikke sammenlignes. desuden er det nogle meget bestemte typer der slår homoseksuelle ned af noget meget bestemte grunde.

Jeg skrev seksualitet, jeg snakker ikke om erhvervet. Homoseksuelle, swingere, glædespiger, slavere er blot nogle der kan risikere at blive chikaneret og truet for deres seksualitet. Men vi skal måske ikke afspore tråden yderligere. 

Du er velkommen til at mene om mine argumenter hvad du vil, men det ændrer ikke på at det er faktuel viden jeg deler med dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 12 timer siden:

jeg er blevet truet mere end almindeligt som bartender og diskotekejer så kan ikke helt gennemskue hvad du mener.

Forskellen der burde være åbentlys her at der på barer er der oftest et hold af kolleger og nok også en dørmand eller to der har ens ryg hvis nogen handler på det, mod en GP der arbejder alene. 

Så er der den generelle øgede statistiske risiko som kvinder har og som er højere end for mænd  ift. til vold, voldtægt og mord hvor tallene er helt skæve kønsligt og risikoen burde være ret åbenlys. 

 

Jeg er også blevet truet en gang eller to men jeg har ingen partner eller børn så jeg skal bare passe på min egen ryg det er altid mindre stressende og mindre risiko. 

Ligenu sidder jeg med andre borgere og snakker oplysning på et areal der ligenu ikke er noget lys om aftenen. Det er nemt for mig at sige jeg har gået igennem det her område i mørket fra jeg var barn af og mange gange og som voksen på det ene mere sene tidspunkt end det andet på vejen hjem og der er aldrig sket mig noget og jeg føler mig helt tryg ved det så det skal alle andre også bare gøre. 

Det er bare også voldsomt privilegieblindt og naivt at have den holdning for en kvinde der går den samme vej som mig alene om natten har bare en helt anden statistisk risiko for at opleve noget ubehageligt i den situation også nogen ting jeg aldrig ville blive udsat for. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dillermand Junior skrev, for 9 minutter siden:

Forskellen der burde være åbentlys her at der på barer er der oftest et hold af kolleger og nok også en dørmand eller to der har ens ryg hvis nogen handler på det, mod en GP der arbejder alene. 

Så er der den generelle øgede statistiske risiko som kvinder har og som er højere end for mænd  ift. til vold, voldtægt og mord hvor tallene er helt skæve kønsligt og risikoen burde være ret åbenlys. 

 

Jeg er også blevet truet en gang eller to men jeg har ingen partner eller børn så jeg skal bare passe på min egen ryg det er altid mindre stressende og mindre risiko. 

Ligenu sidder jeg med andre borgere og snakker oplysning på et areal der ligenu ikke er noget lys om aftenen. Det er nemt for mig at sige jeg har gået igennem det her område i mørket fra jeg var barn af og mange gange og som voksen på det ene mere sene tidspunkt end det andet på vejen hjem og der er aldrig sket mig noget og jeg føler mig helt tryg ved det så det skal alle andre også bare gøre. 

Det er bare også voldsomt privilegieblindt og naivt at have den holdning for en kvinde der går den samme vej som mig alene om natten har bare en helt anden statistisk risiko for at opleve noget ubehageligt i den situation også nogen ting jeg aldrig ville blive udsat for. 

 

Det der er way off topic

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 13 timer siden:

u siger du mødes med nysgerrighed, og folk synes det er spændene.  
er jeg dog sikker på langt de fleste tænker sit på vej hjem i bilen. Folk er altid flinke ang. ømtålige emner. 
Folk tør sjældent være ærlige i disse situationer

Og de kan så tænke deres på vej hjem i bilen alt det de vil.. Det gå jeg hverken i stykker af eller noget som helst andet.. Det gør jeg tilgengæld hvis jeg skal lyve overfor mine venner og dem jeg elsker hele tiden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 6 timer siden:

Det der er way off topic

Det er ikke op til dig at bestemme heldigvis 

Og langt fra noget konstruktivt modargument 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Og de kan så tænke deres på vej hjem i bilen alt det de vil.. Det gå jeg hverken i stykker af eller noget som helst andet.. Det gør jeg tilgengæld hvis jeg skal lyve overfor mine venner og dem jeg elsker hele tiden.. 

Herligt du er ligeglad hvad de tænker. 
du fremstillet det bare som folk var forstående og synes det var spændene det det laver. 
 

jeg gjorde dig bare opmærksom på at det nok var pli fra deres side. 
vi kender alle den halv gamle gut med svensker hår, og lædervest og sider med en ung Thai pige. Til en fest 
vi tale høfligt og spørger pænt ind og lad som om det er det naturligste i verden. 
 

men inderst inde synes vi det er ulækkert (eller jeg gør ) og tænker han har nok været i Thailand og købe sig en kone. 
 

håber du forstår min pointe. <3 Intet ondt om din situation tale om andre mennesker ser på ømtålelige emner. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 32 minutter siden:

jeg gjorde dig bare opmærksom på at det nok var pli fra deres side.

Jeg tror vi har vidt forskellige menneskesyn.. Du vælger at tænke "de tænker dårligt" og jeg vælger at tænke "de accepterer mig".. Dit syn på dine medmennesker er noget mere pessimistisk end mit er, hvilket der sikkert er forskellige grunde til.. Jeg er bare ikke den pessimistiske type, og jeg gå som udgangspunkt udfra at folk fortæller hvad de tænker, og ikke lyver.. Som regel bliver min egen ærlighed belønnet med det samme den anden vej, er min erfaring..

Jeg er dog heller ikke naiv nok til at tro at mit valg af erhverv ikke er et omtalt emne - jeg tror bare ikke tonen er negativ som du tror..

Ooog så kender jeg faktisk to blandede par (thai/dansk) der begge har holdt nok længere end du har levet så jeg tror faktisk også de er ligeglade med at folk måske har tænkt det var ulækkert.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror vi har vidt forskellige menneskesyn.. Du vælger at tænke "de tænker dårligt" og jeg vælger at tænke "de accepterer mig".. Dit syn på dine medmennesker er noget mere pessimistisk end mit er, hvilket der sikkert er forskellige grunde til.. Jeg er bare ikke den pessimistiske type, og jeg gå som udgangspunkt udfra at folk fortæller hvad de tænker, og ikke lyver.. Som regel bliver min egen ærlighed belønnet med det samme den anden vej, er min erfaring..

Jeg er dog heller ikke naiv nok til at tro at mit valg af erhverv ikke er et omtalt emne - jeg tror bare ikke tonen er negativ som du tror..

Ved ikke om jeg er pessimistisk, 

men jeg er realist, og fakta baseret menneske  

jeg forholder mig bare til hvordan folk taler om prostitueret,uden for dette Forum. 
og andre ømtålige emner. 
Du skal huske et det kun er ca. 15 % af mænd mellem 18-65 der køber sex jævnligt. 
 
den rummelighed du møder herinde afspejler desvære ikke den virkelige verden. 
det er at stikker sig selv blår i øjnene at tror dette Forum er garant, for den gængse holdning udenfor. 
 

og derfor forstår jeg godt piger ikke vil vise ansigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dillermand Junior skrev, for 54 minutter siden:

Det er ikke op til dig at bestemme heldigvis 

Og langt fra noget konstruktivt modargument 

 

 

jeg bestemmer da heldigvis selv hvad jeg synes er off topic og derfor ikke gider bruge tid på.

jeg har ytret min mening. dit ævl har ikke ændret på noget. der er derfor ingen grund til at fortsætte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

Ved ikke om jeg er pessimistisk, 

men jeg er realist, og fakta baseret menneske  

jeg forholder mig bare til hvordan folk taler om prostitueret,uden for dette Forum. 
og andre ømtålige emner. 
Du skal huske et det kun er ca. 15 % af mænd mellem 18-65 der køber sex jævnligt. 
 
den rummelighed du møder herinde afspejler desvære ikke den virkelige verden. 
det er at stikker sig selv blår i øjnene at tror dette Forum er garant, for den gængse holdning udenfor. 
 

og derfor forstår jeg godt piger ikke vil vise ansigt. 

Vi alle sammen er da vel for guds skyld repræsentanter - i en eller anden udstrækning - for forskellige dele af samfundet i mange andre konstellationer end bare købesex så hvorfor fulan er det så umuligt for dig at accepterer at jeg på egen krop via egne erfaringer oplever noget heeeelt andet end det du tror eller har hørt eller fornemmet.? 

Nu er "jævnlig" et meget flydende begreb og kan komme an på personen der er spurgt.. Man behøver ikke købe sex jævnligt for at være okay med at andre sælger sex.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Vi alle sammen er da vel for guds skyld repræsentanter - i en eller anden udstrækning - for forskellige dele af samfundet i mange andre konstellationer end bare købesex så hvorfor fulan er det så umuligt for dig at accepterer at jeg på egen krop via egne erfaringer oplever noget heeeelt andet end det du tror eller har hørt eller fornemmet.? 

Nu er "jævnlig" et meget flydende begreb og kan komme an på personen der er spurgt.. Man behøver ikke købe sex jævnligt for at være okay med at andre sælger sex.. 

Tror ikke mit budskab trænger ind. 
De er mere tolerante når de står ansigt til ansigt med dig. 
end når du er gået. 
Det jeg mener. 
 

vi er alle repræsentant yes det er bare en meget lille del. 
 

men tror du vælger ikke at forstår hvad mit budskab er. 
forstår godt pigerne vælger at sløre sit ansigt. 
grundet hvordan langt største delen af Danmark se ned på det (Arbejde) prostitueret piger. 
 

men hvis du ikke vil prøve at forstå hvad jeg mener. Så kommer vi ikke videre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 19 minutter siden:

Tror ikke mit budskab trænger ind. 
De er mere tolerante når de står ansigt til ansigt med dig. 
end når du er gået. 
Det jeg mener. 
 

vi er alle repræsentant yes det er bare en meget lille del. 
 

men tror du vælger ikke at forstår hvad mit budskab er. 
forstår godt pigerne vælger at sløre sit ansigt. 
grundet hvordan langt største delen af Danmark se ned på det (Arbejde) prostitueret piger. 
 

men hvis du ikke vil prøve at forstå hvad jeg mener. Så kommer vi ikke videre 

Ja det er det du mener.. Jeg mener at folk er lige så tolerante som de udgiver sig for at være der dog selvfølgelig snakker nysgerrigt om mit erhverv, med hinanden, da det skiller sig ud.. Fordi jeg vælger at tro på den side af de mennesker.. Så jeg tror det er dig der ikke forstår hvad jeg mener:P.. 

Jeg forstår det ikke.. Forstår mig ret så har jeg fuldt ud accept for deres valg da det jo er deres liv osv.. Og jeg forstår godt - sådan intellektuelt set - at man frygter, dog siger min erfaring mig bare at mennesker er hvad du forventer og behandler dem efter (bevidst og ubevidst), og hvis man giver dem en chance for at vise sig som favnende og forstående individer så det som regel det man mødes af.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

jeg tror det er dig der ikke forstår hvad jeg mener:P.. 

Nu er det jo mig der henvendte sig til dig med et budskab. 
så det er ikke mig der skal forstå dig, det er ikke sådan en dialog/diskusion forgår, 

du vender det på hoved. 
Og vælger kontinuerligt at ikke forstå. 
 

ps. Jævnligt menes med folk der køber sex på den planlægge måde. 
kan ikke huske præcis hvor mange besøg, men menes det var omkring 1 gang om måneden. 
Og ikke ham der lige er i byen en gang om året og ikke har scoret i byen. Og vælger at smutte forbi en prostitueret. 
 

og nej gider ikke finde det frem. 

Men hvis du har den fornemmelse at største delen er forstående mm. For det du lever. 
så er det vigtigt for dig. 
lige meget hvad jeg eller andre siger. 
 

men jeg har en kæmpe kontaktflade med mange mennesker. 
Og utrolig sjældent, jeg møder folk der snakker pænt om det at være prostitueret. 

Og når snakken falder om folk ville være kærester med en så er det enstemmigt nej tak det er sgu for ulækkert. 

så igen forstår pigerne vælger at sløre ansigtet 

men godt for dig og det mener jeg <3

god aften. 
slutter dialogen her 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 41 minutter siden:

når snakken falder om folk ville være kærester med en så er det enstemmigt nej tak det er sgu for ulækkert. 

Der er min erfaring også heeeelt anderledes.. Har endnu ikke været single i alle de snart 9 år jeg har arbejdet.. Jeg har derimod været i flere forskellige forhold med forskellige mænd.. Der var én der ikke kunne klarer det og begyndte at skærer i sig selv når jeg var på arbejde så jeg gik fra ham.. Udover det så har jeg jeg ved ikke hvor mange veninders mænd/kærester/bekendte/bekendtes bekendte osv osv osv i min indbakke på månedlig basis:lol:.. Og der er altså på ingen måder snak om mænd der bare vil knalde.. Jeg har levet som kvinde i 34 år og forstår godt at læse mænds intentioner.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

Der er min erfaring også heeeelt anderledes.. Har endnu ikke været single i alle de snart 9 år jeg har arbejdet.. Jeg har derimod været i flere forskellige forhold med forskellige mænd.. Der var én der ikke kunne klarer det og begyndte at skærer i sig selv når jeg var på arbejde så jeg gik fra ham.. Udover det så har jeg jeg ved ikke hvor mange veninders mænd/kærester/bekendte/bekendtes bekendte osv osv osv i min indbakke på månedlig basis:lol:.. Og der er altså på ingen måder snak om mænd der bare vil knalde.. Jeg har levet som kvinde i 34 år og forstår godt at læse mænds intentioner.. 

Ja muligt siger jo ikke der er mænd der vil det. 
igen høre du kun hvad du selv vil. 
men spørg hele DK’s  Befolkning af mænd. 
vil du være kæreste med en prostitueret. 
jeg lover dig for at svaret ville ramme dig som en boomerang. 
 

men er kun glad på dine vegne.  
er dog lidt bekymret når veninders mænd bekendte bare skrive de vil være kæreste med dig på månedlig basis. 
Siger måske mere om dem end om de vil være kæreste med en prostitueret.

vi lukker den her, vi er ikke enige og fair nok. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 6 timer siden:

jeg har ytret min mening. dit ævl har ikke ændret på noget. der er derfor ingen grund til at fortsætte.

Det er muligvis ævl i dit hovede men det er nok derfor du blev kaldt naiv tidligere du virker ikke i stand til at sætte dig i andres sted men kun se livet fra dit meget begrænsede perspektiv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dillermand Junior skrev, for 8 timer siden:

Det er muligvis ævl i dit hovede men det er nok derfor du blev kaldt naiv tidligere du virker ikke i stand til at sætte dig i andres sted men kun se livet fra dit meget begrænsede perspektiv. 

gider ikke diskutere det videre. du og jeg er uenige og så er den ikke længere. det har ikke nogen indflydelse på pigerne, på dig eller på mig at vi ikke er enige så der er ikke nogen grund til at fortsætte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 5 timer siden:

gider ikke diskutere det videre. du og jeg er uenige og så er den ikke længere. det har ikke nogen indflydelse på pigerne, på dig eller på mig at vi ikke er enige så der er ikke nogen grund til at fortsætte.

Godt så i kan tage jeres uenigheder Pm

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...