Hop til indhold

Piger drop nu de 15 min hvis i ikke gider !

Featured Replies

Skrevet
Larschristian skrev, for 3 timer siden:

Fed sammenligning med Steve blowjobs og prostitueret ;)

kan god blive i tvivl med dig. 
om det er en hobby for dig, eller du er professionel. 
eller du er professionel som også har det som din hobby. :ph34r:

Jeg er skam helt professionel sexsælger^_^.. Sagt hverken med skam eller negative associationer..

Mine hobbyer indebærer serier, filosofiske teorier, dokumentarer i vilkårlig rækkefølge og så kan jeg hammer godt lide at lave kostumer.. Tak for interessen:D.. 

• Svar 51
  • Visninger 5.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tag lige med i dine overvejelser, at 15 minutter kræver lige så store forbedeselser for pigen, som en time. Bad, make up, påklædning,, rene håndklæder,  rent sengetøj osv.  Du tænker vel ikke at pigen

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Ja det har jeg..  Jeg lider ikke af ADHD.. Jeg lever ganske fint med det.. Uddannelse har aldrig været et problem.. Tror jeg sammenlagt har studeret (set bort fra folkeskolen) 6 år helt uden bøvl

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Tror du Steve Jobs og andre meget professionelle mennesker har en mindstepris før de gider ligge energi i et projekt.? Og for at ret skal være ret så skrev jeg at jeg ikke gad lette røven for under 70

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg er skam helt professionel sexsælger^_^.. Sagt hverken med skam eller negative associationer..

Mine hobbyer indebærer serier, filosofiske teorier, dokumentarer i vilkårlig rækkefølge og så kan jeg hammer godt lide at lave kostumer.. Tak for interessen:D.. 

Hvorfor egentlig gøre et så svært at forstå 

- Den som har grisen , bestemmer prisen ...

Skrevet
Pussy Lover skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor egentlig gøre et så svært at forstå 

- Den som har grisen , bestemmer prisen ...

Sådan er faktum jo altid.. Det behøver man vel ikke påpege:P.. Så hellere komme med en forklaring på hvorfor grisens pris er som grisens pris nu engang er og se om det vækker mere forståelse meeeen det var vist ikke værdsat:lol:..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden:

Har du andre uddannelser udover du er sex arbejder ? 

Du har tidligere selv nævnt at du lider af ADHD, så måske har du haft svært ved at gennemføre en alm uddannelse, så forstår din passion for dit job . 

Skrevet
AmagerDick skrev, for 2 timer siden:

Har du andre uddannelser udover du er sex arbejder ? 

Du har tidligere selv nævnt at du lider af ADHD, så måske har du haft svært ved at gennemføre en alm uddannelse, så forstår din passion for dit job . 

Ja det har jeg-_-.. 

Jeg lider ikke af ADHD.. Jeg lever ganske fint med det:P.. Uddannelse har aldrig været et problem.. Tror jeg sammenlagt har studeret (set bort fra folkeskolen) 6 år helt uden bøvl.. 

Min passion for mit arbejde stammer fra at jeg er über opmærksom på at "mere tid" er det eneste vi ikke kan købe i enden, så det er super vigtigt for mig at jeg bruger så meget tid som overhoved muligt med dem jeg elsker, hvilket mit arbejde tillader mig.. Den stammer fra alle mine dejlige gæster, og mine fanfuckingtastiske kollegaer, og alle de skøre oplevelser jeg har fået og stadig bliver beriget med hver gang jeg er af sted.. Den stammer også til dels, fra den accept jeg har oplevet alle steder fra, hvilket giver mig lysten til at står ved alt hvad jeg er.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
AmagerDick skrev, for 7 timer siden:

Jeg elsker mine 15 min luderleg eller Quickie til 700kr. Hvorfor droppe noget der er fedt?

Jeg har  taget to uddannelser og forskellige certifikater med ADHD i baglommen indenfor mandeverden og derfor kan jeg jo snildt være glad for mit side job i denne verden ;)

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 4 minutter siden:

Jeg elsker mine 15 min luderleg eller Quickie til 700kr. Hvorfor droppe noget der er fedt?

Jeg har  taget to uddannelser og forskellige certifikater med ADHD i baglommen indenfor mandeverden og derfor kan jeg jo snildt være glad for mit side job i denne verden ;)

Men dér skal vi lige alle herinde huske på at vi ikke er som sexsælgere er flest..... 

Den kommer nok om lidt:lol:.. 

Skrevet

Ærgerligt hvis der skal stilles lighedstegn mellem uddannelsesniveau eller ADHD og profession som sexsælger. 

Som også bemærket i en anden tråd, så repræsenterer vi herinde (GP’er og kunder) nok et bredt udsnit af den danske befolkning - med forskellige uddannelsesniveauer og nogle med ADHD og andre uden. 

Og hvilken relevans har det i øvrigt for der vi er sammen om herinde? Nogle af de mest spændende mennesker jeg har mødt har ikke taget konventionelle uddannelser og har måtte slås med andre udfordringer i livet. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Men dér skal vi lige alle herinde huske på at vi ikke er som sexsælgere er flest...

Det tænker jeg heller ikke vi er :P Jeg tror egentligt at de er ganske få glædespiger der svarer i et forum som dette. 
Og det er ikke for at tjene flere penge at jeg er pjattet med 15 min. Det passer bare til min luderleg og jeg har faktisk kun en kunde om dagen, så det er ikke for at kunne tage flere ind.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Men dér skal vi lige alle herinde huske på at vi ikke er som sexsælgere er flest..... 

Den kommer nok om lidt:lol:.. 

Ja og det er jo sandt :lol: for det er i jo.   For i har helt andre bevæggrunde for at gøre de end de udlandske. 
du tror hele tiden det er for at rakke ned eller være efter dig eller jer. 

du misforstår fuldstændig. Jeg synes det er så fantastisk du eller andre elsker det i laver. 
men viber bare mønten. 
og er realist. 
og ved de fleste udlandske gør det af helt andre årsager end de danske. 
som er mere bundet op på at få et bedre liv, muligheder. Søge for deres børn kan få en uddannelse. 

så ja i lyserøde herinde udgør et meget lille det af det. 
men en dejlig lille solstråle del af miljøet 

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 9 minutter siden:

Jeg tror egentligt at de er ganske få glædespiger der svarer i et forum som dette. 
Og det er ikke for at tjene flere penge

Der sætte du jo præcis ord på det jeg siger. 

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 59 minutter siden:

Det tænker jeg heller ikke vi er :P Jeg tror egentligt at de er ganske få glædespiger der svarer i et forum som dette. 
Og det er ikke for at tjene flere penge at jeg er pjattet med 15 min. Det passer bare til min luderleg og jeg har faktisk kun en kunde om dagen, så det er ikke for at kunne tage flere ind.

Jeg ved ikke med dig men mange af mine kollegaer er lig mig.. Altså sådan hvad angår mental helbred og bevæggrunde for hvorfor vi er i branchen<3.. Så jeg tror ikke vi er så "fejlrepræsentive" for sexsælgere som nogle folk nok gerne vil have.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

fejlrepræsentive"

Jeg siger ikke vi er feljpræsentive, men at der ikke er mange af os der deltager på sådanne sider her :)

Jeg er ikke i tvivl om at mange er her af de grunde du har og det er velovervejet.  Jeg nyder mit fuldtidsjob og har faktisk slet ikke overvejet at droppe det, men jeg forstår fuldt ud friheden ved at kunne være der mere for ens familie<3

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 19 minutter siden:

Jeg siger ikke vi er feljpræsentive, men at der ikke er mange af os der deltager på sådanne sider her :)

Jeg er ikke i tvivl om at mange er her af de grunde du har og det er velovervejet.  Jeg nyder mit fuldtidsjob og har faktisk slet ikke overvejet at droppe det, men jeg forstår fuldt ud friheden ved at kunne være der mere for ens familie<3

Argh ja på den måde så er vi ikke mange herinde der deltager men det kun hyggeligt vi lidt kender hinanden så:P<3.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Argh ja på den måde

Jeg kunne ane at du havde misforstået mig, så jeg er glad for at du forstår mig nu :wub:

Skrevet

har aldrig haft et problem med 6-700 for 15 min. Normalt besøger jeg pigerne som tager 600 for 15 min og 800/1000 for 30. Men giver ingen mening for mig for eksempel at bestille 30 min når jeg maks holder i 10. Så vil til hver en tid hellere bestille 15 min for 700 end 30 min for 800 da jeg ved jeg ikke kommer til at være der i 30 min uanset hvad . (Som regel er 30 min 1 udløsning). 

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 2 timer siden:

Jeg kunne ane at du havde misforstået mig, så jeg er glad for at du forstår mig nu :wub:

Min første kommentar til dig var mest ment som en stikpille til alle dem der ikke mener vi er repræsentative for piger generelt i branchen så tror det var der allerede misforståelsen opstod:lol:<3..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

stikpille til alle dem der ikke mener vi er repræsentative for piger generelt i branchen

Jeg er enig med dig i, at du og andre sagtens kan være repræsentative for de danske piger i købesex-branchen.

Jeg er til gengæld også enig med @Larschristian i, at du og de øvrige danske sexarbejdere, som af lyst har valgt denne beskæftigelse, IKKE er repræsentative for piger generelt i branchen (=danske og udenlandske tilsammen, og der er jo væsentlig flere udenlandske piger i sexbranchen end danske, også i Danmark)

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Jeg er enig med dig i, at du og andre sagtens kan være repræsentative for de danske piger i købesex-branchen.

Jeg er til gengæld også enig med @Larschristian i, at du og de øvrige danske sexarbejdere, som af lyst har valgt denne beskæftigelse, IKKE er repræsentative for piger generelt i branchen (=danske og udenlandske tilsammen, og der er jo væsentlig flere udenlandske piger i sexbranchen end danske, også i Danmark)

Hvis vi skal til at tage alle andre med og ikke kun den gruppe vi selv tilhører og kan snakke med om så vi ude i spekulationer hvilket aldrig er godt for en debat..

Danske og udenlandske piger fører forretning på meget forskellige måder gennemsnitligt - sådan som jeg har forstået det.. Jeg fortæller og forklarer ud fra mit eget perspektiv og mine erfaringer og står gerne på mål for branchen så der kommer et nuanceret billede på hvad en glædespige er.. Hvad andre ligger i mine ord kan jeg ikke gøre ved men jeg skal gerne rette dem hvis de har misforstået mine intentioner.. Men jeg bryder mig ikke om når der insinueres at sådan er pigerne i branchen bare og os der ikke passer ind i det billede vi falder bare tilfældigvis ved siden af.. Jeg har arbejdet med flere udenlandske piger da jeg var i saunaklubben og INGEN af dem havde de holdninger der gives udtryk for ganske ofte af TS.. Den eneste forskel på "os og dem" var at jeg er NOGET dårligere til det med at bede om drikkepenge:lol:..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Jeg fortæller og forklarer ud fra mit eget perspektiv og mine erfaringer

At du vil bidrage i debatterne, er noget som jeg og andre sætter pris på. Tak for det, og bliv endelig ved.

JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

står gerne på mål for branchen så der kommer et nuanceret billede på hvad en glædespige er

Det er helt fint, og dine nuancer bibringer da også en forståelse af, hvordan livet som dansk GP kan være.

Til gengæld mener jeg ikke, at man kan tage det, som er kendetegnende for dine valg og dine forhold, og male ud med den brede pensel for, hvordan “branchen” fungerer. Det gør ikke dine bidrag mindre værd, men vi må blot erkende, at andre dele af sexkøbsbranchen fungerer på helt andre vilkår.

Og du har da helt sikkert ret i, at der også blandt de udenlandske GPer er stor forskel på, hvordan de arbejder, og hvad deres motiver for at være GP er. Nogle ligner nok dig (bl.a dem fra saunaklubben, vil jeg tro), mens andre kommer fra en helt anden og i mange tilfælde mere barsk baggrund, hvor sexsalg for pigen ikke har været et lystbetonet tilvalg, men ofte er valgt som den bedste/mest realistiske/mindst dårlige løsning at forsøge at give sig selv og sine nærmeste bedre leveforhold på lidt længere sigt.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 27 minutter siden:

men ofte er valgt som den bedste/mest realistiske/mindst dårlige løsning at forsøge at give sig selv og sine nærmeste bedre leveforhold på lidt længere sigt.

Man kan sagtens være glad for sit arbejde og gøre det for at give familien bedre vilkår.. Det blandt andet min bevæggrund.. Jeg ser det bare som den smarteste måde fordi intet andet arbejdsmarked vil accepterer hvad jeg forventer at få i timen:lol:.. 

Jeg er med på at nogle udenlandske piger har det slemt og har selv set det med egne øjne på et hostel i København.. Men det bare altid den samme smører og det eneste billede der promoveres er jo så billedet af disse piger fordi "sådan er det og hvis du ikke er sådan så det dig der falder ud fra mængden" men jeg kender altså utrolig mange piger efter mange år i branchen og ingen af dem er som det billede.. 

Og ja de udenlandske piger er mange flere end danske men hvis bare "halvdelen af dem" har det som den gruppe jeg og andre piger er i også så det lige pludselig et meget stort antal der "har det som os".. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Det er helt fint, og dine nuancer bibringer da også en forståelse af, hvordan livet som dansk GP kan være.

Til gengæld mener jeg ikke, at man kan tage det, som er kendetegnende for dine valg og dine forhold, og male ud med den brede pensel for, hvordan “branchen” fungerer. Det gør ikke dine bidrag mindre værd, men vi må blot erkende, at andre dele af sexkøbsbranchen fungerer på helt andre vilkår.

Man må have lov til at debattere ud fra eget liv og egne erfaringer, uden hver gang at skulle bringe en disclamer om, at andre kan have det anderledes, have haft en shitty barndom, hade mænd og hvad ved jeg… Der er en træls tendens her på stedet til, at skyde danske pigers udsagn ned “For sådan har alle det jo ikke….”, nej, men det har hende der skrev, og en del andre piger også, danske såvel som udenlandske…

Skrevet
Liv skrev, for 20 minutter siden:

Man må have lov til at debattere ud fra eget liv og egne erfaringer, uden hver gang at skulle bringe en disclamer om, at andre kan have det anderledes

Ja da.

Liv skrev, for 23 minutter siden:

Der er en træls tendens her på stedet til, at skyde danske pigers udsagn ned “For sådan har alle det jo ikke….”

Der er forskel på, om en debattør forsøger at “skyde danske pigers udsagn ned”, eller om debattøren forsøger at nuancere udsagnene fra de danske piger. Vi kan nok rimelig nemt finde eksempler på begge.

De danske piger her på EG er i øvrigt heller ikke enige om alting, så også her er det væsentligt at huske, at der selvfølgelig kan være mere end én tilgang til forskellige emner.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 20 minutter siden:

De danske piger her på EG er i øvrigt heller ikke enige om alting, så også her er det væsentligt at huske, at der selvfølgelig kan være mere end én tilgang til forskellige emner.

Nej, selvfølgelig er vi ikke det, det er netop derfor det er smart at huske at vi hver især skriver ud fra eget liv, uden at man hver gang skal skrive “Husk, jeg taler kun ud fra mig selv, andre kan have det virkelig slemt osv osv….

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 22 minutter siden:

Der er forskel på, om en debattør forsøger at “skyde danske pigers udsagn ned”, eller om debattøren forsøger at nuancere udsagnene fra de danske piger. Vi kan nok rimelig nemt finde eksempler på begge

Det kan vi helt sikkert, og nu skrev jeg om dem der “skyder ned….”. Der er dybest set ingen grund til at ville “nuancere udsagnene”, læs bare andre tråde og diverse anmeldelser, så skal du se nuancering så det batter.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.