Hop til indhold

Piger drop nu de 15 min hvis i ikke gider !

Featured Replies

Skrevet

På mig lyder det egentlig bare som om trådstarter har et lidt surt opstød over, at det er svært for ham, at finde piger der vil give 15min for den pris han helst vil betale for det... *trækker på skulderen*

Surt show? Hvad vil du have vi skal sige? Og hvad skal pigerne bruge det til, at du synes deres priser er for høje? Det er et frit marked. Du går bare derhen hvor det giver bedst mening for dig, jo?

Jeg synes personligt ikke at 15min til 6/700kr indikere andet end at "det er det her jeg gerne vil have for det"... Men sådan er vi jo så forskellige ^_^

• Svar 51
  • Visninger 5.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tag lige med i dine overvejelser, at 15 minutter kræver lige så store forbedeselser for pigen, som en time. Bad, make up, påklædning,, rene håndklæder,  rent sengetøj osv.  Du tænker vel ikke at pigen

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Ja det har jeg..  Jeg lider ikke af ADHD.. Jeg lever ganske fint med det.. Uddannelse har aldrig været et problem.. Tror jeg sammenlagt har studeret (set bort fra folkeskolen) 6 år helt uden bøvl

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Tror du Steve Jobs og andre meget professionelle mennesker har en mindstepris før de gider ligge energi i et projekt.? Og for at ret skal være ret så skrev jeg at jeg ikke gad lette røven for under 70

Skrevet
AmagerDick skrev, den 18.2.2024 at 11:59:

Du tænder mig fuldstændig af med alle dine skriv herinde :lol:

Jeg er stor fan af det meste Jennifer skriver. Det meste :)

I stedet for at bruge så meget negativ energi, hvorfor sætter du hende ikke bare på din ignore liste, så dukker hun ikke op i dit feed?

Alt andet er da spild af god negativ energi - nu hvor du ikke vil tage imod kommentarer. 

/North

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.