Hop til indhold

Ubeskyttet sex med Melinda

Featured Replies

Skrevet
MrHanky skrev, for 1 minut siden:

nu spørger jeg ikke efter nogen konkrete sygedomme men folks erfaring med ubeskyttet sex med hende, tror du har vitterligt misforstået noget

Du skriver følgende til en anden bruger:

"jeg har haft sex med hende med kondom før, men kunne tænke mig uden hvis man ikke får "noget med hjem", det er ikke for at udstille pigen her, men kunne være rart nok at vide inden"

Der er intet at misforstå. Du spørger jo om folk er blevet smittet af hende med en kønssygdom. 

Skrevet
JustAnotherAccount skrev, for 2 timer siden:

Man skal vist lide af en MEGET kraftig fobi mod sex uden gummi hvis man kan læse efterlysningen som du gør. Jeg læser den som at TS øsnker at vide om hun giver dårligere service hvis man knalder hende uden gummi end hvis man bruger gummi.

Prøv at læse trådstarers svar i tråden. Det er åbenlyst, at han efterspørger om andre er blevet smittet med en kønssygdom af hende.
Så det har intet med fobi at gøre.

Skrevet
Lange skrev, for 3 timer siden:

Det eneste åbenlyse ved det er at folk herinde hele tiden skriver om det. At hun tilbyder det fremgår ikke af hendes annonce.

Hun skriver "Real GFE" i sin annonce. Dette er en udbredt term for ubeskyttet sex.

Skrevet
  • Author
ErnstOle skrev, for 13 minutter siden:

Du skriver følgende til en anden bruger:

"jeg har haft sex med hende med kondom før, men kunne tænke mig uden hvis man ikke får "noget med hjem", det er ikke for at udstille pigen her, men kunne være rart nok at vide inden"

Der er intet at misforstå. Du spørger jo om folk er blevet smittet af hende med en kønssygdom. 

Skriver jeg direkte "smittet med kønssygdom"? Nej, det gør jeg ikke. "Noget med hjem" er et vidt begreb bare så du lige ved det, så læs igen hvad der står.

Skrevet

har læst dine kommentarer de seneste dage ernstole og må sige du får titlen som eroguides advokat/politimand

Skrevet
MrHanky skrev, for 1 minut siden:

Skriver jeg direkte "smittet med kønssygdom"? Nej, det gør jeg ikke. "Noget med hjem" er et vidt begreb bare så du lige ved det, så læs igen hvad der står.

Hvem er det du prøver at narre? Selvfølgelig er det da i denne sammenhæng om ubeskyttet sex tale om kønssygdom. Det er vel ikke influenza eller turbekulose du er bekymret for.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 21 minutter siden:

Hun skriver "Real GFE" i sin annonce. Dette er en udbredt term for ubeskyttet sex.

har besøgt mange som tilbyder Real GFE, og når jeg smalltalker med dem så har jeg tit hørt nogle af dem sige de hader folk som spørge om de tilbyder uden kondom, så ved ikke lige om det er rigtigt.

ErnstOle skrev, for 7 minutter siden:

Hvem er det du prøver at narre? Selvfølgelig er det da i denne sammenhæng om ubeskyttet sex tale om kønssygdom. Det er vel ikke influenza eller turbekulose du er bekymret for.

Der må jeg give dig ret, Tror ikke der kan herske tvivl om hvad mr hanky mente haha (no offense hanky, men der må jeg hellere give dig mine bilnøgler, for den må du eddermame  langt ud på landet med) :D 

Skrevet
  • Author
ErnstOle skrev, for 15 minutter siden:

Læs nu direkte hvad der står, og ikke tolk det som du nu har lyst til, jeg har nemlig ikke brudt nogen regel herinde. Hvad du så prøver at gætte dig frem til må være op til din egen fantasi, kun den sætter grænsen.

Skrevet

Mr. Hanky

Eftersom der ikke umiddelbart er nogen der skriver at de har fået noget med hjem efter en omgang med kvinden, vil du så betragte det som en garanti god nok for dig til at dyrke ubeskyttet sex med en prostitueret..?

Såfremt du nu skulle angive en sandsynlighed, lad os sige 50/50, for at du måske / måske ikke får noget med hjem, vil du så tage chancen?

Spiller du også poker? Taber du ofte?

God fornøjelse. Dejligt at høre fra en risikovillig som tør hvor andre tænker.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 6 timer siden:

@MrHankyHvis jeg forstår dit indlæg korrekt, så efterspørger du helbredsoplysninger. I så fald, er det ulovligt at dele, da der er tale om personfølsomme oplysninger.

Databeskyttelsesforordningen og dermed reglerne om personfølsomme oplysninger gælder kun for virksomheder, offentlige myndigheder mv. men IKKE for privtpersoner, som dem der skriver herinde gør. Så det er forkert hvad du siger.

Det kan være æreskrænkelse eller injurier hvis det er usandt, men er ikke en GDPR overtrædelse.

Skrevet
CJ69 skrev, for 14 minutter siden:

Databeskyttelsesforordningen og dermed reglerne om personfølsomme oplysninger gælder kun for virksomheder, offentlige myndigheder mv. men IKKE for privtpersoner, som dem der skriver herinde gør. Så det er forkert hvad du siger.

Det kan være æreskrænkelse eller injurier hvis det er usandt, men er ikke en GDPR overtrædelse.

Læs dette:

Skrevet

Vi stopper her. Hvis nogen vil svare ts kan det gøres via pm

Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.