Hop til indhold

Ubeskyttet sex med Melinda

Featured Replies

Skrevet

Som jeg kan læse mig frem til, så har en del haft ubeskyttet sex med Melinda, og hun har ikke noget imod creampies.

https://annoncelight.dk/showad/352519

I den anledning vil jeg også gerne aflægge hende et besøg (har været sammen med hende for et par år siden) og creampie hende.

Inden da vil jeg gerne høre om nogen haft nogen dårlige oplevelser ved at have sex med hende uden gummi?

Skrevet

@MrHankyHvis jeg forstår dit indlæg korrekt, så efterspørger du helbredsoplysninger. I så fald, er det ulovligt at dele, da der er tale om personfølsomme oplysninger.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 8 minutter siden:

@MrHankyHvis jeg forstår dit indlæg korrekt, så efterspørger du helbredsoplysninger. I så fald, er det ulovligt at dele, da der er tale om personfølsomme oplysninger.

Hvis der sidder en del personer som har fået kønssygdomme af at være sammen med pigen så burde det vel være fair de kontakter mrhanky i privat besked og fortæller ham han nok skal lade være. Det er da det mest etiske at gøre. 

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 13 minutter siden:

Hvis der sidder en del personer som har fået kønssygdomme af at være sammen med pigen så burde det vel være fair de kontakter mrhanky i privat besked og fortæller ham han nok skal lade være. Det er da det mest etiske at gøre. 

Hvis man er så moralsk og bekymret for kønssygdomme, så skal man nok ikke besøge piger, der åbenlyst tilbyder sex uden beskyttelse.

Derudover, så kan det jo ende med at skade pigens rygte, da man ofte ikke med tilstrækkelig sikkerhed kan konstatere, at en evt. smitte skulle stamme fra en bestemt pige.

Skrevet
ErnstOle skrev, Lige nu:

Hvis man er så moralsk og bekymret for kønssygdomme, så skal man nok ikke besøge piger, der åbenlyst tilbyder sex uden beskyttelse.

Derudover, så kan det jo ende med at skade pigens rygte, da man ofte ikke med tilstrækkelig sikkerhed kan konstatere, at en evt. smitte skulle stamme fra en bestemt pige.

Der må jeg sku give dig ret. Jeg vil hellere aldrig besøge en pige som tilbyder uden kondom. Mener bare HVIS man er sikker (hun måske er den eneste pige man har været sammen med i lang tid) så er det vel ok at advare selvom det går ud over hendes forretning. Hvis du får madforgiftning på en restaurant så mener jeg da også det er ok at advare folk om det selvom det går ud over restaurantens RY.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 9 minutter siden:

Det eneste åbenlyse ved det er at folk herinde hele tiden skriver om det. At hun tilbyder det fremgår ikke af hendes annonce.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 36 minutter siden:

det er ikke en personoplysning, idet personen netop ikke kan identificeres udfra hverken navn, adresse eller billeder.  

Man kan heller ikke kalde det “helbredsoplysninger” hvis jeg fortæller dig at jeg mødte en fyr nede på frederiksberg alle som nogle kalder for Ole som hostede og muligvis har smittet mig med en grim gang snue. 

Skrevet
ErnstOle skrev, for 42 minutter siden:

Man skal vist lide af en MEGET kraftig fobi mod sex uden gummi hvis man kan læse efterlysningen som du gør. Jeg læser den som at TS øsnker at vide om hun giver dårligere service hvis man knalder hende uden gummi end hvis man bruger gummi.

Skrevet
F-jernet skrev, for 3 minutter siden:

det er ikke en personoplysning, idet personen netop ikke kan identificeres udfra hverken navn, adresse eller billeder.  

Man kan heller ikke kalde det “helbredsoplysninger” hvis jeg fortæller dig at jeg mødte en fyr nede på frederiksberg alle som nogle kalder for Ole som hostede og muligvis har smittet mig med en grim gang snue. 

Også min tanke men var ikke sikker nok i min sag da jeg ikke kender til lovgivning angående det emne. Men det lød også helt forkert at det skulle være personoplysning at advare om en person har en kønssygdom eller lign. Hvis jeg får et stykke Råt kød på en Cafe, så er det vel ok jeg fortæller at det var råt, og anbefaler man ikke bestiller netop det stykke kød (ligesom man kan anbefale at man kan besøge hende men bedst man bruger kondom).

Skrevet
F-jernet skrev, for 12 minutter siden:

Øh. Der er et annonce link, der er billeder i annoncen og et navn i annoncen. Det er lidt ligegyldigt om navnet er et pseudonym. Der er stadigvæk et navn som kan bruges til at identificer en person.

F-jernet skrev, for 12 minutter siden:

Jo det er det faktisk. Alt som kan bruges til at identificer en person, entydigt eller sammen med andre oplysninger er personoplysninger og omfattet af GDPR. Det er bl.a. derfor at forsker har så store problemer med forsknings data idag, for selvom de erstatter navn, person nr. m.m. med unike koder er det stadigvæk personfølsomme oplysninger, da man via koderne kan reverse enginer sig frem til hvem personen er. Uden koderne kan man ikke sammenkøre data, og så kan de ikke bruges i forskning.

Men hele denne diskution høre hjemme i general debat.

Redigeret af JustAnotherAccount

Skrevet
JustAnotherAccount skrev, for 3 minutter siden:

Øh. Der er et annonce link, der er billeder i annoncen og et navn i annoncen. Det er lidt ligegyldigt om navnet er et pseudonym. Der er stadigvæk et navn som kan bruges til at identificer en person.

ok så man må ikke skrive at man måske er blevet smittet med “insert whatever” men gerne en indgående beskrivelse af hendes ypperligheder i alle detaljer - dog ikke noget der kunne indikere en personoplysninger, fx tatoveringer, hårfarve, race osv. ? Det kunne også være operationsar efter kejsersnit eller der er udført bryst operationer ? eksempelvis. 

Skrevet
  • Author
JustAnotherAccount skrev, for 12 minutter siden:

Man skal vist lide af en MEGET kraftig fobi mod sex uden gummi hvis man kan læse efterlysningen som du gør. Jeg læser den som at TS øsnker at vide om hun giver dårligere service hvis man knalder hende uden gummi end hvis man bruger gummi.

jeg har haft sex med hende med kondom før, men kunne tænke mig uden hvis man ikke får "noget med hjem", det er ikke for at udstille pigen her, men kunne være rart nok at vide inden

Skrevet
  • Author
ErnstOle skrev, 1 time siden:

nej, det gør jeg bestemt ikke, spørger bare om folk har gode erfaringer med ubeskyttet sex hos hende eller ej

Skrevet
JustAnotherAccount skrev, for 16 minutter siden:

Jo det er det faktisk. Alt som kan bruges til at identificer en person, entydigt eller sammen med andre oplysninger er personoplysninger og omfattet af GDPR. Det er bl.a. derfor at forsker har så store problemer med forsknings data idag, for selvom de erstatter navn, person nr. m.m. med unike koder er det stadigvæk personfølsomme oplysninger, da man via koderne kan reverse enginer sig frem til hvem personen er. Uden koderne kan man ikke sammenkøre data, og så kan de ikke bruges i forskning.

Holy shit

Skrevet
MrHanky skrev, 1 time siden:

jeg har haft sex med hende med kondom før, men kunne tænke mig uden hvis man ikke får "noget med hjem", det er ikke for at udstille pigen her, men kunne være rart nok at vide inden

Selv hvis hun har en dårligdom så det ikke alle der bliver smittet.. Jeg havde en gang en dårligdom for flere år siden og ingen af dem jeg havde sex med privat - uden kondom - var smittet selvom jeg ved ca hvornår jeg er blevet smittet så jeg ved vi havde haft sex maaaaange gange i den periode hvor der var risiko for smitte.. Men derfor havde jeg da stadig en kønssygdom og kunne smitte.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Selv hvis hun har en dårligdom så det ikke alle der bliver smittet.. Jeg havde en gang en dårligdom for flere år siden og ingen af dem jeg havde sex med privat - uden kondom - var smittet selvom jeg ved ca hvornår jeg er blevet smittet så jeg ved vi havde haft sex maaaaange gange i den periode hvor der var risiko for smitte.. Men derfor havde jeg da stadig en kønssygdom og kunne smitte.. 

Altså klamydia og gonorre smitter som bare helvede, self ikke alle får symptomerne

Skrevet
MrHanky skrev, for 2 timer siden:

Som jeg kan læse mig frem til, så har en del haft ubeskyttet sex med Melinda, og hun har ikke noget imod creampies.

https://annoncelight.dk/showad/352519

I den anledning vil jeg også gerne aflægge hende et besøg (har været sammen med hende for et par år siden) og creampie hende.

Inden da vil jeg gerne høre om nogen haft nogen dårlige oplevelser ved at have sex med hende uden gummi?

Hmmm måske skulle du overveje en omgang sikker sex i stedet. Gad vide hvordan du ville reagere hvis VI offentliggør en evt. smitte fra dig!

Skrevet
MrHanky skrev, for 9 minutter siden:

Altså klamydia og gonorre smitter som bare helvede, self ikke alle får symptomerne

Igen så fik ingen af dem jeg havde sex med - ubeskyttet - det selvom jeg havde det.. Der var tale om 2 forskellige mænd jeg sås med privat.. Så ikke alle er lige modtagelige overfor smitte ligesom ikke alle er lige modtagelse for smitte med almindelig forkølelse der ellers smitter som bare fanden som vi alle ved.. 

Skrevet
  • Author
Danskeblondeemma skrev, for 1 minut siden:

Hmmm måske skulle du overveje en omgang sikker sex i stedet. Gad vide hvordan du ville reagere hvis VI offentliggør en evt. smitte fra dig!

det har intet med at offentliggøre noget, men rart nok at vide om hun er værd at knalde uden gummi

Skrevet

Hun er rigtig fin. Har fyldt både røv og fisse på hende nogle gange og der er aldrig sket noget :) 

Skrevet

og ikke bare GP"er, tror en del GP"er bliver tjekket oftere end de "billige" tøser som går meget i byen. Fatter ikke man turde have sex med NOGEN (udover sin kæreste) uden kondom

Skrevet
  • Author
peterbrusebad skrev, for 19 minutter siden:

og ikke bare GP"er, tror en del GP"er bliver tjekket oftere end de "billige" tøser som går meget i byen. Fatter ikke man turde have sex med NOGEN (udover sin kæreste) uden kondom

synes bare det ville være super frækt at få fyldt hende med cum, har knaldet hende med gummi før og det er ikke det samme

Skrevet
MrHanky skrev, for 2 timer siden:

nej, det gør jeg bestemt ikke, spørger bare om folk har gode erfaringer med ubeskyttet sex hos hende eller ej

Du spørger jo om, hvorvidt andre har fået en kønssygdom af hende. Sygdomme, herunder kønssygdomme er en helbredsoplysning, der er personfølsom.

Desuden ville et evt. svar på din forespørgsel være en beskyldning, som er i strid med eroguides retningslinjer.

Skrevet
  • Author
ErnstOle skrev, for 13 minutter siden:

Du spørger jo om, hvorvidt andre har fået en kønssygdom af hende. Sygdomme, herunder kønssygdomme er en helbredsoplysning, der er personfølsom.

Desuden ville et evt. svar på din forespørgsel være en beskyldning, som er i strid med eroguides retningslinjer.

nu spørger jeg ikke efter nogen konkrete oplysninger omkring sygedomme men folks erfaring med ubeskyttet sex med hende, tror du har vitterligt misforstået noget, læs lige mit indlæg igen

Redigeret af MrHanky

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.