Hop til indhold

Hvad foretrækker I: Glat eller hår på fissen?

Featured Replies

• Svar 77
  • Visninger 10.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg er selv gået naturens vej her over de sidste par år og jeg må indrømme jeg er blevet imponeret over hvor mange mænd der udtaler at de synes det er super frækt og at det desværre er en sjældenhed..

• Jeg har tidligere haft dusk på toppen og glatte læber, men har måttet sande at det ikke er sundt med al den barbering. Nu er jeg naturlig / trimmet. Det bekymrer mig ikke det fjerneste, hvad mænd mene

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg foretrækker bestemt også en ubarberet mand sådan hvad angår alle steder på hans krop om det så er full on hairy back und alles.. Jeg gider sleeet ikke stikkende mænd..

Skrevet
Liv skrev, den 7.2.2024 at 12:04:

Jeg har tidligere haft dusk på toppen og glatte læber, men har måttet sande at det ikke er sundt med al den barbering. Nu er jeg naturlig / trimmet. Det bekymrer mig ikke det fjerneste, hvad mænd mener om den sag, det er min krop og min fisse <3

Lyder lækkert:wub:

Liv skrev, den 7.2.2024 at 12:02:

Det er faktisk muligt at slikke en fisse med hår, uden at få dem i munden ;) 

Så må jeg lave en aftale med dig og se om det er muligt, ellers må du guide mig:D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.