Hop til indhold
DSK24

Kære Mænder - But Why ?

Recommended Posts

Vigtigt - de vedhæftede eksempler  er IKKE et forsøg på at udstille/udskamme det mandlige køn!! Beror udelukkende på en undren,  nærmest lede - over hvorledes man overhovedet kan forestille sig, pågældende kontaktform 'virker'. El det gør man måske heller ikke ? 

SÅ - kort og godt - hvorfor ? 

ER der virkelig kvinder der bider på den slags henvendelser ?

Hvis ja, mange ?

Hvis nej, hvad da ?

Jeg synes det er kedeligt, at man er 'nødt' til at blokere i et væk, for således at 'slippe'. 

IGEN, oplægget er helt reelt, ønsker egentligt blot at forstå, noget jeg i det her tilfælde slet ikke begriber :D Altså visse 'mænds' desperado agtige optræden. (bestemt ikke alle, men overvejende)

Input JA tak Sd NEJ tak altså :rolleyes:

2.jpg

1.jpg

Redigeret af DSK24

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 5 minutter siden:

ER der virkelig kvinder der bider på den slags henvendelser ?

Hvis ja, mange ?

Jeg tror, at det er en del af "læreprocessen" hos fyre, der prøver de der sugardating-sider. De skal lige finde ud af, hvordan man taler til piger, og til at starte med går de direkte til kernen uden pli eller eftertanke.

Jeg tør sgu ikke rigtigt skrive mere om dét emne for så bliver Jeg bare beskyldt for at reklamere eller sådan noget... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er let og konsekvensløst at sidde og skrive sådan til en anden person/kvinde på mobilen eller computeren.

Derudover så tiltrækker købesexbranchen jo en lang række mænd, der ikke formår at forføre kvinder uden betaling. Her kunne jeg forestille mig, at deres sociale evner eller manglende på samme, bare ikke rækker længere end. Personen fra det ene eksempel får formentlig et kick ud af at skrive sådan en erotisk-novelle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 22 minutter siden:

læreprocessen

Man skulle jo her mene de  'ældre' mænd VAR 'oplært' - men faktisk er virkeligheden en helt anden,SD wise vel at mærke, ckokere el noget nærmere overrasker mig - helt vildt meget.. 

Tak for input/PB :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 25 minutter siden:

kick

Aaaah JA sgu da - giver god mening ihvertfald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suk, den sørgelige sandhed er jo nok, at en stor del af danskerne - både mænd og kvinder - er ca 50% dummere end krydsfinér....

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror der stadigvæk er forbavsende mange mænd, der stort set ikke omgås kvinder i det daglige.
De er enten alene, eller har et slæng af ligestillede kammerater .. og her er der tit nogle helt forskruede forestillinger om kvinder ... 
Sådan lidt, "Beavis and Butthead" kulturen - hvis nogle kan huske dem.

Og så kan det måske være noget 'Luder-Madonna' kompleks ... 
De mænd kan være helt bevidst nedladende ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se du er kvinde. Det siger mere om dig som kvinde, at du laver sådan et indlæg.

Kan bare sige jeg forstår ikke dette indlæg.

 

Redigeret af FanboyStapler

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 timer siden:

nedladende

Tænker egentlig som Ernst skrev, at nr 2 tænder på sine egne sengekants 'skriverier'. 

Nr 1 giver for mig stadig ikke mening, altså 'presset' - manglende pli.. 

Tak for input :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FanboyStapler skrev, for 24 minutter siden:

Kan se du er kvinde

Synes det er rimeligt åbenlyst i indlægget, at jeg ER kvinde.. Tjah, du må egentlig mene lige det du vil, om min kvindelighed.. Tænker egentlig, at jeg har redegjort fyldestgørende for baggrunden. Jeg har et ønske om at forstå, du har et ønske om at udskamme.. 

Well, sån er det bare du :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, Lige nu:

Synes det er rimeligt åbenlyst i indlægget, at jeg ER kvinde.. Tjah, du må egentlig mene lige det du vil, om min kvindelighed.. Tænker egentlig, at jeg har redegjort fyldestgørende for baggrunden. Jeg har et ønske om at forstå, du har et ønske om at udskamme 

Well, sån er det bare du :)

Læs det indlæg.  Lad os så se om du bliver klogere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FanboyStapler skrev, for 17 minutter siden:

klogere

Overhovedet ikke.. 

I virkeligheden, ville jeg nok forvente div upassende henvendelser, såfremt at jeg havde en decideret annonce..

Har jeg ikke. Tværtom (havde) jeg en ganske KORT beskrivelse, 4 linjer. Ingen tvivl om, hvad JEG søgte/ikke søgte på siden.. SÅ hvorfor er mænd som de er, hvorfor ? 

Nr 1 burde da simpelthen booke en time el to hos en GP - hvorfor 'stalke' kvinder der ej ønsker el tilbyder det man efterspørger ??

Det er bestemt guld SD wise rundt hjørnerne, men alle disse 'upassende' mænder ødelægger det for de 'passende' - såvel slettede jeg jo også min egen profil igen.. 

Ikke et job for mig - SÅ alt det der med bare "blok pisset" - BURDE sgu da ikke være nødvendigt.. 

EL TILSYNELADENDE JO :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FanboyStapler skrev, for 1 minut siden:

Så fortjener du alle de beskeder.

Okay Nuvel :D Vi taler sgu ikke lige samme sprog du og jeg, såååå tænker det er utilfredsstillende for os begge, at rode mere rundt i 'den' busk ing..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig skære det ud i PAP.

 

LEV MED DET !!!!!! Eller find en anden måde at tjene penge på.

Har ikke tal på hvor mange indlæg der har været omkring beskeder og sprog.  Det bliver aldrig anderledes og indlæg nr. XXXXXXXXXXX kommer ikke til at ændre dette faktum.

Ha god fornøjelse med alle det gode og dumme beskeder du må få i fremtiden.

 

PEACE OUT<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FanboyStapler skrev, for 10 minutter siden:

LEV MED DET

Ja såvel må DU LEVE MED at mit indlæg, så givetvis ikke bliver det sidste.. Har ikke intentioner om at ændre andre menneskers opførsel, mere forståelse for, HVORFOR mennesker gør SOM de gør.. Det vil jeg sgu egentlig ha lov til.. :P Ciao 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 17 minutter siden:

Har ikke intentioner om at ændre andre menneskers opførsel, mere forståelse for, HVORFOR mennesker gør SOM de gør.

Så er Eroguide ikke det sted for dig.

Tag en uddannelse på Universitet hvis du vil forstå hvorfor mennesker gør som de gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ændre ikke noget giver @FanboyStapler ret. 
Ikke det er ok med den kommunikation slet ikke. 
 

men ved godt de lyserøde herinde vil romantiserer det at være GP. Det frie valg jeg elsker det osv.  og vil gerne have dialog på et ordentlig plan, og det forstår jeg 100 %. 
men i glemmer i udgør meget lille del at det at være GP. 
Måske 20 % der har det som jer.  Som se det lidt som hobby kombineret med at tjene penge. 
resten er det cool cash og er ligeglad med hvordan det er formuleret du giver penge og du får det du betaler for. 
Med stats garanti jeg kan skrive 3 linjer til udlandske GP. Der lyder. 
vil gerne bestille en time med cim kys hvornår har du tid. Og hvad koster det. 
9 ud af 10 gange kommer der aftale i hus 

det er ikke dating men købe sex come on. 
 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
FanboyStapler skrev, for 24 minutter siden:

Så er Eroguide ikke det sted for dig.

Tag en uddannelse på Universitet hvis du vil forstå hvorfor mennesker gør som de gør.

IGEN, vi to kommer ikke videre.. Ciao. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
DSK24 skrev, for 36 minutter siden:

 HVORFOR mennesker gør SOM de gør.. Det vil jeg sgu egentlig ha lov til.. :P Ciao 

Jeg vil gerne give et bud...Testosteron - jo mere af det jo mere kommer mit grimme primitive ego frem, der kun tænker på mig mig mig og det jeg vil have nu!

Se blot på indlæggene fra @FanboyStapler i denne tråd.. "jeg (mig mig mig) vil ha ret ellers får du lige en på hatten" 

Når en mand sidder med pikken i hånden og skriver med den anden stiger testosteron og man bliver dummere og primitiv - til sidst vil man bare ha smasket pikken op i en stram våd fisse og vupti så sprøjtede al den opsparede sperm, liderlighed og testo ug gennem pikken ...  

Testosteron forskning

Derfor aflyses en del aftaler - lysten og den primitive sult forsvandt hurtigere end køkkenrullen fjernede sporene - lige ind til næste gang 

Venligst H

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 20 minutter siden:

Det ændre ikke noget

Jo, det GØR det.. Det ændrer at jeg synes det er frastødende, OG upassende når mænd kontakter mig på den måde. 

LÆS retningslinjer på SD tak, førend du udtaler dig.. 

INGEN romantisere en skid. JEG spørger om, hvorfor visse mænd forestiller sig at frastødende optræden, virker på kvinder..

:rolleyes:That's it 

 

Redigeret af DSK24

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 1 minut siden:

Jo, det GØR det.. Det ændrer at jeg synes det er frastødende, OG upasdende når mænd kontakter mig på den måde. 

LÆS retningslinjer på SD tak, førend du udtaler dig.. 

INGEN romantisere en skid. JEG spørger om, hvorfor visse mænd forestiller sig at frastødende optræden, virker på kvinder..

:rolleyes:That's it 

 

Jeg kommenter ikke på det du skriver. 
men det @FanboyStapler skriver. 
og fortæller hvorfor det ser sådan ud. 
regler ja. Men ændre ikke noget. 
 

forstår jeg dig ja det gør jeg <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

forstår jeg dig ja det gør jeg <3

Gudskelov da <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manden er et kompliceret dyr på kamphormoner

Mennesket har brugt tusindvis af år på at udvikle sig væk fra det primitive og dyriske. Men ifølge biologen, neurologen og sexologen har hormoner og anden basal biologi stor betydning for mandens adfærd – ikke mindst, når det handler om erobring og sex. 
HER
 
Så blev jeg sgu alligevel klogere - sådan Hr Hest :rolleyes:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...