Hop til indhold
DSK24

Kære Mænder - But Why ?

Recommended Posts

Guest Gamle hest
DSK24 skrev, for 3 timer siden:

Manden er et kompliceret dyr på kamphormoner

Mennesket har brugt tusindvis af år på at udvikle sig væk fra det primitive og dyriske. Men ifølge biologen, neurologen og sexologen har hormoner og anden basal biologi stor betydning for mandens adfærd – ikke mindst, når det handler om erobring og sex. 
HER
 
 

Helt basalt er vi jo kun her for at få afkom og lige netop leve lang tid nok til at de kan klare sig selv...antager vi at mennesket har ca 350.000 år på bagen og vi har en dannelsesrejse på ca 2000år til nu, hvor vi prøver at lære  forstå, at vi får noget ud af at udsætte behov og respektere hinanden.

..hvor stærkt er det så lige gået de sidste 50år? 

Inderst inde er det en kæmpe daglig kamp for de fleste af os at undertrykke 348.000 år, hvor det kun gjaldt on at æde, drikke og kneppe nu, fordi i morgen kunne du let være død.

God kamp! 

H

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror nu næppe det er testosteronpumpede mænd der skrive indlæg som i trådstart for at få fat i en kvinde.
I så fald er de da ret naive, for det er en temmelig dårlig strategi ... 

Tror såmænd heller ikke slagsbrødrene havde frit spil i stammesamfundene ...
Så var menneskeheden ikke overlevet ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 8 timer siden:


I så fald er de da ret naive, for det er en temmelig dårlig strategi ... 

ENIG! - Det er der desværre mange mænd, der glemmer. De færreste falder for en desperat fyr med logrende pik og tungen ude af halsen. (EkstraBladet) 

Desperat trang til sex
- Når mænds testosteron-kedel er ved at koge over, opleves det som en desperat trang til sex her og nu, og de er villige til at gøre næsten hvad som helst, for at få behovet tilfredsstillet. (EkstraBladet) Se

Med det utal af klamme beskeder jeg ellers modtog, SÅ tror jeg faktisk at det er helt sådan at det forholder sig. Gør det hverken mere el mindre frastødende og utiltalende. Tænder helt af, men lettere at forstå, samt glide af på :)

Redigeret af DSK24

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
sneræven skrev, for 10 timer siden:

 Tror såmænd heller ikke slagsbrødrene havde frit spil i stammesamfundene ...
Så var menneskeheden ikke overlevet ... 

Heldigvis vinder den sunde fornuft på lang sigt og det er vel kun gået fremad siden Moses fik de 10 bud. Omvendt er der debat om at en stor del mænd ikke er maskuline nok til at kvinderne gider have dem og deraf afledte problemer med at føre menneskeheden videre...

DSK24 skrev, for 2 timer siden:

 Med det utal af klamme beskeder jeg ellers modtog, SÅ tror jeg faktisk at det er helt sådan at det forholder sig. Gør det hverken mere el mindre frastødende og utiltalende. Tænder helt af, men lettere at forstå, samt glide af på :)

Udtalen om at når blodet går i pikken forlader det hjernen er jo nok ikke helt forkert. Når det sker kræver det en del af manden at huske hvordan man rent faktisk med fornuft, charme og snilde får god fisse (ved godt det ikke lyder charmerende) - kompenseret med sukker eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 2 timer siden:

Udtalen om at når blodet går i pikken forlader det hjernen er jo nok ikke helt forkert. Når det sker kræver det en del af manden at huske hvordan man rent faktisk med fornuft, charme og snilde får god fisse (ved godt det ikke lyder charmerende) - kompenseret med sukker eller ej. 

Nu jeg faktisk overhovedet ikke sart, men klamme dårlige sex historier, stalker agtig adfærd, desperation - TURNOFF.. God fisse kan såmænd sagtens opnås med lidt pli, respekt, tålmod - sukker el ej :D

Redigeret af DSK24

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Beklager at jeg lige hiver en tråd frem der nu er et par dage gammel- jeg kunne ikke lade være ^_^ (og var ikke lige online, da den blev lavet)

Er "charmen" ved sugardating ikke netop, at man kan tillade sig at være lidt mere ligefrem? Vi ved jo begge to godt hvad det handler om, og så behøver der vel ikke være så forfærdeligt mange flere mellemregninger? Smiler

Kort og godt: Det her er hvad jeg fantaserer om/ønsker mig, og det her er hvad kan jeg tilbyde dig i sugar

... Jeg ser det ikke som hverken mangel på pli eller respektløshed at nogle mænd kan være lidt "klodsede" i mangel på bedre ord, til at kommunikere med en kvinde.... og jeg forventer heller ikke at han forfører mig. Det er underordnet i min verden, og bare et kærkomment plus i bogen hvis han kan :wub:

Jeg forstår godt at mænd nogle gange bliver lidt skræmte af os kvinder og vores reaktioner- jeg forestiller mig i hvert fald, at det kan være umådeligt svært at "ramme rigtigt" ^_^ I får bare med rivejernet og bliver stemplet som nogle "stoddere", eller får slet ikke et ben til jorden...

Hvad er der blevet af et simpelt "nej tak<3" fra vores side?

Dårlig kommunikation kan virkelig ikke hidse mig op, altså ^_^ Det er hvad det er..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Det jeg har lært er, at det meste (90%) "sugardating" går ud på at sende en besked der ser sådan ud:  "2000???" illusionen om at SD er noget andet er fin, men det er for 90% (1 ud af 10 situationer) helt almindelig prostitution - og ikke et ondt ord om det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 7 timer siden:

Beklager

Skal du da ikke :rolleyes:

Luna_xo skrev, for 7 timer siden:

ligefrem

Kan man nu sagtens være, uden desperation :P

Luna_xo skrev, for 7 timer siden:

forventer

Jeg forventer så noget mere end du, men vi er jo alle forskellige, OG gudskelov og tak for det..

Luna_xo skrev, for 7 timer siden:

Jeg forstår godt at mænd nogle gange bliver lidt skræmte af os kvinder

Jeg forstår godt, at kvinder nogle gange, kan blive lidt (meget) 'trætte i ansigtet' af mænds ageren :D

Luna_xo skrev, for 7 timer siden:

stoddere

Nu handler det muligvis nok lidt om, hvor man kommer fra - men alle mænd er stoddere i min verden, absolut intet negativt, bare sån det er :lol:

Luna_xo skrev, for 7 timer siden:

Dårlig kommunikation

Hidser mig egentlig sjældent op, orker sgu bare ikke rigtig - at bruge tid på elendig kommunikation altså.. :rolleyes:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 18 timer siden:

Er "charmen" ved sugardating ikke netop, at man kan tillade sig at være lidt mere ligefrem? Vi ved jo begge to godt hvad det handler om, og så behøver der vel ikke være så forfærdeligt mange flere mellemregninger? Smiler

 

Hvis det var charmen ved sugardating så var der jo reelt ikke længere nogen forskel sugardating og prostitution. Det er der jo så også nogen der påstår der ikke er, og der der da helt sikkert nogen der kalder sig sugarbabes, hvor jeg ikke kan se forskellen, men den “gammeldags” definition af sugardating er en kærestelignende relation, hvor man for gaver, dyre middage, regninger betalt og ikke nødvendigvis kontanter som betaling for sex. Jeg synes de mænd der henvender sig som de gør i eksemplet burde gå på bordel og få lettet trykket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Miza skrev, for 2 timer siden:

Hvis det var charmen ved sugardating så var der jo reelt ikke længere nogen forskel sugardating og prostitution. Det er der jo så også nogen der påstår der ikke er, og der der da helt sikkert nogen der kalder sig sugarbabes, hvor jeg ikke kan se forskellen, men den “gammeldags” definition af sugardating er en kærestelignende relation, hvor man for gaver, dyre middage, regninger betalt og ikke nødvendigvis kontanter som betaling for sex. Jeg synes de mænd der henvender sig som de gør i eksemplet burde gå på bordel og få lettet trykket. 

Når dét er din vinkel (og den er virkelig fin og romantisk :wub:) så forstår jeg godt din reaktion. Kontrasten bliver for stor imellem hvad du forventer og hvad virkeligheden i mange tilfælde er. Desværre!

I min optik, ér sugardating prostitution, uanset hvordan man end vender og drejer det, fordi det er "noget, for noget".

Jeg forstår -og deler til dels din uforståenhed over, at mange af de mænd der skriver, ikke bare går på et bordel.. For det de efterspørger, er helt i tråd med hvad en prostitueret tilbyder, også i forhold til pris. Det vil i virkeligheden også være meget lettere for dem, tror jeg <3

Men måske en Sugarbabe for nogen, føles lidt mindre "farlig" end en prostitueret? Hun er lidt mere en "almindelig pige" og lidt mindre "business"?

Der hvor jeg personligt synes sugardating virkelig kommer til sin ret og er meget mere attraktivt end rendyrket prostitution, er at man får mulighed for at mødes med én man godt kan lide, og at det er lidt mere eksklusivt imellem de to parter :wub: Vi kan også lave nogle lidt andre ting, end bare at dele fysisk intimitet med hinanden, fx gå ud at spise, eller tage på weekendophold eller have andre gode oplevelser sammen. 

Jeg holder stadig på, at noget af charmen ved sugardating er, at man kan være ret åben og fri omkring ens ønsker og behov. Hun er der stadig for hans skyld- og kræver ikke den sædvanlige charmeoffensiv, før hun er til at komme i snak med - men hun kan til gengæld så også tillade sig at være lidt mere kræsen omkring hvem hun tilbringer tid sammen med.

Det er ren win/win, hvis man ikke behøver at skulle kunne leve af det ^_^<3

Redigeret af Luna_xo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 3 minutter siden:

Når dét er din vinkel (og den er virkelig fin og romantisk :wub:) så forstår jeg godt din reaktion. Kontrasten bliver for stor imellem hvad du forventer og hvad virkeligheden i mange tilfælde er. Desværre!

Min reaktion? Jeg har kun skrevet det ene indlæg i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Miza skrev, for 31 minutter siden:

Min reaktion? Jeg har kun skrevet det ene indlæg i denne tråd.

Du kan erstatte ordet reaktion med holdning.

Giver det mening nu? <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Luna_xo og @Miza
Læste lige jeres input omkring Sugardating ... 
Og kom til at tænke på, var der ikke en gang for år tilbage der hed "Rent a Date"

Jeg kunne sagtens forestille mig, at 'leje' en kaffedate eller dinnerdate uden sex, men måske med flirt .. 
Lidt á la de 'kemi-dates' nogle bruger.

Jeg har faktisk prøvet det, med min 'sexolog-GP' (det ser ud til hun er stoppet helt, nu)
Udgangspunktet var, at hun tilbød sexologisk vejledning, som jeg så benyttede mig af - priserne var, sexolog-priser.
Vi havde mange sådanne aftaler.
Det endte med snak på kryds og tværs, om seksualitet og al mulig andet.
Hun gav kaffen, jeg gav kagerne.
Det var rigtig hyggeligt, tror vi nåede at mødes en halv snes gange ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 8 minutter siden:

@Luna_xo og @Miza
Læste lige jeres input omkring Sugardating ... 
Og kom til at tænke på, var der ikke en gang for år tilbage der hed "Rent a Date"

Jeg kunne sagtens forestille mig, at 'leje' en kaffedate eller dinnerdate uden sex, men måske med flirt .. 
Lidt á la de 'kemi-dates' nogle bruger.

Jeg har faktisk prøvet det, med min 'sexolog-GP' (det ser ud til hun er stoppet helt, nu)
Udgangspunktet var, at hun tilbød sexologisk vejledning, som jeg så benyttede mig af - priserne var, sexolog-priser.
Vi havde mange sådanne aftaler.
Det endte med snak på kryds og tværs, om seksualitet og al mulig andet.
Hun gav kaffen, jeg gav kagerne.
Det var rigtig hyggeligt, tror vi nåede at mødes en halv snes gange ... 

Jeg kan godt huske der var noget der hed rent a date. 
Jeg er nu ikke interesseret i at tage penge for en dinnerdate. Alle kan invitere mig ud og spise hvis blot de betaler maden, det er også anført i min prisliste til 0kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
sneræven skrev, for 15 timer siden:

@Luna_xo og @Miza
... kom til at tænke på, var der ikke en gang for år tilbage der hed "Rent a Date"

Hun gav kaffen, jeg gav kagerne.
Det var rigtig hyggeligt, tror vi nåede at mødes en halv snes gange ... 

Som Miza, ville jeg aldrig tage penge for en dinnerdate, eller en hvilken somhelst anden slags date for den sags skyld, hvis maden eller aktiviteten er betalt - men det skal være tidsinvesteringen værd :wub:

Det er liiige før jeg hellere vil sige "betal mine faste udgifter" og jeg er din, som du vil ^_^ For når alt kommer til alt, så er det hovedårsagen for mange af pigerne til overhovedet at være i branchen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror egenligt bare, at mænd der henvender sig til kvinder i sådan et sprog måske har et kompleks af en art - Der er nu aldrig nogen, der har taget skade af at opføre sig ordenligt :) Men OK - kan det godt være, at jeg er gammeldags. Men jeg er nu engang opdraget til ordenlighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...