Hop til indhold
McLovin

Pludselig manglede pengene.

Recommended Posts

Jeg har fået en omgang massage i dag. Ikke noget hanky panky, selvom andre anmeldere af stedet har oplevet det ene og det andet under deres besøg.
 
Da jeg ankommer ind i rummet hvor massagen skal foregå, afregner vi. Hvor hun ligger pengene på natbordet ved siden af briksen. Ligger både på maven og på ryggen med lukket øjne, hvor hun er ovre og tag olie flere gange. Så jeg har ikke styr på hvor de penge rykker sig hen, andet end vi begge bemærker at de er væk efter jeg har fået tøj på igen. Stemningen blev ikke aggressiv men ret akavet. For beskyldning for at jeg havde pengene igen og omvendt at jeg fik fornemmelsen af at hun med denne beskyldning prøvede at opkræve dobbelt op. 
Det endte dog med en hurtig søgning at jeg blev lukket ud igen. 
 
Har I andre oplevet ligne situationer og hvordan forholdte I jer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg aldrig oplevet, og hvis der ikke har været andre inde i rummet end jer to, så er der kun to muligheder:
1. Pengene er blevet skubbet eller blæst ned, og har gemt sig under et møbel, gardin eller sengen.
2. Hun har taget pengene og forsøger at hustle sig til endnu en betaling.

Det at hun lukker dig ud så hurtigt, uden at gå helt tværs eller uden at ringe efter politiet, ser jeg som en erkendelse af at går den, så går den.

Jeg ville aldrig betale en gang til, hvis hun havde "glemt" at jeg havde betalt. Hun må simpelthen gå ud bagved, som alle andre, og gemme pengene væk, hvorefter hun kommer tilbage til dig.
Det er at bede om problemer ikke at gemme betalingen væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må være et spøgelseshus for hvis hun bruger tid på at tjekke dig og lukker dig ud uden problemer så er det svært at forestille sig det er et scam. Og hvis andre ikke var i rummet?. Mystisk haha.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 2 minutter siden:

Det er at bede om problemer ikke at gemme betalingen væk.

jeg har sku tit oplevet de lægger på bordet når jeg går. Tror ikke det er et problem normalt, for ingen vil da risikere at tage sine penge tilbage når der er øjenvidne, telefonnummer, evt kamera ved nabobygningen, hva ved jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mange gange oplevet ikke at skulle betaler før efter massagen, eller måske først betale tillægsydelser efter seancen. 
Det er en løsning jeg godt kan lide. 

Har aldrig oplevet det beskrevne.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er et eksempel på omvendt hustling. Det er sådan nærmest tragikomisk. 

Jeg forsøger at huske at bede om betalingen før vi går i gang hver gang. Jeg har altid været lidt slem til at glemme det når jeg har arbejdet uden telefondame, hvor det MED teledulle var standard at man gik ud til hende "i privaten" med pengene så hun vidste hvor længe man var optaget. Uden teledulle er der jo ingen andre involverede og man passer selv tiden - på godt og ondt. 
Det sker lidt for ofte at både gæsten (eller klienten) og jeg glemmer det, og så er det et værre palaver med at få redt det knudrede ud efterfølgende. Jeg har måske en ny gæst på besøg eller er gået hjem for i dag og ham der har glemt at betale er måske på vej ud af København og det kan være ret bøvlet at få afleveret kontanterne eller afregne senere. Ikke alle kan eller vil betale med mobilepay, og jeg har egentlig heller ikke tid at bruge på det, idet der jo er andre på dagen der skal have fuld opmærksomhed. 
Jeg lægger pengene halvt fremme i et lille skrin, hvor de stikker lidt ud og ikke er i nærheden af manden. Jeg forlader ikke rummet længe nok til at han kan lave "Jennifer-skuffe-finten" selvom jeg sjældent oplever at folk bevidst prøver at undgå betalingen eller snyde. 
Der er egentlig kun 4 mænd på 15 år for hvem det er lykkedes at "komme til at skylde til næste gang ved et uheld" som jeg ikke har set igen og som stadig skylder. Jeg kan huske dem alle. Den ene ved jeg endda hvor bor. Det er dumt. Alle andre har betalt næste gang vi sås.
At "snyde" den anden vej er vist kun sket en enkelt gang. Han havde tabt pengene ud af pungen (i en halv-brandert) og de var åbenbart faldet ned bag sofaen på en eller anden måde... viste det sig da der skulle gøres rent efter vagten (det var et bordel) og vi fandt pengene på gulvet da der skulle støvsuges! 
Han sad og flagrede med et bundt sedler og talte efter igen og igen og kunne ikke forstå hvor de var blevet af. Jeg trak bare på skuldrene og sagde at han kunne lede overalt på mig - når han havde betalt for de 2 timer han havde besluttet sig for :wub:
Her var vi ikke i stand til at finde frem til manden, så de blev delt ligeligt mellem telefondamen og jeg og min kollega på vagten. I teorien kunne det jo have været en anden mand der havde tabt dem, så for husfredens skyld delte vi bare i porten. Han kom eller ringede aldrig efter dem, så det blev en dyr aften for ham!  
På en måde ville jeg ønske at det var @JenniferRomanticas "Skuffe-mand" der var forbi den aften/nat... men jeg tænker at chancen for dét er temmelig snæver :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Var han canadisk ishockey fan:ph34r::lol:.? 

Øhm... det ved jeg ikke... ikke den aften i hvert fald :D 
Hvis han var, ville jeg både have glemt det og ikke have afsløret noget hvis jeg ikke havde glemt det, jo :P

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Øhm... det ved jeg ikke... ikke den aften i hvert fald :D 
Hvis han var, ville jeg både have glemt det og ikke have afsløret noget hvis jeg ikke havde glemt det, jo :P

Nu var det den frække accent i hans engelske der lidt gjorde at det egentlig var næææsten okay at han snød så jeg tænker du havde husket det:lol::wub:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, den 2.2.2024 at 20:02:

(…)
 
Da jeg ankommer ind i rummet hvor massagen skal foregå, afregner vi. Hvor hun ligger pengene på natbordet ved siden af briksen. Ligger både på maven og på ryggen med lukket øjne, hvor hun er ovre og tag olie flere gange. Så jeg har ikke styr på hvor de penge rykker sig hen, andet end vi begge bemærker at de er væk efter jeg har fået tøj på igen. Stemningen blev ikke aggressiv men ret akavet. For beskyldning for at jeg havde pengene igen og omvendt at jeg fik fornemmelsen af at hun med denne beskyldning prøvede at opkræve dobbelt op. 
Det endte dog med en hurtig søgning at jeg blev lukket ud igen. 
 
Har I andre oplevet ligne situationer og hvordan forholdte I jer?

Interessant historie. Nu besøger jeg ikke særligt ofte thai-piger. Men jeg tænker ikke, at situationen er så anderledes end med mange andre piger.

 

Jeg har aldrig nogensinde hørt om det ske før. At pengene bare skulle “forsvinde”. Hvorfor skulle stemningen for øvrigt blive aggressiv eller akavet – jeg tænker da at det måske mere kan skabe en lidt mærkelig situation? 


Jeg ved ikke, hvad jeg skal ligge i, at der var en “hurtig søgning” og at du så blev lukket ud igen. Betyder det, at I fandt pengene?

 

pacer skrev, den 2.2.2024 at 20:28:

Jeg mange gange oplevet ikke at skulle betaler før efter massagen, eller måske først betale tillægsydelser efter seancen. 
Det er en løsning jeg godt kan lide. 

Har aldrig oplevet det beskrevne.  

Hvis jeg var GP ville jeg 100 % foretrække betalingen først for at undgå at folk “stak af fra regningen.” Jeg har hørt lidt for mange dårlige historier, om GP’er der er blevet snydt på den ene eller anden måde. Det sagt er det jo også rart, hvis GP’en tilbyder at man kan betale undervejs i mødet.

 

Eva Nadine skrev, den 2.2.2024 at 22:10:

(…)


Det her er et eksempel på omvendt hustling. Det er sådan nærmest tragikomisk. 

(…)

Nu linker @Eva Nadine til en tidligere tråd med overskriften “paranoid”, men som i virkeligheden måske ikke så meget handler om at være det, men mere en bekymring om at blive f.eks. bestjålet, mens man besøger en pige, og om den tanke er for overdrevet. Nu ved jeg ikke, hvad der er tanken med udtrykket “omvendt hustling” og hvorfor det skulle være “tragikomisk”. Det “at hustle” er jo at snyde og bedrage. Jeg tror desværre ikke, at der er noget omvendt i, hvis en klient skulle blive udsat for det. Heller ikke hvis en GP skulle blive udsat for det. Men nu ved vi jo ikke, hvad der egentlig skete her.

 

Eva Nadine skrev, den 2.2.2024 at 22:10:

(…)


Det sker lidt for ofte at både gæsten (eller klienten) og jeg glemmer det, og så er det et værre palaver med at få redt det knudrede ud efterfølgende. Jeg har måske en ny gæst på besøg eller er gået hjem for i dag og ham der har glemt at betale er måske på vej ud af København og det kan være ret bøvlet at få afleveret kontanterne eller afregne senere. Ikke alle kan eller vil betale med mobilepay, og jeg har egentlig heller ikke tid at bruge på det, idet der jo er andre på dagen der skal have fuld opmærksomhed. 


(…)

Jeg tror, langt de fleste stadig betaler kontant eller foretrækker det, så det er helt sikkert aktuelt. Det giver bedre anonymitet end f.eks. Revolut eller MobilePay. 



Som jeg kan forstå det på @McLovin her, handler den her tråd måske mest om hvordan man som klient kan blive sat i en presset situation eller f.eks. lige pludselig risikere at skulle betale dobbelt – der har man desværre også hørt en del dårlige historier tidligere? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været i en Thai biks og betalte FØR vi gik i gang med vores forehavende. Alt gik som det skulle, men et par dage efter skriver hun og spørger hvor meget jeg betalte. xxxx kroner sagde jeg, og spurgte ind til hvorfor hun spurgte. Hun sagde at hun manglede nogle penge, men at hun stolede på mig. (hvilket hun også kan)

Men det ser ud til, at i sådan en thai biks, at de stjæler fra hinanden :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, for 1 time siden:

Men det ser ud til, at i sådan en thai biks, at de stjæler fra hinanden :wacko:

Vi kan hurtigt blive enige om, at tyveri er en kedelig ting. Men det er da godt, at du ikke generaliserer og skærer alle over én kam. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 8 timer siden:

 

Hvis jeg var GP ville jeg 100 % foretrække betalingen først for at undgå at folk “stak af fra regningen.” Jeg har hørt lidt for mange dårlige historier, om GP’er der er blevet snydt på den ene eller anden måde. Det sagt er det jo også rart, hvis GP’en tilbyder at man kan betale undervejs i mødet.

 

Absolut enig især hvis det er førstegangskunder.
Men har oplevet det en del gange, også som førstegangkunde. Og faktisk ikke kun ved Thaimassage, det er også sket ved regulære bordelbesøg enkelte gange.
En enkelt pige nægtede at tage i mod betaling forlods og sagde jeg skulle gemme min pung væk til vi var færdige.

På det helt personlige plan synes jeg det er fedt med sådan en tillid, selvom jeg nok ikke helt forstår hvordan jeg gør mig fortjent til den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...