Hop til indhold
75 cm i diameter

Mig & VERI

Recommended Posts

Der er nogle skarpe pointer i det.... Så at forkaste det synes jeg ikke man kan. Det er - by and large - pigerne der løber risikoen i den her relation. Og så er jeg iøvrigt HELT på linie omkring selvtægtsdelen - det er megadumt !!!

Og fra min(e) faste bekendtskaber indenfor den ædle metier kan jeg bekræfte at forhandlingerne om services/pris sjældent stopper efter at de ER stoppet forsøgene på at liste gummiet af, få gratis ekstraydelser. forhandle om services mod reklame/anmeldelser er en meget dagligdags ting... Og jeg formoder det er bl.a det Trine Tease også kan nikke til

 

 

Det kan diskuteres hvor skarpt det er skrevet…  :wink: — men der er faktisk kun en enkelt pointe !!

 

 

— Glem pengene (efter du har betalt) og hold fokus på RESPEKTEN — frem & tilbage — ud & ind — fra dig til mig (Pigen).

 

 

 

… Og RESPEKTEN — den er GRATIS !!!!! — tåbeligt at være fedtet med den både her og i Himlen  :)

 

 

 

 

Go' Dag til Det Arbejdende Folk  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg er enig med Heine. Det er nogle væsentlige og skarpe pointer i 75 cm's indlæg! Indlægget er unægteligt pakket ind i filosofiske betragtninger og højtragende vendinger, noget der skriger til himlen mod jantelov eller arrogance. Sidstenævnte var da også min umiddelbare indskydelse - at der igennem et langt indlæg bliver talt ned til folk, men efter at have læst indlægget igen, kan jeg kun sige.. det er sgu hovedet på sømmet.. i størstedelen af det lange indlæg i hvert fald.

 

En enkelt passage giver dog ingen mening what-so-ever (for mig i hvert fald):

 

"— der findes faktisk et begrænset antal indlæg, hvor manden i sin anmeldelse, gør opmærksom på at visse dele af festen ikke lykkedes — fx udeblevet klimaks for manden. Herefter, men uden sarkasme eller spydige kommentarer, gør han det klart, at hverken han eller læseren kan bebrejde Pigen herfor, men også hvorfor at festen, overordnet, var en bragende succes — dels i momentet, men også dybere — at manden simpelthen har det bedre, selvom det nu, er en uge siden, han og Pigen festede.
(du finder denne type vatnisse-anmeldelser ved at søge for Popularitet — de står øverst)"
 
Jeg er fuldstændig enig i at alle kan skrive hvad de vil i diverse anmeldelser.... anmelders ord er fakta og ikke til diskussion.. uanfægtet hvad der rent faktisk er sket under hyrdetimen. Men anmelder kom først til pennen.. piger anmelder jo ikke deres gæster -  anmelder kom først og dermed har han også den fulde sandhed om forløbet.. uanfægtet hvordan han har opført sig.. om han forsøgte at presse prisen, smide kondomet under samleje osv. Anmelders ord er lov..... og skulle pigen komme og påstå noget andet er hun bare ynkelig...
Det er stort set det du skriver blot med andre ord 75 cm... og vi er helt på linje...
men hvem er det lige du angriber med ovenstående citat... og hvorfor?
For mig lyder det som om du tegner et billede af en fyr med selvindsigt, som godt er klar over at han ankommer til en pige, der gør sit yderste, men erkender at nøglen til succes ligger hos ham selv, og at det står for egen regning at han ikke opnår fuld tilfredsstillelse... at oplevelsen så går dybere og en længervarende tilfredsstillelse, der går udover den umiddelbare fiasko er da kun dejligt. Hvorfor i himlens navn kalder du ham en vatpik?????? Er det sarkasme? er det et forsøg på at være morsom, som jeg ikke forstår. Eller er du simpelthen igang med at underminere alle de flotte ord du lige er kommet med? Please enlighten me!!
 
Jeg har selv tidligere kommet med indspark, der minder om dit.. dog med væsentligt mere jordnære vendinger... og jeg synes det er på tide at komme med en lille histore.. den er naturligvis fiktiv.. min mission er ikke at hænge nogen ud.. så lad os for god ordens skyld bruge mig selv:
 
... Bonobo har lyst til sjov... Bonobo har aldrig været samme med en pige.. kun de piger aben har betalt for (og det er der ikke noget galt i! Det er ikke det der er pointen). Bonobo er af den klare overbevisning at har han først lagt penge for en oplevelse hos en glædespige, så har han også den fulde ret til hendes krop i aftalte tidsrum. Bonobo er ikke et behageligt menneske.. han er ikke rar at være sammen med og han er meget voldsom. han prøver konstant at trække tiden og få ekstra value for money. 9 ud af 10 piger føjer ham.. giver ham lov at være voldsom og at lade ham trække tiden. Den 10'ende kan ikke spille spillet fuldt ud.... hun giver udtryk for at hun ikke bryder sig om aben. Til trods for abens totale mangel på empati fanger aben dette og bliver irriterret og endnu mere voldsom.. han prøver som sædvanlig at trække tiden hvilket pigen ikke vil være med til. Aben bliver sur... nu skal hun fandeme ha'! Aben skriver om hvor forfærdeligt usamarbejdsvillig pigen var. Hun var kold som is, brokkede sig over at aben var voldsom, påførste sig glidecreme hver 2. sekund og snød med tiden.
Hvem har ret i forhold til hvad der skete?? Det har Bonobo.. jeg kom først til blækhuset. Prøver pigen at sige noget andet? Jamen hun er jo også en ynkelig snyder!!
 
En historie, der er sat på spidsen.. men jeg antager at min pointe peger samme vej som 75 centimeters.
Hvad jeg kort kogt sammen får ud af 75 cm's indlæg.. og som jeg er fuldstændig enig i er følgende:
1. Selvtægt og trusler hører ingen steder hjemme.. heller ikke selvom pigen hedder VERI - (de er iøvrigt også overtrædelser af Eroguides regelsæt)
2. Pigen har VÆSENTLIGT mere på spil i denne verden end manden har
3. Det er anmelders marked.. han kan skrive hvad han vil, upåagtet hvordan han selv opfører sig
4. Der er flere mænd end i ønsker at vide, der forsøger at presse prisen, hiver gummiet af, presser/overtaler til ikke aftalte ydelser osv.
5. Respekt påberåbes
 
Jeg kan så selv tilføje at respekt selvfølgelig gælder begge veje.. og jeg er også godt klar over at der findes brodne kar på begge sidder af hegnet. Dårlige anmeldelser kan bestemt have sin berettigelse.. dog er mit ønske lidt selvreflektion før man farer i blækhuset og skriver om sin anmeldelse.
 
Slutteligt.. hvis nogen skulle være i tvivl:
1. Jeg er IKKE sexkøbmodstander
2. Jeg køber selv lejlighedsvis sex (omend der går længe imellem)
3. Jeg har dyb respekt for såvel piger som gæster, der opfører sig ordentligt
 
 
Det var alt fra ABen
Ha en god dag!

 

 

 

Enig — det er ganske godt skjult hvor jeg vil hen  ;) — hvilket ikke just var meningen!!

 

Men manden har holdt fest — en bragende succes. Og hans anmeldelse er populær (men hvad mener jeg med det ??)

 

Og jeg kalder ham ikke for en vatpik — men, sarkastisk, beskriver jeg typen af anmeldelse som "vatnisse-anmeldelser" — altså det er sådan jeg, sarkastisk, påstår at vi andre mænd, fnyser af den slags "sødsuppe-pladder-fis" !

 

— manden havde en bragende fest!! — hvem drømmer ikke om det? 

 

 

 

… på vej ud af døren… Hold Ud !!!

 

 

 

:)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Heine. Det er nogle væsentlige og skarpe pointer i 75 cm's indlæg!

Jeg anerkender, at der - muligvis - er nogle pointer i indlægget. Men dertil skal siges, at jeg synes, at indlægget så ubehjælpeligt/decideret rodet skrevet, formuleringerne meningsmæssigt stritter i alle mulige retninger og argumentationerne er fortænkte.

Mht. det du skriver - som jeg ellers fint forstår ( :smile:), så forstår jeg ikke`helt din pointe med at "anmelderens ord er fakta og ikke til diskussion".

Hvordan kan en anmelders ord blive til fakta, når anmeldelsen - hvis den ikke er et falsum - er en personlig beskrivelse af et subjektiv oplevet hændelsesforløb?

Det er vel en grundliggende præmis, at vi som mennesker har forskellige måder at opleve verden på?

Og når det kommer til det enkelte menneskers subjektive oplevelser, så giver det ingen mening, at sige at det ene menneskes oplevelse er "fakta" i forhold til et andet menneskes oplevelser.

Det svarer til, at man beder to personer vurderer (uden brug af instrumenter) længden på en blyant. Den ene siger 12cm og den anden siger 15cm. Og så giver det vel ingen mening at fremfører, at kun den ene persons udsagn er "fakta"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Filosoffen - af den ganske enkel årsag at ord er magt... husk din Johannes 19.22           Dixi..

 

Anmeldelsen skaber den virkelighed som er, det bliver den referenceramme som al efterfølgende dialog henføres til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Præcis Heine! Jeg kunne ikke have svaret bedre selv... er iøvrigt enig med dig Filosoffen.. sådan fungerer det bare ikke altid herinde.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelsen skaber den virkelighed som er, det bliver den referenceramme som al efterfølgende dialog henføres til

Ja, det er jeg godt klar over. "Ord er magt" mv. Men JEG anerkender bare ikke denne præmis.

At man siger/skriver "ordet", gør ikke, at "ordet" bliver til fakta.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

....efter at have læst 2 linier slog hjernen fra, fuldstændig lammet

magen til pis og papir...SUK

Sørgeligt..få jer et liv, hvis i ikke har andet fornuftigt at beskæftige

jer med, kan i gå ud og rydde sne for nogle pensionister...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan kun glæde mig at du ikke anerkender den præmis Filosof. Det gør jeg så sandelig heller ikke - hvilket forhåbentligt fremgår af mit indlæg. Det er der dog mange andre der gør!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sørgeligt..få jer et liv, hvis i ikke har andet fornuftigt at beskæftige jer med, kan i gå ud og rydde sne for nogle pensionister...

Hehe, der er faktisk nogle, der formår at tænke over tingene IMENS de arbejder med andre ting.

Og iøvrigt burde det være pensionisterne der rydder sne for de unge. Alle undersøgelser peger på, at ældres livskvalitet forbedres væsentligt, hvis de holder sig fysisk aktive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hehe, der er faktisk nogle, der formår at tænke over tingene IMENS de arbejder med andre ting.

Og iøvrigt burde det være pensionisterne der rydder sne for de unge. Alle undersøgelser peger på, at ældres livskvalitet forbedres væsentligt, hvis de holder sig fysisk aktive.

Du tænker måske over tingene imens du skraber sne lol.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår stadig ikke en hujende fis af det . Skal indrømme at jeg måske ikke er klog nok til at fatte den. 

 

Men når det så er sagt så håber jeg ikke på nogen måde at det er et forsvar af " Veri Pigen " som i så fald slet slet ikke fortjener noget forsvar. Det hun har gjort imod mig og de andre ramte mænd er så utilgiveligt.

 

Oven i købet at hun så begefter truer mit og andres børn er jo direkte sygt. Jeg kom ikke engang i kløerne på hende via en sexannonce. Nej det var via en dating side hvor hun oven i købet kontaktede mig først. Vi skrev sammen noget tid og aftalte at hun skulle komme hjem til mig. Der var okay kemi imellem os og vi havnede i soveværelset.

Pludselig om morgenen krævede hun penge af mig og truede pludselig med alt muligt.

Hun er meget syg !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg forstår stadig ikke en hujende fis af det . Skal indrømme at jeg måske ikke er klog nok til at fatte den.

Men når det så er sagt så håber jeg ikke på nogen måde at det er et forsvar af " Veri Pigen " som i så fald slet slet ikke fortjener noget forsvar. Det hun har gjort imod mig og de andre ramte mænd er så utilgiveligt.

Oven i købet at hun så begefter truer mit og andres børn er jo direkte sygt. Jeg kom ikke engang i kløerne på hende via en sexannonce. Nej det var via en dating side hvor hun oven i købet kontaktede mig først. Vi skrev sammen noget tid og aftalte at hun skulle komme hjem til mig. Der var okay kemi imellem os og vi havnede i soveværelset.

Pludselig om morgenen krævede hun penge af mig og truede pludselig med alt muligt.

Hun er meget syg !

Operere hun også på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... Der var okay kemi imellem os og vi havnede i soveværelset.

Pludselig om morgenen krævede hun penge af mig og truede pludselig med alt muligt .....

 

Hvis jeg har forstået det rigtigt, blev hun natten over og krævede med tilbagevirkende kraft penge om morgenen?

Det kan man da uden tøven kalde bristede forudsætninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Den første gang her krævede hun kun 2000 Kr. Anden gang blev det meget værre.

Hvis der intet blev aftalt med betaling er 2000 ok for de mange timer.

Men at du gjorde det anden gang forstår jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo hvis det havde været aftalt med 2000 Kr så var det da billigt. Bare ikke når hun truede sig til pengene som hun gjorde bla ved at tage nogle af mine ting i tasken og først ville aflevere dem tilbage når der var faldet 2000 Kr. Alt imens hun truede med at ringe til nogle fyre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo hvis det havde været aftalt med 2000 Kr så var det da billigt. Bare ikke når hun truede sig til pengene som hun gjorde bla ved at tage nogle af mine ting i tasken og først ville aflevere dem tilbage når der var faldet 2000 Kr. Alt imens hun truede med at ringe til nogle fyre.

 

I det hele taget et meget usympatisk bekendtskab. Indtil flere §§ i straffeloven må jo være overtrådt her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jo hvis det havde været aftalt med 2000 Kr så var det da billigt. Bare ikke når hun truede sig til pengene som hun gjorde bla ved at tage nogle af mine ting i tasken og først ville aflevere dem tilbage når der var faldet 2000 Kr. Alt imens hun truede med at ringe til nogle fyre.

Og så truede du vel hende med at ringe til panserne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...