75 cm i diameter 48 Skrevet 27. Januar, 2014 Mig & VERI Hvem er jeg? Hvem er VERI/Trunte/Michelle? Hvem er Amanda? Hvem er senisev? — har selv "påstået”, at Amanda & jeg har mødtes — men hvem tror på det? Allerede utroværdig, kan jeg dog oplyse, at min kontakt med ovenstående er begrænset til den PB-samtale jeg indledte med Amanda, læsning af senisev’s indlæg af 27/1 2014 samt et kort kig på Amanda’s svar i tråden om VERI. — Jeg selv, er indifferent mht. hvem hun/de er, hvad hun/de er “skyldig” i. Uanset hvad VERI/Trunte/Amanda har gjort — i tre-enighed eller solo — så vil jeg gerne advare imod, at man — dig, mig, andre — stiltiende accepterer aktuelle reaktion mod et enkelt individ — fra ikke kun én bruger, men en, tilsyneladende, voksende og uforsonlig skare af mænd-med-meninger! Og hvorfor så det? — hvorfor advare imod vores indignation over en fusker — hvorfor må vi ikke oplyse hinanden om “Farlige Damer”? Tråden om VERI er ikke oplysende og advarende — fra indlæg #6 er der opfordring til selvtægt. Efterfølgende indlæg støtter og intensiverer opfordringen til konfrontation IRL. — Hvordan er det lige, at vi — os brugere — forklarer vores manglende afstandstagen fra vold (som er ulovligt), eller blot truslen om vold (også ulovligt)? Blowback. Det bliver en længere omgang — tilføj selv andre aspekter i dit indlæg — men Ris-Til-Egen-Røv (Blowback) er de regninger der følger efter mænd i frit løb. Ulige magtforhold mænd og Piger imellem. mænd køber sex hos Piger — mænd vælger Pigen — hvornår, hvor lang tid og hvad der skal foregå. — Pigen afgrænser naturligvis hvilke rammer hun deltager under — fx om analsex er muligt eller ej. Og om hun vil afvise manden, sende ham i bad eller gå direkte til sagerne. Men Pigens valg er betinget af mandens valg — hun kan først vælge ham fra, efter han har valgt hende. Dette skæve magtforhold afspejles også på EroGuide. — det er ikke det totale fravær af Glædespigers’ anmeldelser af deres gæster, der antydes her! Findes der indlæg, hvor manden efter sit besøg hos Pigen, angrer sin manglende hygiejne, pris-forhandling, fingre i røven, afslørede forsøg på at liste gummiet af, undladelse af at oplyse Pigen om efterfølgende anmeldelse af hende? — der findes faktisk et begrænset antal indlæg, hvor manden i sin anmeldelse, gør opmærksom på at visse dele af festen ikke lykkedes — fx udeblevet klimaks for manden. Herefter, men uden sarkasme eller spydige kommentarer, gør han det klart, at hverken han eller læseren kan bebrejde Pigen herfor, men også hvorfor at festen, overordnet, var en bragende succes — dels i momentet, men også dybere — at manden simpelthen har det bedre, selvom det nu, er en uge siden, han og Pigen festede. (du finder denne type vatnisse-anmeldelser ved at søge for Popularitet — de står øverst) … så det er altså ikke hvide elefanter, jeg fantaserer om! EroGuide indeholder også mere “simple” anmeldelser — mandens foretrukne model for personligt udtryk. Disse bidrag er helt overvejende præget af fakta. Eks.: — hun lyver. — hun er tyk. — min pik er stor. I tråde med disse anmeldelser, accepteres det ikke, at man kvalificerer ens udsagn — fx ved at indlede sætninger med: “sådan som jeg forstod Pigens email…” — kun den rene sandhed er væsentlig. Indlæg er derfor ofte korte, men mange i antal. “Quantity changes Quality” (Friedrich Engels) En del af disse anmeldelser indeholder svar fra den pågældende Pige. Enkelte Piger argumenterer imod anmelderen og hans buddies, men det er selvsagt op-ad-bakke — trådstarter har jo for længst beskrevet sagens fakta — alle fakta. Derefter tager de fleste Piger’s indlæg en meget konkret drejning: De beklager. Og de følger op med besked til manden der, efter eget udsagn, blev taget i røven af Pigen — at han er velkommen til revanche — uden beregning! Overfor denne kyndige købmandssnilde (Navn og forretning bevaret nogenlunde intakt), maskeret bag smukke blå øjne — kunne man(d) måske forvente tilsvarende beretninger om mænd med indsigt. Fx om manden der kom 15 min. for sent til Jonna Young, men alligevel gik igen, som aftalt kl. 16 (og dermed ikke spolerede Jonna’s tidsplan) WTF !!! — totalt idiotisk, mand, eller hva’? Tilbage til manden. For ugen efter besøger han igen Jonna — denne gang er han der til tiden, men idag vil Jonna introducere manden til et andet aspekt af gensidighed (hvornår praktiserede "de” gensidighed første gang?) — så de er først færdige kl. 16 Plus, men det har Jonna planlagt — hun siger at alt er ok. Og manden er enig. … beklager. Fabrikeret løgnehistorie. EroGuide — 2 år efter… — Hvor mange dialog-forsøg med profiler-på-kanten-til-at-blive-blacklistet har der været på 2 år? — er de alle mislykkedes? — Hvad er succes-raten for “Capital Punishment” ? — er det kun denne ene hidsig-prop aka. VERI — der fortsat spøger? — Hvad med hende den frække sygeplejerske, som keder sig i weekenden? — kan man risikere at hun i stedet melder sig ind i den lokale bokseklub? — Træls hva’? Mere filosofisk: — Hvilket signal sender det til andre brugere, Glædespiger? (Blowback) En sidste advarsel. Skulle en Glædespige være enig i ovenstående (fraset at jeg indtil nu, kun har stillet spørgsmål) — så overvej konsekvenserne ved en positiv tilkendegivelse i form af “Like this-knappen” eller et svar her i tråden — alle kan se det — alle kan spekulere over din holdning! — dette er, ret beset, ikke en advarsel, men en direkte anklage af samtlige Piger som beskyldes for manglende mod til at udtrykke deres holdning! … og pointen er? — Kun Pigerne risikerer noget ved at stikke snotten frem — her, såvel som IRL. — Og de risikerer ALT. Hver gang. Piger, der reagerer på min absurde anklage om manglende mod, kan risikere spørgsmål om hvorfor hun beskriver sig selv som GFE i sengen, men her fremstår som en “strid kælling der hader mænd?” Alle Piger risikerer at blive anmeldt — betegnelsen råber jo næsten til himlen — hver eneste dag. Og med tilbagevirkende kraft: “Jæ ka’ godt husk’ at jæ basøkt hende der tøsen — sidste år. Hun var vildt grim” Hvad risikerer du og jeg, andre mænd? … … … — Korrekt! Intet. Ligegyldigt hvad jeg finder på “online” så er det med nul risiko. Hvordan så, når jeg “går i byen”? — jeg kan fx. besøge en Pige, få et knald — og slutte af med at tage pengene igen fra Pigen. — jeg kan forsøge at liste gummiet af mens vi knalder. — CIM, på trods af “Nej Tak” fra Pigen. — gøre andre ting, som Pigen har frabedt sig. … og slippe afsted med det uden problemer! Hvis jeg opfører mig endnu mere perverst, kan jeg risikere Politiet tager sagen op. Men det er tvivlsomt. Og ingen har andet end nummeret på mit taletidskort. Repressalier fra “tæskehold” er også værd at frygte, men kun hvis jeg besøger Piger i nærheden af min bopæl. — men i alle tilfælde, er Pigens risiko størst. Og uoverskuelig! — hvad finder Politiet mon på, efter betjenten afviser at efterforske aftenens tyveri? — ringer de efter SKAT? — og hvad er de reelle implikationer for Pigen? — først overgrebet, så Politiets ydmygelse. Oven i det, måske en venlig forbipasserende, der antyder at det muligvis var hendes egen skyld? (det var ikke de kr. 2000,- du tænkte var årsagen til Pigens røde øjne, vel?) Imens sidder jeg hjemme i min stue og skriver. Med det samme er der respons — de næste 14 dage er jeg Rock Star og min rating er i top — alle er imponeret, men også taknemmelige for min indsats. Jeg har givet Pigen en lærestreg — så i morgen tidlig står hun op — fast besluttet på at få hjælp. Jeg har reddet Pigen. Og jeg har reddet mine buddies. Og jeg har frelst Pigen fra at havne i kløerne på de rigtig slemme drenge! Jeg er en mand. Alene relevansen af disse principielle spørgsmål, bør give anledning til seriøse overvejelser — i særdeleshed for sexkøbere. (hånden op, hvis du mener jeg ønsker at kriminalisere sexkøbere!) For Pigen er det ikke principielle spørgsmål — det er konkret “spænding” — hvad svarer den søde mand, når jeg spørger hvad han kunne tænke sig? — Og hvad “undlader” han at fortælle inden vi går igang? … "… ok.., øhh — havde ikke tid til at læse hele din roman — der var noget med ulige magtforhold mellem os og Pigerne — det er jeg enig i, tror jeg nok — men hva’ så? — jeg har endnu ikke mødt en Pige som ville betale mig for at jeg knaldede hende!! Det der magt-halløj du fabler om — det ka’ sku’ da ikk’ være anderledes — vi er jo mænd!” — Præcis. Men R.E.S.P.E.K.T. — det er en helt anden sag! Nu skal du bare høre… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 27. Januar, 2014 Jeg tror sgu Tanja rahm og dig ville blive et godt par. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 27. Januar, 2014 Hejsa :- Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår det hele.... Men jeg kan ihvertfald nikke genkendende til en del af det ! Kh Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Januar, 2014 Ulige magtforhold mænd og Piger imellem. mænd køber sex hos Piger — mænd vælger Pigen — hvornår, hvor lang tid og hvad der skal foregå. — Pigen afgrænser naturligvis hvilke rammer hun deltager under — fx om analsex er muligt eller ej. Og om hun vil afvise manden, sende ham i bad eller gå direkte til sagerne. Men Pigens valg er betinget af mandens valg — hun kan først vælge ham fra, efter han har valgt hende. Hør nu her - Manden er da klart et offer - Havde pigen ikke skiltet med sex i form af diverse lækre annoncer, så havde manden jo aldrig udvist interesse for pigen, så intet nyt, det er stadig pigerne der vælger, og sex sker stadig på pigernes betingelser og præmisser - Mænd er og bliver blot ofre for deres, fra naturens side, uretfærdige sexdrift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 27. Januar, 2014 Altså jeg forstår ikke hvor han vil hen med det han skriver. Jeg mener det er på sin plads at man advarer imod Veri Pigen da hun i efterhånden nogle år har drevet den form for buisness uden at Politiet har skredet ind over for hende. Forstå på sin vis godt at nogen får lyst til selvtægt når man ser hende på banen igen ret kort tid efter. Det skal så også siges at jeg ikke håber at det sker for så har vi sikkert en kæmpe ballade med diverse modstandere af prostitution. Men vi har her at gøre med et pigebarn med store sociale og Psykiske problemer som jeg håber for hendes og andres skyld bliver helbredt for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
75 cm i diameter 48 Skrevet 27. Januar, 2014 Altså jeg forstår ikke hvor han vil hen med det han skriver. Jeg mener det er på sin plads at man advarer imod Veri Pigen da hun i efterhånden nogle år har drevet den form for buisness uden at Politiet har skredet ind over for hende. Forstå på sin vis godt at nogen får lyst til selvtægt når man ser hende på banen igen ret kort tid efter. Det skal så også siges at jeg ikke håber at det sker for så har vi sikkert en kæmpe ballade med diverse modstandere af prostitution. Men vi har her at gøre med et pigebarn med store sociale og Psykiske problemer som jeg håber for hendes og andres skyld bliver helbredt for. klar tale(n) — du er imod, at en voksen mand — og hans buddies tæver en lille pige…, fordi prisen på et knald, måske stiger med 50,- ? Noteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Januar, 2014 (edited) Jeg går da ikke ud fra at ingen, hverken nogen piger eller mænd, kan have noget imod at man advarer mod en voldelig forbryder og tyv som Veripigen er. Men det er måske det der med at man skal tage forbrydernes parti og de mænd der er voldelige overfor pigerne eller stakler dem, det er måske også de mænd der skal forsvares, der har vist stået med rette de samme hårde ord om dem som om Veripigen. Selvfølgelig skal der ubetinget advares om sådanne mennesker uanset om det er mænd eller kvinder og falder der lidt knubbede ord om dem er det forståeligt. Redigeret 27. Januar, 2014 af Fraiser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Januar, 2014 Hejsa :- Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår det hele.... Men jeg kan ihvertfald nikke genkendende til en del af det ! Kh Trine Det var befriende, at den lille dreng fra "Kejserens klæder" lod høre fra sig . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 27. Januar, 2014 (edited) Det var befriende, at den lille dreng fra "Kejserens klæder" lod høre fra sig . Mener du dette i forhold til "Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår det hele" eller "Men jeg kan ihvertfald nikke genkendende til en del af det !" Jeg satser på "Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår det hele" Redigeret 27. Januar, 2014 af Filosoffen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 27. Januar, 2014 Det var befriende, at den lille dreng fra "Kejserens klæder" lod høre fra sig . Den forstår jeg slet ikke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 27. Januar, 2014 Tror nok han hentyde til det pladder det blev skudt af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ludvig Skrevet 27. Januar, 2014 Den forstår jeg slet ikke ? Det er når nogen tør sige hvad andre tænker.. Den lille dreng i eventyret, var den eneste som turde sige at kongen var nøgen.. "husker ikke resten" Det gjorde du ret befriende i dit første indlæg i denne tråd...Du er nok ikke alene om, ikke at fatte den store sammenhæng.. Vh Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Januar, 2014 (edited) Den forstår jeg slet ikke ? Jo, Trine, jeg hentyder til eventyret om "Kejserens nye Klæder". Her dukker et par svindlere op og skal sy nyt tøj til kejseren. De stopper pengene i lommen og bilder ham ind, at dumme folk ikke kan se det nye tøj. Under en parade er der så en lille dreng, der råber: "Jamen, han har jo ikke noget tøj på", og pludselig må alle, selv kejseren, erkende, at de ikke kan se tøjet. Der er nemlig ikke noget. Sagt med andre ord: Jeg forstod ikke ret meget af de 75 cm's (lige så lange) indlæg om Veri, og jeg troede, at det filosofiske niveau var for højt for mig, indtil du med dit befriende indlæg kom ind som den lille dreng i eventyret og fik sat tingene i perspektiv. Redigeret 27. Januar, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 27. Januar, 2014 Helt ærligt. Noget værre pladder. Jeg forstår ikke en skid og det har jeg det helt fint med. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Januar, 2014 Stærk urt 75? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Januar, 2014 Jeg troede faktisk at det var Veri pigen der skrev fra endnu en profil :S 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 27. Januar, 2014 Jeg troede faktisk at det var Veri pigen der skrev fra endnu en profil :S ja hvem ved hvad hun kan finde på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Januar, 2014 ja hvem ved hvad hun kan finde på Der er ikke nok bandeord i teksten Men altså, det er vel et seriøst indlæg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 27. Januar, 2014 Her er et tydeligt eks på hvorfor man ikke skal blande øl og hårde stoffer sammen over en længere periode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skjold 34 Skrevet 27. Januar, 2014 Hejsa Undskyld men jeg prøvet og læse igen og igen, og stadig ikke fattet en hujende fis af det indlæg, men måske er det kun mig, men jeg jo også ved at blive gammel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 27. Januar, 2014 Hejsa Undskyld men jeg prøvet og læse igen og igen, og stadig ikke fattet en hujende fis af det indlæg, men måske er det kun mig, men jeg jo også ved at blive gammel. jeg tror ikke du er den eneste der ikke fatter en brik af det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 27. Januar, 2014 Hejsa Undskyld men jeg prøvet og læse igen og igen, og stadig ikke fattet en hujende fis af det indlæg, men måske er det kun mig, men jeg jo også ved at blive gammel. Heg kan forsikre dig at du fejler intet, for jeg fatter heller ikke en bjælde af det han skrev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FORTE 425 Skrevet 28. Januar, 2014 Meget mærkelig og ubrugelig indlæg! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 28. Januar, 2014 (edited) Der er nogle skarpe pointer i det.... Så at forkaste det synes jeg ikke man kan. Det er - by and large - pigerne der løber risikoen i den her relation. Og så er jeg iøvrigt HELT på linie omkring selvtægtsdelen - det er megadumt !!! Og fra min(e) faste bekendtskaber indenfor den ædle metier kan jeg bekræfte at forhandlingerne om services/pris sjældent stopper efter at de ER stoppet forsøgene på at liste gummiet af, få gratis ekstraydelser. forhandle om services mod reklame/anmeldelser er en meget dagligdags ting... Og jeg formoder det er bl.a det Trine Tease også kan nikke til Redigeret 28. Januar, 2014 af Heine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Januar, 2014 (edited) Jeg er enig med Heine. Det er nogle væsentlige og skarpe pointer i 75 cm's indlæg! Indlægget er unægteligt pakket ind i filosofiske betragtninger og højtragende vendinger, noget der skriger til himlen mod jantelov eller arrogance. Sidstenævnte var da også min umiddelbare indskydelse - at der igennem et langt indlæg bliver talt ned til folk, men efter at have læst indlægget igen, kan jeg kun sige.. det er sgu hovedet på sømmet.. i størstedelen af det lange indlæg i hvert fald. En enkelt passage giver dog ingen mening what-so-ever (for mig i hvert fald): "— der findes faktisk et begrænset antal indlæg, hvor manden i sin anmeldelse, gør opmærksom på at visse dele af festen ikke lykkedes — fx udeblevet klimaks for manden. Herefter, men uden sarkasme eller spydige kommentarer, gør han det klart, at hverken han eller læseren kan bebrejde Pigen herfor, men også hvorfor at festen, overordnet, var en bragende succes — dels i momentet, men også dybere — at manden simpelthen har det bedre, selvom det nu, er en uge siden, han og Pigen festede. (du finder denne type vatnisse-anmeldelser ved at søge for Popularitet — de står øverst)" Jeg er fuldstændig enig i at alle kan skrive hvad de vil i diverse anmeldelser.... anmelders ord er fakta og ikke til diskussion.. uanfægtet hvad der rent faktisk er sket under hyrdetimen. Men anmelder kom først til pennen.. piger anmelder jo ikke deres gæster - anmelder kom først og dermed har han også den fulde sandhed om forløbet.. uanfægtet hvordan han har opført sig.. om han forsøgte at presse prisen, smide kondomet under samleje osv. Anmelders ord er lov..... og skulle pigen komme og påstå noget andet er hun bare ynkelig... Det er stort set det du skriver blot med andre ord 75 cm... og vi er helt på linje... men hvem er det lige du angriber med ovenstående citat... og hvorfor? For mig lyder det som om du tegner et billede af en fyr med selvindsigt, som godt er klar over at han ankommer til en pige, der gør sit yderste, men erkender at nøglen til succes ligger hos ham selv, og at det står for egen regning at han ikke opnår fuld tilfredsstillelse... at oplevelsen så går dybere og en længervarende tilfredsstillelse, der går udover den umiddelbare fiasko er da kun dejligt. Hvorfor i himlens navn kalder du ham en vatpik?????? Er det sarkasme? er det et forsøg på at være morsom, som jeg ikke forstår. Eller er du simpelthen igang med at underminere alle de flotte ord du lige er kommet med? Please enlighten me!! Jeg har selv tidligere kommet med indspark, der minder om dit.. dog med væsentligt mere jordnære vendinger... og jeg synes det er på tide at komme med en lille histore.. den er naturligvis fiktiv.. min mission er ikke at hænge nogen ud.. så lad os for god ordens skyld bruge mig selv: ... Bonobo har lyst til sjov... Bonobo har aldrig været samme med en pige.. kun de piger aben har betalt for (og det er der ikke noget galt i! Det er ikke det der er pointen). Bonobo er af den klare overbevisning at har han først lagt penge for en oplevelse hos en glædespige, så har han også den fulde ret til hendes krop i aftalte tidsrum. Bonobo er ikke et behageligt menneske.. han er ikke rar at være sammen med og han er meget voldsom. han prøver konstant at trække tiden og få ekstra value for money. 9 ud af 10 piger føjer ham.. giver ham lov at være voldsom og at lade ham trække tiden. Den 10'ende kan ikke spille spillet fuldt ud.... hun giver udtryk for at hun ikke bryder sig om aben. Til trods for abens totale mangel på empati fanger aben dette og bliver irriterret og endnu mere voldsom.. han prøver som sædvanlig at trække tiden hvilket pigen ikke vil være med til. Aben bliver sur... nu skal hun fandeme ha'! Aben skriver om hvor forfærdeligt usamarbejdsvillig pigen var. Hun var kold som is, brokkede sig over at aben var voldsom, påførste sig glidecreme hver 2. sekund og snød med tiden. Hvem har ret i forhold til hvad der skete?? Det har Bonobo.. jeg kom først til blækhuset. Prøver pigen at sige noget andet? Jamen hun er jo også en ynkelig snyder!! En historie, der er sat på spidsen.. men jeg antager at min pointe peger samme vej som 75 centimeters. Hvad jeg kort kogt sammen får ud af 75 cm's indlæg.. og som jeg er fuldstændig enig i er følgende: 1. Selvtægt og trusler hører ingen steder hjemme.. heller ikke selvom pigen hedder VERI - (de er iøvrigt også overtrædelser af Eroguides regelsæt) 2. Pigen har VÆSENTLIGT mere på spil i denne verden end manden har 3. Det er anmelders marked.. han kan skrive hvad han vil, upåagtet hvordan han selv opfører sig 4. Der er flere mænd end i ønsker at vide, der forsøger at presse prisen, hiver gummiet af, presser/overtaler til ikke aftalte ydelser osv. 5. Respekt påberåbes Jeg kan så selv tilføje at respekt selvfølgelig gælder begge veje.. og jeg er også godt klar over at der findes brodne kar på begge sidder af hegnet. Dårlige anmeldelser kan bestemt have sin berettigelse.. dog er mit ønske lidt selvreflektion før man farer i blækhuset og skriver om sin anmeldelse. Slutteligt.. hvis nogen skulle være i tvivl: 1. Jeg er IKKE sexkøbmodstander 2. Jeg køber selv lejlighedsvis sex (omend der går længe imellem) 3. Jeg har dyb respekt for såvel piger som gæster, der opfører sig ordentligt Det var alt fra ABen Ha en god dag! Redigeret 28. Januar, 2014 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg