Hop til indhold
BTB

Sjove foto og gode jokes

Recommended Posts

Hehehehe

post-10004-0-24823600-1399737209.jpg

Sjovt billede, der fangede mit blik, og jeg følte mig nødsaget til lige at researche lidt. Med fare for at ødelægge joken, viser det sig at billedet faktisk slet ikke er malet "hundreds of years ago", men er af betragteligt nyere dato. Fremstillet af den lettiske kunstner Arthur Berzinsh. Og så er det slet ikke et maleri, men et retoucheret fotografi, jvf. dette link. Dog stadig et fedt billede, der kan ses her i sin helhed...

Redigeret af juipui

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt billede, der fangede mit blik, og jeg følte mig nødsaget til lige at researche lidt. Med fare for at ødelægge joken, viser det sig at billedet faktisk slet ikke er malet "hundreds of years ago", men er af betragteligt nyere dato. Fremstillet af den lettiske kunstner Arthur Berzinsh. Og så er det slet ikke et maleri, men et retoucheret fotografi, jvf. dette link. Dog stadig et fedt billede, der kan ses her i sin helhed...

Uha, det lugter nok ikke godt, når boblerne springer!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi lar den lige stå. :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

jamen søde skat - der er jo slet ikke noget at forstå - for det r i virkeligheden så enkelt 

now-understand-men-women-bathroom-left-r

Del dette indlæg

Link til indlæg

jamen søde skat - der er jo slet ikke noget at forstå - for det r i virkeligheden så enkelt 

now-understand-men-women-bathroom-left-r

:-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  Jasmin. SLAP sagde det. 

Tja så kan jeg lære det.

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg

two_thumbs_up_smiley_emoticon.gif  indkops_dame.jpg         3d_applause.gif     grin.gifgrin.gifgrin.gifgrin.gifgrin.gif

Sådan en dag er der sateme noget ved at handle ind.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

bonder_vs_sex.jpg       hugging_smiley_Huggalo.gif

Med dette ønsket om en god weekend.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...