Hop til indhold

Sjove foto og gode jokes

Featured Replies

• Svar 119
  • Visninger 15.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• I lørdags sad jeg sammen med konen foran tv. "Skat" sagde jeg. Er du frisk på en trekant ? Hun blev pisse sur og styrtede ud af stuen og smækkede med døren. Og der sad jeg så, helt alene med en 400

• HVORDAN MAN GØR EN MAND GLAD. 1. Ha' altid mad i huset 2. Sex 3. Lad være med at tjekke hans telefon... 4. Giv ham fred indimellem 5. Mere sex HVORDAN MAN GØR EN KVINDE GLAD. Er egentligt hell

Postede billeder

Skrevet

'>

Det er da vist osse kun for jyder.

Kan desværre ikke indsætte direkte fotos. Beklager.

Redigeret af Krølle Bølle

Skrevet

'>

Det er da vist osse kun for jyder.

Kan desværre ikke indsætte direkte fotos. Beklager.

fortorv.jpg

Skrevet

To hunde mødes hos dyrlægen og kommer til at tale om, hvorfor de er der.

Den ene fortæller: "Naboens lækre puddeltæve var løs og så - ja jeg kunne ikke lade være med at springe på hende. Nu er jeg her for at få klippet bollerne".

Den anden siger:"Det er noget tilsvarende... Min ejerinde stod nøgen efter badet og lænede sig ind over bordet - og så kunne jeg ikke styre mig og hoppede på hende bag fra".

"Nå skal du så også have klippet bollerne?"

"Nej, jeg skal have fjernet ulvekløerne, så jeg ikke kommer til at rive hende!"

Redigeret af warmgun

Skrevet

Hehe en stille aften i saunaklubben.

Skrevet

Tja hehehe

Skrevet

two_thumbs_up_smiley_emoticon.gif  indkops_dame.jpg         3d_applause.gif     grin.gifgrin.gifgrin.gifgrin.gifgrin.gif

Sådan en dag er der sateme noget ved at handle ind.

Kære B D

- der er noget aller helvedes livsbekræftende over dette billede :)  :)   - for mig intet frækt i det - ikke liderligt - osv osv  - og hvorfor : det er jo bare sådan vi ser mange danske kvinder i alle aldre på stranden - helt naturligt - så naturligt, - at jeg egentlig slet ikke selv bemærker de BH løse kvinder mere - og vel bare det danske frisind - og ligestilling og ligeværdighed mellem de 2 køn. :) + :)

- bare et pragtfuld billede af en ung kvinde på vej videre i hendes unge liv - jeg håber hun får et godt liv :)

Mange hilsner

Nyder livet ;)

Skrevet

som_far_liges_s_n.jpg

Med venlig hilsen og god Sankt Hans.   :P   :P   :P   :P

LadySnowfox / GBR

Skrevet

vinke.gif

grin.gif  grin.gifgrin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif  

Redigeret af BigDick

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.