Hop til indhold
Gæst

Mor26 Vejleområdet

Recommended Posts

Hej mor26

Du lyder rigtig sød, hvornår træffes du??

Kh Skovhaven

Selvfølgelig må man komme alle de gange man overhovedet orker inden for den tid man har booket med dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

God anmeldelse, god beskrivlese, god pige at besøge med den rette indstililing, men er der ikke noget med at mor26 helst ikke vil have anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg spurte hende efter besøget om jeg måtte lave en anmeldelse, intet problem for hende, men ved ikke om det har noget med god kemi at gøre......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg hos Mor26 her i foråret. Jeg havde haft kig på hende længe, men nu skulle det være. Logistikkens var på plads, og aftalen var på plads. Og så afsted, men men men, halvvejs skriver Mor26 at hun er blevet syg, nedtur. Besøget må aflyses . Jeg blev nødt til at besøge en thai pige i Kolding, for at få taget trykket. :-)

Næste aftale gik meget bedre, jeg skulle kontakte Mor26 når jeg kom i nærheden af et aftalt sted. Og det gjorde jeg, meget nemt at finde. Kommunikationen foregik gennem eroguide, også en fin måde at gøre det på. Jeg nåede frem til adressen, gik op ad trappen, og der stod hun Mor26, som jeg havde glædet mig til længe. Hun ser virkelig sød og naturlig ud, smilende og imødekommende.

Vi faldt nemt i snak og kort efter stod vi begge, nøgne, i hendes lille brusebad og hyggede os.

Der var absolut ingen berøringsangst og hun viste sine talenter på bedste måde. Efter hyggeligt samvær i bruseren, tørrede vi vandet af mens snakken gik, hun lagde sig ind på sengen og mig ved siden, en smule mat.

Vi lå lidt på sengen og lidt efter forsatte legen. Jeg vil ikke give detaljer, men det blev til 2 dejlige spermsprøjt i den time jeg var der, super dejligt.

Mor26 er en dejlig pige, naboens datter, alderen passer meget godt. Hun er reel og virker som om hun kan lide at få besøg. Jeg har på fornemmelsen, at det ikke er ren business .

Jeg gik derfra med et smil på munden.

Jeg tror at det er hendes privatadresse, jeg besøgte, lejligheden så beboet ud.

Gentagelsesfare: ja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse.

Mor har altid, synes jeg, givet et godt og varmt indtryk. Hun har tidligere været ret aktiv herinde, men jeg synes, det er længe siden, vi har hørt fra hende. Her tænker jeg på debatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse, af mor26. Ja hun er rigtig sød og rar. Helt sikkert et besøg værd.

 

BX. Ved ikke, hvor meget mor, har skrevet. Men på det sidste, har hun været meget aktiv på chatten. (bare lidt info)  :-P

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse, af mor26. Ja hun er rigtig sød og rar. Helt sikkert et besøg værd.

 

BX. Ved ikke, hvor meget mor, har skrevet. Men på det sidste, har hun været meget aktiv på chatten. (bare lidt info)  :-P

 

KK

 

Jo, Kanonkonge, hun skrev faktisk tidligere en del herinde.

 

Men nu er jeg meget sjældent på tjatten, for min aftensygeplejerske kan ikke skrive lige så hurtigt, som jeg dikterer, og min gammelmandshjerne kan ikke altid udskille den ene indlægsholder fra den anden.

Babylonisk forvirring er oldingens værste fjende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX okay. Se, jeg bliver også klogere i varmen

 

BX du må snart udskifte den aften sygeplejerske, Det lyder ikke til. Hun har de hånd færdigheder. Du efterspørger. Så hjælper, gerne oldingen  med denne annonce  :-P  :-P

 

logo.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, Kanonkonge.

 

Tak for hjælpen, men forstanderinden her på St. Kødlyst vil aldrig acceptere et sådant personale :evil: :evil: :evil:.

 

SUK, SUK :sad: :sad: :sad:.

 

Hun er rundet af Indre Mission :mad: :mad: :mad:, så det er også kun i smug, at vi kan snige os ned i Skt. Syndestræde, når aldersrenten er blevet udbetalt.

Og hun ansætter hverken yngre piger eller Grundtviganere.

 

Vi havde det nok for morsomt i et tidligere liv :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahahahaha BX fandme god humor der  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

 

Nå vi må hellere lade være at, afspore en god anmeldelse af mor26. For hun er bestemt et besøg værd. Men tak for et godt grin BX.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse, bliver da nød til at tage en tur til Vejle snarest - skal bare lige have kontakt med mor26, og tro mig..... jeg glæder mig  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Petro jeg glat :)

Gammer: jeg lavede lige en search i mine beskeder men den fandt ikke nogle fra dig så måske lost in transmission ?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det jeg ked af tomboy.

Får sååå mange beskeder at jeg ikke kan følge med og når jeg kun gør det en gang eller to om ugen så drukner jeg lidt.

Sorry skal nok svare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he. Du må vist have det sat i system med autosvar eller sådan ;-). Håber også at høre fra dig, men venter gerne tålmodigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...