Hop til indhold
Gæst

Mor26 Vejleområdet

Recommended Posts

Gæst

Her kommer min anmeldelse af mor26 herinde fra.

Jeg havde skrevet sammen med mor26 et stykke tid, om endelig havde vi fundet et tidspunkt som passede os begge, mandag for 3 uger siden, om morgnen får jeg en besked med adressen, og hun fortælle mig at hun har migræne, øv øv øv..... Jeg forslår vi ser tiden an til tirsdag, hvilket hun blev glad for.Tirsdag møder jeg forventningsfuld frem på aftalt tidspunkt, da jeg er på vej op ad trappen bliver hendes dør åbnet, og en pæn slank kvinde møder mig i en varmset morgenkåbe, hun ser sød og smilende ud, vi ordner det økonomiske (1000 kr halv time). Mor26 omfavner og kysser mig, inden jeg bliver sendt i bad, hvor hun står og small talker mens jeg bader, da jeg kommer ud fra badet, sidder hun på madrassen iført frækt sort undertøj, vi kysser og kærtegner lidt mere og så giver hun det fantastisk blovjob, så jeg eksploderer i hendes mund, hun rejser sig for lige at få tømt munden på badeværelset. Så er det blevet hendes tur til en slikkertur, og efter hendes stønnen at dømme er det virkeligt noget hun kan lide, så mente hun at vi lige skulle have en 69'er og igen blev der suttet pik til ug, herefter fik jeg en fantastisk ridetur hvor hendes dejlige små bryster hoppede og dansede, vi sluttede med en baghyler hvor jeg endnu engang eksploderede, så mente mor26 at et fælles bad ville være passende hvor vi kælede kyssede og snakkede endnu mere, også lige et lille spørgsmål fra hende til at krydre hele oplevelsen med, skal vi tage en tur mere? Men jeg takkede nej tak da jeg var ved at være sent på den på arbejdet Alt i alt en super oplevelse, Mor 26 er en slank pæn pige med briller, piercinger som hun tilbød at fjerne hvis jeg ikke brød mig om dem, og lige et par tattoos Gentagelses change, JA helt bestemt tak for en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Gad vide om man skulle lave en aftale med hende og se om jeg også får det tilbud om en tur mere *smilersødt*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om man skulle lave en aftale med hende og se om jeg også får det tilbud om en tur mere *smilersødt*

 

 

Man skal ikke afsløre sine planer..!!  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Super anmeldelse. Gad vide om det alle som få det tilbudt for en 1000. Gøre de det mor26

Det er jeg ret sikker på hun giver os alle. Ud fra det svar hun gav mig på et andet indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Man må gerne komme flere gange ja. Det må alle. Hvis tiden er til det så ja gerne:)

Selvfølgelig må man komme alle de gange man overhovedet orker inden for den tid man har booket med dig. Redigeret af MushRoom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej bgh der findes ikke noget link for har ingen annonce:) skriv pm så svarer jeg gerne på spørgsmål:)

Knus

 

hej hvordan kontakter man dig

  

 

hov...  :wink:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva med mor 26, kommer aldrig mere på banen

På banen ??

Hun var online i morges :-)

*** eller i går morges.... Nu svigter min hukommelse mig :S

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...