Hop til indhold
Guest AltaLanga

Emma kalder efter våde tunger

Recommended Posts

Guest donttrip

Besøgte hende i sidste uge. 

Hun var ikke til berusede, og folk på stoffer. Jeg ryger en joint ved lejlighed, når dagen pligter er overstået, og det kunne hun lugte!!! Jeg ryger ikke smørger og drikker aldrig, og opfatter absolut ikke cannabis som stoffer.

Jeg blev afvist, pga min jakke lugtede af cannabis, til trods for jeg var ædru, og er slank og præsentabel.  jeg ryger kun når jeg lufter hunde 3 til 5 gange om ugen, så hatten af for hendes lugtesans. 

godt råd måtte være at bruge en kvalitets parfume. 

Pigen er mega sød og indbydende, og det ærger mig at jeg ikke bruger duftevand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
donttrip skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ryger en joint ved lejlighed, når dagen pligter er overstået, og det kunne hun lugte!!!

Ja da, hvorfor er du overrasket over det?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest donttrip

først nævner hun ikke noget om tobak, som i min verden er meget værre lugtmæssigt, og for det andet syntes jeg ikke cannabis hører til i kategorien stoffer. nr 3 så var jeg ædru. 

så ja det kom som en overraskelse. 

Er ikke sur, men overrasket over hvor sart hun er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest donttrip

først nævner hun ikke noget om tobak, som i min verden er meget værre lugtmæssigt, og for det andet syntes jeg ikke cannabis hører til i kategorien stoffer. nr 3 så var jeg ædru. 

så ja det kom som en overraskelse. 

Er ikke sur, men overrasket over hvor sart hun er. 

iøvrigt deler jeg bare mine erfaring. brug dem eller lad vær. simp videre et andet sted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker nu hash defineres som stoffer, i den brede befolknings bevidsthed.

Er delvis enig med dig donttrip, tolker det heller ikke som stoffer.

Men fint hun siger fra, så snart hun kan lugte/mærke noget som gør hende utryg.

Boede jeg på Sjælland havde jeg i den grad gerne ville besøge hende, da konceptet lyder lovende, når man tændes af, at tænde en kvinde, især ved at drikke nektar fra hendes blomst.

Håber virkelig jeg snart kan få besøgt Sjælland og Vestegnen.

Redigeret af Listelømmel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest donttrip

og jeg respekterede hendes beslutning 100 procent. Gik med et smil uden nag.

brug parfume hvis du kommer til djævleøen...

Hun er mega smuk. Lille og petite.

Sød og snakke med i elevatoren. vi snakkede et par minutter i hendes stue, og først da hun samlede min jakke op fra gulvet blev jeg dømt ude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke behov for parfume, da jeg hverken ryger det ene eller andet og samtidig er blevet afholdsmands for alkohol.

Tak for svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
donttrip skrev, for 1 time siden:

Hun var ikke til berusede, og folk på stoffer. Jeg ryger en joint ved lejlighed, når dagen pligter er overstået, og det kunne hun lugte!!! Jeg ryger ikke smørger og drikker aldrig, og opfatter absolut ikke cannabis som stoffer.

Jeg blev afvist, pga min jakke lugtede af cannabis, til trods for jeg var ædru, og er slank og præsentabel.  jeg ryger kun når jeg lufter hunde 3 til 5 gange om ugen, så hatten af for hendes lugtesans. 

Forhåbentlig kører du ikke bil , med THC i blodet......

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cannabis/hash er et euforiserende stof efter lovgivningen. Hun skriver at hun ikke ønsker besøg af folk, der er påvirket af stoffer/hash (ved dog ikke om hun har præciseret det efterføglende).

Efter min mening et det respektløs at møde påvirket op, når hun specifikt frabeder sig besøg af misbrugere.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
donttrip skrev, for 2 timer siden:

og for det andet syntes jeg ikke cannabis hører til i kategorien stoffer. 

Det syntes folk der tager det sjældent, men det hører til den kategori. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Jeg har ligelæst hendes annonce, slik hende i røven eller kussen  for 1000 kr i tre kvarter og få ubegrænset svensk :lol: jeg er forbi hende uden at besøge hende, men der er nok kunder til hende og fint nok for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
donttrip skrev, for 3 timer siden:

Men cannabis er jo stoffer? Det er ikke en personlig holdning, det er et faktum. Det er fint hvis du mener det bør være lovligt, men det ændre ikke på, at det er kategoriseret som stoffer og denne pige vil ikke besøges af folk der bruger det.

Hvis jeg ikke lige personligt synes, at kokain er stoffer, tror du så jeg må sniffe en streg og besøge hende? Nu vi er i gang, så synes jeg heller ikke rigtigt at øl er alkohol, så lad mig bunde en 6-pack og tage bilen ud til hende.

Du indrømmer, at du ryger det tre til fem gange om ugen, selvfølgelig kan hun da lugte det. Forstår slet ikke din "hatten af for hendes lugtesans" kommentar, folk der ikke ryger kan da nemt lugte den slags. Vores næser er jo ikke bedøvet overfor lugten. Det er en ekstremt gennemtrængende lugt for folk der ikke er vant til det.

Til sidst, så er det da et klamt "råd" at give folk, at de skal prøve at skjule lugten af cannabis, når hun jo skriver at hun ikke vil have besøg af denne type mennesker. Det skal man da respektere, ikke prøve at skjule. Find en pige med snefnug i annoncen, så får du ingen problemer med cannabis. Respekter GP'ers ret til at sige nej.

• Synes godt om 7
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest donttrip

hold da fest hvor er i nogen ignoranter.

Jeg var ikke påvirket. 

Jeg prøver ikke at give pigen skylden....

Only by night sammenligner cannabis og coke. Har du en brist??? Loven ser mildt på cannabis, men ser alt andet hårdt. Køre sgu da heller ikke når jeg har røget...

Og jeg har heller ikke anbefalet at camouflerer sin cannabis lugt, men anbefalet at bruge en eller anden duft for hendes skyld.

Men du ved hvad et snefnug i annocen betyder!!!! det vidste jeg ikke!!! Mistænktsom. Du er sikkert en junkie som peger finger...

Har ikke sagt et eneste ord dårligt om tøsen, tværdigtmod. Dette er en erfaring jeg deler så brug den eller lad være.

Unødvendigt med alt det sjw pis. 

Gro et par. simp...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu synes jeg at det stikker helt af, det var en anmeldelse ikke en debat om canabis der er efterlyst.

Blot min mening.  :huh:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
donttrip skrev, for 2 timer siden:

Only by night sammenligner cannabis og coke. Har du en brist??? Loven ser mildt på cannabis, men ser alt andet hårdt. Køre sgu da heller ikke når jeg har røget...

Og jeg har heller ikke anbefalet at camouflerer sin cannabis lugt, men anbefalet at bruge en eller anden duft for hendes skyld.

Men du ved hvad et snefnug i annocen betyder!!!! det vidste jeg ikke!!! Mistænktsom. Du er sikkert en junkie som peger finger...

Ingen brist sidst jeg tjekkede. Og ja, jeg sammenligner dem, fordi de begge går under "stoffer". Du har tydeligvis en anden holdning til hvorvidt det burde gøre det, men lige nu i Danmark er det altså kategoriseret sådan.

Ja, jeg ved hvad et snefnug betyder. Det er ikke ligefrem raketvidenskab at regne den ud, men hvis du får det bedre af at tro jeg er en junkie, så... Er jeg egentlig ret ligeglad med det.

Og jo, du gav direkte "rådet", at man skulle bruge duftvand i sammenhæng med, at hun ikke kan lide lugten af cannabis. 

Du lyder meget aggressiv, forstår da egentlig godt at en GP ikke ville have besøg en en med din attitude, lugtende af cannabis.

Redigeret af Only_by_Night
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest donttrip

du tolker.

mit råd om duftevand er i et nyt kapitel. 

Mit indlæg er et svar på en forespørgelse. Eftersom du ikke har besøgt hende så er dit indlæg kun en mening om mig. 

Har så absolut ingen problem med at blive afvist. 

Det vigtigste er at hun er mega sød og rigtigt attraktiv. 

Tror det var det tråden gik ud på. 

Held med at finde indhold i dit liv only by night, (skummelt profil navn)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 10 timer siden:

Jeg har ligelæst hendes annonce, slik hende i røven eller kussen  for 1000 kr i tre kvarter og få ubegrænset svensk :lol: jeg er forbi hende uden at besøge hende, men der er nok kunder til hende og fint nok for det.

Ja jeg forstår det heller ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest donttrip
AlfaN skrev, 1 time siden:

Ja jeg forstår det heller ikke. 

Redigeret af donttrip

Del dette indlæg

Link til indlæg
donttrip skrev, for 1 minut siden:

prøvede bare at fortælle at hun er rigtig fin. At jeg måske skulle have begået mig anderledes er jo irrelevant. vigtigste var at jeg var 100 procent ædru. Jeg sendte oven i købet billed af mig selv, som blev godkendt, efter 10 min tlf samtale hvor vi grinede over mit forekommene besøg.

Man bliver hentet i stueplan, og køre sammen i elevator op til hendes lejlighed. Først efter nogen minutter i hendes stue, samler hun min jakke op fra gulvet og går hen og hænger den op på knagen. Der begraver hun næsen i den og snuser, for efter hun spørger om jeg ryger cannabis. To af mine bedste venner er dyrlæge og anden fængselsbetjent, og de har aldrig nævnt røglugt. Ærlig som jeg er, bekræftiger jeg, men har ikke røget på dagen. Hun havde ikke lyst når jeg var ryger pga lugten.  Tingene er som de nu engang er, og jeg var ude af døren 30 sekunder efter, med et undskyld ulejligheden og god dag, som hun sagde i lige måde til.

Må lige påpege at hendes annonce siger at hun ikke ønsker besøg af påvirket folk, hvilken jeg ikke var.

no big deal, som jeg er sikker på hun også ville sige.

Det eneste jeg mente, var at jeg ikke forstår man vil betale 1000kr for at slikke en pige og få et HJ. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest donttrip

elsker at slikke fisse, simpelt. ingen fuld service, så fissen er fin til det projekt... tænder på gensigig nydelse.

og hun er dansk. kæmpe plus.

Hellere håndjob, end at kravle på som nr 5 i et ud jokket vandhul på savanen.

Håber det giver mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...