Hop til indhold
pussyguy

Våd mis

Recommended Posts

Hej alle 

Denne tråd er først og fremmest rettet mod jer glædespiger men også kvinder som ikke er aktive i branchen.

Vi mænd elsker jo oplevelsen af at i piger og glædespiger bliver godt våde i missen når vi slikker og laver andre sensuelle ting sammen med jer. Vi bilder os ind at I er godt liderlige og har lyst til os når i bliver våde, men er det nu også altid rigtigt?

Nogle vil hævde at det kan være en automatisk mekanisme der sker i kvindens kønsorgan at i bliver våde når vi eksempelvis slikker jer og at det ikke nødvendigvis er fordi i er liderlige.

Jeg har altid været en smule skeptisk i forhold til alle de historier der skrives i anmeldelserne når der berettes om alle de glædespiger som bliver driv våde når vi kunder slikker og knalder dem, hvor end jeg gerne vil at det skal være sandt. Herregud jeg er jo selv en ivrig bruger af denne branches dejlige skønne piger.

Jeg mener bare, kan det virkelig passe at en populær pige med 4, 5, 6, 7 eller flere daglige samlejer hver dag bliver sjask våd og liderlig når hun er sammen med en kunde?

Findes der et trick de/i benytter for at få det til at føles som om i bliver autentisk våde mellem benene? Eller er det simpelt bare et faktum at nogle glædespiger har så stor en sexdrift?

Jeg har selv en fast glædespige som jeg har besøgt jævnligt igennem flere år og vi har for vane at starte vaginalt samleje med det samme vi mødes, helt uden forspil, hvor hun slet ikke er klar til at tage imod mig og derfor er tør og usmidig til at starte med. Det er en dejlig fornemmelse at mærke hvordan hun lidt efter lidt, som samlejet skrider frem, bliver våd og varm i missen og jeg bilder mig ind at det er fordi hun rent faktisk nyder samværet med mig og dog har jeg altid en smule tvivl om hun bruger et særligt trick.

Jeg håber i vil byde ind med jeres erfaringer og input om dette emne da det har ligget mig på sinde længe.

På forhånd tak....

 

KH PG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kondom udtørrer bare helt vildt og sådan er det egentlig om så det er verdens bedste sex..

Jeg ved nogle anvender en sådan sprøjte - uden nål - man kan købe på apoteket og så fylde med glidecreme.. Den stikker man så op og sprøjter glidecremet op så det langsomt bevæger sig nedad i takt med samlejet skrider frem.. Det skaber jo en illusion om stigende lyst.. 

Jeg selv anvender egentlig bare gerne lidt spyt sådan diskret.. Fordi som sagt så udtørrer kondom rigtig meget selvom man er nok så tændt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Kondom udtørrer bare helt vildt og sådan er det egentlig om så det er verdens bedste sex..

Jeg ved nogle anvender en sådan sprøjte - uden nål - man kan købe på apoteket og så fylde med glidecreme.. Den stikker man så op og sprøjter glidecremet op så det langsomt bevæger sig nedad i takt med samlejet skrider frem.. Det skaber jo en illusion om stigende lyst.. 

Jeg selv anvender egentlig bare gerne lidt spyt sådan diskret.. Fordi som sagt så udtørrer kondom rigtig meget selvom man er nok så tændt.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Kondom udtørrer bare helt vildt og sådan er det egentlig om så det er verdens bedste sex..

Jeg ved nogle anvender en sådan sprøjte - uden nål - man kan købe på apoteket og så fylde med glidecreme.. Den stikker man så op og sprøjter glidecremet op så det langsomt bevæger sig nedad i takt med samlejet skrider frem.. Det skaber jo en illusion om stigende lyst.. 

Jeg selv anvender egentlig bare gerne lidt spyt sådan diskret.. Fordi som sagt så udtørrer kondom rigtig meget selvom man er nok så tændt.. 

Jeg er hel enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
pussyguy skrev, for 12 timer siden:

Findes der et trick de/i benytter for at få det til at føles som om i bliver autentisk våde mellem benene? Eller er det simpelt bare et faktum at nogle glædespiger har så stor en sexdrift?

Nu har Jennifer nævnt et trick. kendte det ikke.

Men jo det er da er da et faktum at nogle glædespiger, har så stort et sexdrive. 


På trods af mit store sexdrive kan jeg dog godt opleve, ikke at blive ordentligt våd. Men der er vi kvinder så heldige at spyt, glidecreme etc løser problemet hvis lysten er der og udstyret ikke virker.
Så en automatisk mekaniske vil jeg ikke kalde det. 

Afhænger også utroligt meget af en væske indtag. For lidt væske, så tørrer alt ud, hud, øjne, mund, fisse, alt…
Jeg er en skovl til det især om sommeren. Og må skynde mig at sige, til gæsten det intet har med ham at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 24 minutter siden:

Så en automatisk mekaniske vil jeg ikke kalde det. 

Men det er et biologisk fakta at det er en automatik fra kroppen af inde over også jeg hørte en podcast hvor en sexolog blandt andet i den meget kedelige ende nævnte at kvinder der  havde været udsat for voldtægt også kunne blive våde og at man derfor måtte forklare at det var ikke fordi de egentlig blev tændt men kroppen der reagerede automatisk for at beskytte sig selv og at det var naturligt omend svært at forene sig med psykisk. 

 

 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 25 minutter siden:

Afhænger også utroligt meget af en væske indtag. For lidt væske, så tørrer alt ud, hud, øjne, mund, fisse, alt…

 

Og her giver du så selv grunde til hvorfor den automatiske reaktion ikke altid virker lige godt og derudover er der enkelte kvinder med medicinske lidelser som ikke kan blive våde fordi vi er alle forskellige. 

Men automatisk er det i de fleste kroppe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 53 minutter siden:

Men det er et biologisk fakta at det er en automatik fra kroppen af inde over også

Ok. Har ikke googlet på det taler kun af egen erfaring. Men så kan det godt det er biologisk. Men at nogen forbereder med glidecreme for en sikkerheds skyld og andre, først hvis der er “problemer”. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig oplevet at "løbe tør" for naturligt forekommet glidemiddel :rolleyes: 

Men det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget/lidt der bliver dannet og hvor hurtigt. Kvindens hormoner er også en væsentlig faktor. Og faktisk kan kosten også spille ind, lige som ved mænd og deres ladning ^_^

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så skulle det faktisk forekomme oftere/lettere, jo mere aktivt sexliv man har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 3 minutter siden:

Måske det er derfor jeg ingen problemer har.... :rolleyes:

Måske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 12 timer siden:

Jeg har aldrig oplevet at "løbe tør" for naturligt forekommet glidemiddel :rolleyes: 

Men det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget/lidt der bliver dannet og hvor hurtigt. Kvindens hormoner er også en væsentlig faktor. Og faktisk kan kosten også spille ind, lige som ved mænd og deres ladning ^_^

 

 

Da jeg arbejdede i saunaklubben var det et stort problem fordi jacuzzien inden ligesom skyllede en igennem:lol:.. Jeg plejede sådan sidst på natten/først på morgenen at joke med at jeg havde opbrugt mit skedesekretdepot:lol:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Så det måske det og mit væskeindtag der er mit problem engang i mellem:ph34r::lol:..

Det ved jeg jo intet om..... måske. Har De et aktivt sexliv, frøken?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Måske skulle jeg udvide min vagtplan til at være mere end 5 dage i måneden:lol:.. 

Det ville jo nok være en udvikling, mange ville kalde for en win-win. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Måske skulle jeg udvide min vagtplan til at være mere end 5 dage i måneden

Altså, hvis du kun har sex 5 dage om måneden, ér det vel ikke et særligt aktivt sexliv, uanset hvor mange (eller få) gange du så har sex på disse 5 dage. 

5 dage ud af 30 er måske nok et aktivt sexliv, men ikke et meget aktivt sexliv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 12 minutter siden:

Altså, hvis du kun har sex 5 dage om måneden, ér det vel ikke et særligt aktivt sexliv, uanset hvor mange (eller få) gange du så har sex på disse 5 dage. 

5 dage ud af 30 er måske nok et aktivt sexliv, men ikke et meget aktivt sexliv.

Der er jeg så ikke enig. Det er bare meget koncentreret.

Hvis @JenniferRomantica har seks kunder på de dage, hun arbejder, har hun sex 30 gange på en måned, dvs. i gennemsnit hver dag. Og vel at mærke måned efter måned. Er det ikke meget aktivt med daglig sex på kontinuerlig basis?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden:

Der er jeg så ikke enig. Det er bare meget koncentreret.

Hvis @JenniferRomantica har seks kunder på de dage, hun arbejder, har hun sex 30 gange på en måned, dvs. i gennemsnit hver dag. Og vel at mærke måned efter måned. Er det ikke meget aktivt med daglig sex på kontinuerlig basis?

Jamen du må jo være enig eller uenig som du lyster. Det gør ingen forskel. Jeg tvivler på kroppen (som jo netop reagerer med nemmere at gøre missen våd) finder dag 22 uden sex særligt aktiv. Du bliver jo heller ikke mindre fuld af at drikke 21 øl på een dag, bare fordi det kun er 3 om dagen i gennemsnit på en uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Hvis ikke daglig sex året igennem er meget aktivt, hvad er så meget aktivt i din optik, @tvr?

Daglig sex året igennem er naturligvis meget aktivt. Daglig sex - som gennemsnit - året igennem, men koncentreret på ret få dage, er ikke et meget aktivt sexliv. 

Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Eller det ville måske være aktivt, hvis det var ligeligt fordelt og ikke klumpet sammen som i @JenniferRomanticas tilfælde?

I tilfældet med "våd mis", så ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Hvis ikke daglig sex året igennem er meget aktivt, hvad er så meget aktivt i din optik, @tvr? Eller det ville måske være aktivt, hvis det var ligeligt fordelt og ikke klumpet sammen som i @JenniferRomanticas tilfælde?

Er der nogen, der har overvejet at @JenniferRomantica kunne have et aktivt sexliv privat også? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...