Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Udsagn om ikke at kunne styre følelser

“Jeg kan ikke styre mine følelser”  

31 medlemmer har stemt

1. 1. Hvordan opfatter du det, når en GP eller en sugarbabe siger eller skriver “jeg kan ikke styre mine følelser”?

• Overvejende positivt. Det er da fedt, at hun er ærlig og ikke er bange for at investere noget af sig selv i relationen med hendes gæster
      6
    • Neutralt. Det lægger jeg ikke så meget i
      6
    • Overvejende negativt. Det tænder en advarselslampe om, at man måske ikke helt ved, hvad hun kan finde på
      8
    • Det har jeg simpelthen ingen holdning til
      11

Recommended Posts

Denne uges afstemning handler om følelser. Eller rettere hvordan man opfatter et bestemt udsagn om følelser. Nemlig hvis en GP eller sugarbabe udtrykker, at “jeg kan ikke styre mine følelser”.

Afstemningen er denne gang ikke kønsopdelt. Jeg kan ikke helt gennemskue, om det gør en forskel eller ej, at udsagnet kommer fra en GP/sugarbabe i forhold til hvis det kom fra alle andre, men lad os her i afstemningen holde fast i, at det er en GP/sugarbabe, som kommer med udtrykket. Hvad er din umiddelbare tanke, når du hører det - positivt, negativt eller neutralt?

Afstemningen er som altid anonym, og vil du begrunde dit svar eller give nuancer, så kommenter gerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Har aldrig oplevet, at en professionel dame har sagt sådan til mig. Men det lyder spændende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helboen skrev, for 2 timer siden:

Nu må man jo ikke glemme (jeg har hørt, at Ts går for at være damernes ven i KBH.) Derfor får han alt hvad den peger på :P

Arh, mon dog? ^_^ Men nogen af jer har sikkert lige som mig lagt mærke til, at udtrykket har været anvendt i nogle debatter her på EG. Derfor var jeg lidt nysgerrig på, hvad folk egentlig tænkte om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 21.1.2024 at 16:55:

(…)

Afstemningen er denne gang ikke kønsopdelt. Jeg kan ikke helt gennemskue, om det gør en forskel eller ej, at udsagnet kommer fra en GP/sugarbabe i forhold til hvis det kom fra alle andre, men lad os her i afstemningen holde fast i, at det er en GP/sugarbabe, som kommer med udtrykket. Hvad er din umiddelbare tanke, når du hører det - positivt, negativt eller neutralt?

(…)

Tak for dit indlæg. Nu har jeg ikke sugardatet. Men hvis vi bare holder det i forhold til GP’er, så tænker jeg måske, at det netop gør lidt at afstemningen er kønsopdelt. Man kunne måske mere mistænke sådanne udsagn som: “Jeg kan ikke styre mine følelser” komme fra en klient.

Det sagt er jeg selv meget påpasselig i forhold til den slags med hvis nogen mand som kvinde siger, at de ikke kan styre deres følelser. Der findes mange forskellige typer følelser – både vrede og kærlighed. Hvem ved hvad det kunne indebære?

peterbrusebad skrev, for 23 timer siden:

Jeg har aldrig oplevet eller hørt om folk der har oplevet det, men hvis du har, så må du være en scorekarl :D hehe

Ja, det lyder da, som om at trådstarter så netop har været heldig hvis det er :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var meget specifik udtryk ;) jeg kan ikke styre mine følelser. 

men høre tit nøj du er alt for stor. 
eller du ved virkelig hvordan man tilfredsstiller en kvinde. 
eller du er det bedste jeg har fået idag. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

Det var meget specifik udtryk ;) jeg kan ikke styre mine følelser. 

men høre tit nøj du er alt for stor. 
eller du ved virkelig hvordan man tilfredsstiller en kvinde. 
eller du er det bedste jeg har fået idag. :wub:

ja, den jeg høre mest er nu . "time is up" . :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 timer siden:

Man kunne måske mere mistænke sådanne udsagn som: “Jeg kan ikke styre mine følelser” komme fra en klient.

Det kunne sagtens komme fra en af os mænd også. Ingen tvivl om det. Men netop for ikke at blande dette sammen, var spørgsmålet udformet, som det var.

Tak for at dele dine tanker om emnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...