Hop til indhold
I’msexy&Iknowit

Ytringsfrihed i debatter

Recommended Posts

Larschristian skrev, for 3 timer siden:

men at du tror at ved at belære mig i en pb. 
om hvad jeg må skrive eller ikke må skrive. 

Skulle vi nu holde os til sandheden. 
Du stillede dig uforstående. Jeg tilbød at forklare. Og eftersom der i forvejen var en der mente “at linke til andre tråde” var forkert, vill jeg ikke indsætte yderligere eksempler her. 
Hvis vi absolut skal bruge ordet belære så er det alle jeg ønsker at belære om noget. Men faktisk har jeg ikke sagt jeg har ret. Men utrykt min holdning til emnet min holdning til om det er brud på ytringsfriheden og lagt op til debat om folk er enige. Om det er sådan folk ønsker det skal være herinde. Linket til din tråd var et ud af mange. Du vælger at tage det personligt, føle dig krænket etc. Og kan se du nu selv har skrevet “du ikke vil afspore tråden yderligere”. Hvilket du netop var godt i gang med, min debat handler ikke kun om din tråd, så kan vi holde os til emnet tak. 
Du har nu skrevet du mener det er ok at formulere tråde på den måde. Du argumterer i den sammenhæng at netop derfor kan folk ikke svare. Og mit argumentet går på, bør man undgå at formulere sig på den måde. Om du så vil det eller ej er helt op til dig selv. 
Du er inde på folk er bange for at blive angrebet af de lyserøde, men siger omvendt selv her i min debat alle får hug på lige fod som fortjent. Så hvad er problemet. De behøver vel ikke skrive i pb. Men bare svare og kunne tåle andres holdninger?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 7 minutter siden:

Skulle vi nu holde os til sandheden. 
Du stillede dig uforstående.

Ja lad os det nu deler jeg ikke hvad du skrev til mig i pb, da det må vi ikke. 
 

 

I’msexy&Iknowit skrev, for 8 minutter siden:

Du vælger at tage det personligt,

Nej hvor har jeg taget det personligt ? 
men jeg taler kun min egen sag da jeg ikke kan tale for andre. 

 

I’msexy&Iknowit skrev, for 9 minutter siden:

Og mit argumentet går på, bør man undgå at formulere sig på den måde.

Hvorfor 100 vis af tråde henvender sig til en bestem mål gruppe. 
det er sgu da ok. 

 

I’msexy&Iknowit skrev, for 10 minutter siden:

Og kan se du nu selv har skrevet “du ikke vil afspore tråden yderligere”. Hvilket du netop var godt i gang med

Igen fordrejer du det. 
opfordrede netop til at tage den med Liv i pb. 
for ikke at afspore. 
det samme med Eva. 
så du læser kun det du har lyst til. 

 

I’msexy&Iknowit skrev, for 12 minutter siden:

krænket etc

Nej overhoved ikke så havde jeg anmeldt dig for person angreb. 
jeg kan tåle det. 
er en af dem der bliver Aller mest skudt på. 
fordi jeg mange gange faktisk tør sige sandheden eller hvad jeg mener.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Der findes ikke en sandhed….

Den var lige godt ny for mig :P

tror ellers på alt i lyserøde skriver, og troede det var den evige sandhed. 
 

men Liv vi afspore tråden igen.  Det mås vi ikke :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor 100 vis af tråde henvender sig til en bestem mål gruppe. 

Så kom endelig med flere eksempler. Jeg fandt dem ikke umiddelbart. Jo, hvis anmeldelser og efterlysninger tælles med. De er logisk nok målrettet. Men i generel debat og hyggesnak = åbent forum for alle. 
 

Larschristian skrev, for 6 minutter siden:

Nej hvor har jeg taget det personligt ? 

Øh hele vejen igennem. Du har endda argumteret “det TS gør er personligt”. 
 

Larschristian skrev, for 9 minutter siden:

er en af dem der bliver Aller mest skudt på. 
fordi jeg mange gange faktisk tør sige sandheden eller hvad jeg mener.  

Aldrig kun en sandhed,! Så må du jo have mange meninger folk ikke er enige i. Det betyder jo ikke du bliver skudt på uberettiget. 
 

Og jo du må gerne dele pb. Hvis begge parter er enige. Så værsgo del endelig. Hvis du er så overbevist om du har ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 3 minutter siden:

Det betyder jo ikke du bliver skudt på uberettiget

Næ har jeg heller ikke sagt 

 

I’msexy&Iknowit skrev, for 3 minutter siden:

Så kom endelig med flere eksempler. Jeg fandt dem ikke umiddelbart.

Hvor afslutter i er der lige en tråd der hedder. 

konstant tråde der kun henvender sig til mænd/ kunder. 
 

 

I’msexy&Iknowit skrev, for 5 minutter siden:

Og jo du må gerne dele pb. Hvis begge parter er enige. Så værsgo del endelig. Hvis du er så overbevist om du har ret. 

Og Hva så så skulle andre dømme eller hvordan ? 
Nej tror jeg er en dårlig ide. 
for det løser intet tværtimod. 
for du har jo fået din fan gruppe op at står. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 6 minutter siden:

Den var lige godt ny for mig :P

tror ellers på alt i lyserøde skriver, og troede det var den evige sandhed. 
 

men Liv vi afspore tråden igen.  Det mås vi ikke :wub:

Vi er i generel debat, samtaler irl udvikler sig, det gør de også her…. Det kan næppe være et problem.

Sarkasme? Er der nogen der ikke tror på lyserøde, så er det da dig….. Det der er sandheden for mig, er ikke sandheden for alle, men det er min sandhed. Og den kan ovenikøbet ændres over tid. Livet er ikke statisk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Vi er i generel debat, samtaler irl udvikler sig, det gør de også her…. Det kan næppe være et problem.

Sarkasme? Er der nogen der ikke tror på lyserøde, så er det da dig….. Det der er sandheden for mig, er ikke sandheden for alle, men det er min sandhed. Og den kan ovenikøbet ændres over tid. Livet er ikke statisk.

 

Nej da tror på alt i skriver, og som i føler det. 
det mener jeg oprigtigt. 

ved godt du har et horn i siden på mig. 
hvilken jeg ikke helt forstår. 

men sådan er det bare. 
 

god dag Liv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

ved godt du har et horn i siden på mig. 
hvilken jeg ikke helt forstår. 

Jeg har ikke et horn i siden på dig, eller nogen som helst andre. For mig handler det om bolden, ikke manden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 11 minutter siden:

Og Hva så så skulle andre dømme eller hvordan ? 

Tja eftersom du gentagne gange prøver at sætte mig i et dårligt lys pga af det og nævner en pb folk netop ikke kan se. Så enten diskuterer vi den samtale herinde eller gør vi ikke, du bragte den på banen. 
 

Men eftersom dine holdninger fra pb’en nu er tydelige her i debatten. At du mener det er ok, at vinkle debatter på den måde. Og folk allerede er uenige med dig. Så er den pb urelevant. 

Redigeret af I’msexy&Iknowit

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 4 minutter siden:

Tja eftersom du gentagne gange prøver at sætte mig i et dårligt lys pga af det og nævner en pb folk netop ikke kan se. Så enten diskuterer vi den samtale herinde eller gør vi ikke, du bragte den på banen. 
 

Men eftersom dine holdninger fra pb’en nu er tydelige her i debatten. At du mener det er ok, at vinkle debatter på den måde. Og folk allerede er uenige med dig. Så er den pb urelevant. 

Sætte dig i dårlig lys :ph34r:

skal jeg lige minde dig om du startede en tråd som handlede om mig. 
Så er vist ikke tvivl om hvem der prøver hvad. 
så selvfølgelig forsvare jeg mig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

skal jeg lige minde dig om du startede en tråd som handlede om mig. 

Nej jeg startede en tråd der handlede om et generelt problem. Eller noget det potentielt kan blive det, hvis folk følger det spor. 
Du overser ganske enkelt de andre link og vil kun se det du selv ønsker at se. 

Du siger selv der er 100 vis af andre tråde skrevet på den må. Så hvor er det lige min tråd kun omhandler dig. 
 

Det er den blevet til, i kommentarerne, men det var ikke sådan indlægget var ment. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 2 minutter siden:

Nej jeg startede en tråd der handlede om et generelt problem. Eller noget det potentielt kan blive det, hvis folk følger det spor. 
Du overser ganske enkelt de andre link og vil kun se det du selv ønsker at se. 

Du siger selv der er 100 vis af andre tråde skrevet på den må. Så hvor er det lige min tråd kun omhandler dig. 
 

Det er den blevet til, i kommentarerne, men det var ikke sådan indlægget var ment. 

Du skrev dette bare så der ikke er tvivl om du referer til min tråd, og mig. 
men i første indlæg jeg har linket til. Var det uundgåeligt, at overse TS ønske om kvinderne blandede sig udenom. 

Efter den diskussion, håber jeg ikke kvinderne afholder sig fra at deltage i debatter, hvor spørgsmålet er målrettet mænd. 
Det er vel stadig et frit forum eller. 

j

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 21 timer siden:

Hidtil har ingen rigtigt brokket sig over det modsatte køn svarer, men i første indlæg jeg har linket til. Var det uundgåeligt, at overse TS ønske om kvinderne blandede sig udenom. 

Det passer jo ikke helt. Du skrev ham som det største eksempel. Så du udstillede ham mere end os andre. Måske har du ment noget andet med det, men du kan sku da ikke undre dig over han vil forsvare sig og ikke lade sig pisse på i en TRÅDSTART. Du er en god skriver, og du kan have ret i mange ting, men du kan ikke lægge den over på Lars i netop dette tilfælde at han ikke skulle tage det personligt og kun ser det han vil se da det hele er på skrift. 

Gad ikke blande mig men nu bliver det igen lidt for meget at læse, især hvis andre hopper med på vognen om lars er den store slemme ulv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 5 minutter siden:

Du skrev dette bare så der ikke er tvivl om du referer til min tråd, og mig. 
men i første indlæg jeg har linket til. Var det uundgåeligt, at overse TS ønske om kvinderne blandede sig udenom. 

Efter den diskussion, håber jeg ikke kvinderne afholder sig fra at deltage i debatter, hvor spørgsmålet er målrettet mænd. 
Det er vel stadig et frit forum eller. 

j

Korrekt som et af mange eksempler. 
Jeg mener din tråd var det værste eksempel. Men ikke det eneste eksempel. 

Redigeret af I’msexy&Iknowit

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 5 minutter siden:

Det passer jo ikke helt. Du skrev ham som det største eksempel.

Og det har jeg hele tiden stået ved. Ikke desto mindre var det ikke personligt. Men for at belyse problemmet. For folk nemmere fandt det jeg henviste til i den meget lange tråd.

Redigeret af I’msexy&Iknowit

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 4 minutter siden:

Korrekt som et af mange eksempler. 
Jeg mener din tråd var det værste eksempel. Men ikke det eneste eksempel. 

Ja godt så, men du fremhæver min tråd som den værste. 
og du mener det er måden at fremhæve andre som værste eksempler. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 10 minutter siden:

Ja godt så, men du fremhæver min tråd som den værste. 
og du mener det er måden at fremhæve andre som værste eksempler. 
 

 

Jeg mener det var den bedste måde at sætte fokus på hvorfra min bekymring udsprang ja. 
Og så kunne jeg vende dine egne ord. Det skrevne ord er meget hårdere, end det talte og etc. Det var ikke sådan ment. Efter at have skrevet noget muligvis upassende 

Redigeret af I’msexy&Iknowit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg lavede en tråd, det var også min første tråd i debat, der havde jeg sindsygt meget lyst til at fortælle hvilke tråde og hvilke personer der havde gjort det jeg sagde så folk kunne se hvad jeg mente men jeg tænkte det var logisk det var imod reglerne? men kan være jeg tager fejl og det du gjorde er "lovligt". Jeg finder det usmageligt men hvis du gerne må nævne andre tråde og en specifik person som den værste i en trådstart så har du vel ikke gjort noget galt. Jeg er bare meget uenig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 3 minutter siden:

Da jeg lavede en tråd, det var også min første tråd i debat, der havde jeg sindsygt meget lyst til at fortælle hvilke tråde og hvilke personer der havde gjort det jeg sagde så folk kunne se hvad jeg mente men jeg tænkte det var logisk det var imod reglerne? men kan være jeg tager fejl og det du gjorde er "lovligt". Jeg finder det usmageligt men hvis du gerne må nævne andre tråde og en specifik person som den værste i en trådstart så har du vel ikke gjort noget galt. Jeg er bare meget uenig. 

Det må jo stå sin prøve. Men har set det gjort før. Nu vil jeg logisk nok ikke indsætte flere eksempler i tilfælde af det er imod reglerne. Slette indlægget kan jeg ikke. Og mener uanset emnet er relevant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 8 minutter siden:

Jeg mener det var den bedste måde at sætte fokus på hvorfra min bekymring udsprang ja. 
Og så kunne jeg vende dine egne ord. Det skrevne ord er meget hårdere, end det talte og etc. Det var ikke sådan ment. Efter at have skrevet noget muligvis upassende 

Alt ok herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, Lige nu:

Det må jo stå sin prøve. Men har set det gjort før. Nu vil jeg logisk nok ikke indsætte flere eksempler i tilfælde af det er imod reglerne. Slette indlægget kan jeg ikke. Og mener uanset emnet er relevant. 

Jeg har været her i kort tid og du virker som en god fyr med talegaverne iorden. Emnet er relevant, meget er relevant af hvad du skriver. Men min mening er bare det er så vigtigt at holde det til en målgruppe af personer, ikke  fremhæve en person for så bliver det personligt selvom vi køre under alias navne. Men tror nogenlunde godt vi ved hvad hinandens pointer er nu. Man kan ikke slette sin tråd nej, også ligemeget, hvis folk kommer ind og vil debattere dit emne så er det fint, nu ved du bare til næste gang du laver en tråd du måske lige skal være lidt forsigtig med at udstille enkelte personer mere end andre. (ifølge mig) hvis det er tilladt kan du jo gøre hvad du vil. Alt i alt, så føler jeg at jeg fik påpeget min pointe og mere kan jeg ikke gøre :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 38 minutter siden:

nu ved du bare til næste gang du laver en tråd du måske lige skal være lidt forsigtig med at udstille enkelte personer mere end andre.

Ja vores pointer er tydelige. Det vil jeg da overveje. Men du/I kunne jo så omvendt overveje jeres formuleringer, i de debatter der fremadrettet oprettes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 2 timer siden:

Skulle vi nu holde os til sandheden. 
Du stillede dig uforstående. Jeg tilbød at forklare. Og eftersom der i forvejen var en der mente “at linke til andre tråde” var forkert, vill jeg ikke indsætte yderligere eksempler her. 


(…)

Det er altid farligt når folk begynder at påberåbe sig en sandhed.

 

Liv skrev, for 2 timer siden:

Der findes ikke en sandhed….

Hmm… det er faktisk lidt sjovt. Der nok noget, der dog typisk vil være mere faktuelt korrekt end andet.

 

Anyway, jeg tror ikke jeg har meget mere klogt at sige om ytringsfrihed, debatter og køn. Jeg glemte dog at komplimentere trådstarter, @I’msexy&Iknowit, for det fine navn selvfølgelig. Jeg vil se om der er nogle skønne GP’er eller andet. Gad vide om der snart kommer lidt flere? :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 19 minutter siden:

Men du/I kunne jo så omvendt overveje jeres formuleringer, i de debatter der fremadrettet oprettes. 

Jeg må bare påpege at du åbenbart kun læser det du kan lide og ikke et spor objektiv. 
hvis du havde læst min tråd fra start til slut ville du se hvor mange gange jeg afværger diskussion. 
Og  dette er sidste citat i min tråd. 
Og mig der skriver det. 

 

citat fra mig selv, og sidste kommentar i tråden. ser andre kunder og tænker føj 

(Når jeg synes da jeg har været meget lydhør. 
men når den ene efter den anden skriver hvad de kan lide, springer det lidt ved siden af. 
men fair nok ,  dine  observationer er hermed taget til efterretning. ) 


 

 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...